Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company


Rutran

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 845
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Co w ogole w specjaliscie daje bron z ktorej wystrzeliwuje "mrygajace swiatelko"? wyglada mi to na jakies zaznaczenie celu, czyli jakis air strike czy co ?

Daje i to duzo, po trafieniu tym pojazdu twoje rakiety automatycznie beda naprowadzane na cel, bardzo przydatna rzecz a malo kto uzywa.

Opublikowano (edytowane)

signap "szukasz dziury w całym", prawdziwa rakieta wystrzelona w ściane robi w niej niewielki otwór. Dla potrzeby gry programiści odeszli od realizmu na rzecz gameplayu, efektywności i efektowności, bo to się liczy najbardziej. Rozwiązali to tak jak widzimy w grze i sprawuje się to wyśmienicie. Idąc twoim tokiem rozumowania potrzebaby było kilka pocisków aby zniszczyć ściane to by było niegrywalne, zbyt duzo czasu by zajęło nie licząc zmarnowania amunicji, którą lepiej spożytkować na pojazdy opancerzone itp.

Z tymi ocenami na 8 to poczekajmy do premiery narazie jest Demo, ale biorąc pod uwage ogrom pracy jaki włożyli ludzie z DICE i podnieśli poprzeczke innym programistom, osobiście dałbym coś w okolicach 10 głównie za multiplayer bo singleplayer to wiadomo tylko kilka godzin gry.

 

Specialist ma możliwość zaznaczenia pojazdu (mrugające światełko na czerwono) dzięki czemu widać go w postaci celu i Demolition może po nacelowaniu na celownik wystrzelić rakiete, która dosięgnie zaznaczony pojazd pomimo, że jest np. za skałą lub budynkiem (taka samonaprowadzająca się rakieta). Jeśli akcja przyniesie skutek w postaci zniszczenia pojazdu punkty otrzymują obaj gracze jeden za zestrzelenie drugi za asyste (taka współpraca w teamie).

Edytowane przez Rutran
Opublikowano (edytowane)
to prawda że strzelając z daleka jest opóźnienie... czyli zanim pocisk doleci? tera skilla trza podszkolić...

swietnie widać to na przykładzie snajperek i naprawdę znaaaacznych odłegłości. Celujesz, klikasz "fire" a typ obrywa po upływie około 1 sek. Wg mnie spoko.

Edytowane przez Amer
Opublikowano

Z tą snajperką i opóźnieniem to jest niezły bajer, wczoraj mi się koleś kręcił w pobliżu skrzyni i trudno było go ustrzelić że hey. Plus przeładowanie po wystrzale zabiera trochę czasu. Trzeba będzie złożyć preordera, bo ta półautomatyczna snajperka do odblokowawania może być lepszym wyjściem.

Opublikowano

Trochę to jeszcze nie chodzi w multi jak trzeba. Wbiłem się na jedną mapę , a tu : po pierwsze- ciężko iść do przodu , jakiś opór następuje .Po drugie postać sama cofa się jak puścisz gałę analogową , po trzecie przejdziesz kilka metrów i cofa cię spowrotem (stop klatka, czy ki ch****j)

Miejmy nadzieję ,że po premierze wszystko zagra jak trzeba.

Opublikowano
Trochę to jeszcze nie chodzi w multi jak trzeba. Wbiłem się na jedną mapę , a tu : po pierwsze- ciężko iść do przodu , jakiś opór następuje .Po drugie postać sama cofa się jak puścisz gałę analogową , po trzecie przejdziesz kilka metrów i cofa cię spowrotem (stop klatka, czy ki ch****j)

Miejmy nadzieję ,że po premierze wszystko zagra jak trzeba.

 

miales duze lagi dlatego cofalo...pozniej zapuszcze filmik z kilkoma fajnymi akcjami...

Opublikowano

kurde gram juz dosc dlugo (lacznie ze 20h za mna) i jak do tej pory 0 lagow ale za to lekkie opoznienia - w sumie da rade sie przyzwyczaic i strzelac przed przeciwnikiem;). Btw dzisiaj pobawilem sie w czolgiste efektem tego bylo 46 zabitych na 4 moje ;) mam taka cicha nadzieje ze gra bedzie region free i kosztowac bedzie 49$

Opublikowano

Okej , musiałem mieć kiepski ''traf''z tymi pingami .W nocy ciorałem z 10 meczyków i żadnych lagów. Moje pytanie : czy odblokowane w demie giwerki , a także stopnie będę miał nadal jak zacznę grać na płytowym wydaniu gry ?

