Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company


Rutran

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 845
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czasem serwery EA nie działają najczęściej we wtorki, ale nie są to długie przerwy. Pewnie trwają przygotowania do udźwignięcia Dema (konserwacja) i dlatego nie można się połączyć. Ja też nie moge się podłączyć do serwera EA.

Opublikowano

Ok. Myślałem, że serwery otworzą dopiero podczas oficjalnej premiery dema. Swoją drogą SP daje radę, jest tak samo emocjonujący jak ostatni CoD, gorzej z inteligencją kompanów...

Opublikowano

Czy warto kupić tylko do singla? Trudno w tej chwili powiedzieć po jednej misji w demie. Widać, że gra będzie z "jajem" (kompani grający w kamień-nożyce przed misją:) To może stanowić siłę trybu dla pojedynczego gracza. Emocji i ciągłych zwrotów akcji też nie zabraknie.

 

Opublikowano

Co do gry to jestem ciekaw czy będę miał takiego kota jak w BF:MC. Singiel w sumie mało kogo interesuje (sorki, w sumie tylko torrenciarzy) ale siłą tej "serii" jest on-line. Jak z pojazdami? Dużo jest? Zróżnicowane? Pytam tych CO GRALI.

Opublikowano

Dokładnie Kroolik siłą serii jest multiplayer, a w tej części jest on niesamowity, ze względu na świetnie zrealizowany tryb Gold Rush i oczywiście destrukcje otoczenia co wpływa znacząco i kolosalnie na rozgrywke i wygląd mapy.

Pojazdów jest cała masa: samochody opancerzone (hummer), szybkie (buggy), lekkie czołgi i ciężkie czołgi, łodzie, helikoptery, działo artyleryjskie.

 

Stwierdzam, że demo jest lepsze od bety. Naprawiono wszystkie błędy i niedociągnięcia Bety. Poprawie uległo sterowanie i celowanie (jest bardziej precyzyjne), wizualnie również jest lepiej wszystko działa stabilniej i płynniej. DICE się spisało poprawili wszystkie większe i drobniejsze niedociągnięcia występujące w becie. Uważam, że jest to obecnie najlepszy tytuł w trybie multiplayer, który oddaje atmosfere intensywnego wirtualnego pola walki.

Gość Maiden
Opublikowano

Rutran: Czy Heli działa tak jak w MC czy nadal jest zje.ba.ny?

Opublikowano (edytowane)

Maiden kwestia helikoptera wyglada nastepująco: po pierwsze mogą się w nim znajdować dwie osoby czyli pilot (mający możliwość strzelania) i osoba obsługująca działko pocisków lub rakiet.

Moim zdaniem heli jest o wiele lepszy w Bad Company niż w Modern Combat, ponieważ jest trudniejszy w pilotażu, choć to kwestia wprawy, wymaga większej precyzji, (ale w becie widziałem ludzi, którzy ogarniali obsługe smigła i potrafili zrobić spore spustoszenie w jednostkach przeciwnika), łatwiej go zestrzelić, można go naprawiać jedynie ręcznie po wylądowaniu, dwie osoby mogą skuteczniej atakować cele naziemne, działko i wyrzutnia rakiet się przegrzewa przez co nie można strzelać ogniem ciągłym. Wszystko to wpływa na zbalansowanie rozgrywki. W Modern Combat helikopter niejednokrotnie służył graczom, może to dziwnie zabrzmi tak do kampienia, w rękach sprawnego pilota był nie do zestrzelenia nawet przez rakiety samonaprowadzające na cel, posiadał ogień ciągły (rakiety), siał ogromną destrukcje (potrafił zablokować możliwość wyjścia graczom z bazy bombardując wszystko w koło), jednym słowem czasem psuł rozgrywke innym, naprawiać można go było nie lądując. Czasem była to taka latająca maszyna do kampowania.

W Bad Company spory nacisk jest położony na równowage rozgrywki.

Edytowane przez Rutran
Opublikowano

Oby w pełnej wersji nie było problemu z respawnem na 50 metrach nad ziemią. Jest to trochę wkurzające...

Co do heli, jest on dla mnie bardzo przyjemny w sterowaniu, a nie grałem w poprzednią część.

Opublikowano (edytowane)

Odnosnie spadochronów to pytanie padło wiele razy i odopowiedział na nie Karl-Magnus Troedsson (Senior Producer, DICE).

"Czemu zdecydowaliście się usunąć spadochron z trybu multiplayer?

