rad 0 Opublikowano 10 maja 2009 Opublikowano 10 maja 2009 Odkurzam TROCHE stary topic, gdyz chcialem uzupelnic swoj zbior gier o DiRTa. Obejrzalem zajawki z DiRT 2 i pokazane tam EVO X i Impreza pokonuja zakrety plynnimi poslizgami. Grajac w demo pierwszej czesci nie uswiadczylem zadnych poslizgow. EVO IX i jakas szutrowa trasa - samochod trzyma sie drogi lepiej niz bolidy F1 na slickach rownego asfaltu. Czy tak samo wyglada ta sprawa pelnej wersji? W demku jest tez trasa gdzie popylamy buggy (chyba rally cross) - czy na taka trase moge wybrac dowolne auto i porozwalac sie tam dajmy na to Mitsubishi, czy konkretne samochody przypisane sa do konkretnych tras/zawodow? Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 10 maja 2009 Opublikowano 10 maja 2009 Przecież w zajawce D2 mówili, że właśnie to jest jeden z elementów, które poprawili względem "jedynki". Scandinavian flicki porobisz z łatwością dopiero w kontynuacji. Cytuj
rad 0 Opublikowano 10 maja 2009 Autor Opublikowano 10 maja 2009 Tak dokladnie mowili, mowiac poprawili myslalem ze na prawde to poprawili, a nie dopiero wprowadzili... Cytuj
ash77 3 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 grając w jedynke napewno są poślizgi aut (małe) ale na powtórkach widac spokojnie jak samochód leci lekkim bokiem na szutrze grając tzw "pojedyńczą trase" nie mozna wybrac ze wszystkich typów aut, ale tez nie jest przypisany jeden typ (srednio od 3-5 typów aut) np w rallycrosie 4 typy rajdówek (FWD, RWD, 4WD, Clasic), w kazdym typie 2-4 rózne modele w trasach buggy mozna wziąść 3 typy (lekkie buggy, super buggy, picapy) wiec ewo sie raczej nie pojeżdzi na trasach do buggy Cytuj
rad 0 Opublikowano 11 maja 2009 Autor Opublikowano 11 maja 2009 Jakbym mial kupowac gre dla powtorek, to wolalbym relacje z WRC odpalic. Ludzie pisali ze im wyzszy poziom trudnosci, tym samochody mniej kleja sie do drogi, w demie jest tylko jakis sredni poziom dlatego tez mnie zaciekawilo. Dzieki za wyczerpujaca dla mnie odpowiedz ash77. Cytuj
ash77 3 Opublikowano 12 maja 2009 Opublikowano 12 maja 2009 Też mi sie wydaje ze na niskich stopniach trudnosci jakieś "systemowe wspomaganie kierownicy" jest. Bo trudniej wprowadzić w poslizg lub łatwiej wyprostować auto po dużej hopce. Demko to leci na easy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.