Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Gość konstant
Opublikowano

Nowego X'a rejestrowac od razu czy czekac az sie cos nie daj Boze zd.upcy i dopiero wtedy?

Opublikowano (edytowane)
Nowego X'a rejestrowac od razu czy czekac az sie cos nie daj Boze zd.upcy i dopiero wtedy?

jak sie z...d..up..cy

Edytowane przez Juchy
Opublikowano (edytowane)

no oczywiscie, ze z domowego, ale jakbym nie probował to w słuchawce ten dobijający głos-nie ma takiego numeru- :) co chwile sprawdzałem czy dobrze zapisałem numer, teraz to znam go już na pamięć a dodzwonić sie nie idzie, będe musiał zajsc do jakiegos kumpla i spróbować zadzwonic :D

Edytowane przez smalec_
Opublikowano (edytowane)

Mojemu kumplowi padła konsola(klasycznie,RoD) i problemu raczej by nie było gdy nie fakt ze konsole przywiozł Mu brat z Irlandii bez zadnego pudełka oraz dowodu zakupu:/ Czy istnieje jakas mozliwosc ze serwis MS się tym zajmie(choc szczerze w to watpie) albo czy zna ktos moze na dolnym slasku jakis serwis ktory się tym zajmie i ile oczywiscie to by kosztowało.

ps.konsola nie przerabiana.

Edytowane przez Logan
Opublikowano

wyjmuje spod stolu czarodziejska kule, krece krece, kula mowi ze nie wie, a ja niestety jasnowidzem sie nie urodzilem ale mam pomysl, zadzwon na 00800 441 17 96, oni Ci udziela wyczerpujacych informacji...

Opublikowano

ona nie bendzie przerobiona orginał firmwar ale mnie jedynie martwi ten ban na livie bo jak włonczoł liva to sie pokaże

Mam jeszcze pytanko przecież jak zmienił płyte głuwnoł to wtegy wszystko nowe a jak jest 3 rod to jej nie włonczoł prosze o szypkoł odpowiedź.

Opublikowano (edytowane)

Ty się zabierz za słownik ortograficzny lepiej, a konsolę odstaw na bok... :)

 

Jeśli dostałeś bana, to oni to wiedzą - w systemie mają seriale konsol i wiedzą co, kto i jak. Nic tu po nas. Jak masz zbędne 700 zł to posyłaj 8)

 

@dół -> słownik może ci wyjść na dobre...

Edytowane przez yacolek
Opublikowano

Normalnie rozpierd*** mnie ich serwis. Konsola leży już w Czechach od 3 tygodni. Więc do nich zadzwoniłem i się pytam co się z nią dzieje. A chłop mi odpowiada, że konsola jest jeszcze w "fazie testów" i żebym zadzwonił na początku następnego tygodnia :) . No to się wku***** i po nim pocisnąłem, a zareagował na to mówiąc, że napisze do tych typków, aby do konsoli została dołączona rekompensata. Śmiechu warte.

Opublikowano (edytowane)

Po błędzie E74 przeczesałem z bratem internet, sprawdziliśmy wszysko co się dałosprawdzić (nawet laleczka VooDoo nie poskutkowała, wiedźma na allegro dostanie negatywa). Zadzwoniłem na infolinie, po 5 sek. już się połaczyło z kolesiem, który wyraźnie znał się na rzeczy (nie proponował reinstalacji systemu, ani wymiany talerza na ogniotrwały), podał pare rzeczy które trzeba sprawdzić. Po rozłączeniu i podłaczeniu wszyskiego jeszcze raz i wymianie kabla AV (bez zmian) zadzwoniłem raz jeszcze - tym razem odezwała się miła pani (brunetka, 1.77 wysokości, piwne oczy, zamężna domyśliłem się po głosie) też będąca w temacie, podałem info do rejestracji i tylko nr. seryjny konsoli. Wyjaśniła co i jak (zapakować w szare pudło samą konsolę, czekać na email, potem zadzwonić i umówić się na randkę przy świecach... z UPS'em.) Skończyło się Sad End'em w momencie wypowiadanych słów "naprawa konsoli trwać może do 3 tygodni, w tym nie ma wliczongo czasu przesyłki), ale chociaż za free.

 

Powtarzam za innymi, ale tak to chociaż możemy sobie porównać jak jest teraz, a jak było (jest miła, zaznajomiona ze sprzętem obsługa, wolne linie (dziś czwartek, dzwiniłem o 16.00, nie musiałem wogóle czekać), teraz trzeba wysyłać samą "jednostkę główną - konsolę" najlepiej w szarym pudełku i na to nakleić info z email'a który ma przyjść w ciągu 24 h.

 

Do usłyszenia za jakiś czas.

Edytowane przez 7ahoosh
Opublikowano

W końcu wróciła moja konsola. Została wysłana 28.01.2008 a wróciła dzisiaj. W Czechach była ponad 3 tygodnie. Chłop na infolinii powiedział, że będzie rekompensata, a jedyne co dostałem to 3 kartki: instrukcja jak ponownie podłączyć pada, ankieta i pisemko. A w nim napisane:

"[...] Please accept this complimentary one mounth Xbox Live membership card to as a gesture of our appreciation of you. [...]" Ale owego "one mounth Xbox Live membership card" w paczce nie znalazłem o.0 Oprócz tego napisane jest, że konsola została wymieniona na nową. Opłaca się dzwonić i upominać o tą rekompensatę?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...