 

Decyzję podjęliśmy z kilku powodów. Jednym z nich był zamiar obniżenia liczby atakujących, którzy lądują na tyłach przeciwnika, tworząc niezbyt wyrównane szanse dla broniących. Poza tym chcieliśmy wyeliminować możliwość wyskakiwania z praktycznie zniszczonych helikopterów, co było frustrujące dla graczy próbujących je zestrzelić."

 

Ja od siebie dodam, że w pełni rozumiem tą decyzje, ponieważ grając jako Defender (obrońca skrzyń) zrozumiałem dlaczego spadochrony zostały usunięte. Specyfika nowego trybu Gold Rush tego wymaga. To nie jest tryb Conquest, gdzie przejety punkt można odebrać i tak w koło. W nowym trybie raz zniszczona skrzynia nie pojawia się i zostaje otwarta dalsza sekwencja mapy. Mogłaby występować taka sytuacja, że Defender (obrońcy skrzyń) nie zdążyliby się respawnować w nowo otwartej strefie mapy, a Attacker (atakujący) cfaniaki w helikopterze zdesantowałyby się przed nimi i zniszczyli skrzynie (bez walki), doprowadzając do szybkiej przegranej przez broniących. Widać, że programiści i testerzy tak to zaplanowali, aby była równowaga sił i stąd taki zabieg. Rozgrywka jest zbalansowana.

Edytowane przez Rutran
Gość Maiden
Opublikowano
Maiden kwestia helikoptera wyglada nastepująco: po pierwsze mogą się w nim znajdować dwie osoby czyli pilot (mający możliwość strzelania) i osoba obsługująca działko pocisków lub rakiet.

Moim zdaniem heli jest o wiele lepszy w Bad Company niż w Modern Combat, ponieważ jest trudniejszy w pilotażu, choć to kwestia wprawy, wymaga większej precyzji, (ale w becie widziałem ludzi, którzy ogarniali obsługe smigła i potrafili zrobić spore spustoszenie w jednostkach przeciwnika), łatwiej go zestrzelić, można go naprawiać jedynie ręcznie po wylądowaniu, dwie osoby mogą skuteczniej atakować cele naziemne, działko i wyrzutnia rakiet się przegrzewa przez co nie można strzelać ogniem ciągłym. Wszystko to wpływa na zbalansowanie rozgrywki. W Modern Combat helikopter niejednokrotnie służył graczom, może to dziwnie zabrzmi tak do kampienia, w rękach sprawnego pilota był nie do zestrzelenia nawet przez rakiety samonaprowadzające na cel, posiadał ogień ciągły (rakiety), siał ogromną destrukcje (potrafił zablokować możliwość wyjścia graczom z bazy bombardując wszystko w koło), jednym słowem czasem psuł rozgrywke innym, naprawiać można go było nie lądując. Czasem była to taka latająca maszyna do kampowania.

W Bad Company spory nacisk jest położony na równowage rozgrywki.

 

 

Uheheheh, coś o tym wiem 8)

 

No to mi zabrali moją ukochaną zabawkę :( xFF

 

Nie no, dobrze - będzie realistycznej ;)

 

Można się jeszcze na demko załapać?

Opublikowano

a ja chwilkę o acziwach

 

wpierw było GoW i pamiętne 10K zabitych w online

następnie podskoczył The Club i zażądał 10 001 ubitych

teraz sierżant Bad Company mówi: 10 0002!!!!!!!

 

pfffff

Opublikowano

gra smierdzi na calego strzalem w kolano jest strzelanie w typa godzine spaszczona fizyka i humor rodem z team fortress 2...rutran dzieki za kod.

Opublikowano
a ja chwilkę o acziwach

 

wpierw było GoW i pamiętne 10K zabitych w online

następnie podskoczył The Club i zażądał 10 001 ubitych

teraz sierżant Bad Company mówi: 10 0002!!!!!!!

 

pfffff

przydalo by sie 10 000 killow z noza w BFie

Opublikowano

Akurat w BFie taki achievement ładnie pasuje, zabójstwa lecą szybciutko i przyjdą same z czasem. Ciekawszym wyzwaniem jest ten za wszystkie nagrody (medale itp.) w multi :)

Opublikowano
Akurat w BFie taki achievement ładnie pasuje, zabójstwa lecą szybciutko i przyjdą same z czasem. Ciekawszym wyzwaniem jest ten za wszystkie nagrody (medale itp.) w multi :)

 

taki acziw to do każdej strzelanki pasuje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...