ShtaS 174 Opublikowano 17 stycznia 2008 Opublikowano 17 stycznia 2008 obesrwuje drogę mojej konsoli do Czech i mam pytanie, czy informacja znajdująća się w "historii", a mianowicie "SKAN W MIEJSCU DORĘCZENIA" jest równoznaczna z tym, że sprzęt został dostarczony. Bo w status cały czas wskazuje na "w przewozie". Cytuj
Miedzianek 0 Opublikowano 17 stycznia 2008 Opublikowano 17 stycznia 2008 (edytowane) No to mam pytnaka: 1)jesli ktos inny zarejestrowal juz konsole na siebie(i w MSHL i w Live) to czy moge ja na siebie przerejestrowac(i tu i tu)? 2)Jesli walne im tekst ze "3RODy sie pojawiaja, naped rysuje plytki albo wogle ich nieczyta i wydaje kosola dziwne dzwieki" to jest szansa na nowa konsole(na WSZYSTKIE bebechy o to chodzi nie nowke sztuke-.-) 3)Czy jesli niemam paragona/karty gwarancyjnej i "podobno" mam konsolke na gwarce do lipca tego roku(data produkcji czerwiec 2006) to niepowinno byc problemu z serwisem? 4)Jak to jest z tym SN...jesli ktos go na swoim "koncie(jakie konta to chodzi? GT czy co?) to musi on je ze swojego wywalic zebym ja mogl na swoim dodac? Czy to zrobi juz pani w MSHL^^? Pozdro~~ Edytowane 17 stycznia 2008 przez Miedzianek Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 (edytowane) obesrwuje drogę mojej konsoli do Czech i mam pytanie, czy informacja znajdująća się w "historii", a mianowicie "SKAN W MIEJSCU DORĘCZENIA" jest równoznaczna z tym, że sprzęt został dostarczony. Bo w status cały czas wskazuje na "w przewozie". Jak konsola jest na miejscu, list ma status DORĘCZONO. BTW: Wczoraj wrócił mój Premium z wymienionym czytnikiem DVD (teraz mam Benq). Od nadania do odbioru z UPS równo tydzień. Zero bonusów, zdrapek - tylko ankieta nt. serwisu i koperta do wysłania do UK. Edytowane 18 stycznia 2008 przez Butcher Cytuj
t0ffik1 0 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 hej mam takie pytanie, ile u was dyski z wersji premium maja pojemnosc??, bo dostalem pare miesiecy temu od siostry xboxa i tak niedawno przegladalem co jest na dysku i nagle zucilo mi sie w oczy ze pojemnosc calkowita mojego dysku wynosi 13,9gb... czy to jest normalna wartosc czy cos juz w nim siadlo... bo z tego co slyszalem to tam powinno byc 20gb a nie niecale 14... no i teraz sie zastanawiam czy mam dzwonic do M$ na ta linie czy nie. Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 To normalka, nie ma się czym martwić. Cytuj
Miedzianek 0 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 No to mam pytnaka: 1)jesli ktos inny zarejestrowal juz konsole na siebie(i w MSHL i w Live) to czy moge ja na siebie przerejestrowac(i tu i tu)? 2)Jesli walne im tekst ze "3RODy sie pojawiaja, naped rysuje plytki albo wogle ich nieczyta i wydaje kosola dziwne dzwieki" to jest szansa na nowa konsole(na WSZYSTKIE bebechy o to chodzi nie nowke sztuke-.-) 3)Czy jesli niemam paragona/karty gwarancyjnej i "podobno" mam konsolke na gwarce do lipca tego roku(data produkcji czerwiec 2006) to niepowinno byc problemu z serwisem? 4)Jak to jest z tym SN...jesli ktos go na swoim "koncie(jakie konta to chodzi? GT czy co?) to musi on je ze swojego wywalic zebym ja mogl na swoim dodac? Czy to zrobi juz pani w MSHL^^? Pozdro~~ Odpowie ktos plx:(? BARDZO WAZNE DLA MNIE:( Cytuj
t0ffik1 0 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 dzieki za odpowiedz wampis . Ulzylo mi ze nie musze sie z ich serwisem zabawiac, bo z wczesniejszych postow wyczytalem ze nieraz naprawde mozna dostac piany przez nich Cytuj
t0ffik1 0 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 No to mam pytnaka: 1)jesli ktos inny zarejestrowal juz konsole na siebie(i w MSHL i w Live) to czy moge ja na siebie przerejestrowac(i tu i tu)? 2)Jesli walne im tekst ze "3RODy sie pojawiaja, naped rysuje plytki albo wogle ich nieczyta i wydaje kosola dziwne dzwieki" to jest szansa na nowa konsole(na WSZYSTKIE bebechy o to chodzi nie nowke sztuke-.-) 3)Czy jesli niemam paragona/karty gwarancyjnej i "podobno" mam konsolke na gwarce do lipca tego roku(data produkcji czerwiec 2006) to niepowinno byc problemu z serwisem? 4)Jak to jest z tym SN...jesli ktos go na swoim "koncie(jakie konta to chodzi? GT czy co?) to musi on je ze swojego wywalic zebym ja mogl na swoim dodac? Czy to zrobi juz pani w MSHL^^? Pozdro~~ Odpowie ktos plx:(? BARDZO WAZNE DLA MNIE:( No na wczesniejszych postach pisalo ze nie potrzeba paragonu skoro data produkcji konsoli jest mniejsza od 2 lat, a co do drugiego pkt to chyba z tymi awariami to przesadzisz jak wymienisz wszystkie ktore napisales Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 Konsola wrocila do mnie. Wszytsko trwalo 10 dni ! Jestem mega zadowolony z serwisu ! Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 Jeśli założyć, że nowsze konsole będą się mniej psuły, a jest na to spora szansa, to czas naprawy również powinien się skracać. Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 obesrwuje drogę mojej konsoli do Czech i mam pytanie, czy informacja znajdująća się w "historii", a mianowicie "SKAN W MIEJSCU DORĘCZENIA" jest równoznaczna z tym, że sprzęt został dostarczony. Bo w status cały czas wskazuje na "w przewozie". Jak konsola jest na miejscu, list ma status DORĘCZONO. (...) Sam już nie wiem, w poniedziałek wysłałem kurierem konsolę i od tego czasu cały czas jest w przewoźie, jedynie w szczegółach istnieje wspomniana informacja "skan w miejscu doręczenia". Nie mam wyjścia, muszę czekać do poniedziałku i spróbuję wyjaśnić sprawę telefonicznie : / Cytuj
