Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company


Rutran

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

single player kompletnie skopali - akcja jest nudna i tak jakby obklepana. po wejsciu do pojazdu nasi kompani od razu sa w nim - nie trzeba czekac az wsiada.

multi to zupelnie inna para kaloszy - nie bede komentowal zachwytow nad 'spadajacymi obrazami', bo to nic nowego a w bf i tak to srednio wyglada. mimo to gameplay jest bardzo wysoki - przy dobrej druzynie gre mozna bardzo szybko zakonczyc, ale czesto zdarza sie tak, iz osoba ktora siedzi w artylerii caly czas jest teamkillowana przez noobow 'bo se kcieli poszczelac'. mimo to jest kupa bledow, w mniejszym lub wiekszym znaczeniu. przyklad - po zniszczeniu sciany 'wiertarka' aka power toolem, w tym samym miejscu dalej stoi ta sciana, lecz jest ona niewidzialna - mozna przez nia przechodzic, ale strzelac juz nie - wiekszosc strzalow zatrzymuje sie. dalej - artyleria. jezeli nie wyeliminowali tego bledu, to kleska na calego. z artylerii mozna strzelac nonstop - wystarczy, by jedna osoba strzelila, 'wysiadla' z niej, a nastepna moze od razu strzelac, bez czekania na regeneracje - i tak w kolko. sterowanie helim jest nieco uciazliwe, ale ja juz je praktycznie opanowalem do perfekcji. wkurzajace jest to, iz bardzo trudno kogos zabic z rakiet... mam nadzieje, ze to naprawia.

 

i tak jeszcze nawiasem - czy konto live zarejestrowane na usa laczy sie z serwerami w tym kraju? mam potworne lagi - czasem jest tak, ze sie nie na nawet chodzic, a jak juz jest znosnie, to kolesia stojacego 2 metry dalej zabija sie 5 sekund... to samo z wchodzeniem do pojazdow - po nacisnieciu 'B' czasem uplynie poltorej sekundy zanim sie zalapie.

  • Odpowiedzi 845
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

SiN[PL] pierwsze słysze o błędach , które wymieniłeś, może dlatego, że są lagi spowodowane obciążeniem serwerów i dlatego czasem występują przekłamania. A może ktoś szuka dziury w całym. Najczęściej lagi występują wieczorem i w nocy wtedy więcej osób wchodzi na serwery i jest problem.

Opublikowano

konto na jaki kraj masz zarejestrowane? :>

ja gram kilka razy dziennie - rano, po poludniu i poznym wieczorem. moglbys nakrecic film obrazujacy wsiadanie do pojazdu? chcialbym zobaczyc jak szybko znajdziesz sie wewnatrz.

Opublikowano

Konto mam na Europe, ale to nie ma znaczenia bo wszyscy grają na tych samych serwerach. Grając dzisiaj w demo podczas dnia nie miałem lagów wszystko było ok. Problem możesz mieć ze swoim łączem.

Opublikowano

lacze jest w 100% wporzadku (netia). na komputerze wszystkie gry chodza bez problemu (et, quake wars, unreal, call of duty 4).

poprosze o ten filmik. jakos nie chce mi sie wierzyc, ze mam taki 'fart', iz kazdy gracz mowi caly czas w jezyku angielskim i w dodatku ma angielski nick.

Opublikowano

Jako iż nagrałem się już w betę, to nie mam ochoty ściągać gierki drugi raz :). Mam tylko jedno pytanie. Czy w demie po strzale łuski zostają na ziemi i turlają się po niej tak samo fajnie jak w BF 2?.

Czy ktoś z Was grał w BFa na PS3 i X360? na którą platformę będzie lepiej go kupić?

Opublikowano (edytowane)

Kolejna taka gra :/, we Frontlines łusek to teoretycznie w ogóle nie było. Irytuje mnie to, czuję że Battlefielda nie kupie.

Co to za problem dodać tak fajne łuseczki jak były w BF2?

Edytowane przez Soniak
Opublikowano

Bo jest. Jak już są takie zniszczenia to chciałbym zeby zrobili z tego już konkretny symulator wojny :). Odgłosy broni też prawdziwe a nie huk na pół planszy, najlepiej zostawić je takie puste i bez tego ognia z lufy. Boże, gdyby zrobili taką grę to bym był w 7 niebie :)

Opublikowano

Nigdy takiej nie zobaczysz- twórcy przecież specjalnie dodają sztuczny huk broni czy to do filmów czy do gir, gdyż normalnie dźwięk jest płaski i nieefektowny.

