Yabollek007 314 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Bo ja wiem - jak dla mnie nie ma czego zalowac. Gra on dosyc jednostajnie i nie wiem czy przelknalbym jego kolejna identyczna role (w The Town juz gral gline, a jego gra aktorska wygladala identycznie jak w Mad Men). Cosgrove to jak dla mnie lepszy wybor. Jakbym mial wybrac jakiegos aktora ktorego wystep by mnie naprawde ucieszyl, to bylby to Ian McShane - oczywiscie w roli zlego charakteru. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 (edytowane) Nie będzie takiej opcji, że wskażesz niewinnego człowieka, wszelkie tropy zawsze muszą prowadzić do jednej osoby. Jak np. s(pipi) przesłuchanie, a skończyły się tropy to zaczynasz od ostatniego zapisu.(albo całe śledztwo od początku) No chyba, że na koniec jakąś super sprawę rzucą, właśnie w której możesz wskazać nie tego co trzeba. Co do bicia - będzie chyba taka opcja, że można zastraszyć kogoś, oczywiście trzeba wyczuć moment, bo spłoszysz gostka... Edytowane 3 maja 2011 przez Kre3k Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 (edytowane) Nieprawda, można aresztować niewinną (podejrzaną) osobę: http://www.cdaction.pl/news-17047/la-noire-producenci-pod-gradobiciem-pytan.html Już dawno o tym pisali. Edytowane 3 maja 2011 przez SłupekPL Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Nieprawda, można aresztować niewinną (podejrzaną) osobę: http://www.cdaction....ciem-pytan.html Już dawno o tym pisali. Ale nie można aresztować niewłaściwą osobę i grać dalej, że niby sprawa rozwiązana. Bo wtedy zostajesz cofnięty do początku sprawy czy tam ostatniego checkpointu. http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,9183064,L_A__Noire_zapowiada_sie_na_gre_roku__Gralismy_.html?bo=1 Cytuj
okoolarnik 20 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 (edytowane) Nieprawda, można aresztować niewinną (podejrzaną) osobę: http://www.cdaction.pl/news-17047/la-noire-producenci-pod-gradobiciem-pytan.html Już dawno o tym pisali. dawno i już ponoć nieprawda, strasznie sie nakręcacie na jakieś bógwieco a mi sie wydaje że będzie tu sporo przygodówkowej logiki i schematów typu wyszperaj wszystkie przedmioty z lokacji/zwłok i użyj w odpoweidnim momencie przy przesłuchaniu - taki phoenix wright tylko bardziej serio Edytowane 3 maja 2011 przez okoolarnik Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 (edytowane) Nieprawda, można aresztować niewinną (podejrzaną) osobę: http://www.cdaction....ciem-pytan.html Już dawno o tym pisali. Ale nie można aresztować niewłaściwą osobę i grać dalej, że niby sprawa rozwiązana. Bo wtedy zostajesz cofnięty do początku sprawy czy tam ostatniego checkpointu. http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,9183064,L_A__Noire_zapowiada_sie_na_gre_roku__Gralismy_.html?bo=1 To, że grać dalej nie będzie można (sprawa rozwiązana) to wiem bo gra ma być liniowa (szkoda). Tylko chodziło mi, że można aresztować niewłaściwą osobę (sam fakt) dlatego prędzej się pytałem, że jestem ciekaw ile będzie takich osób "niewłaściwych, możliwych do aresztowania". Edytowane 3 maja 2011 przez SłupekPL Cytuj
Texz 670 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Już w GTA IV mieliśmy mieć wielowątkową fabułę z różnymi wyborami moralnymi... według plotek. Wiadomo jak wyszło. Nie oczekiwałbym od tego w L.A. Noire niewiadomo czego. Może po aresztowaniu niewinnej osoby część przyszłych spraw zostanie "zablokowana"? Albo nie będzie można obejrzeć happy endingu, czy real endingu jak w Heavy Rain? Wątpię, żeby TB zbudowali sieć powiązań jak w realnym życiu: temu damy w pysk, tego aresztujemy i później zobaczymy tego konsekwencje. Będą ratingi, część spraw będzie pewnie powiązana, ale prawdopodobnie rdzeń związany z naszym bohaterem. Poboczne sprawy pewnie będzie można zawalać. W końcu to tylko gra wideo. Cytuj
