Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oprawa jest świetna, klimat miasta lat 40-tych również pięknie oddany (są nawet tramwaje, czego zabrakło w Mafii 2, a były w jedynce). Jedyne co mi się obecnie nie podoba to model jazdy, samochody poruszają się zbyt szybko, a fragment gdzie jakiś drugi gość strzela wychylony z samochodu zalatuje totalnym arcade.

Opublikowano

Rewelacja - tu już nawet nie chodzi o mimikę twarzy czy samą strukturę gry - ale zobaczcie jakie to miasto jest kolorowe, piękne. Mimo wszystko, szkoda, że L.A. nie będzie tak do końca otwarte. Chciałbym właśnie zobaczyć w następnym filmiku L.A. Noire jako sandboxa - co można robić, co z przechodniami, na co wydawać kasę, misje poboczne itd.

 

Btw, czym się zajmuje obyczajówka? Tzn. jakiego typu sprawy będą w tym rozdziale życia Phelpsa?

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Z tego co można poczytać na forach to na "większości" w tym gameplayu, największe wrażenie zrobiło właśnie miasto (najczęściej zadawanie pytanie "czy będzie można wypastować buty ;]).

 

Pomijając, że wygląda naprawdę ładnie ale na mnie zrobiło wrażenie jak szczegółowe i "żywe" jest. Ulice tętniące życiem, tramwaje o których wspomniał Zwyrol ale pomieszczenia, miejscówki i miejsca zbrodni są zaje.biście szczegółowe.

 

Jedno z wyjaśnień R*:

 

"There isn’t ‘free roam’ in the game along the lines of what you may be thinking of from Red Dead and other games – but you can absolutely travel freely around the game world and there are things to collect and unassigned cases to play. This is a very different game from not only our other titles, but other games in general, and again, looking forward to seeing what you guys think next month."

 

I weź bądź teraz mądry, niby nie sandbox, niby nawet nie typowy free roam a gameplaye pokazują bardziej żyjące miasto niż w typowych sandboxach hah. Przy okazji tego gameplayu można się dowiedzieć, że będzie 30 "landmarków do odkrycia" a z niepotwierdzonych plotek (choć podobno R* to potwierdził w którymś z komentarzy), że będą poziomy trudności do wyboru.

 

Osobiście dużą nadzieję mam, że 100% będzie długie i wymagające.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

z tym (nie)freeroamem to pewnie chodzi o to że fabula bedzie bardzo zwarta , a nie bedzie tak ze mamy na mapie 4 znaczki i kazdy oznacza inną misje od innego czlowieka zupelnie niepowiazane ze soba (w koncu w gta moglismy jednago razu pomagać kraść wozy dresowi-czubkowi a zaraz potem robić jakieś szemrane akcje dla policjanta - fabula składała sie z luznych kawalkow ktore mozna bylo luzno robic, podejzewam że wlasnie ta kwestia bedzie odrozniać LAN od gta i wlasnie dlatego mowią że to nie freeroam - fabula ba byc konkretna i zwarta jak w filmie, a nie jak w serialu gdzie sie ogląda odcinki niepokolei i kazdy jest o czym innym)

 

poziomy trudnosci latwo sobie wyobrazam - ulatwienia w celowaniu i obrażeniach, i ilość wskazówek podczas zbierania dowodow, gadania z ludzmi, moze tez reakcje ludzi (mniej lub bardziej łatwe do odgadniecia)

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Dopiero dzisiaj obczailem, co to jest te LA Noire. Wyglada to jak MAFIA na silniku RED Dead Redemption, z gameplay'em podobnym jak w serii Grand Thieft Auto. Niby ta gra ma byc polaczeniem trzech wspomnianym wczensiej tytulow, z mocno zaakcentowana fabula (Heavy Rain sie klania), ale nie widze tutaj szans na jakis hicior. Nieptrzebny upyhacz do premiery GTA5.

Edytowane przez walek
  • Plusik 1
  • Minusik 6
Opublikowano

zle oglądałeś, to ma byc przygodówka , a podobienstwo do gta sa tylko na poziomie technicznym (otwarte miasto) , a do mafii na poziomie "kalendarzowym" - podobny okres

 

do przygodowka o policjancie w ktorej roziwazujemy zagadki kryminalne

Opublikowano

Walek ma rację, wszyscy czekają na GTA 5, a w L.A. Noire i tak będą przejeżdżać przechodniów... :turned:

Nie no, na serio, L.A. Noire ma ambicje stać się Police Quest A.D. 2011.

