Juchy 24 Opublikowano 17 marca 2008 Opublikowano 17 marca 2008 zadajesz pytania, jakby tu ktos byl z UPS i na to mogl odpowiedziec <_< Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 17 marca 2008 Opublikowano 17 marca 2008 No wiesz, może ktoś pracuje (sam pracowałem ale na magazynie, bajzel jak w Szalonym Maksie ).. A jak nie to może też się z takim "statusem" spotkać i wtedy przeczyta mój wątek który już pewnie będzie wyjaśniony Skoro to procedura serwisowa, można napisać. btw znów mi w UPS Katowice zeskanowali konsolę na export (drugi raz). Może jutro wreszcie zawita do Czech. Cytuj
Mani 685 Opublikowano 18 marca 2008 Opublikowano 18 marca 2008 UPS w Katowicach to najgorszy oddział firmy w PL. Juz nie raz sie do nich zraziłem dlatego też teraz gdy miałaby mi sie znów zwalić konsola to wole ją osobiście oddać ją do UPS w Opolu przynajmniej nie robią problemów. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 18 marca 2008 Opublikowano 18 marca 2008 No ja właśnie oddałem do Opola. Paka pojechała do Krośniewic potem do Katowic i wczoraj w nocy do Czech dziś została dostarczona, uff. Najwięcej bo 3 dni spędziła właśnie w Katowicach ale nareszcie jest w serwisie. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 18 marca 2008 Opublikowano 18 marca 2008 dzisiaj przyszła mi paczka na xboxa.Paczka przyszła tak jak pani z infolinii mówiła - po 4-ech dniach roboczych...jest niestety jedno ale...Konsole kazano mi wysłac wraz z zasilaczem (wymaga tego właśnie nowa procedura serwisowa).Wszystko ładnie pięknie, tylko pudełko mieści samą konsole - na zasilacz nie ma już niestety miejsca.Z racji tego że wyjeżdżam jutro za granice na stałe nie miałem czasu wydzwaniać do microsoftu i robić im awantury o to.Upchnąłem wiec zasilacz na siłe, pudełko pyło rozpęczniałe i ledwo co je skleiłem - musiłem zrobić to na siłe!!!To jest naprawde przegięcie, tym bardziej że mój brat jak wysyłał ok. 2 miesięcy temu konsole do naprawy, dostał i dentyczne pudełko na xboxa - za małe na zapakowanie w nie konsoli i zasilacza.Ja dzwoniąc do microsoftu specjalnie opowiedziałem miłej pani przypadek z jakim spotkał się mój brat, na co pani odpowiedziała żebym się nie martwił, bo teraz wysyłają duże pudełka specjalne na konsole i zasilacz...Naprawde ten je.ba.ny microsoft doprowadza mnie do szału, tym bardziej że miesiąc temu przysłali mi konsole z naprawy i teraz z(pipi)ał0o się to samo...po miesiącu!!!Gdyby nie super gry na 360tke to pewnie kupiłbym ps3, no ale na plejaku nie ma w co grać... Cytuj
vegatron 0 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 (edytowane) Witam, studiując kolejne posty pisane przez uzytkownikow tegoz forum natknalem sie na dosyc duza liczbe sprzecznosci(stad byc moze glupie pytania. Z gory przepraszam) Konsola byla kupiona w Anglii - dostalem w prezencie(nie byla regowana w MS) Data produkcji wrzesien 2006(*) - paragonu nie mam *-ta data oznacza naped hitachi i z tym (prawdopodobnie)powiazany jest moj problem. Mianowicie moj x0 rysuje plyty. Przez pierwszy miech bawilem sie na demkach. Wszystko gralo, super zabawa. Stwierdzilem ze nie bede piracil konsoli i postanowilem kupic 2 gry. DoA 4 i PGR 3. Mineły moze ze 2 tygodnie od pierwszego uzycia plyty, patrze na tyl tej z doa i mnie zszokowalo. Byla ona dosc pozrysowana!! A ja dbam o takie rzeczy. No dobra mysle sobie(bo gra byla