Othis 29 Opublikowano 16 czerwca 2008 Opublikowano 16 czerwca 2008 świetny montage, troche chaotyczny ale fajnie się ogląda, fajna akcja jak dwóch snajperów za tobą latało i potraktowałeś ich c4 no chaotyczny bo wyszlo mi ok 15 minut i trzebabylo to jakos pokroic czesc akcji jest dlatego przyspieszona lub w ogole ucieta itp clan tagi da sie ustawic przynajmniej jest w opcjach... co do samych akcji to dalbym wiecej i to nie juz z samych fragow tylko ciekawych zachowan czy destrukcji (np biegniesz i wszystko dookola sie rozpiernicza a widac same odlamki i dym)czy zachowania sie pojazdow itp np zabicie helikopterem bez strzelania czy spadajac z niego i rzucajac granaty:), wjezdzajac czolgiem w sciane za ktora stoi koles, raz ubilbym z c4 5 snajperow kampili w 1 miejscu ale podbiegl koles rzucajac im apteczki i mnie wychaczyl:)raz strzelilem specem z flary w 3 snajperow i przyszli moi kolesie po nich a ja mialem z tego beke ale tego do filmiku nie wrzuce bo by trwalo 5 minut... ta gra fajnie wyglada poprostu ogladajac cale pole bitwy lub sobie jadac jakims wechiclem(polecam wrzucic sobie jakas nastrojowa muze) Cytuj
skyblue 0 Opublikowano 16 czerwca 2008 Opublikowano 16 czerwca 2008 spoko sie w to gra, jedyny co mnie na razie najbardziej irytuje to mozliwość dokonywania zniszczeń. Super, że są (nie ma nic b. w(pipi)iającego w BF2142 jak jadąc czołgiem utknę na jakimś krzaczorze ), szkoda, że wybiórcze i nie mozna wszystkiego zdewastować kompletnie, zawsze jakieś elem. konstrukcji zostają. Fajnie by było, gdyby na koniec meczu jedyne co pozostało to zgliszcza Cytuj
Bartg 5 524 Opublikowano 16 czerwca 2008 Opublikowano 16 czerwca 2008 Srednio fajnie, jak sie spawnujesz i masz pusta mape z resztkami i wali do ciebie 5 czolgow. Cytuj
ksztyrix 6 Opublikowano 16 czerwca 2008 Opublikowano 16 czerwca 2008 Metal Solid Barrel Snake Eyes Owned xD Cytuj
Bartg 5 524 Opublikowano 16 czerwca 2008 Opublikowano 16 czerwca 2008 Hahaha "That's as stupid as hiding in a cardboard box" :lol3: Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Ja zbytnio do tej gry przekonany nie jestem. Chyba cierpię na syndrom "POCOD". Zdecydowanie za dużo szukania, biegania, itd. Celowanie też dziwaczne, jak na mój gust za dużo ołowiu trzeba wciskac w wroga zanim padnie. Może się jeszcze przekonam, a jesli nie to czekam na COD6 Cytuj
Goldi69-PL- 0 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 wczoraj jeszcze troche pogralem i zupelnie mi ta gra nie podpasila, caly czas laguje, nawet jak gralem na laczu 6mb przy wylaczonym kompie, jak ktos biegnie 50m od ciebie to prawie niemozliwe jest uwalenie typa, do tego beznadziejne znaczniki nad przeciwnikami przez co nie ma elementu zakocznia gdy typ zza wikla wypada. Respy z(pipi)ane na maxa, do tego kolizje pojazdow to wogole kpina, jade Jepkiem lekko tracilem i nagle sie odbilem jakies 20m w bok. Ogolnie jakos tu nie czuje tego filingu co w poprzedniej czesci. Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 18 czerwca 2008 Autor Opublikowano 18 czerwca 2008 .:marioo:. w tej grze liczy się precyzja i jeśli celujesz w głowe to oponent kładzie się po chwili opisywane to było wiele razy. Goldi lagi występują z powodu obciążenia serwerów, spowodowane jest to sporym zainteresowaniem demem 4 pozycja w rankingu najczęściej granych gier na Xbox Live. Grając w dzień nie uświadczyłem lagów. Najczęściej serwery siadają w momencie gdy Północna Ameryka zaczyna grać czyli wieczorem i w nocy naszego czasu. Przez lagi występują przekłamania i dlatego mogą zaistnieć dziwne akcje opisywane wyżej. Znacznik to świetny paten, to coś w stylu automatycznej komunikacji wewnątrz teamu, dzięki czemu widzimy położenie wrogiej np. kampującej jednostki, bardzo przydatna rzecz. Respawny działają według mnie ok albo respawn w bazie albo w składzie (większe ryzyko). Poprzednia część miała swoje czasy świetności, które bezpowrotnie przemineły teraz tylko liczy się Bad Company. Cytuj
