KIELiCH 81 Opublikowano 9 lipca 2008 Opublikowano 9 lipca 2008 (edytowane) I żeby nie było, nowa część burnouta podoba mi się bardzo, ale wyścigi twórcom zwyczajnie nie wyszły - IMO Jest w tym sporo racji (źle działa system strzałek, gdyby włączały się wcześniej i precyzyjniej wogóle nie trzeba by było używać zbyt małej i momentami nieczytelnej minimapy - mam na myśli multi).. Mimo wszystko nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej Tak na marginesie jestem bardzo ciekaw kolejnych updatów, szczególnie z motorami i zmianom pory dnia itp.. Edytowane 9 lipca 2008 przez KIELiCH Cytuj
SiemankoOo 19 Opublikowano 9 lipca 2008 Opublikowano 9 lipca 2008 jesteś zadowolony z tego jak rozwiązali wyścigi w najnowszym burnaucie ?? nie tęsknisz za zamkniętymi trasami ? jak dlamnie zamkniete trasy były o wiele lepsze , mogli by chociaz zrobic jakis GPS w stylu GTA IV. Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 9 lipca 2008 Opublikowano 9 lipca 2008 No rzeczywiście używa się skrótów, ale wyuczonych na pamięć... ale fajnie. Skrótów jest cała masa, a używa się w kółko tych samych które wliczają się do wyuczonej trasy. <co ma związek z skandalicznie małą ilością możliwych miejsc mety> Powiedz mi kroolik, jesteś zadowolony z tego jak rozwiązali wyścigi w najnowszym burnaucie ?? nie tęsknisz za zamkniętymi trasami ? I żeby nie było, nowa część burnouta podoba mi się bardzo, ale wyścigi twórcom zwyczajnie nie wyszły - IMO Szczerze? Nie tęsknię. Po 4 pierwszych częściach gra mi zbrzydła. W Dominatora grałem, by zobaczyć i tyle. Tej serii potrzeba było świeżości i taką dostaliśmy. Jednemu się podoba, innemu nie, bo ile można grać w prawie identyczne wyścigi? Jedynie czego mi brakuje to klasycznego trybu Crash. Wytykamy błędy w pierwszym free-roamingowym Burnoucie, a pierwsza część serii też nie była pozbawiona wad. Dopiero Point of Impact pokazał jak ma wyglądać ścigałka. IMO EA poprawi błędy BP (radar, strzałki, możliwość zaznaczenia wybranej trasy/punktu docelowego) wyda kolejnego free-roamingowego Burnouta i wtedy będę mógł powiedzieć co i jak. Moim zdaniem gra ma olbrzymi potencjał, a jak ktoś chce ograniczone murkami wyścigi polecam serię NFS. Ewentualnie nowy Burnout powinien mieć event "jazda po sznurku, na ograniczonej trasie" i wszyscy będą klaskać uszami. Cytuj
slonik 1 Opublikowano 9 lipca 2008 Opublikowano 9 lipca 2008 (edytowane) Co osoba to inna opinia... moim zdaniem poprzez otwarte trasy, gra (seria?) ściśle wyścigowa, przestała być wyścigowa. Więcej frajdy daje jeżdżenie po mieście i szukanie sekretów niż ściganie się w singlu. Tak jak pisałem wcześniej uważam nowego burnouta za świetną gre, otwarte miasto to świetny pomysł i powiew świeżego powietrza, ale w następnej części życzyłbym sobie lepszego wykorzystania ogromnego potencjału miasta do wyścigów - bo to one powinny być podstawą burnouta a nie zwiedzanie miasta Idei free-roamingowej nie przeszkodziłoby chyba dodanie zamkniętych tras, wszyscy byliby zadowoleni, a otwarte trasy mogłyby być tylko jedną z możliwości - ja tak bym widział następną część... wtedy może zaklaszcze uszami Edytowane 9 lipca 2008 przez slonik Cytuj
LucasFGW 0 Opublikowano 11 lipca 2008 Opublikowano 11 lipca 2008 Na CrashTV ukazał się filmik prezentujący model jazdy nowego środka transportu (ale na samoloty nie liczcie ) oraz zmienne pory dnia: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/237825.html Motorki sprawują się całkiem nieźle, chociaż przy wypadkach zabrakło efektowności (i kierowcy ). Brakuje także typowego dla jednośladów poczucia prędkości, ale to chyba wina kiepskiej jakości filmu... Cytuj
