Skocz do zawartości

Burnout Paradise


Texz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przecierz seria nigdy nie była stricte wyścigowa.

 

i na tym mógłbym zakończyć rozmowę

Burnout był esencją wyścigów, 2ka to najlepsza erkejdowa ścigałka jaka powstała, potem Criterion złapał równię pochyłą i zmierza systematycznie w kierunku mułu

 

jak będę chciał pojeździć luźno po mieście to odpalę Crackdown

 

przyjemność z jazdy to jest wtedy gdy sunę 300 km/h po trasie i nie muszę się martwić dodupną mapką - liczy się cas reakcji oko-ręka i znajomość trasy

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Podobnie jak przedmówców zastanawia mnie w jaki sposób rozwiązana zostanie sprawa kierowców - naturalną koleją rzeczy byłby patch, dzięki któremu wirtualne ludziki zagoszczą również w furaczach, znając jednak życie taki "drastyczny" patent nie przejdzie. Ale jak z kolei będzie wyglądać animacja rozwalanego bike'a? Jakoś nie widzę w tej grze kierowców szybujących w górę na 10 metrów... Może Criterion zdecyduje się na całkowite usunięcie animacji takedownów motorów?

 

Gdzieś wyczytałem wczoraj że kierowca motocyklu znika w momencie kraksy i rozpiernicza sie tylko sam motor, lol

Opublikowano
Gdzieś wyczytałem wczoraj że kierowca motocyklu znika w momencie kraksy i rozpiernicza sie tylko sam motor, lol

 

Dokładnie tak jest, pokazywali to nawet na filmiku [Crash TV].

Ale i tak samolot przebił wszystko, ciekawe czy go ostatecznie wrzucą.

Opublikowano
Przecierz seria nigdy nie była stricte wyścigowa.

 

i na tym mógłbym zakończyć rozmowę

Burnout był esencją wyścigów, 2ka to najlepsza erkejdowa ścigałka jaka powstała, potem Criterion złapał równię pochyłą i zmierza systematycznie w kierunku mułu

 

jak będę chciał pojeździć luźno po mieście to odpalę Crackdown

 

przyjemność z jazdy to jest wtedy gdy sunę 300 km/h po trasie i nie muszę się martwić dodupną mapką - liczy się cas reakcji oko-ręka i znajomość trasy

 

w ostatnim zdaniu zaprzeczyłeś sam siebie - brawo

jak sie liczy czas reakcji oko -reka i znajomość trasy to po co ci "dupna mapka" - poprostu nie znasz trasy i skrecasz tam gdzie nie trzeba - a nie tak jak w poprzednich burnoutach strzałki zamykające poboczne drogi cię ograniczały i trasy nie musiałeś wogóle pamietać

 

osobiscie uważam tą cześc za bardzo dobrą - może troszke szkoda braku tirów na drogach hehe

 

Opublikowano

czegoś nie zrozumiałeś raczej, w 2 liczył się czas reakcji i znajomość trasy (w sumie to w każdej części poza najnowszą która jest jakimś mutantem wynaturzonym)

w b: p liczy się tylko trasa, mam siedzieć z wydrukiem i planować trasę wyścigu? opcji jest tyle że bez gps to chyba optymalnej trasy nigdy nie wytyczysz

przecież w tej części nie masz żadnej trasy wyścigu, masz początek i koniec

i wbrew pozorom to trasę musiałeś znać nad wyraz dobrze, wszelkie skróty i przesmyki - które z nich faktycznie dadzą ci przewagę a które nie

w multi inaczej byś nigdy wyścigu nie ukończył (miałeś bodajże 30 sekund na dojechanie do mety po tym jak pierwszy wóz ją przekroczył)

wiadomo że z czasem na niektórych wyścigach będziesz miał obcykaną trasę, tyle że to nie o to biega

za duży chaos i za dużo popierdółek (billboardy, brameczki itp.)

