Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Na szczęście w przypadku Rockstar możemy być pewni, że po zakończeniu wątku głównego, będziemy mieli mnóstwo do roboty :)

 

No właśnie chyba nie. Bo oprócz samego podziwiania miasta (choć po tych 20h głównego wątku, wątpię aby było coś jeszcze nowego do podziwiania) i zbierania znajdziek (co nie każdego rajcuje), nic innego do roboty nie będzie (bo misji "pobocznych" w LAN nie będzie). W ogóle nie wiadomo czy skończenie głównego wątku, nie "odbierze" nam możliwości dalszego szlajania się po mieście ;) (chociaż akurat w to wątpię, bo sami sobie by zamknęli możliwość wydawania kolejnych DLC, dodatkowych spraw).

Edytowane przez MBeniek
Opublikowano

Na szczęście w przypadku Rockstar możemy być pewni, że po zakończeniu wątku głównego, będziemy mieli mnóstwo do roboty :)

 

No właśnie chyba nie. Bo oprócz samego podziwiania miasta (choć po tych 20h głównego wątku, wątpię aby było coś jeszcze nowego do podziwiania) i zbierania znajdziek (co nie każdego rajcuje), nic innego do roboty nie będzie (bo misji "pobocznych" w LAN nie będzie). W ogóle nie wiadomo czy skończenie głównego wątku, nie "odbierze" nam możliwości dalszego szlajania się po mieście ;) (chociaż akurat w to wątpię, bo sami sobie by zamknęli możliwość wydawania kolejnych DLC, dodatkowych spraw).

 

 

Nie wydaje mi się aby zdecydowali się na pozbawienie graczy możliwości dowolnego zwiedzania miasta w trakcie i po ukończeniu wątku fabularnego, jeśli miasto będzie ciekawie zrobione, bogate w szczegóły i "smaczki" na wzór chociażby GTA IV to nie sądzę aby strzelili sobie w przysłowiową stopę i postawili na napis "The end" i przejście do menusów ;)

 

BTW pamiętajmy, że LAN jest w założeniach grą liniową, opartą na napisanym scenariuszu od A do Z, więc na brak misji pobocznych w żadnym wypadku narzekać nie można;)

Opublikowano

8 mil kwadratowych ma mapa w L.A. Noire to raczej dużo jak na nie sandboxa. Dla porównania Mafia 2 ma 10 mil kwadratowych, a GTAIV?

A Just Cause 2? :turned:

Opublikowano

Kurde ja też nie , niezbyt przyjemna informacja (podobnie jak wielkość mapy..) , wiadomo kiedy/gdzie można się spodziewać pierwszej recenzji ?

 

 

Słupek parę stron wcześniej wspomniał o pierwszych recenzjach nie wcześniej niż tydzień przed premierą, podpisuję się pod to rękoma i nogami :thumbsup:

Opublikowano (edytowane)

Luzik , nie mam wątpliwości że ten tytuł zarządzi , tylko tak po ludzku miałem nadzieje na trochę większe miasto ( rzut oka na topografie mapy i skala po lewej pokazuję że jest na maksymalnym pomniejszeniu ) . Jeżeli jest mniejsze od Mafia 2 to troszeczkę lipton (tam czułem że miasto jest za małe) . Na całe szczęście premiera za rogiem i wtedy jak zwykle odszczekam co mówię i będę bił pokłony R* heh. Edit; oczywiście mój błąd , poprawione ,dzięki @Colin84 . Osobiście miałbym mnóstwo pomysłów co do dodatkowych zadań , ale z snuciem wizji poczekam jednak do pre , nie lubię się sam nakręcać a później rozczarowywać heh

Edytowane przez dc1982
Opublikowano

( rzut oka na topografie mapy i skala po lewej pokazuję że jest na maksymalnym powiększeniu )

 

pomniejszeniu, mapa jest oddalona.

