Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie bylem, a rozdzielczosc byla niska. Choc doceniam rozlegly teren, bo gra technicznie jak na swoja skale byla wysmienita.

Opublikowano

No na XO to chyba było pełne 720p.

 

Jeżeli L.A. Noire będzie na takim poziomie technicznym co RDR - fremerate to nie ma co narzekać.

Na RDR nikt nie narzekał tylko faktycznie rozdziałka fajnie jakby było HD - 720p.

Opublikowano

Z grami od R* to mam zawsze taki myk. Jadą w necie o nich, że technicznie upośledzone (rozdziałka, dropy, pupy :) itp), a mi zawsze zaj.ebiście się one podobają graficznie, np takie GTA IV, 3 lata po premierze dalej mi się bardzo podoba, nie mówiąc już o RDR.

 

ps wg zapowiedzi Take Two do 2012 wyłącnzie nie ma co na razie liczyć na nowe GTA :(

Opublikowano (edytowane)

ps wg zapowiedzi Take Two do 2012 wyłącnzie nie ma co na razie liczyć na nowe GTA :(

 

Powiem szczerze, że osobiście coraz bardziej przyzwyczajam się z tą myślą. Że szybko nie uświadczymy nowego GTA i jakoś coraz mniej mnie to martwi ;], no tak troszkę mniej ;p.

Patrząc na to co oferuje nam R* - RDR teraz L.A. Noire a w kolejce przecież Agent i MP3 (no to akurat co innego).

 

Na dobrą sprawę to są GTA tylko w innych settingach :turned: <joke>

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Naprawde, jesli mieliby wydawac nowe GTA to prosze- niech zmienia silnik i w ogole wszystko. Wrocilem teraz do Liberty City co by nadrobic epizody i stwierdzam, ze po takich tytulach jak Uncharted, RDR czy Dead Space (strzelaniny z widokiem tpp) w GTA... nie da sie grac :) . Straszny archaizm, beznadziejne sterowanie i dramatyczna praca kamery. Nie czekam na nowe GTA, chce zeby L.A. Noire zarzadzilo.

Opublikowano (edytowane)

Tyle, że RDR chodzi na tym samym silniku co GTAIV :turned: . Rzecz jasna usprawnionym, lepszym cover systemem itd., jak GTA wyjdzie jeszcze w tej generacji to raczej bankowo na RAGE.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

ps wg zapowiedzi Take Two do 2012 wyłącnzie nie ma co na razie liczyć na nowe GTA :(

 

Powiem szczerze, że osobiście coraz bardziej przyzwyczajam się z tą myślą. Że szybko nie uświadczymy nowego GTA i jakoś coraz mniej mnie to martwi ;], no tak troszkę mniej ;p.

Patrząc na to co oferuje nam R* - RDR teraz L.A. Noire a w kolejce przecież Agent i MP3 (no to akurat co innego).

 

Na dobrą sprawę to są GTA tylko w innych settingach :turned: <joke>

Mi jednak brakuje tych gangsterskich klimatów z San Andreas :/ I żadne L.A Noire mi tego nie zastąpi (co nie znaczy że gra będzie kiepska bo zapowiada się na minimum bardzo dobrą ;)

Opublikowano (edytowane)

Pobrałem gameplay w HD wrzuciłem na Plejke i zacząłem dogłębnie analizować ;]. Następnie porównywałem z gameplay series RDR (ach wspomnienia odżyły ;]) i jak na moje krzywe oko to graficznie jest lepiej. Nie mylić z designem, terenami bo w tych RDR wygrywa z drugiej strony w L.A. Noire miasto jest pokazane tylko urywkami. I kawałeczek, nie wiadomo jak duże będzie, jak całościowo będzie się prezentować.

 

Ale ja nie o tym, nie wiem czy można podrasować filmiki tak jak fotki ale "ostry" jak żyleta jest Noire. Jest taki moment w gameplayu (w zasadzie to dwa) jak Cole strzela obok samochodów dosłownie widać dokładnie środek samochodu. Wyraźnie jak diabli aż w szoku byłem to samo postacie, no nie wiem może ten filmik jest tak podrasowany.

