Słupek 2 183 Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 (edytowane) Czyli dostaniemy cos w stylu mafii 2 plus rozwiazywanie lamiglowek , pisza ze nie sandbox ale jednak beda misje poboczne i eksploracja miasta, to czegos tu nie rozumiem swoboda w poruszaniu sie to nie jest sandbox? pewnie miasto bedzie w miare otwarte (albo całkowicie) , ale nie bedzie tak że masz znaczki misji i mozesz robic co chcesz i godiznami jezdzic bez calu albo szukac gołębi albo wybrac z 5 misji na raz ktore sa ze soba niepowiązane (i ogolnie pewnie nie bedzie akcji że robimy misje dla 20 roznych ludzi ktorych wiekszosc zupelnie sie nie zna i raz pomagamy policji a innym razem szefowi kasyna itp, czyli nie bedzie takiego sanboxowego rozproszenia fabularnego) podejżewam ze mimo otwartego miasta misje będą bardzo związane z fabułą ktora bedzie cały czas parła do przodu jak np w uncharted, tylko zamiast wąskich lokacji fabuła bedzie napierała w mieście w pewnym rozumieniu to nadal jest sanbox, w rozumieniu otwartego terenu, ale już system misji i fabuly pewnie bedzie bardziej zwięzły i konkretny Dokładnie tak to widzę, słowo w słowo. Tylko właśnie w pewnym rozumieniu to niekoniecznie jest sandbox a gra free roamingowa tak jak Driver czy pierwsza Mafia. To były gry z otwartym miastem ale na pewno nie były to sandboxy. No ja to widzę dokładnie tak jak Yano opisał, że tak będzie wyglądał L.A Noire. Inna kwestia, że ludzie nazywają od jakiegoś czasu wszystko sandboxem, wystarczy, że w grze można skręcić w lewo lub prawo to od razu sandbox ;]. Dlatego nie za bardzo zgadzam się z Texem, że R* mówi to co chcą gracze usłyszeć bo jeżeli tak by było to gadaliby że to GTA w 1947. Właśnie gadaliby, że to sandbox w klimacie noire itd. A tak nie jest, cały czas mówią żeby nie spodziewać się GTA właśnie po to żeby uświadomić/przyszykować graczy liczących "na nowe GTA" na późniejsze rozczarowanie, że to nie GTA-sandbox. Nie ma być systemu reputacji. Myślę, że L.A. Noire właśnie będzie podobny do pierwszej Mafii jeżeli chodzi o budowę i nie bycie sandboxem a posiadanie otwartego miasta. Edytowane 11 stycznia 2011 przez SłupekPL 1 Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 Dokładnie tak to widzę, słowo w słowo. Tylko właśnie w pewnym rozumieniu to niekoniecznie jest sandbox a gra free roamingowa tak jak Driver czy pierwsza Mafia. To były gry z otwartym miastem ale na pewno nie były to sandboxy. No ja to widzę dokładnie tak jak Yano opisał, że tak będzie wyglądał L.A Noire. Inna kwestia, że ludzie nazywają od jakiegoś czasu wszystko sandboxem, wystarczy, że w grze można skręcić w lewo lub prawo to od razu sandbox ;]. Dlatego nie za bardzo zgadzam się z Texem, że R* mówi to co chcą gracze usłyszeć bo jeżeli tak by było to gadaliby że to GTA w 1947. Właśnie gadaliby, że to sandbox w klimacie noire itd. A tak nie jest, cały czas mówią żeby nie spodziewać się GTA właśnie po to żeby uświadomić/przyszykować graczy liczących "na nowe GTA" na późniejsze rozczarowanie, że to nie GTA-sandbox. Nie ma być systemu reputacji. Myślę, że L.A. Noire właśnie będzie podobny do pierwszej Mafii jeżeli chodzi o budowę i nie bycie sandboxem a posiadanie otwartego miasta. Oby tak było, liniowe misje i ewentualne zadania poboczne (w Mafii była to kradzież aut), które można wykonać albo olać. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 Miejmy nadzieję, że Team Bondi zrobi coś podobnego jak w The Gateway, gdzie pewne wydarzenia oglądaliśmy zarówno jako policjant rozgryzający daną zagadkę oraz niejako sprawca Ale byłby twist, gdyby lansowany przez zapowiedzi typ nie był jedynym bohaterem gry. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 Tak w ogóle to Team Bondi składa się głównie z byłych pracowników Team Soho, tak to ci od The Gateway. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 (edytowane) http://www.rockstargames.com/newswire/article/12811/rockstar-recommends-detour.html Rockstar Recommends: “Detour” Czysty hardcore ;]. Jakby co to na 2 lub 4 wymieniliśmy również filmy warte obejrzenia przed zagraniem. http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/01/11/how-rockstar-put-me-into-la-noire.aspx How Rockstar Put Me Into L.A. Noire WoW też chcę Edytowane 11 stycznia 2011 przez SłupekPL Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 http://herocomplex.latimes.com/2011/01/10/l-a-noire-new-tech-and-six-years-of-work-behind-epic-game/ L.A. Noire: New tech and six years of work behind epic game http://www.rockstargames.com/newswire/article/12921/la-noire-previews-la-times-hero-complex-playstation-the-official.html L.A. Noire Previews: PlayStation: The Official Magazine Cover Story "What's perhaps most interesting is how much a part of the experience the acting actually becomes. The moment-to-moment gameplay of L.A. Noire is a combination of walking around inspecting areas and casing joints, examining items, and driving - all punctuated by violence in the form of fistfights, shootouts and car chases... It is, quite simply, compelling cinema woven into a game narrative." Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 4 nowe screeny: http://media.ps3.ign.com/media/760/760495/imgs_1.html Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Na uduszonej babce nawet siniaki widać. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Jak myślicie: będzie natywne 720p na PS3? Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 15 stycznia 2011 Opublikowano 15 stycznia 2011 Dobrym omenem jest to, że większość playtestów jakie ogrywali redaktorzy, serwisy były na Ps3. Prawie każdy preview jest z trójki. Druga sprawa, że gra była od początku robiona na Ps3, tylko na Ps3. Więc? Więc może w końcu lepszy albo chociaż taki sam port co na XO. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 Prawde mowiac ja juz przestalem zwracac uwage na warstwe graficzna. Za to lamie jedna ze swoich zasad - nie napalanie sie na gry. Z ta gra wiaze poprostu tak ogromne nadzieje, ze masakra. Poprostu zapowiada sie cos przegenialnego - kryminalna opowiesc w klimatach noire, prowadzenie sledztw, ktore moga sie potoczyc roznymi drogami. Woah Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 W L.A. Noire podejmiesz wiele decyzji http://www.ps3site.pl/w-l-a-noire-podejmiesz-wiele-decyzji-nie-zawsze-trafnych/62014/#more-62014 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 Ten tytuł wzbudził moją ciekawość, ale mam jedno pytanie czy dostaniemy wersję z napisami, Zaraz pewnie odezwą się sami poligloci :confused: że trzeba było się uczyć języka otóż znam angielski ale nie w takim stopniu bym nie musiał się wsłuchać na tym co ktoś mówi a i tak zawsze zdarzą się przekłamania w tłumaczeniu a chyba przy tym tytule bez bardzo dobrej znajomości języka się nie obejdzie. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 (edytowane) trzeba bylo sie lepiej uczyc angielskiego. serio. Edytowane 18 stycznia 2011 przez Yano 5 Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 Raczej na 100% nie będzie polonizacji, bo gra jest od Rockstar. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 17 stycznia 2011 Opublikowano 17 stycznia 2011 Polonizacja dla tej gry to samobójstwo patrząc kto u nas będzie wydawcą Cytuj
balon 5 371 Opublikowano 17 stycznia 2011 Opublikowano 17 stycznia 2011 http://ppe.pl/news-5171-50_godzin_dialogow_dla_LA_Noire.html Zły news dla ludzi, którzy nie znają angielskiego, no chyba, że jednak będzie to 1 gra na konsolę od R* z napisami PL. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 17 stycznia 2011 Opublikowano 17 stycznia 2011 Miłośnicy wypadów do kin, przeżyją to jakoś. Mnie osobiście zachwyciła mimika twarzy, jak i to w jaki sposób poruszają się usta - naturalność pierwsza klasa. Brawa dla ekipy z Depth Analysis. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 17 stycznia 2011 Opublikowano 17 stycznia 2011 http://www.rockstargames.com/newswire/article/12941/the-art-of-interrogation-new-la-noire-screens.html nowe screeny Cytuj
RIVEL88PL 2 Opublikowano 17 stycznia 2011 Opublikowano 17 stycznia 2011 Jednak najlepszym wyjściem będzie poczekać do jakiegoś grywalnego kawałka kodu, i wtedy jeszcze więcej będziemy o produkcji R* wiedzieć Racja, mimika jest bardzo ładna, dużo detali, które wpadają w oczy, i to się chwali. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 (edytowane) http://uk.ps3.ign.com/articles/114/1144147p1.html L.A. Noire: Your Questions Answered Polecam przeczytać konkretne pytania userów i odpowiedzi. AndrewW91 asks... Could you give us a sense of how open the world is? And what kind of activities we can take part in while not on a mission (if any)? Jeronimo Barrera: The world is completely open for you to travel through at all times, but the focus of the game is not the same as a Grand Theft Auto or Red Dead Redemption. This time, the city is a backdrop for the incredibly accurate real-world locations and crime scenes that Cole Phelps explores on his way to solving each case. The game has been crafted to seamlessly blend classic cops-and-robbers style action with dynamic interrogations and searching for suspects in a way that one doesn't distract from the other. There are ambient events within the game world that you will hear more about in the weeks ahead, like unassigned cases or robberies in progress that you can take on outside of the main story, but the focus is on Cole's progression through the ranks of the LAPD and the events that unfold as a result. It's a very intense game because we ask you to listen very carefully to what has been said and to remember names, places and clues, as well as decide whether you can believe what someone is saying. It's going to be a very new experience for our audience but one we think they are very ready for. Ostatnie zdanie heh ryzykowne a zarazem coś ekstra. W dzisiejszych czasach wydawać grę w której trzeba robić coś więcej niż strzelać heh, ewidentnie pachnie przygodówką Edytowane 18 stycznia 2011 przez SłupekPL Cytuj
Dandelion 27 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 Czyżby gra miała wyjść już w marcu? Byłoby zbyt pięknie, ale Amazon.com też podaje przybliżoną datę na 5 kwietnia. R* chyba szykuje nam wielką niespodziankę. http://rockstarhq.multiplayernetwork.net/news/2450/ Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 Rockstar zaczął już hajpować L.A. Noire także marzec/kwiecień to bardzo prawdopodobna data. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 No w sumie gra miała wyjść na wiosnę 2011 czyli marzec-maj. Ale faktycznie taki marzec to by była niespodzianka. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 I kolejny opad szczeny murowany . A na końcu trailer'a mogliby już podać oficjalną datę premiery. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.