depson 0 Opublikowano 11 lipca 2008 Opublikowano 11 lipca 2008 Zmienne pory dnia wyszly swietnie, ale motory do Burnouta w dalszym ciagu nie pasuja. Szanuje Criterion za to ze chca ulepszac gre, ale mogliby zamiast motorkow dodac stary i dobry tryb Crash. Skrzyzowania w Paradise City tylko sie prosza zeby w nie wpasc pelnym impetem i patrzec jak pieknie gnie sie blacha we wszystkich samochodach. Druga rzecza jaka mogliby dodac to licencjonowane samochody, kazdy by chcial przeciez rozwalic Lamborghini Gallardo i czy jakies Ferrari Ale to niestety niemozliwe, bo producenci samochodow nie wyraza zgody... Cytuj
BartX 9 Opublikowano 11 lipca 2008 Opublikowano 11 lipca 2008 No... przejechać się motocyklem w takiej grze to nie lada rewolucja. Ciekawe, czy będą jakieś związane z tym eventy. Jedyne, co mnie w tej grze denerwuje to bezgraniczna głupota twórców. Jak można było wykastrować grę z prostej opcji restart i abandon? Raz pomyliłem eventy i musiałem czekać aż minie czas (Stunt Run). Dlaczego zastosowali takie beznadziejne zabiegi - tego nie wiem. To ma być w końcu gra, a nie symulator, nie? No i minusem jest też moc obliczeniowa next-genów - co chwila się rozwalam o jakiś przypadkowy samochód Ktoś chętny do Challenges na 2, 3 osoby? Cytuj
ash77 3 Opublikowano 12 lipca 2008 Opublikowano 12 lipca 2008 No... przejechać się motocyklem w takiej grze to nie lada rewolucja. Ciekawe, czy będą jakieś związane z tym eventy. Jedyne, co mnie w tej grze denerwuje to bezgraniczna głupota twórców. Jak można było wykastrować grę z prostej opcji restart i abandon? Raz pomyliłem eventy i musiałem czekać aż minie czas (Stunt Run). Dlaczego zastosowali takie beznadziejne zabiegi - tego nie wiem. To ma być w końcu gra, a nie symulator, nie? No i minusem jest też moc obliczeniowa next-genów - co chwila się rozwalam o jakiś przypadkowy samochód Ktoś chętny do Challenges na 2, 3 osoby? opcji restart nie ma ale obcja abandon jest poprostu zatrzymujesz samochód i nic nie robis ok 8-10sekund po tym czasie event sie automatycznie wyłącza Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 15 lipca 2008 Opublikowano 15 lipca 2008 MOże tutaj kogoś to zainteresuje... 6xBarrel Roll !!! http://pl.youtube.com/watch?v=Rx9qgPIWjeM Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 17 lipca 2008 Opublikowano 17 lipca 2008 No rzeczywiście używa się skrótów, ale wyuczonych na pamięć... ale fajnie. Skrótów jest cała masa, a używa się w kółko tych samych które wliczają się do wyuczonej trasy. <co ma związek z skandalicznie małą ilością możliwych miejsc mety> Powiedz mi kroolik, jesteś zadowolony z tego jak rozwiązali wyścigi w najnowszym burnaucie ?? nie tęsknisz za zamkniętymi trasami ? I żeby nie było, nowa część burnouta podoba mi się bardzo, ale wyścigi twórcom zwyczajnie nie wyszły - IMO Szczerze? Nie tęsknię. Po 4 pierwszych częściach gra mi zbrzydła. W Dominatora grałem, by zobaczyć i tyle. Tej serii potrzeba było świeżości i taką dostaliśmy. Jednemu się podoba, innemu nie, bo ile można grać w prawie identyczne wyścigi? Jedynie czego mi brakuje to klasycznego trybu Crash. Wytykamy błędy w pierwszym free-roamingowym Burnoucie, a pierwsza część serii też nie była pozbawiona wad. Dopiero Point of Impact pokazał jak ma wyglądać ścigałka. IMO EA poprawi błędy BP (radar, strzałki, możliwość zaznaczenia wybranej trasy/punktu docelowego) wyda kolejnego free-roamingowego Burnouta i wtedy będę mógł