 

Pobrałem gameplay Mafii 2 oczywiście z Ps3 - z jazdy samochodem. Ale bardziej niż o jazdę chodziło mi o ulice, budynki; w L.A. Noire gameplay są z 3-4 takie momenty kiedy widać troszkę większy skrawek ulicy. Napisać, że Mafia 2 nie istnieje (pod każdym względem) przy L.A. to za proste ;p. Tutaj z tego gameplayu bije jakiś bilion lepszy klimat niż z całej Mafii (2). Liczę, że w kolejnym gameplayu albo którymś tam pokażą miastooo - jego wielkość, jego różnorodność, jego design ITD.

 

Modlę się żeby dorównało LC choć raczej w to nie wierzę. W końcu tutaj miasto nie gra głównych skrzypiec.

 

Anyłej najlepszy moment jest podczas tego napadu jak Cole gada - real gameplay. Do głowy mi przyszło czy cholera wszystkie postacie - przechodnie też będą miały "prawdziwe mordki". No chyba raczej nie bo to by był obłęd, ilu aktorów - ludzi musieli by zatrudnić :o. Jestem ciekaw jak to będzie pierwszo i drugoplanowe postacie z real mordkami a przechodnie z normalnymi. Hmmm...

 

Kolejna rzecz w playtestach piszą no i sam R* mówi, że gra ma być bardziej liniowa itd. A ja po tym gameplayu tego nie odczułem heh, wręcz odwrotnie mógłbym śmiało powiedzieć, że to sandbox jak GTA/RDR nom z bardziej rozbudowanymi patentami. A może to tylko filmik daje takie wrażenie a w rzeczywistości gra jest liniowa. Trzeba poczekać na filmik z mini-grami jakie i ile będą wnosić.

 

No i właśnie:

 

Cole jest policjantem - nie będzie systemu reputacji. M,kay a co jak będę jechał furą i będę chciał kogoś przejechać albo postrzelić? HAH co ludzie będą odskakiwać jak w pierwszym Driverze? To jest ciekawe co nie ;].

 

I na koniec najważniejsza sprawa: ILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?. Ile siania ten potwór pochłonął ;]. Ok pomijam już głównego gościa czyli "technologie mordek" (32 HD kamery do nagrywania sic) ale licencje. W tym gameplayu Cole podjeżdża pod Warner Brosa, w kinie na fotce widać, że będą lecieć prawdziwe filmy.

 

Te newsy co wklejałem o prawdziwych ciuchach, biżuterii, jedzeniu, plakatach itd. Gra chyba będzie idealną kopią L.A. z 1947 (nie jestem pewien ale chyba o tym pisali) to wszystko (pewnie i więcej) daje jakieś kosmiczne kwoty. Fakt, że R* przeważnie robi gry za kosmos kwoty ale tutaj... chcę wiedzieć ile.

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Opublikowano

ej ej nie zapominaj że używanie w grach (zwlaszcza głosnych i sprzedających sie) prawdziwych marek to też reklama dla tych marek, wiec nie jest powiedziane ze R* musial za wszystko placic, niektore firmy samy mogly chcieć zapłacic za mozliwosc reklamy (dobrym przykladem jest MGS i ipody, czipsy doritos i inne energydrinki spożywane przez snejka)

Opublikowano (edytowane)

No tak tak masz rację z drugiej strony akurat jest o tym artykuł w nowym PSX-ie, że podobno już się tego nie robi. Że się nie opłaca itd. calutki artykuł chyba Butcher o tym pisze.

 

Ale zobacz takie wrzucanie, ciuchów (i całego tego wszystkiego) plus wierna kopia miasta to raczej za to płacą tak jak za rekwizyty. To tak samo jak P. Jackson bulił za replikę NY w King Kongu to znaczy za licencje tego wszystkiego (reklam bla bla).

 

Za to musieli płacić jak za wypożyczenie chyba. A opłacenie aktorów...

 

No nie wiem tak mi się wydaje, że mega siano poszło.

 

EDIT:

 

http://uk.xbox360.ign.com/articles/114/1148209p1.html L.A. Noire: A City of Devils

 

http://www.fastcompany.com/1724050/la-noire-brendan-mcnamara-team-bondi-rockstar-games-motionscan Game Face: L.A. Noire Brings Actors' Full Performance to Gaming

 

2 nowe screeny na IGN-e są.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Beka, pamiętacie Lady Scarlett przy RDR jeden z pierwszych artów? Jeszcze się zastanawialiśmy czemu w fullu nie było tej postaci ;].