 

co do misji pobocznych to nawet trudno sobie wyobrazić co mogli by dać do takiej gry. dorabianie na boku jako prywatny detektyw? za dnia stróż prawa a w nocy rutkowski?

Opublikowano (edytowane)

No dobra pierwsze z brzegu co mi przychodzi

-jak najbardziej możliwość przejścia na "drugą stronę mocy" (good cop/bad cop routine)

-obstawianie walk bokserskich

-analogiczne wyścigi konne

-zaliczanie kolejnych ciekawych miejscówek w L.A (trochę taki Tourist Mode z The Gateway)

-zadymione stand-up kluby ze śpiewającymi famme fatale i misje od nich (pamiętacie Żegnaj Laleczko?)

-kina i puszczane w nich np.oryginalne kroniki z L.A tamtych czasów

-możliwość przejmowania kontrabandy i sprzedaż większej ilości np . alkoholu

-możliwość zatrzymania każdego na ulicy i losowe wykroczenia (jak w True Crime)

-w ogóle mogło by być tak że w pewnym momencie kończymy np . karierę w LAPD bo zginał nasz partner i po dajmy na to 10 latach wracamy do miasta jako prywatny detektyw np wtedy spektrum misji zmienia się diametralnie , a że R* lubi twisty na koniec może n as jeszcze zaskoczą heh

Edytowane przez dc1982
Opublikowano (edytowane)

Na szczęście w przypadku Rockstar możemy być pewni, że po zakończeniu wątku głównego, będziemy mieli mnóstwo do roboty :)

 

No właśnie chyba nie. Bo oprócz samego podziwiania miasta (choć po tych 20h głównego wątku, wątpię aby było coś jeszcze nowego do podziwiania) i zbierania znajdziek (co nie każdego rajcuje), nic innego do roboty nie będzie (bo misji "pobocznych" w LAN nie będzie). W ogóle nie wiadomo czy skończenie głównego wątku, nie "odbierze" nam możliwości dalszego szlajania się po mieście ;) (chociaż akurat w to wątpię, bo sami sobie by zamknęli możliwość wydawania kolejnych DLC, dodatkowych spraw).

 

Sorry, że się wtrącę ale to na pewno nie tak wygląda.

Skąd w ogóle pomysł, że oprócz znajdziek (taśm filmowych) nic innego do roboty nie będzie? :blink:

 

Z potwierdzonych informacji wiadomo o znajdźkach, o szukaniu punktów widokowych (30), o przejechaniu się każdym samochodem (trophy). Jeżeli nie ma być misji dodatkowych (osobiście nigdy nie czytałem takiego newsa od R*) to jak nazwać np. ratowanie ludzi którzy chcą popełnić samobójstwo, skoczyć?

 

Rockstar podając ten przykład (NA OKRĄGŁO) cały czas mówi, że to jedna z możliwości, że więcej dowiemy się po premierze. Teraz tylko pytanie czy przykład z samobójcami to misje dodatkowe czy tak zwane "randomy" (wiecie tak jak w RDR, GTAIV).

 

Z tym, że nic do roboty nie będzie to IMO lekka przesada a i tak nie wiemy o wszystkim. Oczywiście to pewne, że "szału macicy" mnóstwa misji dodatkowych i rzeczy do robienia jak w San Andreas czy RDR nie będzie.

 

Ale, że nic... poza tym skoro to nie sandbox co już jest do obrzydzenia powtarzane to... nie wiem skąd te zdziwienie ;]. Że nie będzie mnóstwa rzeczy do roboty.

 

Tu sprawa zaczyna się odgórnie (bez dojazdu jak w sandboxie) a po skończeniu zaczyna się nowa automatycznie (dzisiaj czytałem na stronie L.A. Noire).

