Rutran 0 Opublikowano 9 czerwca 2008 Autor Opublikowano 9 czerwca 2008 Dziś nastąpił restart serwerów EA w celu poprawienia wydajności. Grając dziś wieczorem nie odnotowałem lagów. Została też uruchomiona większa liczba serwerów. Cytuj
Othis 29 Opublikowano 9 czerwca 2008 Opublikowano 9 czerwca 2008 wczoraj to chodzilo tak ze czolg widzialem co 5 metrow ludzi co 2:) a skoro sa servery to czemu nie mozna ich sobie wybrac tylko laczy automatycznie??? kiedy dostaje sie punkty do odblokowania pukawek? ranga skoczyla mi juz 2 razy a nie dostalem.. Cytuj
Bartg 5 456 Opublikowano 9 czerwca 2008 Opublikowano 9 czerwca 2008 Ciekawe co to za bron bedzie w fullu odblokowana za pomoca dema A gra sie fajnie, mam tylko takie uwagi: Artyleria niech sobie bedzie, ale niech na boga laduje sie wolniej, dzis usiadlem to zabilem chyba z 20 osob na 1 zyciu zanim ktos przyjechal z 2 bazy i mnie zabil ;] Odrobine za maly splash damage, chociaz nie tyle maly co hmm niekonsewentny, czasem wybuch zabije kolesia od razu, czasem trzeba wywalic caly magazynek z lekkiego czolgu pod nogi kolesia. Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 10 czerwca 2008 Autor Opublikowano 10 czerwca 2008 (edytowane) Do serwerów łaczy automatycznie ze względu na wersje Demo i dołącza gracza tam gdzie jest miejsce, dzięki czemu najczęściej gra się w pełnej arenie. Punkty do odblokowania dostaje się za osiągnięcie Rangi 1, 2 i 4 i jest możliwość wyboru 3 odblokowań (ograniczenie w Demie). Wchodzi się w menu multiplayera i tam jest opcja unlocks i tam jest podana liczba creditsów maksymalnie 3 sztuki i wymienia się je na interesujący nas ekwipunek . U mnie działa i mam trzy dodatkowe bronie. Za pomocą dema odblokowuje się w pełnej wersji broń jednostki Specialist - submachins gun: http://pl.youtube.com/watch?v=Qh7tNnMcl48 Artylerie można zniszczyć z dystansu wystarczy pomyśleć. Programiści słusznie umieścili to działo. Widać, że wszystko jest nie bez przyczyny. Artyleria jest bronią na kampujących graczy i pomaga przełamać skuteczną obrone. Grając jako obrońca niejednokrotnie zatrzymywaliśmy atakujących na pierwszej bazie, nie potrafili przejść dalej. Z pomocą może im przyjść artyleria. Jeśli chodzi o lekki czołg to nie mam problemu z zestrzeleniem przeciwnika, trzeba zawsze celować w cel a nie obok, wiadomo że piechota będzie robić wszystko żeby nie dać się trafić (może biegać, chodzić na boki, podskakiwać itd.) czyli utrudniać trafienie. Ewentualnie czasem mogą wystąpić sporadyczne lagi bo serwery nie działają jeszcze w pełni (wersja Demo) i czasem może być jakieś przekłamanie. Montage multiplayer: http://pl.youtube.com/watch?v=2KFA5wJPVl0 Edytowane 10 czerwca 2008 przez Rutran Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 10 czerwca 2008 Opublikowano 10 czerwca 2008 Obrona pierwszej bazy, jeżeli nie gra się na dorbą drużynyę to nic trudnego Grając drużyną atakującą jest za sposób by b. skutecznie uprzykrzać człogiem życie obrońcom - takoż trzeba pomyśleć Pograłem sobie dwa dni temu dla porównania w COD. Nie chcę tu wzbudzać wojennek bo b. podobaja mi się obie gry (a są zupełnie inne), ale COD jednak lepszy, b. skillowy i co może dziwnie zabrzmieć "poważny". BF jak to ktoś dobrze ujął jest "zbyt komiksowy"... Ale i tak kupię Śmieszna gra, w tym sensie śmieszna, że można się przy niej wspaniale zrelaksować! Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 10 czerwca 2008 Autor Opublikowano 10 czerwca 2008 (edytowane) Nie zgodze się z twierdzeniem że Bad Company jest "zbyt komiksowy", co autor miał na myśli, to określenie jest chybione i ma się nijak do wyglądu tej gry. CoD 4 jest "zbyt teatralny" i tu widać to na każdym kroku, nie ma podziału na strefy uszkodzeń i choćby dlatego nie jest bardziej skillowy. W Bad Company można robić headshoty (premiowane dodatkowymi punktami) i to jest prawdziwy skill. Battlefield jest lepszy bardziej rozbudowany, przemyślany itd. http://pl.youtube.com/watch?v=f-AD7zKvbhU Edytowane 10 czerwca 2008 przez Rutran Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 10 czerwca 2008 Opublikowano 10 czerwca 2008 w COD4 wystarczy wystrzelic kilka pociskow by zabic (nawet trzymajac ciagle fire) w BF tutaj tego nie zrobisz. Wiadomo cos o mapkach ktore maja byc w fullu? Ile, jakie tereny? Cytuj
Goldi69-PL- 0 Opublikowano 10 czerwca 2008 Opublikowano 10 czerwca 2008 pogralem 30min i hu.. mi wieje od tej gry, tyle czekalem na godnego nastepce gry w ktora pol roku non stop gralem a tu taki sredniak, poczekam na fulla ale po 30min z ta gra cod4 duzo lepiej wypada (choc tu tez 2h tylko gralem) Cytuj
Othis 29 Opublikowano 10 czerwca 2008 Opublikowano 10 czerwca 2008 Nie zgodze się z twierdzeniem że Bad Company jest "zbyt komiksowy", co autor miał na myśli, to określenie jest chybione i ma się nijak do wyglądu tej gry. CoD 4 jest "zbyt teatralny" i tu widać to na każdym kroku, nie ma podziału na strefy uszkodzeń i choćby dlatego nie jest bardziej skillowy. W Bad Company można robić headshoty (premiowane dodatkowymi punktami) i to jest prawdziwy skill. Battlefield jest lepszy bardziej rozbudowany, przemyślany itd. http://pl.youtube.com/watch?v=f-AD7zKvbhU kolejny raz udowadniasz ze nie grales w cod4, nie ma ale w trybie hardcore, ale w tdm i wielu innych jest podzial na strefy i to 3 lub 4, a co do przemyslenia to bad company ma full bzdur nie bede o nich pisal bo zaraz bys dostal piany LOL ale jak cos jeszcze dodasz bzdurnego to chetnie wypunktuje Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 10 czerwca 2008 Autor Opublikowano 10 czerwca 2008 othis grałem w cod 4 ponad tydzień i przez pierwsze 3 godziny było ok, a potem już tylko coraz gorzej, ot zwykłe chodzenie i strzelanie dla mnie to za mało. Jedynie przyznam ci racje co do stref obrażeń w cod4. Ja argumentuje swoje wypowiedzi, a ty najczęściej klepiesz jakieś prostackie docinki, ale ty chyba jedynie taki język rozumiesz. W temacie o Bad Company to już i tak miałeś pojechane po rajtach i dalej smęcisz. cod4 to tylko 60 fps i zabawa w ganianego po scenie teatralnej. Bad Company to uczestnictwo w batalii. BF nie ma nic wspólnego z tym codowym teatrzykiem i zakończmy na tym. Każdy gra w co chce, kwestia gustu. Cytuj
LESZEKCHPL 0 Opublikowano 10 czerwca 2008 Opublikowano 10 czerwca 2008 Liczyłem na coś lepszego ,po demie chyba nie kupie. Najbardziej denerwują mnie znikające trupy i dziwna ich fizyka kiedy oberwą ,dobra 3 lata temu. Piszę o kampani , w sieci nie grałem , do CoD nie podskoczy niestety. Cytuj