uzywana) i moze poprostu nie zauwazylem ich.Postanowilem zrobic test na pgr3, ktory byl jeszcze w folii. Po mniejwiecej godzinie gry wyciagam plyte i oczywiscie kilka rys juz jest. Pocieszalem sie i toczylem kolejne walki w doa4: -na poczatku grajac przez neta zero lagów(pozniej stopniwo bylo ich wiecej-wina rys?) -postanowilem olac ten fakt. Grajac dalej przez moze tydzien rys doszlo mustwo. Wczoraj tocząc partie uslyszalem jakies zgrzyty z napedu czympredzej wyjalem plyte bedac pewnym, ze znajduja sie juz na niej okragle i glebokie rysy. Zawiodlem sie odziwo, ale od tej pory naped wydaje dziwne dzwieki. WAZNE: Konsola lezy w pozycji poziomej, NIGDY nie byla poruszana w trakcie czytania plyty. Jestem w 100% pewien ze winna jest konsola a nie ja, a jezeli ktos twierdzi inaczej to jest w bledzie. Chce tylko wiedziec czy w takiej sytuacji moge dzwonic na polski helpline i ewentualnie spodziewac sie rozpatrzenia mojego problemu, dzieki. Edytowane 21 marca 2008 przez vegatron Cytuj
Dybcio 1 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 No i po sprawie, mój klocek wrócił już do mnie. Miałem jedynie problemy na infolini, gdyż nie dochodził do mnie email z listem przewozowym, po 1,5 tygodniowej "walce" pani wystawiła sama zlecenie UPS'owi. Kurier zabrał paczkę we wtorek, konsola trafiła do mnie dziś - 3dni, ostro. Sprzęt chodzi z decydowanie ciszej, czyli domyślam się, że oprócz płyty wymienili także chłodzenie. Po 3h sesji giercowania sprzęt się tak nie grzeje jak wcześniej, jest dobrze. Ogólnie z serwisu "M" jestem zadowolony Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 Jak to jest,oni przysylaja kuriera z PUDLEM w ktore sie wklada czy pudlo sobie samy zalatwiamy?bo raz widze tak a raz tak,dzwonilem na infolinie to mi powiedzieli ze pudlo zalatwiam sam a zasilacza mam nie pakowac. Cytuj
piecia 0 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 Jak to jest,oni przysylaja kuriera z PUDLEM w ktore sie wklada czy pudlo sobie samy zalatwiamy?bo raz widze tak a raz tak,dzwonilem na infolinie to mi powiedzieli ze pudlo zalatwiam sam a zasilacza mam nie pakowac. Pudło łatwisz sam jeżeli pierwszy raz ten numer seryjny X'a Ci padł. Jeżeli konsola o tym samym numerze seryjnym padła drugi raz to pudło dostajesz kurierem i wysyłasz razem z zasilaczem. Ot i cała tajemnica. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 Moja konsola właśnie dziś wróciła z naprawy. Wymieniona płyta główna i faceplate (klapka od usb była uszkodzona to mi wymienili przy okazji) Konsola chodzi ciszej i co najważniejsze działa (póki co ) Wysłałem ją w czwartek 13 marca a dostałem dziś 22 marca w sobotę. Byłem miło zaskoczony że na święta do mnie wróciła. W sumie wszystko przebiegło bez zarzutu, szybko i sprawnie. życzę udanych sesji z naprawionymi konsolami i żeby liczba postów w tym temacie się nie powiększała.. (taa..) Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 25 marca 2008 Opublikowano 25 marca 2008 Ktoś wie czy oni dzisiaj pracują? Bo dzwonie non-stop od 9 rano i caly czas niby zajęte... Dzwonie z domowego czyli połączenia są bezpłatne? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 25 marca 2008 Opublikowano 25 marca 2008 ...Chce tylko wiedziec czy w takiej sytuacji moge dzwonic na polski helpline i ewentualnie spodziewac sie rozpatrzenia mojego problemu, dzieki. gwara w UK jest tylko na 1 rok, wiec jesli miesci sie to mozna reklamowac... Cytuj
