Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mnie się nie do końca podoba to co osiągnęli w LA Noire z mimiką.

 

Nie podoba mi się fakt, że twarz w tej grze to nie jest jakiś model z oddzielnymi ustami, oczami nosem itd tylko sprawia wrażenie jednolitej tekstury, która się porusza (szczególnie to widać po oczach).

 

Po drugie nie podoba mi się, że w LA Noire ta mimika jest po prostu przesadzona, podczas chociażby przesłuchań ludzie robią takie tiki jakby Touretta mieli, robią typowo stereotypowe minki pod wpływem jakiś uczuć, byleby gracz nie miał żadnego problemu z rozpoznaniem, czy facet np. kłamie czy nie. Dla mnie to trochę naiwne.

 

Już kiedyś o tym pisałem, że to trochę zbyt teatralna gra. Robi wrażenie, ale trochę przesadzili. Z drugiej strony wcale nie musi być jak piszesz, że dzięki temu łatwiej będzie poznać, czy ktoś kłamie. Może twórcy właśnie coś tutaj pokombinują i wyjdzie, że posądzisz niewinną osobę.

Opublikowano (edytowane)

 

Już kiedyś o tym pisałem, że to trochę zbyt teatralna gra. Robi wrażenie, ale trochę przesadzili. Z drugiej strony wcale nie musi być jak piszesz, że dzięki temu łatwiej będzie poznać, czy ktoś kłamie. Może twórcy właśnie coś tutaj pokombinują i wyjdzie, że posądzisz niewinną osobę.

 

 

Nie wyjdzie. Nie można posadzić niewinnej osoby. Zawsze rozwiązanie jest to samo, ale to od Ciebie tylko zależy czy śledztwo zakończysz w 10 minut, czy w kilka godzin, czy zabijesz kogoś, czy po prostu umiejętnie go przesłuchasz.

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano

Aj, przesadzasz. Mimika w LA Noire to krok milowy w tej kwestii w grach. Teraz wszyscy beda nasladowac Team Bondi.

 

Ja mysle, ze Team Bondi nasladuje Quantic Dream ;)

Opublikowano

jakby tak było to nawet bym nie spojrzał na tą grę,w ogóle te 2gry nie mają ze sobą nic wspólnego :thumbsup: (prawie)

 

E no prosze Cie, pokaz mi druga gre, ktora moglaby konkurowac z HR pod tym wzgledem.

Opublikowano

Aj, przesadzasz. Mimika w LA Noire to krok milowy w tej kwestii w grach. Teraz wszyscy beda nasladowac Team Bondi.

 

Ja mysle, ze Team Bondi nasladuje Quantic Dream ;)

Jak naśladuje, skoro używają 2-óch innych technik?

Opublikowano

Nowy artwork:

 

http://www.rockstargames.com/lanoire/news/15221/la-noire-original-artwork-whats-in-the-trunk.html L.A. Noire Original Artwork: "What's in the Trunk?"

 

Hehe

 

Przy okazji wyszło ciekawe info, że Ps3 dostanie jakiś "exlusive content". Pewnie jakaś pierdółka jak przy RDR (strój i hideout) no ale jednak ;]:

 

http://www.gamestop.com/ps3/games/la-noire/77192

http://ecx.images-amazon.com/images/I/617feVIF8yL._AA300_.jpg

Opublikowano
Ps3 dostanie jakiś "exlusive content"
taa, złote naboje do pistoletu z pre-ordera albo inny kolor kapelusza z logiem PS3 <_<

 

Swoją drogą to strasznie się ostatnio nakręciłem na LAN, po Ciężkim Deszczu bardzo brakuje mi tego typu przygotówki kryminalnej, czegoś świeżego bo kolejne strzelanki i inne takie już mi się trochę przejadły, a wyboru tak naprawdę nie ma (jest jeszcze Alan na XO i to tyle). Mam nadzieję, że ta gra nie będzie podobna ani do GTA, ani do Mafii tylko właśnie do HR (wiem, że w założeniach to takie GTA lajt ale chodzi mi o to żeby LAN było przygotówką z krwi i kości, a nie kolejnym action adventurem)

Opublikowano

Sorry za OT, ale Ciężki Deszcz jest głupim tłumaczeniem ;)

Jak już to Ulewa/Nawałnica :P

Wiem ale jak napiszesz Ulewa to nie każdy się domyśli, że chodzi o Heavy Rain, a chcąc być alternatywnym i zrozumiałym zarazem trzeba tłumaczyć doslownie :teehee:

 

@Słupek

spoko, fajnie, że dodają nową sprawę do rozwiązania, ciekawe czy pójdą tym tropem i będziemy dostawać raz na jakiś czas nowe sprawy jako DLC, byłoby to miłe o ile byłyby to sensowne dodatki. Na przykład takie HR według mnie bardzo ucierpiało na barku rozszerzającego fabułę DLC, do tej pory mam to za złe Sony bo jak to ogłosili to się "zdenerwowałem" i sprzedałem swoją kopię gry (EK) i trochę żałuję...

Opublikowano

W końcu Sony na samym początku produkcji LAN wyłożyło całą kasę na projekt, więc w końcu jakiś ekskluzywny dodatek na ich konsole im się należy :thumbsup:. Pewnie gdyby nie oni to o L.A. Noire w ogóle byśmy teraz nie rozmawiali.

Opublikowano (edytowane)

@Słupek

spoko, fajnie, że dodają nową sprawę do rozwiązania, ciekawe czy pójdą tym tropem i będziemy dostawać raz na jakiś czas nowe sprawy jako DLC, byłoby to miłe o ile byłyby to sensowne dodatki. Na przykład takie HR według mnie bardzo ucierpiało na barku rozszerzającego fabułę DLC, do tej pory mam to za złe Sony bo jak to ogłosili to się "zdenerwowałem" i sprzedałem swoją kopię gry (EK) i trochę żałuję...