 

Zresztą nie narzekaj- same wybuchy są już wykonane realistycznie- kupa dymu i syfu a nie pokaz fajerwerków. Zresztą zbytni realizm w grze konsolowej nie ma racji bytu. IMO oczywiście. Zbyt frustrujące było by granie, gdzie jedna kula posyła do piachu- no chyba że wycelowac było by trudno i do samego celowania trzeba było by mieć niezłego skilla. Gra była by jednym wielkim camperstwem.

Opublikowano

Mogli by też zrobić bardzo zaawansowany poziom obrażeń. Dostajesz w nogę, inni gracze widzą w niej dziurę. Twoja postać wolniej się porusza. Albo np. oderwana granatem ręka. Postać nie umiera, ale ma mroczki przed oczyma, powoli traci życie i do strzelania używa jednej ręki. To byłby hit

Opublikowano (edytowane)

mnie zastanawia skoro 1 pocisk zabija cie praktycznie odrazu (R6, Flashpoint) to po co im te wszelkie kamizelki,itp tylko ich spowalniaja. ;)

 

Co do COD4 to dlugo gralem do 1.5 potem juz mi sie niechcialo, ale powiem ci tak ze grajac na TDM (inne tryby mnie interesuja) to czysta akcja, idziesz, walisz serie z M4, szybki reload (perk), nastepny frag, reload, obrywasz - szybko sie kladziesz i dalej fragujesz. Na multi (zlaszcza na PC) gra jest latwa dla wyjadacza fpsow. Jak mowilem, idziesz przed siebie, fragujesz a przy okazji sluchasz krokow na sluchawkach i obserwujesz UAV.

 

Ps. konto na US to sie lacze tylko z graczami z tego kraju?

 

 

Mnie nie podobaja sie te trafienia z heli rakieta lub pociskiem z czolgu obok wroga - same odlamki go powinny zabic a on dalej idzie... "dostaje" jeszcze jednym pociskiem i go nie rusza

Edytowane przez signap
Opublikowano
Mnie nie podobaja sie te trafienia z heli rakieta lub pociskiem z czolgu obok wroga - same odlamki go powinny zabic a on dalej idzie... "dostaje" jeszcze jednym pociskiem i go nie rusza

 

To jest gra, a nie rzeczywistość, to ma być grywalne. Jeśli precyzyjnie trafisz w przeciwnika to po nim, a jeśli odłamkami to odniesie obrażenia w stopniu odpowiadającym odległości eksplozji. Jak widać jest sporo ciężkiego sprzętu z bronią dużego kalibru i piechota w starciu z nim nie miałaby szans, ponieważ eliminować można by było odłamkami. Programiści podjeli słuszną decyzje wprowadzając takie rozwiązanie. Co byś powiedział na taką sytuacje, że ty jesteś jednostką piechoty, a przeciwnik strzela do ciebie z działa nie precyzyjnie tylko obok i w konsekfencji masz kolejny respawn. Zawsze na sprawe należy patrzeć z obu stron barykady.

Gra jest zbalansowana i dzięki temu grywalna.

 

Opublikowano

Pociski z czołgowego działa nie zabijają odłamkami według mnie dlatego że są to pociski podkalibrowe które po wystrzeleniu zamieniają sie w lecącą metalową "strzałkę", więc po prostu wbijają się w grunt na pare metrów. Największym zonkiem jest to że jak zwykle czołg jest obsługiwany przez jedną osobę, ktora ma chyba sześć rąk i dwie głowy żeby ogarnąć jednocześnie prowadzenie czołgu, ładowanie działa i strzelanie.

Opublikowano
Mogli by też zrobić bardzo zaawansowany poziom obrażeń. Dostajesz w nogę, inni gracze widzą w niej dziurę. Twoja postać wolniej się porusza. Albo np. oderwana granatem ręka. Postać nie umiera, ale ma mroczki przed oczyma, powoli traci życie i do strzelania używa jednej ręki. To byłby hit

 

jakby ci granat urwał rękę to na pewno byś miał ochotę dalej strzelać

geeeez koleś

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...