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Opublikowano

A więc jednak będą jakieś losowe eventy ? I punkty widokowe też będą ? Za(pipi)iście , Słupek jak zwykle dobrze poinformowany i chwała mu za to (to jest jedyne forum o L.A na jakie wchodzę , boję się spoilerów jak diabli heh)

Opublikowano (edytowane)

@ dc

pięknie by było :)

 

jakby nie było miło będzie pograć w końcu "tym dobry po dobrej stronie prawa". zawsze dostawaliśmy gry gdzie zabijanie było czymś normalnym i narzuconym a główna postać święta nie była.

miła odmiana, odskocznia od tego co ostatnio dostawaliśmy:

 

IV - rozpierducha, od nielegalnego imigranta to najwyższych szczebli lokalnej mafii

RDR - nawrócony gangster który bez mrugnięcia okiem sadzi headshoty każdemu kto się o to prosi

LAN - stróż prawa i porządku który łapie tych, którymi do tej pory graliśmy.

 

trochę praworządności a później znowu freestyle rozpierducha i radosne mordowanie w MP 3 i V. dlatego też pewnie nawet w dodatkach LAN będzie po dobrej stronie mocy. ale dość teoretyzowania. jeszcze 2 tyg :turned:

Edytowane przez Colin84
  • Plusik 1
Opublikowano

No punkty widokowe będą (ostatni gameplay series i lista trophy) ale właśnie z randomami nie wiem. Czy ten przykład ze skoczkami (samobójcami) to randomy czy misje dodatkowe tego nie napisał Rockstar.

 

Tak czy siak sii, że coś takiego będzie. A mam nadzieję, że na skoczkach się nie skończy...

Opublikowano

Z potwierdzonych informacji wiadomo o znajdźkach, o szukaniu punktów widokowych (30), o przejechaniu się każdym samochodem (trophy).

Te wszystkie trzy, jak dla mnie, to po prostu takie "znajdźki" (tak ogólnie rzecz ujmując).

 

Jeżeli nie ma być misji dodatkowych (osobiście nigdy nie czytałem takiego newsa od R*) to jak nazwać np. ratowanie ludzi którzy chcą popełnić samobójstwo, skoczyć?

(...)

Tu sprawa zaczyna się odgórnie (bez dojazdu jak w sandboxie) a po skończeniu zaczyna się nowa automatycznie (dzisiaj czytałem na stronie L.A. Noire).

O tych "eventach" to nawet nie słyszałem. Ale świetnie, że będą.

Opublikowano (edytowane)

Odnosnie tego co pisałem:

 

"Definitely look for more updates here between now and game release, but of course we we really want to keep a lot of things for you guys to discover for yourselves when the game comes out, whether it's characters to meet or seeing the map, etc."

 

Aha i całkowicie zapomniałem, nie tylko "skoczków" R* potwierdził. Bodajże wczorajsza wypowiedź, niech mnie szlag jak podpunkt pierwszy to nie misje poboczne ;]:

 

"1. L.A. Noire is designed very differently from our other, more open-world focused games like Red Dead Redemption and Grand Theft Auto. While the world itself is fully open to explore, the focus is on working the crime scene locations and cases in order to work your way up the ranks. Occasionally while on a case, you will hear street crimes or “unassigned cases” come in over the radio, offering you a chance to assist in a nearby bank robbery or purse snatching.

 

2. As for harming civilians, while it is possible on occasion to hurt an innocent citizen, it’s not something a good detective is rewarded for-- running over a pedestrian while on a case or causing public damage or harm will lower your end-of-case rating.

 

3. Detectives are plain-clothes officers who’ve earned the right to ditch the uniform. By the time Cole has reached the rank of detective, the former war hero and patrolman has had his fair share of wearing uniforms. He’s happy to be in a proper suit and hat!"

 

I jeszcze:

 

"L.A. Noire is a blend of classic action gameplay with detective work like clue-finding and interrogations. The balance will vary from case to case, but critical thinking will be just as crucial as your ability to shoot or drive."

 

"It helps to remember these aren’t missions, but self-contained cases. As soon as a case is closed and you have been graded on your performance, you’ll be assigned a new case, which will begin immediately. Keep in mind that during the game you are also free to drive, walk or run anywhere in the world at all times."