van_guard 0 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 (edytowane) Demko zacząłem katować w weekend i z każdą chwilą wrażenia są coraz lepsze. O ile na początku dość trudno było mi się przyzwyczaić do tego całego wojennego chaosu - ogromne mapy, latające naokoło mnie dziesiątki rakiet i tony wszelkiego rodzaju sprzętu latającego, pływającego oraz lądowego - tak teraz coraz lepiej odnajduję się w tej nowej rzeczywistości. Przeskok z ciasnych, zamkniętych lokacji z CoD'a i Vegasa na otwarte tereny w moim przypadku nie był zatem bezbolesny, ale ta odmiana dość szybko przypadła mi do gustu. To, co najbardziej podoba mi się w Bad Company, to ogrom możliwości - tylko od nas zależy, czy zaatakujemy frontalnie czołgiem, burząc dziesiątki budynków, w których chowają się oponenci, czy też przykucniemy na pagórku gdzieś z dala od całego zamieszania i poświęcimy się precyzyjnemu eliminowaniu wrogich jednostek. Kolejnym plusem gry są świetnie zbalansowane klasy - każda ma swoje wady i zalety, jednak żadna z nich nie jest bezużyteczna i dodana na siłę. Żałuję jednak, że nie umożliwiono nam wyboru dodatkowych gadżetów przed walką, które są na stałe przypisane do określonych klas; brakuje mi również montowania dodatków do giwer - wzorem Call of Duty 4 chciałbym mieć pełną swobodę w kreowaniu swojej własnej klasy, a nie ograniczać się jedynie do tego, co przygotowali twórcy. Na szczęście ten niedobór gra nadrabia świetnym, lekkim i chwilami jajcarskim klimatem oraz interakcją z otoczeniem. Ta ostatnia niestety nie wypada tak okazale, jak na pierwszych trailerach - destrukcja jest całkowicie oskryptowana i po pewnym czasie przestaje robić wrażenie, mimo wszystko świetnie spełnia swoją główną rolę: umożliwia szybkie i łatwe wykurzenie kamperów kryjących się w zabudowaniach. Najbardziej zaskoczył mnie tryb dla pojedynczego gracza - spodziewałem się nudnej i monotonnej kampanii, a tymczasem otrzymałem całkiem ciekawą historię z przezabawnymi bohaterami, przy której na pewno spędzę sporo czasu. Sama atmosfera podczas kampanii jest genialna - podoba mi się, że DICE postanowiło odejść od schematu przedstawiania wojny w śmiertelnie poważnej konwencji i perypetie tytułowej kompanii zaserwowali nam w groteskowej i lekko przerysowanej formie. Wizualnie gra nie zachwyca, ale i nie rozczarowuje - biorąc pod uwagę spore tereny działań i tak jest bardzo dobra. Cholernie spodobała mi się za to muzyka - przyjemna dla ucha i podkreślająca zabawny klimat gry. Podsumowując - szykuje nam się porządna strzelanina, która może poważnie zagrozić pozycji Call of Duty 4. Osobiście nie mogę się już doczekać premiery pełnej wersji Edytowane 18 czerwca 2008 przez van_guard Cytuj
toxicELF 0 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 czołgi-wkurzają-mało powiedziane ;] imo gl blad to zbyt odporne czolgi i toporne nimi sterowanie przyklad:nierzadko 3 strzaly z bazooki nie zalatwiaja sprawy a zabieraja tyle czasu ze gosc w czolgu zdąży zabic cie nozem ;] imo gierka bardzo rajcowna,po demku oceniam na mocne 8,jak ja dopieszcza to moze byc naprawde grubo Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 19 czerwca 2008 Autor Opublikowano 19 czerwca 2008 Czołgi sprawują się dobrze, są ich dwa rodzaje lekki (łatwiej ulega zniszczeniu) i ciężki (bardziej odporny), ale wszystko zależy od odpowiedniego celowania czyli najlepiej celować z bazooki w miejsce gdzie pancerz jest najcieńszy. Mało tego do dyspozycji gracza jest oddany szeroki asortyment arsenału poprzez miny, C4, naprowadzane rakiety itd. i nie widze problemu w eliminacji czołgu. Co do sterowania to jest maszyna ważąca w rzeczywistych warunkach wiele ton, więc chyba nikt nie oczekuje, aby prowadziło się go jak zwykły pojazd. Cytuj
