depson 0 Opublikowano 19 kwietnia 2008 Opublikowano 19 kwietnia 2008 Niestety mam ten sam problem... Przez to rwanie gra stracila caly urok Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 19 kwietnia 2008 Opublikowano 19 kwietnia 2008 po co w demie jest shop w ktorym odnowimy bryke skoro po kilku kraksach mamy nowa blyszczaca fure? Cytuj
Owiec 281 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Jesli jej nie naprawisz chociaz 1 raz na samym poczatku, to nigdy nie bedzie idealna. Da sie to latwo zauwazyc. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Jako zawsze mialem ze wygladala jak nowa - na czym ma polegac ta roznica? Cytuj
Hlipo 3 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Przydają się również w czasie wyściygów takich jak marked man oraz road rage Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Opublikowano 20 kwietnia 2008 (edytowane) Mozesz jasniej? Bo RR znam z poprzednich Burnow ale co to za roznica czy jestes troche zniszczony czy wyglada jak z salonu? Chyba roznicy w osiagach nie ma bo inaczej rozumialbym - zniszczony - wolniejszy wiec trzeba szybko trafic na AUTOREPAIR by miec pelna moc Czemu nie ma predkosciomierza? Edytowane 20 kwietnia 2008 przez signap Cytuj
jiloo 4 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Opublikowano 20 kwietnia 2008 Mozesz jasniej? Bo RR znam z poprzednich Burnow ale co to za roznica czy jestes troche zniszczony czy wyglada jak z salonu? Chyba roznicy w osiagach nie ma bo inaczej rozumialbym - zniszczony - wolniejszy wiec trzeba szybko trafic na AUTOREPAIR by miec pelna moc Czemu nie ma predkosciomierza? jesli jestes w trakcie RR lub Marked Man, zaleznie od furki jaka jedziesz, jesli zostaniesz rozwalony 3-5 razy tryb sie zakonczy. aby tego uniknac zajezdzasz do naprawy i jestes jak nowy, wiec znow moga Cie rozwalac. Cytuj
wrog 609 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Criterion ujawniło sporo z tych zapowiadanych zmian do Burnouta - link. W sierpniu przykładowo dojdą motory i zmrok, jesienią te pokazywane wysepki. Woot! Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Opublikowano 23 kwietnia 2008 że od kilku dni jest dostępna aktualizacja "Bogart", eliminująca najbardziej uciążliwe błędy wykryte po premierze gry. Dla niektórych posiadaczy wersji na Xboksa 360 jej pobranie skończyło się problemami z animacją. Rozwiązanie powinno pojawić się w okolicach 2 maja. Do końca tego tygodnia ma zostać wycofana ta nieszczęśliwa łatka. czyli co? lepiej nie odpalać teraz b:r bo mi wykrzaczy? lol a co do motorów to przesada Cytuj
wrog 609 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Tylko jakiś tam procent ludzi zgłaszał problemy. Możesz zaryzykować Cytuj
Jędrek 3 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Ja sciagnalem ta latke i problemow zadnych nie mam. Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Criterion ujawniło sporo z tych zapowiadanych zmian do Burnouta - link. W sierpniu przykładowo dojdą motory i zmrok, jesienią te pokazywane wysepki. Woot! Widzę, że nikt jakoś specjalnie nie komentuje takich sensacji jak motory i noc MOTORY - czyli widoczny KIEROWCA !! Ciekawe jak z obrażeniami - liczę przynajmniej na niezłą fizykę lotów... BTW: u mnie BP szarpie po łatce... Cytuj
wrog 609 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Mnie cieszą bardzo te motorki. Ciekawe tylko co się będzie działo przy większym dzwonie w ścianę itd. Noc, puste ulice - miodzio Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Opublikowano 23 kwietnia 2008 (edytowane) Burnout i motory ? What the, ku.rwa, fuck ? W takim razie poproszę kierowców do samochodów Edytowane 23 kwietnia 2008 przez Keymaker Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Mnie osobiście bardzo cieszy pojawienie się jednośladów. Zawsze miałem do nich sentyment. Może czują zagrożenie od nadchodzącego Midnight Club:LA ? Fakt, też jestem ciekaw kolizji (loty jak w Flatoucie?) oraz możliwości robienia kołasia czy endo. Nie ma co marudzić, ważne że rozwijają grę po jej wydaniu, a nie zapominają jak większość firm. Zakładam, że motory będą szybsze na starcie, ale za to bardziej podatne na Takedowny. Co do nocy to tego mi brakowało, ale będą musieli także dodać oświetlenie, gdyż za miastem latarni zbytnio nie ma. Oświetlenie w samochodach (i motorach) jest nieodzowne. Ciekawe czy będzie można kogoś oślepić... No i dochodzi aspekt ograniczonej widoczności w nocy, a przy prędkościach rzędu struś pędziwiatr może to być problemem. Mam nadzieję, że noc obejmie całe miasto, a nie np. jedną wyspę (na zasadzie wjeżdżasz i zmienia się para dnia) i idąc dalej tym tokiem rozumowania prawdopodobnym jest dynamiczna zmiana pogody, choć kto wie. Jeszcze niech dodadzą deszcz i śnieg i nie mam pytań. Co do łatki to przyznam się, że od czasu jej wydania jakoś nie miałem możliwości grania w BP (kończę inne tytuły) i teraz nie wiem co robić. Jedni piszą o dropach inni o ich braku, a na stronce onlinecenter napisał wrog, że łatkę wycofają. Co robić? Jak jej nie ściągnę to co, stracę coś? Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Kroolik, no stracisz, grę online ;( Nie da się grać na livie bez załadowania tego patcha Ja na razie też się wstrzymuję ze ściągnięciem tej łatki, no i pozostaje jedynie singiel. Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 ja tych motorów to tam nie widzę, jak niby wypadki zrobią? i co z ruchem ulicznym? a deszcz to był bodajże w dwójce, noc na pewno Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 W sumie prawda. Przydzwonienie w ścianę motorkiem przy takich prędkościach, jakie tam się osiąga będzie wyglądało bardzo drastycznie. Aczkolwiek, potencjalni motocykliści będą się mogli doedukować: "jak bezpiecznie jeździć na motorze, by ci się nie stało, tak jak w Burnoucie" Cytuj
massmedia 0 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Wyobrażacie sobie balerona na motorze? Ja jakoś nie. Chyba, że back flipy będzie można w zamian robić to wtedy miodzik będzie, ze ho ho Cytuj
van_guard 0 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Tricki na motorze jako jeden ze sposobów na nabijanie nitro to byłoby coś Szczerze jednak wątpię, że Criterion zdecyduje się na wprowadzenie takiego elementu Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 to ma być burnout a nie tony hawk, nie chcę trików i nie chcę motorków dodupnych - Butch, jak dają motory to muszą dać kierowcę, bo jak by to inaczej wyglądało? wyścig resoraków do potęgi entej tak pierdzieli że nie ma kierowców w autach bo wypadki i miazga i cośtam ktośtam, a tu co? nagle wpadają na pomysł z jednośladami - to ja czekam na filmik z prezentacją szczegółową tych wehikułów - zwłaszcza zachowanie podczas dzwona coś czuję że się zabrechtam i posmarkam z gry wyścigowej zrobili nam zwiedzanie miasta i kręcenie trików na hopkach, a niech się walą na mordy Cytuj
depson 0 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 to ma być burnout a nie tony hawk, nie chcę trików i nie chcę motorków dodupnych - Butch, jak dają motory to muszą dać kierowcę, bo jak by to inaczej wyglądało? wyścig resoraków do potęgi entej tak pierdzieli że nie ma kierowców w autach bo wypadki i miazga i cośtam ktośtam, a tu co? nagle wpadają na pomysł z jednośladami - to ja czekam na filmik z prezentacją szczegółową tych wehikułów - zwłaszcza zachowanie podczas dzwona coś czuję że się zabrechtam i posmarkam z gry wyścigowej zrobili nam zwiedzanie miasta i kręcenie trików na hopkach, a niech się walą na mordy Wpis EA chce zniszczyc Burnouta tak jak zniszczylo serie NFS durnym tuningiem (choc przyznam ze NFSU1 byl naprawde dobry w swoich czasach) Cytuj
van_guard 0 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 z gry wyścigowej zrobili nam zwiedzanie miasta i kręcenie trików na hopkach, a niech się walą na mordy Wprowadzenie do serii free-roamingu to faktycznie porażka, o czym pisałem już kilka stron wcześniej. Pojawienie się jednośladów zaliczam jednakże jak najbardziej in plus - w końcu jakaś innowacja w kwestii dostępnych pojazdów; no i ten wspaniały, zupełnie odmienny feeling podczas jazdy. Podobnie jak przedmówców zastanawia mnie w jaki sposób rozwiązana zostanie sprawa kierowców - naturalną koleją rzeczy byłby patch, dzięki któremu wirtualne ludziki zagoszczą również w furaczach, znając jednak życie taki "drastyczny" patent nie przejdzie. Ale jak z kolei będzie wyglądać animacja rozwalanego bike'a? Jakoś nie widzę w tej grze kierowców szybujących w górę na 10 metrów... Może Criterion zdecyduje się na całkowite usunięcie animacji takedownów motorów? Cytuj
Gość Kasandra Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 z gry wyścigowej zrobili nam zwiedzanie miasta i kręcenie trików na hopkach, a niech się walą na mordy Trochę krzywdząca opinia o tym niesamowitym tytule. IMO to najlepszy Burnout, w moim prywatnym rankingu przebija nawet nieśmiertelną 3. Przecierz seria nigdy nie była stricte wyścigowa. Jak ktos nie chce robic Stunt'ów, to nikt go przecierz nie zmusza. To jest własnie piękne w tej grze, że daje Ci wolnośc wyboru, tego co robisz. Chcesz się poscigać, to sie ścigasz. Burnout: Paradise jest grą dla wszystkich, dla casualów, którzy beda jeździć bez celu i cieszyć wafla z samej przyjemności jeżdżenia, dla hardcorowców, którzy postanowią rozwalić wszystkie licencje (brak restartu eventu może nieźle frustrować, przez co każdą trasę trzeba sobie dobrze poukładać w głowie). Piękna gra! Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Podpisuje sie pod kolega wyzej lapami i nogami Burnout zabil dla mnie nawet ukochana serie PGR jesli chodzi o miodnosc chociaz nadal uwazam ze oba tytuly (paradise i PGR4) warto miec w kolekcji i na zmane jezdzic bo FUN JEST MEGA!!!! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.