Opublikowano
jak będę chciał pojeździć luźno po mieście to odpalę Crackdown

 

przyjemność z jazdy to jest wtedy gdy sunę 300 km/h po trasie i nie muszę się martwić dodupną mapką - liczy się czas reakcji oko-ręka i znajomość trasy

 

Święte słowa. Paradise to moim zdaniem zaprzeczenie całej idei, która przyświecała twórcom podczas tworzenia pierwszych odsłon serii - zamiast czerpać radość z jazdy z niebotyczną prędkością całą uwagę muszę skupiać na tym, czy jadę w dobrym kierunku. Chwila nieuwagi skutkuje dzwonem, a podczas wyścigów po dłuższych, bardziej zawiłych trasach takie dzwony możemy podziwiać niejednokrotnie. I jak tu do cholery cieszyć się grą, skoro oczy mam ciągle wlepione w górę ekranu, aby dobrze widzieć jakieś popierdółkowate drogowskazy, bez których dotarcie do mety na pierwszej pozycji graniczyłoby z cudem?

Opublikowano

A nie wie ktoś przypadkiem czy po updejtach wrócą double, triple takedowny, impact time i crashbreaker? Zabarli mi moje ulubione opcje tylko po to, zeby pokazywac jak działa ich nowa fizyka licząca miażdżacą blachę.Chamy z criterion pod władzą EA sie rozpaśli i rozleniwili, albo ich poprostu podmienili ):

Opublikowano

Okej, przełamałem się. Dla liva zrobiłem updejta. Z tego co czytałem w tym temacie, to ten patch robił więcej złego, niż dobrego.

IMHO... jedyne cięcie zauważyłem w tzw. "crash testach", czyli w momencie przywalenia w coś w trakcie rajdu. Ale to i tak są minimalne cięcia. Gdyby mi ktoś nie powiedział, że gra się tnie po tym patchu, to bym na niego nie zwrócił uwagi.

Opublikowano

IMO Śmieć jakich nie było. Gdyby sprzedali grę pod inną nazwą to po prostu bym zagrał raz i olał bez większego namysłu. Ale że to miał być Burnout a powstała mieszanka Hard Truck i NFS: Most Wanted to inna sprawa. Z znakomitych wyścigów zrobili po prostu samochodówkę w której chyba sami nie wiedzieli na co położyć nacisk : czy na super prędkość i frajdę z jazdy, czy na optymalny dobór trasy i myślenie który zakręt w lewo zrobić. Po prostu autorzy gry sami nie wiedzą co z grą robić i wyszedł im właśnie ot ten bękart.

 

Gry bym nie polecił najgorszemu wrogowi który choć raz zagrał w Burnout'a Takedown'a czy Revenga. Po prostu criterion zrobiło drifta o 180 stopni i super hit'a zrobili shita... strata pieniędzy..

Opublikowano

Dla mnie ten Burnout jest poprostu rewelacyjny, dobrze że Criterion nie stanęło w miejscu i rozwinęło formułę rozwałki z poprzednich części. Obecnie mam juz 15h na liczniku i robię licencję elite miasto praktycznie znam już na pamięc, wiec sam wyścig nie przysparza mi tylu klopotów i nie muszę co chwila zaglądac do mapki (na początku faktycznie to było lekko frustrujące ale już się do tego przekonałem).

Co do samych wyścigów to są mega miodne, frajda olbrzymia, takedowny niesamowicie efektowne, gra ostro ryje beret pod wzgledem grywalności. Panowie z Criterion zafundowali nam również sporo bonusów przedłużających rozgrywkę (bramki, skoki, billboardy) które tez chcętnie odnajduje.

Moim zdaniem ta częsc Burnout to krok na przod i mi osobiście taka forma Burnout bardzo odpowiada.

Opublikowano

Siemacie, yop mam pytanie do tych co pykają w BP - wymieniałem swojego Prey'a na BP w wersji Franc, wiem że nie ma zmiany języka, ale czy gadanie DJ Atomica zostalo zmienione na Franc. odpowiednik itp.

I czy wogóle przeszkadza brak języka Ang. w tej grze ? Proszę o konkretne odpowiedzi, byle nie "nieee, nie przeszkadza za bardzo :)" :].