jarken 33 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 Najlepiej strzelać w tył czołgu, 2-3 strzały rozwiązują problem Pozostał tydzień do premiery, nie mogę się już doczekać. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 Fajny szpil, strasznie wciąga. Chciałbym tylko jeszcze sprawdzić multi z jakąś zorganizowaną grupą. Dowódca, racjonalne rozkazy itp. Cytuj
Gość ChOomik Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 Demko jest naprawdę zacne. Bardzo ciepło kojarzą mi się momenty, w których musiałem spierdzielac z buta od ścigających mnie czołgów przez ogródki i inne chaszcze. Tego się nie zapomina Tylko trzeba jasno stwierdzic że graficznie Bad Company odstaje od COD4, ale tam za to nie mieliśmy takiej destrukcji otoczenia- coś za coś. Chociaż i tak możemy grac póki co tylko w demo, więc takie porównania są nieco nie na miejscu. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 czy ktos wie czy ultima rozesle gierke tak ze dostaniemy ja w piatek i co z kodem na dodatkowa bron dostaniemy go w dniu premiery ??? i wiecie skad dostac kod na tego szotgana i assault rifla posiadam kody na M60-newsletter zapisanie sie UZI-4 poziom demko Snajperka-pre order w ultimie Cytuj
Othis 29 Opublikowano 20 czerwca 2008 Opublikowano 20 czerwca 2008 montage full wersja i lepsza jakosc niz z u tuba...polecam luknac bo polowy nie bylo w tym pierwszym.. http://www.gametrailers.com/player/usermovies/231659.html Cytuj
Bartg 5 524 Opublikowano 20 czerwca 2008 Opublikowano 20 czerwca 2008 Fajny fajny, gra ma potencjal ogromny w multi jak kazdy Battlefield , wymaga tylko nieco wiecej checi i wspolpracy i poswiecenia dla druzyny, ot chociazby z dawaniem spawna. Cytuj
Masher 2 Opublikowano 20 czerwca 2008 Opublikowano 20 czerwca 2008 zapisanie sie do jakiego newslettera? Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 20 czerwca 2008 Autor Opublikowano 20 czerwca 2008 Elegancki montage othis, takie materiały przyjemnie się ogląda. Pokazałeś w tym filmiku główną siłe i zalete Bad Company, czyli wykazywanie się pomysłowością, o której pisałem od początku w tym temacie i wiedziałem że ludzie z DICE dotrzymają słowa i stworzą coś świeżego, innowacyjnego, efektownego oraz grywalnego, to się udało. Dzięki czemu można uświadczyć niespotykanych dotąd w innych grach świetnych patentów i efektownych momentów. Programiści oddali do dyspozycji gracza ogromną swobode działania i tylko od jego wyobraźni zależy jak przeprowadzi on konkretną akcje. Dlatego ta gra jest taka wyjątkowa i za to ją lubie. Cytuj
Othis 29 Opublikowano 20 czerwca 2008 Opublikowano 20 czerwca 2008 czy taka wyjatkowa to nie wiem poza destrukcja scian to wszystko juz bylo nawet w starym far cry predator polecam filmik z moimi mapami na u tubie(moze sterowanego nalotu tylko nie) czego mi brak: -c4 powinno dac sie rzucic odrobine dalej i przyczepic na przeciwnika(przy tych respach bylyby niezle jaja:) -pilota heli nie da sie chyba sciagnac snajpa -w kulach tracking gunu spec opsa powinna byc kamera co by mozna bylo troche polukac gdzie sa przeciwnicy bo klasowo ogolnie jest chyba najslabszy -m16 przegiety w stosunku do reszty pukawek -czemu 3 pierwsze bronie maja te same staty? spodobalo mi sie chodzenie co na poczatku mnie strazsznie bolalo, trzeba duzo skila zeby wszedzie szybko dotrzec czy przeskoczyc z budynku na budynek(na mapie jest sporo miejsc takich skrotow ktorych da sie gdzies szybciej przejsc lub na cos wejsc) nie przypadkowo sa rozstawione beczki rurki skrzynie czy inne rzeczy...nadzieja ze inne mapy beda rownie udane i kazda w odmiennym stylu... Cytuj
