Gość konstant Opublikowano 13 lutego 2008 Opublikowano 13 lutego 2008 Nowego X'a rejestrowac od razu czy czekac az sie cos nie daj Boze zd.upcy i dopiero wtedy? Cytuj
smalec_ 0 Opublikowano 13 lutego 2008 Opublikowano 13 lutego 2008 niech ktos sprawdzi ten numer na helpline MS polska z 3 telefonów dzwoniłem i za każdym razem info "nie ma takiego numeru" co jest nie tak????? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 13 lutego 2008 Opublikowano 13 lutego 2008 (edytowane) Nowego X'a rejestrowac od razu czy czekac az sie cos nie daj Boze zd.upcy i dopiero wtedy? jak sie z...d..up..cy Edytowane 13 lutego 2008 przez Juchy Cytuj
JacekW 5 Opublikowano 13 lutego 2008 Opublikowano 13 lutego 2008 niech ktos sprawdzi ten numer na helpline MS polska z 3 telefonów dzwoniłem i za każdym razem info "nie ma takiego numeru" co jest nie tak????? Numer dziala bez problemu dzisiaj dzwonilem. Cytuj
marcin0903 1 Opublikowano 14 lutego 2008 Opublikowano 14 lutego 2008 Ja również dziś dzoniłem i było ok. Może nie wykręcasz 00800... tylko 0800... ? Cytuj
smalec_ 0 Opublikowano 15 lutego 2008 Opublikowano 15 lutego 2008 wykręcam tak jak jest podane i lipa spróbuje jutro z jeszcze innego telefonu ... Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 15 lutego 2008 Opublikowano 15 lutego 2008 Dzwonisz z domowego czy komy? Większość sieci ma zablokowane numery zaczynające się na 0800/00800 (Orange, Plus...). Dzwoń z domowego albo... budki . Cytuj
smalec_ 0 Opublikowano 16 lutego 2008 Opublikowano 16 lutego 2008 (edytowane) no oczywiscie, ze z domowego, ale jakbym nie probował to w słuchawce ten dobijający głos-nie ma takiego numeru- co chwile sprawdzałem czy dobrze zapisałem numer, teraz to znam go już na pamięć a dodzwonić sie nie idzie, będe musiał zajsc do jakiegos kumpla i spróbować zadzwonic Edytowane 16 lutego 2008 przez smalec_ Cytuj
yacolek 0 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 A chociaż jesteś abonentem Telekompromitacji ? (TP) Bo chyba tylko od nich to działa, no i jest za free... Cytuj
smalec_ 0 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 no własnie mam TP, nie pojmuje tego, z komórki też lipa zobaczymy jutro po weekendzie moze cośik pyknie. Cytuj
Logan 79 Opublikowano 18 lutego 2008 Opublikowano 18 lutego 2008 (edytowane) Mojemu kumplowi padła konsola(klasycznie,RoD) i problemu raczej by nie było gdy nie fakt ze konsole przywiozł Mu brat z Irlandii bez zadnego pudełka oraz dowodu zakupu:/ Czy istnieje jakas mozliwosc ze serwis MS się tym zajmie(choc szczerze w to watpie) albo czy zna ktos moze na dolnym slasku jakis serwis ktory się tym zajmie i ile oczywiscie to by kosztowało. ps.konsola nie przerabiana. Edytowane 18 lutego 2008 przez Logan Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 19 lutego 2008 Opublikowano 19 lutego 2008 Niech sprobuje bo konsoli nie wysyła sie w oryginalnym pudelku, a rachunku nie wołają (przeważnie). Cytuj
dawid-ziom 0 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 Hej mam pytanko czy jak wgram orginalengo firmwara i nakleje plombe to mi wezmoł na gware tylko że mam bana na livie :spox: Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 wyjmuje spod stolu czarodziejska kule, krece krece, kula mowi ze nie wie, a ja niestety jasnowidzem sie nie urodzilem ale mam pomysl, zadzwon na 00800 441 17 96, oni Ci udziela wyczerpujacych informacji... Cytuj
dawid-ziom 0 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 To co mam im powiedieć że mam plombe orginalny firmwar i mam bana na live to mi powiedzoł że był przerabiany Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 Jeśli wykryją modyfikacje to odeślą nienaprawioną konsolę, a ciebie obciążą kosztami przesyłki. Ryzyk fizyk. Cytuj
dawid-ziom 0 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 a ile koszt takej przesyłki???? Cytuj
