Mustang 1 774 Opublikowano 7 lipca 2008 Opublikowano 7 lipca 2008 Ja też nie mam żadnych lagów. Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 7 lipca 2008 Opublikowano 7 lipca 2008 Jutro rano sprawdzę, mam nadzieje że będzie tak jak piszecie Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 8 lipca 2008 Opublikowano 8 lipca 2008 proszeeee, niech ktoś powie że wszyscy tylko udają zdziwionych, OD LAT trąbie na prawo i lewo że serwery ea mają to do siebie że że lagi to STANDARD, wywalanie z gry tym bardziej Sorki ale nie pamiętam bym w Burnoucie miał lagi, w BF:MC też bywały u mnie b. rzadko, Skate -> lagów brak, a jeszcze FIFa, NFS itd. Walneli MEGA babola, ale jestem święcie przekonany, że po szumie jaki zrobili gracze wszystko wróci do normy. Wcześniej czy później Zresztą ciężko by nie było lagów w grze gdzie gra co najmniej kilkanaście osób. Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 9 lipca 2008 Opublikowano 9 lipca 2008 niektórym to chyba jest za dobrze bo okrutnie jęczą demolition przegięte? jakoś nie widzę na serwerach hord graczy ze Spas12 w łapach Soniak, ale ty farmazony pierdzielisz Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 9 lipca 2008 Autor Opublikowano 9 lipca 2008 (edytowane) Ostatnio występowały problemy z serwerami EA w Bad Company, było to spowodowane porządkami w rankingu gry. Gracze, którzy nabijali punkty naprawiając pojazdy tzw. glitcherzy mają zredukowaną punktacje o wartość, którą nabili nieuczciwie. Otrzymali również najniższą range Recruit. Edytowane 9 lipca 2008 przez Rutran Cytuj
Goldi69-PL- 0 Opublikowano 10 lipca 2008 Opublikowano 10 lipca 2008 a jak z mapami, duzo jest grywalnych czy tak jak w BF2 3szt? Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 10 lipca 2008 Autor Opublikowano 10 lipca 2008 (edytowane) Map jest 8, teoretycznie wszystkie są grywalne za sprawą trybu Gold Rush, ale w praktyce zależy jaki rodzaj map preferuje dana osoba. Prawdziwych battlefieldowych map są 3 sztuki, znajduje się na nich spora liczba pojazdów: Oasis, Harvest Day, End of the Line (największa mapa w grze), pośrednie mapy to: Valley Run i Final Ignition. Reszta to typowe nastawione na chodzenie pieszo, nie licząc pojedyńczych pojazdów: Ascension, Deconstruction i Over and Out. Ogólnie są ciekawie zaprojektowane, zróżnicowane i rozbudowane. W tym linku znajdują się materiały video, z krótkimi charakterystykami każdej z map i podpowiedzi taktyczne jak można grać. Materiał jest dostępny jako bonus w Gold Edition: http://pl.youtube.com/view_play_list?p=3EEAA363E9D4A81B Edytowane 10 lipca 2008 przez Rutran Cytuj
toxicELF 0 Opublikowano 11 lipca 2008 Opublikowano 11 lipca 2008 jak dla mnie mapki sa naprawde dobrze przemyslane i ogolnie kozackie Cytuj
Mefi23 15 Opublikowano 11 lipca 2008 Opublikowano 11 lipca 2008 (edytowane) Wróciłem po naprawie i sytuacja mnie zdziwiła ,ponieważ gram gram... i tak jakieś 2h.Po minionym czasie moje punkty zostały wyzerowane.Myślałem ,że dawno to usunięto.Tak na marginesie nie glitrzerowalem Wejdę później może już tego nie będzie. Już jest okay tak jak Wampis mówi pewnie coś grzebali. Edytowane 12 lipca 2008 przez Mefi23 Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 11 lipca 2008 Opublikowano 11 lipca 2008 Też miałem to samo, pewnie znowu coś grzebią przy serwerach. Co do map to jak dla mnie taka kolejność (od najlepszej do najgorszej): Oasis, Ascension, Valley Run, Deconstruction, Final Ignition, Over and Out, Harvest Day i na końcu End of the Line. Cytuj
Othis 29 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 (edytowane) Też miałem to samo, pewnie znowu coś grzebią przy serwerach. Co do map to jak dla mnie taka kolejność (od najlepszej do najgorszej): Oasis, Ascension, Valley Run, Deconstruction, Final Ignition, Over and Out, Harvest Day i na końcu End of the Line. Ascension i Over and Out sa nastawione na zadyme niczym w halo3 i wlasnie dlatego stawiam je najnizej w swoim rankingu, ale taka roznorodnosc jest i tak na +, najbardziej bezplciowa jest end of the line chociaz dobra dla snajpera:) EDIT i wystepuje tu brak map typu duzy kwadrat gdzie bedac na srodku mozesz isc we wszystkie str do jakis zabudowan>>moim zdaniem te mapy nie nadaja sie zbytnio do trybu conquest(chyba ze dodadza pare heli) Edytowane 12 lipca 2008 przez Othis Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 wiadomo kiedy ta łatka czy dalej cisza Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 (edytowane) Ascension i Over and Out sa nastawione na zadyme niczym w halo3 i wlasnie dlatego stawiam je najnizej w swoim rankingu, ale taka roznorodnosc