 

@Pawcio

 

Tak wystarczy, że zalogujesz się do SC z poziomu gry tak jak w RDR.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Kolejne dobre informacje @Słupek , szacun że filtrujesz źródła R* (przyznaj się , trafiłeś już na jakiś major spoiler ??) . Bardzo podoba mi się motyw z radiem w samochodzie i "szczekaczką" , jeżeli to faktycznie będzie random to ekstra (właśnie coś w podobie było w True Crime ) , ogólnie to faktycznie wydaje się że proporcje action-intelligence idą na korzyść tych drugich , na początku brałem to trochę za chwyt marketingowy ( R* ma specyficzne skrypty , prawie zawsze kończy się to zadymą czy to w NYC czy na Dzikim Zachodzie) ale powoli przygotowuję się na ... najlepszą grę PRZYGODOWĄ tej generacji ?

Opublikowano

LOL, cieszę się że będę grał na PS3 ;)

http://kotaku.com/#!5798996

Można tylko przypuszczać jak wiele różni L.A. Noire od takich gier jak GTA IV czy RDR, skoro nie udało się tego wszystkiego upchnąć na jedną płytkę. Większy nacisk na historię, ot co. Brakuje tylko PCtowego kursora i można by grać jak w typową przygodówkę.

Opublikowano (edytowane)

W tym miejscu chciałem pozdrowić mój posrany 20GB dysk w xboxie <_<

Albo kupno nowego pendrivea/dysku albo granie przy wyciu napędu.

Super...

 

 

Miałem nie kupić LA Noir na premierę ale chyba jednak się skuszę :yes:

Edytowane przez kudlaty88
Opublikowano

Ale jaja no tego to chyba nikt się nie spodziewał heh. No to grubo (dobrze), hah tym razem nikt nie powie, że dlc jest na płycie ;], mistrzowie po prostu MISTRZOWIE ;p


http://www.rockstargames.com/lanoire/news/15721/the-la-times-rockstar-games-present-the-1947-edition-los-angeles.html The L.A. Times & Rockstar Games Present: The 1947 Edition Los Angeles Crime Map

Opublikowano

hah tym razem nikt nie powie, że dlc jest na płycie ;]

 

R* to nie EA :P DLC od nich zawsze było tym, czym powinno być DLC.

 

3 x dvd9 i pełen BD, fiu fiu. dobrze że jednak elite brałem :D nic dziwnego że motion scan tyle zajmuje, jego jakość po prostu ściska mosznę.

 

btw Słupek chyba naprawdę mnie podpier...niczyłeś do R*. klikam linka a tam "You don't have permission to access / on this server." to sobie looknąłem :/

Opublikowano (edytowane)

Kolejne dobre informacje @Słupek , szacun że filtrujesz źródła R* (przyznaj się , trafiłeś już na jakiś major spoiler ??) . Bardzo podoba mi się motyw z radiem w samochodzie i "szczekaczką" , jeżeli to faktycznie będzie random to ekstra (właśnie coś w podobie było w True Crime ) , ogólnie to faktycznie wydaje się że proporcje action-intelligence idą na korzyść tych drugich , na początku brałem to trochę za chwyt marketingowy ( R* ma specyficzne skrypty , prawie zawsze kończy się to zadymą czy to w NYC czy na Dzikim Zachodzie) ale powoli przygotowuję się na ... najlepszą grę PRZYGODOWĄ tej generacji ?

 

Tylko czy w tej dobie przypływu informacji nie straci Słupek przy tym na zabawie, odkrywając smaczki zupełnie samemu a nie czytając różnego typu informacje.Jak dla mnie jest to niepojęte :P

 

I czytać tutaj NIC nie będę, dopóki L.A Noire u mnie w konsoli nie będzie ! :flag_of_truce:

Edytowane przez Bushisan

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...