Jędrek 3 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 Komus wystawili rachunek za wyslanie przerobionej na ponad 700 zl. Cytuj
dawid-ziom 0 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 ona nie bendzie przerobiona orginał firmwar ale mnie jedynie martwi ten ban na livie bo jak włonczoł liva to sie pokaże Mam jeszcze pytanko przecież jak zmienił płyte głuwnoł to wtegy wszystko nowe a jak jest 3 rod to jej nie włonczoł prosze o szypkoł odpowiedź. Cytuj
yacolek 0 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 (edytowane) Ty się zabierz za słownik ortograficzny lepiej, a konsolę odstaw na bok... Jeśli dostałeś bana, to oni to wiedzą - w systemie mają seriale konsol i wiedzą co, kto i jak. Nic tu po nas. Jak masz zbędne 700 zł to posyłaj 8) @dół -> słownik może ci wyjść na dobre... Edytowane 20 lutego 2008 przez yacolek Cytuj
dawid-ziom 0 Opublikowano 20 lutego 2008 Opublikowano 20 lutego 2008 To lepiej dam se siana i ze słownikem i z konsoloł Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 21 lutego 2008 Opublikowano 21 lutego 2008 Normalnie rozpierd*** mnie ich serwis. Konsola leży już w Czechach od 3 tygodni. Więc do nich zadzwoniłem i się pytam co się z nią dzieje. A chłop mi odpowiada, że konsola jest jeszcze w "fazie testów" i żebym zadzwonił na początku następnego tygodnia . No to się wku***** i po nim pocisnąłem, a zareagował na to mówiąc, że napisze do tych typków, aby do konsoli została dołączona rekompensata. Śmiechu warte. Cytuj
Yahoosh 0 Opublikowano 21 lutego 2008 Opublikowano 21 lutego 2008 (edytowane) Po błędzie E74 przeczesałem z bratem internet, sprawdziliśmy wszysko co się dałosprawdzić (nawet laleczka VooDoo nie poskutkowała, wiedźma na allegro dostanie negatywa). Zadzwoniłem na infolinie, po 5 sek. już się połaczyło z kolesiem, który wyraźnie znał się na rzeczy (nie proponował reinstalacji systemu, ani wymiany talerza na ogniotrwały), podał pare rzeczy które trzeba sprawdzić. Po rozłączeniu i podłaczeniu wszyskiego jeszcze raz i wymianie kabla AV (bez zmian) zadzwoniłem raz jeszcze - tym razem odezwała się miła pani (brunetka, 1.77 wysokości, piwne oczy, zamężna domyśliłem się po głosie) też będąca w temacie, podałem info do rejestracji i tylko nr. seryjny konsoli. Wyjaśniła co i jak (zapakować w szare pudło samą konsolę, czekać na email, potem zadzwonić i umówić się na randkę przy świecach... z UPS'em.) Skończyło się Sad End'em w momencie wypowiadanych słów "naprawa konsoli trwać może do 3 tygodni, w tym nie ma wliczongo czasu przesyłki), ale chociaż za free. Powtarzam za innymi, ale tak to chociaż możemy sobie porównać jak jest teraz, a jak było (jest miła, zaznajomiona ze sprzętem obsługa, wolne linie (dziś czwartek, dzwiniłem o 16.00, nie musiałem wogóle czekać), teraz trzeba wysyłać samą "jednostkę główną - konsolę" najlepiej w szarym pudełku i na to nakleić info z email'a który ma przyjść w ciągu 24 h. Do usłyszenia za jakiś czas. Edytowane 21 lutego 2008 przez 7ahoosh Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 26 lutego 2008 Opublikowano 26 lutego 2008 W końcu wróciła moja konsola. Została wysłana 28.01.2008 a wróciła dzisiaj. W Czechach była ponad 3 tygodnie. Chłop na infolinii powiedział, że będzie rekompensata, a jedyne co dostałem to 3 kartki: instrukcja jak ponownie podłączyć pada, ankieta i pisemko. A w nim napisane: "[...] Please accept this complimentary one mounth Xbox Live membership card to as a gesture of our appreciation of you. [...]" Ale owego "one mounth Xbox Live membership card" w paczce nie znalazłem o.0 Oprócz tego napisane jest, że konsola została wymieniona na nową. Opłaca się dzwonić i upominać o tą rekompensatę? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.