Skocz do zawartości

Over G Fighters


Soniak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

1vs może być trochę nudno ;) Trzeba by uzbierać trochę ludzi :)

Moja dobra rada? Nie zaczynaj od multi ;) To nie jest jakieś guano pokroju CoD4 :lol: Tu musisz najpierw odblokować samoloty, nauczyć się latać/pozbywać się rakiet z ogona i podbić sobie statystyki. Inaczej gra stanie się BADZO irytująca ;)

Polecam poczytać dział "szkółka naziemna" z poradnika Lock On: Modern Air Combat. Doskonale wyjaśnione zostały zasady latania, unikania niebezpieczeństw, etc...

Reference Manual

Opublikowano (edytowane)

Aaa - pewnie grał na ustawieniach arcade, gdzie samolotem steruje się jak samochodem :lol:

Oczywiście jest. Dodatkowo polecam przełączyć używanie flar/pasków folii na Manual. Wyrzucane automatycznie przez konsolę prawie nigdy nic nie dają...

 

EDIT: Żebyś nie przegapił kilku samolotów - poczytaj posty TUTAJ. Kilka maszyn można BARDZO łatwo przegapić (w tym uber-n00b F-22, który bardzo pomaga w niektórych misjach) ;) I nie przejmuj się tymi negatywnymi komentarzami - w większości pisanymi przez noobów, którzy spodziewali się kolejnego AC :lol:

 

EDIT2: Jeszcze kilka drobnych wskazówek:

- jeśli ściga cię rakieta z czujnikiem podczerwieni - WYŁĄCZ dopalacz (napisane w instrukcji jakby co...). Zmniejszysz tym samym ilość wydzielanego ciepła i utrudnisz jej życie 8)

- jeśli spodziewasz się, że ktoś cię zaatakuje rakietami naprowadzanymi radarowo - przełącz swój radar w tryb NAV (tego nie ma napisanego w instrukcji co jest wielkim błędem twórców!). Zmniejszy się prawdopodobieństwo wykrycia przez wrogi radar i ew. naprowadzenia się wrogiej rakiety. Pisałem, żebyś uważał na F-22, bo można w nim włączyć tryb EMCOM 1 (czyli stealth). Nie chroni co prawda przed rakietami IR, ale przy radarze w trybie NAV rakiety naprowadzane radarowo w 75% przypadków mogą cię cmoknąć ;)

Polecam też poczytać posty TUTAJ - niektóre są bardzo przydatne :)

TUTAJ z kolei pokazane są przykładowe metody przejścia misji.

Edytowane przez marek1712
Opublikowano

WOW :o :o . Napiszę tak: gram w różne symulatory, zaczynając od Flight Simulator a kończąc na IL 2 Sturmovik, ale to co tutaj opisujesz doprowadza mnie do podniecenia :lol: . Temperatura silników, naprowadzanie radarowe :o :o , tego jeszcze nie grali. Czuję że będzie to gra w którą będę grać non-stop. Nie mogę się doczekać kuriera :P . A jest tryb online gdzie można po prostu polatać i nic nie robić? Bo chętnie bym nagrał z kimś filmik z jakimiś akrobacjami itd.

Opublikowano

WOW - wreszcie ktoś kto rozumuje tak jak ja :D Uważaj jednak, bo gra jest dość specyficzna i może ci się nie spodobać ;) Widać to zresztą na różnych stronach - jedni ją pokochali, inni znienawidzili ;)

Tryby online są dwa: każdy na każdego i drużynowe niszczenie baz przeciwnika. Polatać też oczywiście bez problemów można ;)

Acha - dość dużo rzeczy jest uproszczonych - zresztą sam zobaczysz ;)

Opublikowano

Oo, maxqubit robi fajne filmy z OGF :) W zasadzie dzięki niemu napaliłem się na tę grę.

http://pl.youtube.com/watch?v=iEsHgQW8TZk a ten filmik oglądałem w Sylwestra 2006/2007 - super uczucie + muzyka :D

http://pl.youtube.com/watch?v=tji6qfoN0ow - kolejny fajny film: F-22 vs MiG-29. Odpowiedź na AMV z Macrossa Zero :)

http://pl.youtube.com/watch?v=lq9UTqKX-4w - raz mi się taki lol zdarzył :lol: Jakiś błąd w fizyce gry.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jeden samolot: F-1 (czyli F-4 Phantom produkowany na licencji przez MHI). Cztery rakiety (dwie IR i dwie radarowe). Misje końcowe z każdego aktu do przejścia. I tyle w temacie. Po przejściu tego trybu wszystkie samoloty będzie można używać na tym poziomie trudności.

Jest też jeden glitch, który pozwala na przeniesienie wszystkich samolotów do tego trybu trudności. Po detale odsyłam na forum achieve360points.com

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

ad.1 po tym jaki sygnał wydaje "Bitching Betty". Jeśli tak jakby rzęzi to znaczy, że IR, jeśli piszczy wysokim dźwiękiem to radarowa. Zresztą dla upewnienia się zacznij wciskać B: jeśli polecą flary: pierwszy typ, jeśli paski folii (takie białe coś) to drugi typ.

ad.2 Jest to wektor kierunku lotu. Prezentowany jest różnie w zależności od typu samolotu: albo jest to symbol samolotu albo "W" w centrum HUDa. Oznacza on prawdziwy kierunek lotu wynikający z bezwładności maszyny. Innymi słowy - nie ważne, gdzie masz skierowany dziób - ważne, gdzie jest skierowany wskaźnik, bo tam polecisz!

Opublikowano

Ok.... a ma to jakieś szczególne znaczenie np. przy strzelaniu rakietami :D ?

 

btw. dostałem Aviatora z Saiteka do 360 i jeśli chodzi o Over G Fighters to jest do dupy ;]

A to dlatego że nie da się w grze zaprogramować bumperów i trigerów

 

Na demku Ace Combata też nie bardzo działa, jak dorwę pełną wersję to napisze coś więcej.

Opublikowano

Rakietami? Znaczy się niekierowanymi? Nie ma wcale. Pamiętaj jedynie, że one też lecą po torze balistycznym (dalej ale jednak). W ogóle wyrzutnie rakiet są beznadziejne w tej grze - lepsze JDAMy lub Mk.82 w połączeniu z F-15 :)

Aviator ponoć działa tylko w AC6 i BA. Choć nigdy nie próbowałem. Ja za dwa tygodnie kupuję:

product.jpg

Szkoda, że z grami na X360 nie będzie działać...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...