Blim 0 Opublikowano 31 marca 2008 Opublikowano 31 marca 2008 Ktoś wie czy oni dzisiaj pracują? Bo dzwonie non-stop od 9 rano i caly czas niby zajęte... Dzwonie z domowego czyli połączenia są bezpłatne? Pracuję na infolinii, więc jeżeli masz sygnał że jest zajęte leci muzyczka itp, to po prostu wszyscy konsultanci są zajęci rozmową, a ty musisz poczekać w kolejce aż któryś się zwolni. Jeżeli się rozłączysz i zadzwonisz ponownie to automatycznie skazujesz się na ostatnie miejsce w tej kolejce. Połącz się i czekaj. Ja dzisiaj czekałem 3 minuty. To i tak szybko. Cytuj
fish512 0 Opublikowano 4 kwietnia 2008 Opublikowano 4 kwietnia 2008 (edytowane) Witam wszystkich,to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc No i od razu mam pytania Przegladalem skarbnice google i natknalem sie na wiele wersji,przeszukalem takze wasze forum ale jest tyle stron, ze nie mam na to sil juz ;/ a zostaly mi 2h na decyzje. Ogolnie chodzi mi o gwarancje w klocku,wiele przejrzalem ale nie dostalem nigdzie zadawalajacej odpowiedzi ;d..Mam okazje kupic od jednego kolesia premium falcona ale on niezbyt sie na tym zna wiec kieruje do Was pytanie ..Facet daje paragon i zapewnia ze konsola nie byla rejestrowana w ms,wszystko cacy..jednakze konsolka ma juz te pare miesiecy a zalezy mi na tej 3 letniej gwarancji,stad pytanie..Czy gwarncja jest liczona od dnia w ktorym rejestrujemy konsole w ms ( czyli pewnie wtedy gdy padnie ) czy od daty zakupy x'klocka ? i drugie pytanie,jesli konsolke rejestrujemy w ms'ie to czy gwarancja bedzie trwala te 3 lata od dnia rejestracji czy tez moze beda pytac o date zakupu (Sierpien 2007) i nalicza mi pare miesiecy mniej? Potrzebuje pewnosci bo nie chce inwestowac nie majac pewnosci z gory dzieki za wyrozumialosc i odpowiedz . Pozdrawiam Edytowane 4 kwietnia 2008 przez fish512 Cytuj
JacekW 5 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Na temat "falcona " premium wal do juchego to skarbnica wiadomosci Cytuj
Dybcio 1 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Witam wszystkich,to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc No i od razu mam pytania Przegladalem skarbnice google i natknalem sie na wiele wersji,przeszukalem takze wasze forum ale jest tyle stron, ze nie mam na to sil juz ;/ a zostaly mi 2h na decyzje. Ogolnie chodzi mi o gwarancje w klocku,wiele przejrzalem ale nie dostalem nigdzie zadawalajacej odpowiedzi ;d..Mam okazje kupic od jednego kolesia premium falcona ale on niezbyt sie na tym zna wiec kieruje do Was pytanie ..Facet daje paragon i zapewnia ze konsola nie byla rejestrowana w ms,wszystko cacy..jednakze konsolka ma juz te pare miesiecy a zalezy mi na tej 3 letniej gwarancji,stad pytanie..Czy gwarncja jest liczona od dnia w ktorym rejestrujemy konsole w ms ( czyli pewnie wtedy gdy padnie ) czy od daty zakupy x'klocka ? i drugie pytanie,jesli konsolke rejestrujemy w ms'ie to czy gwarancja bedzie trwala te 3 lata od dnia rejestracji czy tez moze beda pytac o date zakupu (Sierpien 2007) i nalicza mi pare miesiecy mniej? Potrzebuje pewnosci bo nie chce inwestowac nie majac pewnosci z gory dzieki za wyrozumialosc i odpowiedz . Pozdrawiam Gwarancja tyczy się od dnia zakupu konsoli, czyli konsola kupiona w sierpniu 2007, ma gware do sierpnia 2010, ale tylko na 3 czerwone diody, na reszte usterek jest 2 lata Cytuj