Palczasty 8 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Ej, zaraz, chcesz powiedzieć, że fabuła w GTA IV nie była wielowątkowa ? Huh, chyba w inne gry graliśmy. Wątków było mnóstwo, dlatego też powstały dodatki, ukazujące te same sytuacje z różnych stron barykady. Wybory moralne również były, a ten finalny na pewno niejednemu przysporzył wielu dylematów. Według mnie w GTA IV decyzje, które podejmował gracz. były świetnie zrealizowane, podobnie musi być w LA Noire . Ja nie oczekuję czegoś w stylu: Nie zatrzymamy się na przejściu, kobieta się spóźni na kolację z facetem, facet wyjdzie wkurzony z restauracji, przeszarżuje za kółkiem i zabije w wypadku 3 postronne osoby. Coś takiego może za 10 lat, wybory moralne w grach są bardzo ciężkie do zrealizowania, a w GTA były akurat bardzo fajnie przedstawione/ Cytuj
Texz 670 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Jedyny mindfuckowy wybór był w momencie gdy z jednej strony mięliśmy randkę, z drugiej katowali naszego kuzyna. Przy ślubie z Kate i zabiciem Romana albo na odwrót ( ) była już typowa kwestia tego czy odpali nam się kończąca misja A, czy kończąca misja B. Dla mnie to nic specjalnego. Motyw z randką i Romanem IMO pokazywał jak wielki potencjał tkwi w tego rodzaju pomysłach. IMO nie wykorzystano go należycie. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Czy wy się nigdy nie nauczycie pisac takich rzeczy w spojlerach? Cytuj
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Gra ma 3 lata na karku, no bez przesady. W FF7 ginie Aeris. :potter: Co do aresztowania przypadkowych osób, to po co w ogóle taka opcja, skoro nie będzie to i tak miało wpływu na fabułę? No chyba, że wskaźnik doświadczenia będzie przez to spadał. 2 4 Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Wszystko zależy od tego jak duży będzie krąg podejrzanych podczas śledztw. Jeśli śledztwo obejmie z 10 osób to taka opcja jest jak najbardziej na miejscu i na pewno wpłynie na końcową ocenę. Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 http://www.rockstargames.com/newswire/article/15701/announcing-an-original-short-fiction-series-in-honor-of-la-noire.html Announcing an Original Short Fiction Series in Honor of L.A. Noire Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 http://www.rockstargames.com/newswire/article/15701/announcing-an-original-short-fiction-series-in-honor-of-la-noire.html Announcing an Original Short Fiction Series in Honor of L.A. Noire gruuubo - ciekaw jestem gdzie będzie można to kupić. ja chętnie bym kupił wersję elektroniczną na iPada... BTW skończył się weekend majowy, w czasie którego ogłądnąłem 7 filmów noir i powiem tak: szkoda, że gra nie będzie czarno biała hehe Cytuj
Aleks 488 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 ...szkoda, że gra nie będzie czarno biała hehe Podobno, będzie można ustawić w opcjach tryb czarno-biały Po za tym, chyba we wszystkich nowych tv jest tryb monochromatyczny. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Panowie. Dziś punkt 22:15 zbiórka na kanale Ale Kino. Bez spoilera Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 (edytowane) Co do aresztowania przypadkowych osób, to po co w ogóle taka opcja, skoro nie będzie to i tak miało wpływu na fabułę? No chyba, że wskaźnik doświadczenia będzie przez to spadał. No jak to po co ;] a może żeby nie było tak schematycznie, żeby było poczucie większej swobody, żeby było ciekawiej, żebyśmy bardziej wczuli się w rolę detektywa, żeby było trudniej. Oczywiście i tak nie wiemy jak to do końca wygląda ale w sumie lepiej, że jest taka opcja niż jakby jej nie było. Grasz, grasz aresztujesz typa lub kobitkę której/którego jesteś pewien, że jest winny/winna. A tu zonk to nie on/ona ;] Jeszcze tak odnoście tej liniowości też trochę ubolewam, że gra ma być liniowa (ale bez przesady). Z drugiej strony na chłopski rozum to zrozumiałe, że śledztwa muszą kończyć się według wyznaczonego schematu. Skoro każda sprawa jest wzorowana na prawdziwej zbrodni, wydarzeniu, każda sprawa to zamknięty rozdział (choć niektóre mają być powiązane ze sobą) to... Też nie za bardzo rozumiem na jakiej zasadzie wyboru z Heavy Rain miałyby w L.A. Noire funkcjonować. Grunt, że rozwiązywanie, znajdywanie dowodów nie jest liniowe. To imo najważniejsze... Edytowane 3 maja 2011 przez SłupekPL Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 3 maja 2011 Opublikowano 3 maja 2011 Panowie. Dziś punkt 22:15 zbiórka na kanale Ale Kino. Bez spoilera Trochę średniawy ten film Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 4 maja 2011 Opublikowano 4 maja 2011 Panowie. Dziś punkt 22:15 zbiórka na kanale Ale Kino. Bez spoilera Trochę średniawy ten film Ja zasnąłem, nawet Scarlett nie pomogła. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 4 maja 2011 Opublikowano 4 maja 2011 Panowie. Dziś punkt 22:15 zbiórka na kanale Ale Kino. Bez spoilera Trochę średniawy ten film Fabularnie może średnio ale na uwagę zasługiwała ciekawa zabawa z kamerą, motyw jak z trailerów L.A. Noire ze zbliżeniami na dowody z danej sprawy, przesłuchania świadków, no i coś co mi się bardzo spodobało... kopcenie wagonów szlug. Coś niesamowitego, że puszczono bez cenzury tego rodzaju film w EU A.D. 2011. Cytuj
Jeez_PS 843 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 (edytowane) Bonusy dla posiadających konto w SC + chyba pierwszy screen pokazujący mapkę L.A.: http://www.rockstarg...oire/socialclub Miasto wygląda na mniejsze niż w GTA IV? Edytowane 5 maja 2011 przez Jeez_PS Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 (edytowane) to że miasto będzie mniejsze niż w IV było do przewidzenia i żadne zaskoczenie. zresztą jak widać mapka jest na maksymalnym oddaleniu więc przy zoomie może mieć całkiem pokaźne rozmiary. zresztą to nie sandbox więc liczy się jakość, nie ilość. e: na zoomie widać że jest jeszcze sporo terenu tylko jest zaciemniony. ciekawe czy będzie można go odblokować z postępami w grze czy może dojdzie jako dlc. od razu przypomina mi się Midnight Club L.A. Edytowane 5 maja 2011 przez Colin84 Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 8 mil kwadratowych ma mapa w L.A. Noire to raczej dużo jak na nie sandboxa. Dla porównania Mafia 2 ma 10 mil kwadratowych, a GTAIV? Cytuj
Palczasty 8 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 Na szczęście w przypadku Rockstar możemy być pewni, że po zakończeniu wątku głównego, będziemy mieli mnóstwo do roboty Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 5 maja 2011 Opublikowano 5 maja 2011 (edytowane) Słupek gdzieś kiedyś była debata na ten temat ale już nie pamiętam gdzie i nie chce mi się szukać SA miało około 17 mil kwadratowych. LAN ma mieć nieco mniej niż M2? kurcze troszkę mało. może to syndrom GTA ale w Mafii miasto wydawało mi się małe. w LAN za to będzie więcej do robienia, więcej miejscówek do zwiedzania itd więc będzie co robić zamiast myśleć o rozmiarze Edytowane 5 maja 2011 przez Colin84 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.