Opublikowano

do wszystkiego da sie przyzwyczaic z 5-10minut i obcykasz sobie cale menu i po sprawie, to nie rpg czy co tylko zwykla scigalka brak znajomosci jezyka bynajmniej nie bedzie Ci przeszkadzal.

 

kiedys pykalo sie na NESIE w gry jp i jakos szlo wszystkie menusy obczaic to i tu dasz rade z francuzem....wspolczuje ci jedynie jesli dj bedzie po francusku szwargotal....

Opublikowano
Tak, DJ Atomica mówi po francusku, i tak IMO przeszkadza francuski w tej grze, bo ogólnie drażni mnie ten język <_<

 

i dlatego wystrzegam sie przed kupowaniem jakichkolwiek gier po francusku,niemiecku, hiszpańsku, włosku itp

angielski to angielski zawsze to gra "wygląda" troche naturalnie

Opublikowano

Ja razem z X'em i GTA IV kupiłem właśnie Paradise - i muszę powiedzieć, że ta gra jest niesamowita. Pograłem krótko, bo może z godzinkę (wkręciłem się w GTA - żeby uniknąć chaosu, Burnout musi poczekać aż skończę dżitiej ;)), ale grafika jest PRZEPIĘKNA. Przed kupnem Xbox'a czytałem opinie ludzi, jakie GTA jest piękne - może ktoś się ze mną nie zgodzi, ale jak spojrzałem na Burnout'a to GTA zaczęło wyglądać jak niskobudżetowa produkcja pod względem grafiki. Aż chciałoby się ciągle rozbijać i oglądać gięcie blachy w slow-motion :D Gra świateł, prędkość.. Cudo, cudo, cudo.

Opublikowano

Grafika to już kwestia gustu. Mi np. bardziej podoba się "brudne" GTA z rozmytym drugim planem aniżeli sterylny i (jak dla mnie) nudny architektonicznie Burnout.

Opublikowano

nudny architektonicznie, to chyba graliśmy w 2 różne gry, olbrzymie zróżnicowanie miejscówek ich wygląd jest świetnie dopracowany, poza tym zróżnicowanie poziomów itp ta gierka graficznie jest jedną z lepszych na iXa

Opublikowano

Po 99h pekl Burnout na 101%. Nareszcie!

Przez 1,5h szukalem ostatniego smash'a w Harbor Town.

Kawal swietnej gry, choc potrafi ostro irytowac (szczegolnie gdy na milimetry wymijasz jakis samochod, ocierasz sie delikatnie o niego a tu nagle WRECKED! WTF?! Pod koniec gry przez to o malo nie rozplaszczylem pada na scianie...) Ale po za tym gra sie przyjemnie :)

Opublikowano

ja już mam końcówke ofline

zostało kilka smashy - teraz sie zacznie szukanie

no i brakuje oczywiscie jeden samochód (pewnie bedzie za smashe)

gierka piekna - lokacje zróżnicowane(widoki), rózne prowadzenie aut, - pod koniec troche denerwuje gdy eventy już są podkręcone na wysoki pułap

 

Opublikowano

Mnie sie ten caly nowy Burnout nie podobal :/ Brak crash`ów !? WTF !!?? przeciez z tego gar powstala, jakies bramki ? ok free roam jest fajny ale gra ciemna jakas :/ GPS malutki musialem 50cm od tv siedziec zeby cos zobaczyc. Ogółem mówiąc wole Burnout`y wszystkie prócz Paradise jdyene plus za free roam i Guns N` Roses w grze :P

Opublikowano

Tez sie dziwie ze juz drugi raz z rzedu nie dali flagowego trybu jakim byl Crash! Przeciez tam jes tyle skrzyzowan do rozwalki, az sie prosza zeby sie w nie wbic... Musieli to zastapic jakims crapowatym showtime'em, ale jakby nie mowic reszta gry jest in plus.

Imo eventy pod koniec sa tak samo latwe jak na poczatku, nie zauwazylem zeby trudniej bylo wygrac wyscig(jedynie predkosc wzrosla). Wszystkie wyscigi w Elite zrobilem GT Concept bez problemow (problemem byl tylko ruch uliczny, ktory zawsze musial blokowac skrzyzowania)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...