WeltyKiLy 0 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Opublikowano 5 kwietnia 2008 No niestwty... Moją konsole tez trafił szlak... Dzis, gdy przyszli znajomi zaczelismy gre. Po chwili zwiecha i szachownica na ekranie. Wiec ja rest. Czasem u mnie wywalalo 3RoD ale to zawsze z zasilaniem. No ale proboje wlaczyc... 3 diody. Kod bledu 102 a teraz sedno.. Kupilem konsole na allegro, lecz kupiona w anglii. Nie mam pudla, papierow itd:/ Wie ktos jak bedzie z reklamacja Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Opublikowano 5 kwietnia 2008 ale jesli wygralem konsole w jakims konkurse to oni mi przeciez nie daja paragonu czy czegos podobnego Cytuj
Dybcio 1 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Paragon jest nie potrzebny, podajecie tylko "serial number" konsoli Cytuj
__bercik07 202 Opublikowano 5 kwietnia 2008 Opublikowano 5 kwietnia 2008 ale jesli wygralem konsole w jakims konkurse to oni mi przeciez nie daja paragonu czy czegos podobnego no nie dokonca w moim przypadku ( konsole kupilem od kumpla kumpla co wygral na jakis zawodach w fife ) otrzymalem karte gwarancyjna/dowod zakupu. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 6 kwietnia 2008 Opublikowano 6 kwietnia 2008 Paragon jest nie potrzebny, podajecie tylko "serial number" konsoli zalozmy ze idziesz do Media o widzisz konsole premium/core - rozpakowujesz, grasz pare miechow, nagle pada, dzwonisz a infolinie, obok numerku widzisz date produkcji - 2005 - 10-12 i co wtedy? Po numerku oni rozpoznaja konsole jaki to jest model (prem,itp) i zapewnie date produkcji,itp i co wtedy ze okazuje sie ze po gwarancji? Cytuj
Dybcio 1 Opublikowano 6 kwietnia 2008 Opublikowano 6 kwietnia 2008 Paragon jest nie potrzebny, podajecie tylko "serial number" konsoli zalozmy ze idziesz do Media o widzisz konsole premium/core - rozpakowujesz, grasz pare miechow, nagle pada, dzwonisz a infolinie, obok numerku widzisz date produkcji - 2005 - 10-12 i co wtedy? Po numerku oni rozpoznaja konsole jaki to jest model (prem,itp) i zapewnie date produkcji,itp i co wtedy ze okazuje sie ze po gwarancji? To w tym momencie jest inna rozmowa, musisz zrobić skan/ksero paragonu zakupu sprzętu. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 (edytowane) nvm zadzwonilem wlasnie do centrum obslugi,odebrala bardzo mila pani i o dziwo obeznana w tym co sie dzieje.Razem doszlismy do sedna problemu,i nie powiem,obsluga pierwsza klasa.Teraz czekam na kod i wysylam moja konsole... Edytowane 8 kwietnia 2008 przez Velius Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Opublikowano 8 kwietnia 2008 Konsola wysłana w poniedziałek tydzień temu, wczoraj wróciła spowrotem. Bardzo miła obsługa zarówno w M$ jak i samym UPSie. Po wymianie napędu konsola w czasie pobytu w dashboardzie chodzi tak cicho jak wcześniej chodziła w czasie ściągania w tle (konsola niby wyłączona ale rzeczy na liscie pobieran się sciągają), gdy gram to chodzi jak poprzednio w dashu. Ogólnie mega plus dla M$ (żeby jeszcze zwrócili mi kase za porysowane przez napęd płyty...). Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 13 kwietnia 2008 Opublikowano 13 kwietnia 2008 Poprawcie mnie jeśli sie mylę. Gwarancja jest na 2 lata w przypadku jakiejkolwiek usterki? Tak? Natomiast na ROD, to 3 lata? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.