Othis 29 Opublikowano 10 czerwca 2008 Opublikowano 10 czerwca 2008 othis grałem w cod 4 ponad tydzień i przez pierwsze 3 godziny było ok, a potem już tylko coraz gorzej, ot zwykłe chodzenie i strzelanie dla mnie to za mało. Jedynie przyznam ci racje co do stref obrażeń w cod4. Ja argumentuje swoje wypowiedzi, a ty najczęściej klepiesz jakieś prostackie docinki, ale ty chyba jedynie taki język rozumiesz. W temacie o Bad Company to już i tak miałeś pojechane po rajtach i dalej smęcisz. cod4 to tylko 60 fps i zabawa w ganianego po scenie teatralnej. Bad Company to uczestnictwo w batalii. BF nie ma nic wspólnego z tym codowym teatrzykiem i zakończmy na tym. Każdy gra w co chce, kwestia gustu. to jesli o czyms nie wiesz lub nie jestes pewny to o tym nie pisz a nie ludzi wprowadzasz w blad. Jakis punkt w regulaminie sie klania i powinien byc warn za takie cos... o call of duty nic nie wiesz. teatrzyk hehe tak wiemy juz to ale raczej w brother in arms.. dzis znowu lagi ciekawe czy w full wersji cos z tym zrobia ja mysle ze sie poprostu nie da. co do mocy granatnika to jest w sam raz to samo czolgi i dzialka. Cytuj
wrog 608 Opublikowano 10 czerwca 2008 Opublikowano 10 czerwca 2008 Odnośnie lagów: The X360 servers are not working properly, causing lag. MS is working on figuring out what is causing this. SERVER RESTART WILL OCCUR DAILY AT 4pm PDT / 7pm EDT / 01:00 CEST. See you on the Battlefield! /The Bad Company team & DICE Live http://badcompany.ea.com/news/entryid/23643/ Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 10 czerwca 2008 Autor Opublikowano 10 czerwca 2008 (edytowane) othis jeśli przejrzeć twoje posty w tym temacie, które nie wnosiły nic do dyskusji to wiele z nich możnaby podciągnąć pod warna, mało tego ewidentnie dążysz do zaczepki i czasem to ci się udaje. Bad Company pod względem świeżości rozgrywki jest czymś nowym. Nie dyskutujmy w tym temacie o innych grach bo to nie ma sensu. Wiele razy pisałem, że każdy ma inne oczekiwania. Mi odpowiada podejście do rozgrywki w BC tobie i innym w cod4 i niech tak zostanie. Przecież doskonale wiesz, że jeśli napiszesz coś niemiłego lub uszczypliwego to możesz liczyć na podobną odpowiedź. Wracając do tematu to jest wersja demo, a już pokazuje pazur, ja tą gre widze przede wszystkim w kontekście multiplayera. Co do lagów to wygląda to tak, że na X360 jest ponad 50000 graczy na serwerach i widać że połączenie uległo zdecydowanej poprawie. Ja grając dzisiaj nie widziałem lagów. Tak naprawde gdyby nie dedykowane serwery to w tą gre nie dałoby się grać bo kto ma łącze, aby zahostować rozgrywke na 24 graczy i tą całą destrukcje. Większość gier nie ma opcji serwerów i tam niestety jest kłopot z komfortowym graniem, pamiętam lagi w Gears of War. W pełnej wersji napewno wszystko będzie działać ok. Edytowane 10 czerwca 2008 przez Rutran Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 10 czerwca 2008 Opublikowano 10 czerwca 2008 Nie zgodze się z twierdzeniem że Bad Company jest "zbyt komiksowy", co autor miał na myśli, to określenie jest chybione i ma się nijak do wyglądu tej gry. CoD 4 jest "zbyt teatralny" i tu widać to na każdym kroku, nie ma podziału na strefy uszkodzeń i choćby dlatego nie jest bardziej skillowy. W Bad Company można robić headshoty (premiowane dodatkowymi punktami) i to jest prawdziwy skill. Battlefield jest lepszy bardziej rozbudowany, przemyślany itd. Nie denerwuj się tak bo podobnie jak Goldi BF2 ubóstwiam, i oboje przez dobre pół roku graliśmy non stop, i to z bardzo dobrymi wynikami Po pierwsze w COD są hitboxy (Lub strefy