Anyłej teraz z kolei pora na The Fallen Starlet:

 

lanoireblond640x360.jpg

 

http://www.rockstargames.com/lanoire/news/13601/featured-post-la-noire-original-artwork-fallen-starlet.html L.A. Noire Original Artwork: Fallen Starlet

 

Do ściągnięcia jako tapeta i avatar.

Opublikowano

A jednak okładka jest inna niż ta co była na stronie. To jest oficjalna okładka:

 

lanoirexbox360ps3covers.png

 

Poza tym jutro to co lubimy najbardziej czyli zapowiedź bonusów ;] ale spokojnie zapowiedź dlc (bo pewnie o dlc chodzi) które będą dorzucać bezpośrednio do kopii L.A. Noire.

Liczę na "War Horse" :turned:

 

http://www.rockstargames.com/lanoire/news/13931/la-noire-official-cover-art-revealed-plus-look-for-details-on-ex.html

  • Plusik 1
Opublikowano

Ładna okładka:D

 

Kurcze, maj to genialny miesiąc, DNF, Wiedźmin 2 i L.A. Noire to pewniaki, co wybrać? Właściwie nie miałbym wątpliwości co do tej ostatniej, ale ta (pipi)a Cenega jak zwykle daje ciała z polonizacją konsolowych tytułów.

Opublikowano (edytowane)

Kolejna postać (póki co druga) w świecie L.A. Noire:

 

http://www.rockstargames.com/lanoire/news/14001/la-noire-character-dossier-marlon-hopgood.html L.A. Noire Character Dossier: Marlon Hopgood

http://www.rockstargames.com/lanoire/features/marlon-hopgood/


 

http://www.rockstargames.com/lanoire/news/14011/presenting-exclusive-unlockable-bonus-content-when-you-preorder-.html Presenting Exclusive Unlockable Bonus Content when You Pre-Order L.A. Noire: Cases, Challenges, Suits & More

 

WoW trochę tego jest a to wszystko tylko dlc do pre orderów. Jestem ciekaw co u nas będą dodawać o ile będą w ogóle ;/.

 

No ale przynajmniej z zapowiedzi dodatków dowiedzieliśmy się ważnej rzeczy. Wygląda na to, że w L.A. Noire będą stroje tak jak w RDR co cieszy mnie bo zdobywanie - wykonywanie challengy dla stroi jak i profity z nich to ekstra pomysł. O wiele bardziej świeższy niż sklepy z ciuchami czy coś takiego.

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Opublikowano

a ja wszedlem tutaj zeby powiedziec co mnie smieszy - heavy rain :P

ogladalem osbie dla przypominienia jakies fragmenty HR na jutubie i przypominalem teksty tworcow (i graczy) jakie to realne wszystko, jaka cudowna mimika twarzy itp

a tymczasem w porownaniu z LA noire heavy rain ma mimike twarzy jak na atari :P

LA noir tak masakruje wszystkie inne gry swoją "tawrzą" ze to naprawde niepojęte, nawet tak glosny HR jest ze 100 razy gorszy , tam twarze mimo dosyc zaawansowanej mimiki wygladaja sztucznie i dziwacznie

 

ta nowa technologia to naprawde niezły bajer, nie moge sie doczekac gier w ktorych wystąpią znani aktorzy

Opublikowano (edytowane)

http://www.rockstargames.com/lanoire/news/14031/screens-from-la-noire-crime-desk-2-of-5-traffic.html Screens from L.A. Noire Crime Desk #2 of 5: Traffic

 

http://www.rockstargames.com/lanoire/news/14061/rockstar-recommends-he-walked-by-night.html Rockstar Recommends: “He Walked by Night”

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Opublikowano

kurde brzmi fajnie, ale tak samo jak tego goscia martwi mnie że nie da sie zle rozwiązac sprawy, w dodatku jakiś dziwny pomysl z powrotem do wczesniejszego sejwa w przypadku zwalenia, to przeciez nie strzelanina gdzie po smierci cofa sie do checkpointa, tutaj złe decyzje powinny miec konsekwencje w dalszej czesci gry a nie cofanie hmmmm brzmi to bardzo dziwnie :/

 

no ale cóż pozostaje tylko byc dobrym detektywem i dobrze grać zeby nie natknąc sie na taki dziwaczny restart ktory zapewne popusje nieco klimat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...