Miedzianek 0 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 yy a wlasnie jak to jest z SN...jesli ktos ma juz zarejestrowany to mozna przerejestrowac..dobra, ale co gdy mi wymienia plyte glowna? Mam wtedy tak jakby nowy SN chyba...czyli gwarka od nowa powinna byc xD Cytuj
SeD 12 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 W moim przypadku wyglądała cała procedura tak: Konsola pada 5 stycznia. 7 dzwonie na infolinie, 8 minut rozmowy i wszystko uzgodnione. Nalepka przychodzi godzinę później na pocztę. Dzwonie po kuriera dzień później i zamawiam na 9-tego stycznia. przyjeżdża kurier (nb. Czech) i zabiera konsolę. 16-tego konsola wraca do mnie. Wymiana płyty i tyle, ankieta i instrukcja do pada. Szybko i sprawnie. Cytuj
Lesiu_adi 0 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 A mam pytanie Czy zdarzyło się komuś oddać konsolę z płytą bez hdmi i odebrać konsolę z wymienioną płytą z hdmi ??? Czy M$ stać na takie akcje ??? Z góry dzięki za odpowiedz Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 nie ma takiej opcji na razie i chyba nie bedzie (na pewno do póki beda miec takie plyty) jakby mieli Ci wymienic bez HDMI na z HDMI to by musieli wymienic cala konsole, a oni wymieniaja najczesciej srodki, kiedys czasami dawali po kims konsole ale tez z wymienionym srodkiem... Cytuj
gryniu 0 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 witam wszystkich. mam problem. mój x360 właśnie skończył swój żywot, pojawiły sie trzy czerwone diody. konsole mam od pół roku i cały czas założony był coler. co mam teraz zrobić? HELP Cytuj
gryniu 0 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 masz może numer do serwisu Microsoft? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 patrz pierwszy post w tym temacie, tam wszystko jest razem z nr. Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 Kurier wreszcie (wczoraj) zabrał konsolkę Cytuj
gryniu 0 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 dzieki za pomoc. jeszcze muszę w poniedziałek zadzwonić bo dziś nie czynne. pozdro wszystkim Cytuj
Miedzianek 0 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 yy a wlasnie jak to jest z SN...jesli ktos ma juz zarejestrowany to mozna przerejestrowac..dobra, ale co gdy mi wymienia plyte glowna?Mam wtedy tak jakby nowy SN chyba... Czy trzeba ten nowy SN zarejestrowac czy nie? Kto odp? Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 Co ty kombinujesz? Numer seryjny jest nad portami USB konsoli, po naprawie nie musi się zmienić. Cytuj
Miedzianek 0 Opublikowano 20 stycznia 2008 Opublikowano 20 stycznia 2008 Co ty kombinujesz?Numer seryjny jest nad portami USB konsoli, po naprawie nie musi się zmienić. Nic nie kombinuje tylko chcem o wszystko wypytac zanim zabule te 800 za konsole...bo jak wtopie to kapota xP Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 21 stycznia 2008 Opublikowano 21 stycznia 2008 (edytowane) co masz bulic, jesli oni cos wymeiniaja to wiedza o tym, jeszcze by tego brakowalo zeby klient kontrolowal czy oni nie popelnili jakies pomylki i za to bulil, daj na luz co do gwarancji to trwa dalej (nie od nowa), bylo pisane wiele razy juz o tym, nawet jak wymienia konsole na inna (najczesciej uzywana) to dalej obowiazuje ze gwarancja trwa dalej (nie od nowa) PS. nie jestem znawca w tematach prawa, ale jedyny obowiazek narzucony ze gdy ktos wymienia sprzet na inny, to musi byc nowy i gwarancja jest od nowa liczona, maja tylko sklepy gdy reklamuje sie towar niezgodny z umowa, ale nic tam nie ma o producentach czy gwarantach ktorzy okreslili swoje gwarancje na wlasnych warunkach... PS. a na pewno nie ma takiego prawa ze naprawa sprzetu, w ktorym potrzeba jest czegos wymiana, ale nie calego tylko jakies czesci-podzespolu(w tym przypadku plyty glownej), odnawia gwarancje, gwarancja trwa dalej tylko w przypadku gdyby cala konsola byla wymieniona na nowa i to w sklepie powolujac sie na towar niezgodny z umowa jest obowiazek by gwarancja liczyla sie od nowa... Edytowane 21 stycznia 2008 przez Juchy Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.