uszkodzeń jak wolisz) - tak jak w BF. Head to head - zabija od razu. I uwierz mi, że nie sadza się ich tylko i wyłącznie randomowo. Jak ktoś umie, to to robi. Więc idąc tym tokiem myślenia obie gry mają "prawdziwego" skilla. BF - może i chce być polem bitwy tak jak napisałeś lecz... Jest taki karykaturalny trochę. Suport, naprawia w pół zniszczony czołg śrubokrętem. Widzisz np. problem "samonaprawialnego" helikoptera rozwiązali, to nadało grze smaczku, a pilotowi skilla. Mogli to rozwiązać podobnie. Nie wiem czy np. rzecz podstawowa czyli mapy są bardziej rozbudowane. Widziałem jedną. I jest okropna. W dwójcę było wiele lepszych mapek. Zniszczenie też śmieszne - ściany trzymające "szkielet" budynku są niesniszczalne. Po trafieniu ściany znikają - nie opadają. Z calym szacunkiem, ale najlepsze zniszczenia w grach wideo miało pierwsze (nie drugie!) Red Faction na PS2. To było coś! Tam można było rozwalić prawie wszystko, a co ważniejsze, np. ściany potrafiły po trafieniu opaść i w takim stanie (gruzu) pozostać. Tu tego nie ma! A mamy rok 2008! W Red Faction grałem siedem lat temu! Na boga! Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 11 czerwca 2008 Opublikowano 11 czerwca 2008 wiesz takie hitboxy typu glowa i reszta ciala to w (chyba) kazdej grze istnieja Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 11 czerwca 2008 Opublikowano 11 czerwca 2008 No oczywiście, ale jakoś nie zauważyłem by w BF były inne. Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 11 czerwca 2008 Autor Opublikowano 11 czerwca 2008 Maiden ja grałem w Modern Combat prawie dwa lata i czasem jeszcze grywam, ale w porównaniu do genialnego Bad Company to niestety już nie rewelacja. W Bad Company trafienie headshota jest premiowane dodatkowymi punktami. Napisałeś BF - może i chce być polem bitwy tak jak napisałeś lecz... Jest taki karykaturalny trochę. Suport, naprawia w pół zniszczony czołg śrubokrętem. Podtrzymuje BFBC jest wirtualnym polem bitwy i jest nieporozumieniem nazywać go karykaturalnym. Coś ci się pomyliło karykaturalny BF to Battlefield Heroes na PC. Suport ma możliwość leczenia i naprawiania pojazdów to jest bardzo fajny i grywalny patent. Przecież to jest gra, a nie rzeczywistość i liczy się gameplay chyba nie myślisz, że aby naprawić czołg trzebaby jechać na warsztat i mało tego wjeżdżać na kanał to by była paranoja, moim zdaniem dobrze to rozwiązali. Dzięki nowemu trybowi Gold Rush wszystkie mapy będą grywalne. W Modern Combat nie ma lepszych mapek jedynie na tamte czasy Backstab (najlepsza mapa) i Deadly Pass oraz Bridge Too Far te trzy najczęściej były grane. Nie chce pisać na temat gier na Ps2 czyli Red Faction i takie tam bo to inna generacja i porównania mijają się z celem. A jeśli podoba ci się ta gra z Ps2 to w nią graj ja wole destrukcje i gameplay w Bad Company. Najlepsze, najefektowniejsze, przemyślane, wpływające na rozgrywke zniszczenia w trybie MULTIPLAYER ma BAD COMPANY takie są fakty. Co do rozwalania wszystkiego to programiści z DICE rozważali taką możliwość, ale zrezygnowali z takiego rozwiązania z prostej przyczyny, ponieważ jeśli nie będzie osłon to zostanie pusta połać terenu i jak to sobie wyobrażasz. Wszystko jest tak pomyślane i przemyślane oraz przetestowane, aby ta gra była jak najbardziej grywalna bo o to przecież chodzi w grach, przecież to jest "oczywista oczywistość". Ja osobiście jestem pełen podziwu dla studia DICE, że udało im się to wszystko złożyć w całość i szczerze kibicuje im, żeby gra odniosła sukces bo sporo się napracowali. Większość programistów jest niekreatywna i idzie na łatwizne myśląc tylko o zysku, idąc po najmniejszej linii oporu i swoimi produktami tkwi w standardach z przed kilku ładnych lat. Cytuj