Opublikowano

Dopiero dzisiaj obczailem, co to jest te LA Noire. Wyglada to jak MAFIA na silniku RED Dead Redemption, z gameplay'em podobnym jak w serii Grand Thieft Auto. Niby ta gra ma byc polaczeniem trzech wspomnianym wczensiej tytulow, z mocno zaakcentowana fabula (Heavy Rain sie klania), ale nie widze tutaj szans na jakis hicior. Nieptrzebny upyhacz do premiery GTA5.

 

Już pomijając twoje kretyńskie porównania do RDR( ty w ogóle oglądałeś gameplaye?), to niby dlaczego to ma być "upychacz" do premiery GTA5? Ile razy można tłumaczyć, że tej gry nie robią "Ci kolesie od GTA"? RDR też robił inny oddział - straciło coś na jakości - według większości nie.

Opublikowano

I to widac, bo prócz wspaniale odzwierciedlonych twarzy reszta wygląda dosyć biednie i nie robi na mnie wrażenia.Podobnie postura w połączeniu z efektem rewelacyjnej animacji twarzy wygląda trochę komicznie .Mam nadzieje że ogólny zarys bedzie przedni i zatrze tym niedoskonałości.A GTA V zastosowaniem tej techniki pokaże dopiero pazur :turned:

Opublikowano

Założę się, że kwestia silnika jest bardzo płynna i pisanie że to w pełni produkt Team Bondi może się okazać błędne. Rockstar jako sieć studiów rozstrzelonych po całym świecie, bardzo często, jeżeli nie zawsze, korzysta z możliwości pracy osób nie tylko związanych bezpośrednio z projektem.

Opublikowano (edytowane)

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/lanoire/news.html?sid=6309295&mode=previews Rockstar answers your questions about its upcoming crime-solving game.

 

Pada parę konkretów a szczególnie interesujące mianowicie po części kwestia cywili, "rozróby" we free roamie i sposobu rozpoczynania misji. Nie będzie punktu na mapie tak jak w GTA czy RDR hah. Ponadto pojawiły się opinie fanowskich stron L.A. Noire które razem z Rockstar i wygranym w konkursie byli w L.A. Na specjalnym pokazie L.A. Noire włącznie z atrakcjami ("including Czarna Dalia" :ninja: ) itd. (był kiedyś news co można wygrać).

 

Z tego co czytałem głównie pada jedno hasło "niesamowicie oddany klimat L.A., Noire, 47 roku - okresu". Oczywiście zachwytów jest więcej ale to najbardziej chwalą.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Nie będzie punktu na mapie tak jak w RDR/GTA rozpoczynającego misję. Po prostu zaczyna się sprawa (albo możemy ją rozpocząć z menu) i tyle potem może podczas śledztwa będą punkty albo samemu będzie trzeba krążyć/szukać :turned:

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Jeśli w grze znalazłaby się sprawa Czarnej Dalii, to ja pier.dolę! :woot:

Opublikowano

Czyli będzie Freeroam ale w obrębie danej sprawy. Ciekawe czy będzie można się "spóźnić" na miejsce zbrodni i jak będzie rozwiązana kwestia nocy i dnia. Ogólnie ciekawe jak wygląda mechanika samego freeroamu. Czy będą przerywniki w których po prostu wychodzimy na miasto jako krawężnik i musimy rozwiązać kilka spraw aby zyskać awans... wierzę, że Team Bondi / Rockstar zadowoli każdego po trochu.

Opublikowano (edytowane)

Przeciez o tym ze ta sprawa bedzie w grze wiadomo juz od miesiecy....

 

Edit:

Sprawa bedzie ostra - z tego co patrzylem w googlach, to prawdziwa dhalia zostala niezle zmasakrowana (a dokladnie - przecieta na dwie czesci).

 

Osobiscie najbardziej licze na jakas sprawe zwiazana z korupcja w policji - takie cos byloby ciekawe.

Edytowane przez Yabollek007
Opublikowano

Właśnie ta sprawa Czarnej Dalii ma bardzo dużo związanego z korupcją w policji.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...