skiz 5 Opublikowano 5 lutego 2008 Opublikowano 5 lutego 2008 słyszał ktoś z was o rod w arcade? Cytuj
Jędrek 3 Opublikowano 5 lutego 2008 Opublikowano 5 lutego 2008 Naprawialaja w tydzien. Arcade tez juz zdechl. Cytuj
JacekW 5 Opublikowano 6 lutego 2008 Opublikowano 6 lutego 2008 Naprawialaja w tydzien.Arcade tez juz zdechl. Gdzie to wyczytales? Cytuj
Jędrek 3 Opublikowano 6 lutego 2008 Opublikowano 6 lutego 2008 To, ze naprawiaja w tydzien? W tym temacie ludzie pisza. A Arcade zdechl juz mojemu kumplowi. Cytuj
Othis 29 Opublikowano 6 lutego 2008 Opublikowano 6 lutego 2008 Czesc a mi padł padzior wiem ze pewnie juz bylo ale czy moglby ktos wyjasnic jak to zalatwic?(gdzie dzwonic i co podaci mowic) i ile gwary jest na pady? big thanks Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 6 lutego 2008 Opublikowano 6 lutego 2008 a czemu nie mzoesz spojrzec na 1 posta, tam jest gdzie dzwonic gwary jest tyle co na konsole bo pad to integralna czesc konsoli przeciez.... dostales 2 lata na konsole i tyle samo ma pad... Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 (edytowane) tak samo, jak wszystko to wszystko... moze napisze bardziej zrozumiale, gwarancja jest na caly zestaw i wszsytko co w chodzi w sklad zestawu odpowiedniej wersji... Edytowane 7 lutego 2008 przez Juchy Cytuj
gryniu 0 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 właśnie wróciła do mnie konsola. wymienione zostało płyta główna, napęd,i coś od zasilania. wszystko tydzień trwało. super Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 7 lutego 2008 Opublikowano 7 lutego 2008 JUchy - czy to prawda, ze w padzie przewodowym wibracje sa lepsze? nie wiem, nie mam pada przewodowego, kiedys mialem go w reku ale nic nie zauwazylem... Cytuj
McDriv3r 0 Opublikowano 8 lutego 2008 Opublikowano 8 lutego 2008 Konsola pojechal do czech bo czytnik walnol karta sieciowa tez no i 3 redy pokazalo.Konsola po tygodniu wrocila.Wlaczam a konsole a tam... Nowy czytnik Benq,nowa plyta glowna.Konsola jest cichsza,gry szybciej wczytuja sie , live dziala normalnie.itp.Ale zastanawiam mnie jedna rzecz.Testowalem konsole na rozne spodoby np przed wczoraj i wczoraj gralem w gearsy i tomb raidera dobre ponad 3 godziny.Wiatraki z tylu wydalaly cieple powietrze normalne ale na srodku obudowy jest zimna.Nawet po kilku godzinach grania.W starej konsoli konsola byla juz goraca po 10 minutach nawet jak byla w dashboardzie.Moze to oznaczac ze mam dobre chlodzenie albo wstawili mi prockaw 65 nm? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 8 lutego 2008 Opublikowano 8 lutego 2008 nic nie napisales o wersji konsoli, miales wersje bez HDMI? czy z HDMI? dostales wersje bez HDMI? czy z HDMI? Cytuj
McDriv3r 0 Opublikowano 8 lutego 2008 Opublikowano 8 lutego 2008 (edytowane) Data produkcji 17.11.2006 zasilacz pobiera 203 W. Byla bez HDMI i jest bez HDMI.Cos jeszcze? Edytowane 8 lutego 2008 przez McDriv3r Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 8 lutego 2008 Opublikowano 8 lutego 2008 to oczywistym jest ze jest 90nm, tylko wersje HDMI moga byc w 65nm masz jedynie radiator zmieniony na heatpipe na GPU... Cytuj
McDriv3r 0 Opublikowano 8 lutego 2008 Opublikowano 8 lutego 2008 Ehh a myslalem juz Przynajmniej mozna dluzej pograc xD Cytuj
koziou 0 Opublikowano 8 lutego 2008 Opublikowano 8 lutego 2008 JUchy - czy to prawda, ze w padzie przewodowym wibracje sa lepsze? nie wiem, nie mam pada przewodowego, kiedys mialem go w reku ale nic nie zauwazylem... Tak, są mocniejsze w przewodowym. Cytuj
Gość konstant Opublikowano 10 lutego 2008 Opublikowano 10 lutego 2008 (edytowane) Szybkie pytanie: czy moge jakos zarejestrowac X360 (arcade) kupionego w Niemczech nie posiadajac zadnego rachunku itd? Tylko pusta karte gwar. Edytowane 10 lutego 2008 przez konstant Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 10 lutego 2008 Opublikowano 10 lutego 2008 Z tego co pamiętam, to przy rejestracji nie pytają o okoliczności zakupu. Cytuj
xms7 0 Opublikowano 10 lutego 2008 Opublikowano 10 lutego 2008 Czy jeśli mam Xbox 360 Arcade i zakupie do niego dysk twardy 20 gb ( np. u Juchego ;p) i jeśli zepsuje mi się dysk to gwarancja obejmie ten dysk i MS mi go wymieni ? Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 Gwarancja na dysk zapewne będzie niezależna od konsoli, na nowy rok lub dwa od MS, na używany to się zapytaj Juchego. Ale jakieś usterki dysków to przypadki marginalne, więc gwarancja nie ma aż takiego znaczenia, wystarczy, że dysk jest sprawny w momencie zakupu. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 uzywane dyski mam na swojej gwarancji, nie MS, i jest tyle ile napisane w konkretnym przypadku na stornie zakupu jesli sie ma ARCADE to na pewno nie mozna laczyc gwarancji na konsole z samym dyskiem, chociaz jakby si ena tej infolinii zamotali to kto wie ... Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 Po dwóch tygodniach od wysłania konsoli dzwonie na infolinie i pytam się co się dzieje, a chłop do mnie, że jeszcze nic nie wiadomo - konsola dalej się reperuje . No to się jeszcze zapytałem czy jest jakaś rekompensata ten czas (Gold) lub porysowane płyty, a on mi odpowiada, że nic takiego nie mogą mi zaoferować. Sobie chyba ku*wa jaja robią. To cyrk jakiś nie serwis . Cytuj
smalec_ 0 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 czemu numer na infolinie nie działa? czyżby sie zmienił???? Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 A niby czemu miałby się zmienić? Ja dzwoniłem na 008004411796 i się normalnie dodzwoniłem. Godziny pracy: 9:00 - 17:00. Cytuj
smalec_ 0 Opublikowano 12 lutego 2008 Opublikowano 12 lutego 2008 dwa dni z rzędu próbowałem sie dodzwonić i lipa, dzwoniłem oczywiscie z domowego Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.