Bartg 5 524 Opublikowano 20 czerwca 2008 Opublikowano 20 czerwca 2008 -c4 powinno dac sie rzucic odrobine dalej i przyczepic na przeciwnika(przy tych respach bylyby niezle jaja:) -pilota heli nie da sie chyba sciagnac snajpa -w kulach tracking gunu spec opsa powinna byc kamera co by mozna bylo troche polukac gdzie sa przeciwnicy bo klasowo ogolnie jest chyba najslabszy -m16 przegiety w stosunku do reszty pukawek -czemu 3 pierwsze bronie maja te same staty? - Dobrze, ze nie mozna rzucac c4, bylo tak na poczatku w bf2 i bylo zdecydowanie przegiete. - Zeby wszystkie strony mialy rowne szanse bez unlockow ? Tez imo dobrze, wczesniej ak47/101 robilo zdecydowanie za duza rzez. Cytuj
jarken 33 Opublikowano 20 czerwca 2008 Opublikowano 20 czerwca 2008 Recenzja IGN UK: http://xbox360.ign.com/articles/883/883141p1.html 8.5 Cytuj
Othis 29 Opublikowano 20 czerwca 2008 Opublikowano 20 czerwca 2008 " - Dobrze, ze nie mozna rzucac c4, bylo tak na poczatku w bf2 i bylo zdecydowanie przegiete. - Zeby wszystkie strony mialy rowne szanse bez unlockow ? Tez imo dobrze, wczesniej ak47/101 robilo zdecydowanie za duza rzez." to mozna wydluzyc czas detonacji i nie beda juz tak przegiete a wazny bedzie timing a bronie po 1 z kazdej klasy to zrozumiem, ale az po 3 maja te same staty to po co one? i jeszcze sprawa ze drzewa spadajace na leb nie daja damagy ale to kwiestia obciazenia lacz bo i tak dziala juz to na granicy...uciete drzewa na bank przesylane sa "w wolnej chwili" Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 21 czerwca 2008 Autor Opublikowano 21 czerwca 2008 (edytowane) Recenzje na IGN.com to jakieś kpiny i wielka ściema. Przejrzałem ostatnie oceny wielu gier i widać stronniczość, niekompetencje, złe ocenianie pod wieloma względami. Te wydymańce dawały oceny za gry tkwiące w standardach z przed wielu lat tzw. "odgrzewane kotlety" maksymalne noty powyżej 9, gdzie nie było np. opcji trybu multiplayer albo był to tryb delikatnie mówiąc biedny. Wielu ludzi nie zgadza się z oceną wystawioną Bad Company. Wyrażają to w komentarzach pod wypocinami tego redaktorka z ign. Widać że nie ogarnia i pisze bzdury. Wiadomo że nie ma gier idealnych i tak też jest z Bad Company i ze wszystkimi innymi grami to dlaczego taki np. Metal Gear Solid 4 lub GTA 4 dostało u recenzentów z ign same 10 od góry do dołu we wszystkich aspektach. Bad Company należy oceniać w kontekście multiplayera i trybu singleplayer. Ja osobiście nie jestem zwolennikiem grania w singlu i raczej swoją uwage kieruje w strone multi, który jest wybitny w tej grze, za ten tryb dałbym coś w okolicach maksymalnej oceny. Edytowane 21 czerwca 2008 przez Rutran Cytuj
Othis 29 Opublikowano 21 czerwca 2008 Opublikowano 21 czerwca 2008 ..a ja sie zgodze z ocena majac na uwadze ze to glownie singiel oceniali ktoremu dalbym max 8...multi w jakiejs grze mozna ocenic grajac conajmniej 2 tygodnie codziennie po pare godzinek...a biorac pod uwage ze jest 1 tryb(co bedzie pozniej nie wiadomo) ilosc map, moim zdaniem bedzie brak takich bardziej zamknietych bez duzej przestrzeni(do broni typu uzi), na wiecej niz 8+ gra nie zasluguje..dodac jakis tryb typu ["lone wolfs" graja sami snajperzy kazdy sam startujac z ta sama snajperka i majac jedynie 3 kule-zabijesz kogos musisz sie przemiescic po naboje] to dla zdolnego programisty majac juz gotowy inny tryb kwetia 2 godzin czemu jest wiec tylko 1? lenistwo.... p.s. graficznie po dluzszym pograniu (multi) oceniam ta gre na 9. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.