powiedzieć co i jak. Moim zdaniem gra ma olbrzymi potencjał, a jak ktoś chce ograniczone murkami wyścigi polecam serię NFS. Ewentualnie nowy Burnout powinien mieć event "jazda po sznurku, na ograniczonej trasie" i wszyscy będą klaskać uszami. taką świeżość to niech sobie w żyć wsadzą, taki kłopot zrobić w ramach miasta trasy ograniczone barierami? szczerze to zlewam na free roaming w burnoucie, to nie sandbox tylko wyścigi wyścigi online to też idiotyzm, planujesz trasę pod siebie i wygrywasz każdy przejazd bo jesteś jedyną osobą co zna trasę tak naprawdę tu może nie masz ograniczeń "murkami"? niby co? w biuro się wbijesz i wylecisz z drugiej strony niczym w "Lethal Weapon"? by zrobili porządne trasy, dali możliwość ich niszczenia konkretnego i by było ok, ale nie, po co, lepiej zrobić z tego jedno wielkie hgw ty to chyba zacieszasz dla samego zacieszania bo jakoś nie widziałem abyś katował wyścigi w tej odsłonie IMO ea to (pipi) poprawi, dorzucą ci samolocik i kopareczkę abyś mógł sam hopki stawiać - jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aż mi cieknie po nogawce Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 Pierwsze screeny przedstawiające samoloty: http://ps3life.nl/media/659/Eerste_Burnout...ig_screenshots/ Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 Ciekawe jak będą wyglądac takedowny, lol. Anyway, wyszło demo Burnouta w formie do ściągnięcia na kompie i wypalenia na płycie? Nie będę miał online z 2 tygodnie a chciałem pograć w to to. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Jednak jak wiele osob pisalo ze full jest lepszy od dema to jednak sie mylila. Wrazenia niemal podobne jak po demie czyli slabe, itp niechce mi sie pisac tego wszystkiego jeszcze raz. To na Xa sa juz jakies dodatki? Na MP nic nie ma wiec dodatek=update podczas uruchamiania gry? Cytuj
depson 0 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Skoro tobie sie nie podoba to odrazu znaczy, ze wszyscy sie mylili... Pograj ok. 30-40h i dopiero wystawiaj ocene, jak znudzi sie singiel to zacznij grac online i tak na przemian. Ja spedzilem milo 100h przy tym tytule (i nie tylko ja) i nie zaluje kasy wydanej na niego (choc pod koniec juz gra irytowala, ale to jak kazda z ktorej chcesz wycisnac 100%). Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Opublikowano 1 sierpnia 2008 Nie pisze w imieniu wszystkich lecz swoim. Gdyby byl jeszcze split to by przyciagala a tak o dziwo GRID,DIRT, Flatout,itp nie maja go Cytuj
Darko. 4 Opublikowano 4 sierpnia 2008 Opublikowano 4 sierpnia 2008 Można już ściągać Cagney'a. Waży 381 Mb 8) Cytuj
orion50 632 Opublikowano 4 sierpnia 2008 Opublikowano 4 sierpnia 2008 (edytowane) Burnout PARADISE zrył mi beret i urwał jajca przy samej szyi !!!! Po demie byłem nastawiony pozytywnie, ale takiego kopa w dupe się nię spodziewałem. Grafika jeszcze lepsza niż w demówce. Cienie na samochodzie są zrobione NIESAMOWICIE. Kolizje jeszcze bardziej naturalne. MIÓD, aż wylewa się z ekranu. Jestem po godzinnej sesji i wiem, że zaraz idę katować dalej. Gra niesamowicie wciąga a FREEROAMING jak najbardziej In plus wszelkie questy są niepowtarzalne a to wszystko przez ruch uliczny i niesamowicie zaprojektowane miasto. Ludzie, którzy byli odpowiedzialni za architekturę odwalili małe mistrzostwo świata. Masa rozjazdów, wiaduktów, mostów, podziemnych autostrad, wiele skoków, przesmyków, skrótów. Mapa jest ogromna, można grać, grać, grać i się nie nudzić. Gra śmiga mega płynnie, ani razu nie chrupnęła. Jak narazie mocne 9 oczywiście mocno wstępne, ale myślę, że będzie wyżej gdyż jeszcze nie grałem online, i niestety narazie nie zagram bo Cagney'a mogą zassać tylko posiadacze abonamentu live. Ale nic to idę katować dalej. Polecam wszystkim niezdecydowanym toż to killer na czterech kołach!!