Othis 29 Opublikowano 11 czerwca 2008 Opublikowano 11 czerwca 2008 rutran ma sporo racji (jedynie mowiac o cd4 nie mial) fajne patenty sa w tym bc wczoraj udalo mi sie ustrzelic kierowce hummera i za(pipi)iscie fiknal koziolki i wybuchnal, i moje pytanie czy miny przeciwczologowe dzialaja tez na piechote? jak dadza zroznicowane mapy i poprawia servery to bedzie fajnie... Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 11 czerwca 2008 Autor Opublikowano 11 czerwca 2008 (edytowane) Map w trybie multiplayer będzie 8. Zwiastun map: http://pl.youtube.com/watch?v=o-e6KOTAoEU Szczegóły na stronie http://badcompany.ea.com/page/dynpid/9312/ Miny przeciwczołgowe nie działają na piechote, ale jesli wrogowie znajdują się obok min można w nie strzelać z dystansu i eksplodują, a co za tym idzie ranią piechote. W tej grze trzeba używać wyobraźni i można wymyślać różne zagrania. Edytowane 11 czerwca 2008 przez Rutran Cytuj
Bartg 5 456 Opublikowano 11 czerwca 2008 Opublikowano 11 czerwca 2008 Hmm nie za duzo tych map, oczywiscie pocieszeniem jest, ze kazda jest naprawde duza. Zobaczymy czy jaka bedzie rownie legendarna jak strike at karkand A zniszczenia imho sa akuratne, po duzej rzezni na 1 bazie zostaja z niej zgliszcza - pare murkow i kawalek ogrodzenia. A najfajniejszy patent jest z dziurami w ziemi, pamietam filmik z bety jak kolesie zrobili sobie male jezioro Cytuj
Mustang 1 737 Opublikowano 11 czerwca 2008 Opublikowano 11 czerwca 2008 Dzisiaj udało mi się pograć w zasadzie bez lagów i było naprawdę fajnie. Jak na razie najlepiej gra mi się snajperem, przeciwnicy giną czasem nawet po jednym strzale (nie mówiąc o headzie), pistolecik nie jest wcale zły jeśli chodzi o obronę, bo celny strzał w łeb położy każdego, no a poza tym można skutecznie demolować pojazdy. Z drugiej strony inne klasy też mają swoje zalety, czasem przydaje się skorzystać z bazooki, albo nabić trochę punktów podrzucając kompanom apteczki. Cytuj
Ural 13 Opublikowano 11 czerwca 2008 Opublikowano 11 czerwca 2008 Lekki zawód - spodziewałem się czegoś lepszego. Niemniej gra na 8... ale i tak sobie ją chyba odpuszczę. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 12 czerwca 2008 Opublikowano 12 czerwca 2008 jak sie przypatrzylem destrukcji w nowym BF to zmienilem zdanie - na poczatku fajnie bo cos nowego ale z drugiej strony strasznie uproszczone - trzeba pare pociskow/rakiet by zniszczyc maly murek dodatkowo on sie zniszczy "skryptowo" nie ma jakis mniejszych odpadajacych kawalkow, podobnie ze scianami. Poleci cala. Co prawda to tylko gra ale mnie troche razi ta destrukcja otoczenia, zapewnie wiekszosc scian w grze online juz bedzie czesto rozwalana wiec nici z chowania . Cytuj
__bercik07 202 Opublikowano 12 czerwca 2008 Opublikowano 12 czerwca 2008 Co w ogole w specjaliscie daje bron z ktorej wystrzeliwuje "mrygajace swiatelko"? wyglada mi to na jakies zaznaczenie celu, czyli jakis air strike czy co ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.