Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i opłacało się zadzwonić. Dali mi do wyboru jedną z siedmiu gier:

- Viva Pinata

- Kameo

- Party Animals

- Gears of War

- Perfect Dark 0

- Forza 2

- PGR 3

 

Same stare tytuły, ale zawsze coś. Ofc, wybrałem Gears`y. Powinna przylecieć za 2-3 tygodnie.

Opublikowano

Dzisiaj dostałem swoją konsolę, dokładnie po tygodniu czekania ;) Wymienili płytę główną, ciekawe czy długo pochodzi, może ktoś już miał doświadczenie z tego typu wymianą, załatwia to sprawę RROD ?? Jako gratis dostałem 1 miesiąc golda. Wsumie to jestem zadowolony :P

Opublikowano

Jakis czas temu wysyłałem do ms konsole, przyszla dosyć szybko, na karteczce dołączonej było info, że ze względu na długotrwałą naprawę (...) ms daje mi nową konsolkę. I tutaj moje może i głupie pytnie, czy ta "nowa" konsolka jest w jakiś sposób powiązana ze starą? tj rejestracja, gwarancja itp rzeczy są "nowe"? Np, gdybym chciał sprzedać komuś mego xa, to może rejestrować już na swoje nazwisko?

Opublikowano
Jakis czas temu wysyłałem do ms konsole, przyszla dosyć szybko, na karteczce dołączonej było info, że ze względu na długotrwałą naprawę (...) ms daje mi nową konsolkę. I tutaj moje może i głupie pytnie, czy ta "nowa" konsolka jest w jakiś sposób powiązana ze starą? tj rejestracja, gwarancja itp rzeczy są "nowe"? Np, gdybym chciał sprzedać komuś mego xa, to może rejestrować już na swoje nazwisko?

Przyłączam się do twojego pytania. Tak z ciekawości zapytam jak się przedstawia data produkcji tej starej i tej nowej konsoli ?

Opublikowano

Oni w systemie mają zanotowane, że dostałeś nową konsolę i teraz twoja stara gwarancja jest przypisana do nowego numeru seryjnego. Innymi słowy nie liczy się od początku, ale dalej kontynuowana jest pierwotna gwarancja.

Opublikowano
Jakis czas temu wysyłałem do ms konsole, przyszla dosyć szybko, na karteczce dołączonej było info, że ze względu na długotrwałą naprawę (...) ms daje mi nową konsolkę...

Dobrze było by gdyby takie rzeczy uzgadniali z Klientem bezpośrednio w trakcie realizacji zamówienia, nie bez jego wiedzy.

Cóż, mają takie "prawo".

Opublikowano

Konsola padła 21.02, 25.02 (poniedziałek) UPS wziął z kartą gwarancyjną i wydrukiem z netu wysłanym przez Microsoft.

Dziś - 3 Marca wróciła konsola z wymienioną płyta główną, w innym opakowaniem i 3 papierkami co otrzymuą wszyscy, ale bez gwarancyjnej.

 

Microsoft zyskuje w oczach

 

 

Mr pablo; Mani - wy otrzymaliście te gratisy za co, za długie czekanie na powrót konsoli ? Czy dlatego że mieliście wykupiony Live abonament ?

Opublikowano

Już wszytko załatwione, czekam na maila, potem do kuriera mam przedzwonić :D Muszę powiedzieć, że wszystko ładnie i przyjemnie poszło :D Zobaczymy teraz, ile konsola będzie na wycieczce w Czechach.

Opublikowano

Mi konsolka odmówiła posłuszeństwa 13.02 jak pech to pech. Po zaczerpnięciu informacji na temat usterki i podjęciu decyzji naprawiać czy serwisować, zdecydowałem sie na serwis. Zadzwoniłem do działu serwisowego i po jednym pytaniu (jaki kolor ma dioda w zasilaczu) gość z infolinii zebrał potrzebne dane i powiedział żeby czekać na maila z listem nadania który trzeba nakleić na paczkę (pudełko bez oznakowań i goła konsola). Maila dostałem tego samego dnia a był to piątek wieczór (22.02) wiec planowałem zamówić kuriera z UPS w sobotę bo niby pracują od 10 do 13, oczywiście nikogo nie było. Dodzwoniłem się dopiero w poniedziałek rano a o 12 był już kurier po paczkę. Do serwisu w Czechach paczka dotarła w środę po 10 (można to sprawdzić na stronie UPS podając nr nadania) a wróciła do mnie 3.03 czyli cała akcja trwała tydzień. Wymienili w niej napęd DVD oraz płytę główną i już aż tak bardzo się nie grzeje. Prawdę mówiąc nie spodziewałem się że tak szybko to pójdzie i znów mogę się cieszyć moim odświeżonym X360 :)

Opublikowano

U mnie było tak - konsola padła mi w piątek. Niezarejestrowana. 3ROD.

Dziś zadzwoniłem, odebrała pani Sylwia, wszystko spokojnym głosem wytłumaczone że jest ok, 2 dni mam czekać maks na maila. Potem kurier i 2 tyg czekania. Numer sprawy jest. Obsługa miła bardzo łącznie z życzeniem miłego tygodnia więc duży plus dla tej firmy. A minus niestety jeszcze większy bo to już 2 konsola która mi padła :( Robią w ogóle teraz w tym serwisie gwarancyjnym naprawy nowymi częściami które są mniej awaryjne? Chyba nie skoro post powyżej jest jaki jest :D

Opublikowano

Kermit - na jaki numer dzwoniles? Ja dzisiaj 3 razy dzwonilem na helpline i 3 razy odebral niemiec xD Jest jakis inny numer do polskiego odzialu ?

Jest mi ktos w stanie pomoc ? Mial tez ktos taki przypadek ?

Opublikowano

14 marca kurier odebrał konsolę ode mnie.

Wyskoczył w piątek taki status w monitoringu UPS:

 

Status: W przewozie -

Ponownie zaplanowano

Kolejne planowane doręczenie: 18 mar.2008

Wysłano do: RICANY-JAZLOVICE, CZ

 

WTF? Czemu nie poszło w piątek, sobotę, ew. dziś w poniedziałek tylko "ponownie zaplanowano" na wtorek.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...