@!! Ocena Hiv'a jak najbardziej adekwatna. pozdrooo THIS IS SPARTAAA 1!!!!!!1111!! Edytowane 4 sierpnia 2008 przez orion50 Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 5 sierpnia 2008 Opublikowano 5 sierpnia 2008 (edytowane) Nikt nie komentował Cagneya, więc ja może napiszę od siebie, że wczoraj spotkałem się ze znajomymi na serwerach Paradise City i próbowaliśmy nowych trybów online (Marked Man rulzz), nowych chalange itp i muszę przyznać, że jestem mile zaskoczony. Chalenge są IMO ciekawe i trochę bardziej złożone od tych podstawowych. Wymagają zespołowego działania w większości. Nowe elementy interface`u bardzo eleganckie i ciekawie zrobione. Jest bardzo rajcownie i za free na dodatek. Polecam szczerze odpalić z ekipą Polaków i znowu sobie pośmigać przyjemnie i wesoło Bardzo podoba mi się support Criterion - chłopaki IMO dają radę - i z niecierpliwością wyglądam kolejnych paczek... Edytowane 5 sierpnia 2008 przez KIELiCH Cytuj
PawciosS 5 Opublikowano 4 września 2008 Opublikowano 4 września 2008 (edytowane) Witam. Zamówiłem sobie na allegro nowe Burnout Paradise na x360. Jest to moja pierwsza gra kupiona na tą konsole (Nowe Bad Company i używane GoW są w drodze:) a sama konsola jeszcze nawet do mnie nie doszła. Dostałem dziś pierwszą przesyłkę - właśnie Burnout Paradise. Nie wiem czy to normalne, ale płyta w pudełku sobie luźno latała, na pudełku jest trochę rys, mimo iż było ono zafoliowane, czy to normalne w przypadku nowej gry? Samo pudełko też jest nieco pogięte... I czy po prawej stronie pudełka nie powinno też być na folii jakiegoś kodu? Ja takiego kodu nie miałem jakby co:P Edytowane 4 września 2008 przez PawciosS Cytuj
Gość ragus Opublikowano 4 września 2008 Opublikowano 4 września 2008 jeżeli nie miałeś na pudełku właśnie tej plomby to wychodzi na to że gra była już otwierana. Czyli była zafoliowana nieoryginalnie. Cytuj
RobertKWL 0 Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 (edytowane) O cholera ! Motory daja radę !! Kawałek czasu nie grałem w Burnouta ( pożyczyłem koledze ) i naprawde ta gra miażdzy !! Motor to diabeł, zapierdziela, że aż miło. Zauważyłem, że teraz mamy tak jakby odzielną karierę, motorami, i samochodami. Samochodami mam 32 %, a motorami mam 2 %. Czyli oznacza to że motorem musze robić cała kariere od nowa ?? Ale dużo latwiej jest zaliczyc Roads Rules. Nie gracie w to cudo ?? Edytowane 20 września 2008 przez RobertKWL Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 Jeszcze nie ale niebawem Btw wiecie co się może stało z pierwszym dodatkiem? Na MP jest tylko paczka z motorami. Cytuj
RobertKWL 0 Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 Mam jeszcze pytanie. Po dodaniu motorów, teraz tak jakby mamy dwie gry w jednej. Czy moge zaliczyc wszystkie Road Rules motorem, i zaliczy mi Achievementa ?? Cytuj
wrog 609 Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 Jeszcze nie ale niebawem Btw wiecie co się może stało z pierwszym dodatkiem? Na MP jest tylko paczka z motorami. Też się zdziwiłem, bo nie pobierałem Cagneya. Ale z tego co zauważyłem, to chyba połączyli zawartość obu w jeden. Cytuj
Wiiner 1 Opublikowano 20 września 2008 Opublikowano 20 września 2008 a czy dodali jakies nowe acziwy? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.