 

Zgadzam się w 100% HR to gra która skopała na maksa sprawę brakiem dlc. To znaczy Sony skopało sprawę... fail jak nic.

 

A wracając do L.A. Noire jak dla mnie trochę za dużo jak na razie tych dlc przed premierą. Sprawy, stroje, soundtrack, teraz ekskluzywne sprawy ;/, RDR aż tak nie miało nie wspominając o GTAIV które nie licząc dodatków nie miało żadnego dlc (aż strach się bać co będzie w "Piątce"... fury). Ciekawe kto odpowiada za takie dlc bo jeżeli TB to może czeka nas "ulewa" takich pierdół. Jeżeli R* no to jestem pewny, że szykuje się dlc w pełni wynagradzające te "wycięte fanty".

 

Z drugiej strony wali mnie to ;] do premiery zostały jeszcze 38 dni jeżeli dostanę grę pokroju RDR/GTA. W sensie fabuły, postaci, epickości, muzyki, wciągającego gameplayu. Inaczej mówiąc wszystkiego tego do czego przyzwyczaił mnie Rockstar w swoich produkcjach to dla mogą wydawać i 1000 takich dlc ;p.

 

Kupię każde, prosząc o więcej ;p

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Śmieszy mnie to, że jak wypowiadacie się pozytywnie o LAN, to zawsze wszystkie pochwały lecą do waszego ukochanego Rockstar, ale jak już np. wkurza was, że będzie zalew DLC, to już baty dostaje Team Bondi (głównie to widać w postach Słupka). A założę się, że "biedne" TB nie ma tu nic do gadania w sprawie DLC, na 99% decyduje o tym wydawca, czyli R*/T2 (tak samo było przy HR - David Cage ze swoim studiem chcieli robić DLC rozszerzające fabułę, ale Sony kazało robić wsparcie do Move i nie mieli wyboru jak tylko zabrać się do pracy nad Movem). Trochę to przykre jak ktoś odwala ciężką robotę, a inne osoby dostają za to oklaski. Nie mówię, że R* nic nie pomógł przy LAN, bo na pewno gra dzięki ich wsparciu bardzo dużo zyskała, ale nie zapominajmy też o TB.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ale jakie baty :blink: dostaje TB?

 

Po prostu Rockstar ufam i ich znam (w sensie jakie gry i dlc dostarczają) a TB kompletnie nie. Dlatego napisałem, że nie wiem kto za te dlc odpowiada i czego się spodziewać. Nawet napisałem, że jak wszystko będzie ok to nie mam nic przeciwko dlc czy od TB czy R* (w sensie kto za nie odpowiada).

 

Zresztą mnie na dzień dzisiejszy wali TB - bo dla mnie to nie jest żadna rekomendacja. Liczy się głównie dla mnie fakt, że gra jest sygnowana logiem Rockstar...że Rockstar ją zachwala, reklamuje i objawia jak swoją.

 

Gdyby nie to, to nie wiem czy interesowałbym się tak tym tytułem. Poza tym TB raczej są szczęśliwcami, że trafili pod skrzydła Rockstar pewnie parę milionów kopii im zejdzie. U Sony pewnie w maju by ruszyli z kampanią na tydzień przed premierą... z całym szacunkiem.

Opublikowano

Z jednej strony już dali , nie wydając go w Naszym języku!

to ucz sie jezyka zamiast biadolić, na szczescie R* zakazuje tłumaczenia gier na poslki bo to by zepsulo caly klimat

  • Plusik 1
  • Minusik 2
Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem między R* a studiami jak Team Bondi (które równie dobrze mogło wchłonąć jak inne i zrobić kolejny oddział pokroju Rockstar Vienna czy Rockstar San Diego) jest symbioza która gwarantuje sukces . Nie traktujcie Team Soho/bondi jak jakiś lamusów , nikt nie pamięta chyba The Gateway (a jeszcze wcześniej miodnego Porsche Challenge ) , w swoim czasie jedynego sandboxa na konsolę który zbliżył się konwencją do GTA i prezentował dojrzalszą fabułę ( a R* dopiero w IV pokusiło się o nieco więcej "realizmu" ) . Właśnie Gateway + GTA to coś o czym kiedyś "marzyłem" i na całe szczęście R* też tak pomyślało heh , już za kilka tygodni dostaniemy miejmy nadzieje nową jakość .

Edytowane przez dc1982
Opublikowano

 

to ucz sie jezyka zamiast biadolić, na szczescie R* zakazuje tłumaczenia gier na poslki bo to by zepsulo caly klimat

Nie przesadzaj. Lepiej dla gry jak i dla samych graczy aby tytuł oferował możliwość wyboru miedzy polskim, a angielskim językiem. Zawsze można dać polskie napisy, a zostawić angielski dubbing, co jest chyba najlepszym rozwiązaniem.

Opublikowano

 

to ucz sie jezyka zamiast biadolić, na szczescie R* zakazuje tłumaczenia gier na poslki bo to by zepsulo caly klimat

Nie przesadzaj. Lepiej dla gry jak i dla samych graczy aby tytuł oferował możliwość wyboru miedzy polskim, a angielskim językiem. Zawsze można dać polskie napisy, a zostawić angielski dubbing, co jest chyba najlepszym rozwiązaniem.

 

ta możliwosc wyboru jest spoko, ale sporo gier nie ma takiej mozliwosci i jest jedynie po polsku, a angielskiej wersji trzeba szukać po calym miescie i przepłacac, wiec zawsze gdy slysze ze nie bedzie takich kombinacji to sie bardzo ciesze

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...