Opublikowano

mi osobiscie gra calkowicie nie przypadla do gustu, sam nie wiem czemu czegos mi w niej brakuje.....bardziej juz bylem zadowolony swego czasu z Frontlines.....

Opublikowano

jak dla mnie gra jest bardzo dobra, na multi gra sie rewelacyjnie, ale ..... czy tylko ja zauwazylem ze dzwiek jest taki jakbysmy ogladali to w TV, a nie taki jak by to bylo na zywo ? ... chodzi mi o to, ze wybuchy, strzaly itd sa takie wytlumione przez co mam odczucie jakbym ogladalrelacje w tv z jakichs walk, a nie jakbym bral w nich udzial...

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
mi osobiscie gra calkowicie nie przypadla do gustu, sam nie wiem czemu czegos mi w niej brakuje.....bardziej juz bylem zadowolony swego czasu z Frontlines.....

 

gra ma sporo niedorobek ale moze patche je wyeliminuja, najbardziej wkurzaja respawny ktore sa z(pipi)ane niczym w cod4 i brakuje trybu conquest lub tdm zeby dalo sie 1 strone przyprzec do jej bazy, niby maja dodac conquest w patchu zobaczymy teraz mocne 8 jakby byly w fulu fajne mapy i inne tryby dalbym 9...(a i gra jest mocno nastawiona na team najlepiej 3-4 osoby lub wiecej)

 

 

p.s. moje montage z dema:

Opublikowano (edytowane)

Fajny montage othis, widze że grasz i czasem wychodzą ci niezłe akcje.

Warto być wszechstronnym graczem i nie ograniczać się do jednej wyuczonej klasy, to jest właśnie siła tej gry czyli różnorodność rozwiązań, akcji, dzięki czemu ta gra jest tak bardzo grywalna i nieprzewidywalna. W tą gre gra się pomysłami i swoją wyobraźnią o to mi chodziło od początku pisania w tym temacie. Bad Company stanowi klase sam w sobie.

 

Osobiście stawiam Bad Company na szczycie FPS-ów i jestem pełen podziwu dla DICE za przetarcie szlaku jeśli chodzi o nowe rozwiązania, patenty, jakość, innowacyjne i świeże podejście do gry multiplayerowej, która dzięki tym rozwiązaniom wynosi zmagania wieloosobowe na wyższy bardziej interaktywny poziom i daje mase efektownych momentów.

Edytowane przez Rutran
Opublikowano
Osobiście stawiam Bad Company na szczycie FPS-ów i jestem pełen podziwu dla DICE za przetarcie szlaku jeśli chodzi o nowe rozwiązania, patenty, jakość, innowacyjne i świeże podejście do gry multiplayerowej, która dzięki tym rozwiązaniom wynosi zmagania wieloosobowe na wyższy bardziej interaktywny poziom i daje mase efektownych momentów.

 

 

Ja również , na podstawie samego demka- full wersja zarządzi . Obecnie pykam co prawda w wersję na PS 3 , ale wielkich różnic nie ma . Grafa mocne 8, nawet 9 z minusem .Też chętnie wbiłbym się na TDM .

Ponawiam pytanie : czy zdobyte w demku odznaczenia, stopnie i odblokowane fanty będą zaliczone w full wersji ?

Opublikowano
mi osobiscie gra calkowicie nie przypadla do gustu, sam nie wiem czemu czegos mi w niej brakuje.....bardziej juz bylem zadowolony swego czasu z Frontlines.....

 

gra ma sporo niedorobek ale moze patche je wyeliminuja, najbardziej wkurzaja respawny ktore sa z(pipi)ane niczym w cod4 i brakuje trybu conquest lub tdm zeby dalo sie 1 strone przyprzec do jej bazy, niby maja dodac conquest w patchu zobaczymy teraz mocne 8 jakby byly w fulu fajne mapy i inne tryby dalbym 9...(a i gra jest mocno nastawiona na team najlepiej 3-4 osoby lub wiecej)

 

 

p.s. moje montage z dema:

 

 

świetny montage, troche chaotyczny ale fajnie się ogląda, fajna akcja jak dwóch snajperów za tobą latało i potraktowałeś ich c4 :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...