jest i tak na +, najbardziej bezplciowa jest end of the line chociaz dobra dla snajpera:) Ascension akurat bardzo lubię, bo jest mała i treściwa. Dodatkowo gram specjalistą, który ma tutaj spore pole do popisu. Co do reszty map, są rzeczywiście dość zróżnicowane, stąd każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Przykładowo widziałem graczy, którzy rewelacyjnie sprawowali się na Over and Out, ale już na większych przestrzeniach nie byli sobie w stanie poradzić(Oasis, Harvest Day). Edytowane 12 lipca 2008 przez Vulc Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 Ascension i Over and Out sa nastawione na zadyme niczym w halo3 i wlasnie dlatego stawiam je najnizej w swoim rankingu, ale taka roznorodnosc jest i tak na +, najbardziej bezplciowa jest end of the line chociaz dobra dla snajpera:) Są najmniej zgodne z ideą pola walki, ale za to zawsze gwarantują emocje. Jak na Harvest Day czy End of the Line przeciwnicy nie mają ochoty przystąpić do ofensywy, to na obronie zaczyna się robić nudno. Cytuj
toxicELF 0 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 (edytowane) jest gdzies w internecie strona z leaderboardem,cos w stylu;wpisujesz name i wyswietla ci kogos statystyki? edit;juz mam ,tylko ze stronka nie dziala aktualnie Edytowane 13 lipca 2008 przez toxicELF Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 (edytowane) Ascension i Over and Out sa nastawione na zadyme niczym w halo3 i wlasnie dlatego stawiam je najnizej w swoim rankingu, ale taka roznorodnosc jest i tak na +, najbardziej bezplciowa jest end of the line chociaz dobra dla snajpera:) Są najmniej zgodne z ideą pola walki, ale za to zawsze gwarantują emocje. Jak na Harvest Day czy End of the Line przeciwnicy nie mają ochoty przystąpić do ofensywy, to na obronie zaczyna się robić nudno. Harvest Day to jedna z najtrudniejszych map dla atakujących, jeśli pierwsze skrzynki będą chcieli zniszczyć klasycznym sposobem, czyli uzbrajając ładunek. Końcowe wzgórze też może się okazać problematyczne, bo stosunkowo łatwo jest je obronić, a agresorzy nie mają już wsparcia pojazdów. Z reguły. Edytowane 13 lipca 2008 przez Vulc Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 Jak odpalić napisy w singlu? W opcjach nie widzę tego. Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 Jak odpalić napisy w singlu? W opcjach nie widzę tego. Nie ma napisów. Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 Pogięło ich? Jak można zapomnieć o tak podstawowej rzeczy, przecie to teraz standart. Czasem z napisami miałem pewne trudności a ze słuchu to już w ogóle dużo zrozumiem... Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 (edytowane) Pogięło ich? Jak można zapomnieć o tak podstawowej rzeczy, przecie to teraz standart. Czasem z napisami miałem pewne trudności a ze słuchu to już w ogóle dużo zrozumiem... Angola się ucz a nie narzekasz jak stara baba Jak będziesz umiał ten język w odpowiednim stopniu to z samych dialogów wykumasz OCB. Edytowane 13 lipca 2008 przez Gooralesko Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 Pogięło ich? Jak można zapomnieć o tak podstawowej rzeczy, przecie to teraz standart. Czasem z napisami miałem pewne trudności a ze słuchu to już w ogóle dużo zrozumiem... Angola się ucz a nie narzekasz jak stara baba Jak będziesz umiał ten język w odpowiednim stopniu to z samych dialogów wykumasz OCB. Coś tam umiem ale łatwiej zrozumieć z napisów niż ze słuchu. Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 Coś tam umiem ale łatwiej zrozumieć z napisów niż ze słuchu. Niektórym łatwiej jest z napisami, to fakt, jednak angielski w tej grze jest na dość przystępnym poziomie, więc nie ma co narzekać. Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 13 lipca 2008 Opublikowano 13 lipca 2008 fakt jest faktem że zbabolili tą kwestię, napisy jako opcja być powinny - taki standard, ot co Haggard i Sweetwater mają takie gadki że aż szkoda je tracić Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 16 lipca 2008 Autor Opublikowano 16 lipca 2008 Battlefield Bad Company Gameplay: http://pl.youtube.com/watch?v=LVgas7yOD4c Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 23 lipca 2008 Autor Opublikowano 23 lipca 2008 (edytowane) Do Battlefield: Bad Company zbliża się tryb Conquest znany z poprzednich odsłon serii Battlefield, taka informacja pojawiła się na oficjalnej stronie gry: http://badcompany.ea.com/news/entryid/24605/ Cztery mapy zostały przystosowane do Conquesta, zmianie uległo oświetlenie i efekty pogodowe. Edytowane 23 lipca 2008 przez Rutran Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.