Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wiam jestem zaskoczony prędkością!! w tamta srode kurier odebrał odemnie x360 a dzis wrocił do mnie SUPER!Został załączony liscik ble ble ble co padło ze fajnie ze jest sie członkiem społecznosći xbox'a itp ! Tylko tak jak by głośnieej działal ale niewiem czemu tez tak miesliscie ze głośniej chodzi?

Edytowane przez kwachus
Opublikowano

Kurcze wcześniej już tez pisałem w tym temacie jak mi padły konsole,a teraz inna bajka bo mi dysk zaczął wariować...po prostu przerywa połączenie z nim i wyskakują diody czerwieniaste.Ogólnie grać się da,ale kilka razy nie mogłem nic zapisać bo wywalało błąd dysku twardego.Gdzie się go odsyła jakby co żeby naprawili?

Opublikowano

Jestem w szoku

 

Konsole wyslalem do serwisu w zeszly piatek WIECZOREM.W poniedzialek byla juz na miejscu,a we wtorek dostalem maila ze jest naprawiona i juz odsylaja.Dotarla do mnie wczoraj rano,jakby odnowiona,ciszej pracuje(mniam),pouusuwali brudy z obudowy takie jak czekolada itd lol:D

Wymienili plyte glowna,nie testowalem jej jeszcze na grach ale narazie serwis xbox ma WIELKI PLUS

Opublikowano
1. Jak dzisiaj zadzwonię do MS to kiedy przyjedzie kurier?

2. Czy jest szansa zeby wymienili napęd i płytę głowną na raz?

3. Czy dostanę konsolę do premiery GTA?

 

1.Kwestia 1-2dni,ewentualnie 3,dzwonisz,zalatwiasz,dostajesz na maila kod wraz z tym ze kurier zostal oplacony,dzwonisz do UPS i sie umawiasz na odbior.

2.Jesli sa uszkodzone obie,to tak.

3.Loteria,im predzej wyslesz tym wieksza szansa,ja czekalem 6 dni.

Opublikowano (edytowane)

To ja tez sie wpisze. Konsola wysłana w piatek a wrocila do mnie po 10 dniach, wiec jest ok. Niestety, nie dostalem zadnego gratisu (np 1 miesiac xbox live), nawet na kartce z serwisu nie zaznaczyli co padlo :(. Wyslalem cora z 2005 a dostalem tez cora (liczylem na elita ;) ) ale z koncowki 2006 - mam nadzieje, ze z zamontowanym nowym chlodzeniem :P.

Edytowane przez __bercik07
Opublikowano

Jedno pytanie do ludzi, ktorzy ostatnio wysylali konsole: czy wam takze na infolinii mowili, ze kurier przywiezie karton, w ktory nalezy zapakowac konsole? U mnie byl i powiedzial, ze zadnych kartonow nie daja, wiec zapakowalem w swoj.Jednakze babka na infolinii upierala sie, ze kurier ma przywiez jakis "specjalny karton".Bede musial znowu tam zadzwonic i powiedziec, ze zapakowalem we wlasny.

Opublikowano
Jedno pytanie do ludzi, ktorzy ostatnio wysylali konsole: czy wam takze na infolinii mowili, ze kurier przywiezie karton, w ktory nalezy zapakowac konsole? U mnie byl i powiedzial, ze zadnych kartonow nie daja, wiec zapakowalem w swoj.Jednakze babka na infolinii upierala sie, ze kurier ma przywiez jakis "specjalny karton".Bede musial znowu tam zadzwonic i powiedziec, ze zapakowalem we wlasny.

 

Nie,kazdy pakuje we wlasnym zakresie,musisz miec swoj karton a babka na infolinii moim zdaniem sie pomylila.

Opublikowano
Jakto? To oni wymieniają całe konsole?

cale to nie, raczej jej elementy, a konsola raptem ma dwa :) plyta glowna i naped, wiec albo jedno wymeinia albo drugie albo oba i to caly ich serwis

naprawiac w pelnym slowa znaczeniu nic nie naprawiaja tylko wymieniaja...szkoda czasu skoro bebechy ida z fabryki po kosztach produkcji a to grosze...

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze raz się spytam- techn. 65 lub 90nm dotyczy napędu?

 

To ja tez sie wpisze. Konsola wysłana w piatek a wrocila do mnie po 10 dniach, wiec jest ok. Niestety, nie dostalem zadnego gratisu (np 1 miesiac xbox live), nawet na kartce z serwisu nie zaznaczyli co padlo :(. Wyslalem cora z 2005 a dostalem tez cora (liczylem na elita ;) ) ale z koncowki 2006 - mam nadzieje, ze z zamontowanym nowym chlodzeniem :P.

 

Tu z kolei widać, że konsola została wymieniona w całości, więc o co chodzi?

Edytowane przez TangoBravo
Opublikowano

A i jak coś powiem. Wszystko szybko i sprawnie - UPS przyjechał w poniedzialek po konsole ( jakoś po 10 ) , a wróciła w czwartek ( tego samego tygodnia ) ok. 14 :) Tylko nie wiedzialem, że jak spakuje w orginalne opakowanie to już nie wróci. Przynajmniej konsola sprawna z nowym napedem. Na kartkach było wszystko napisane co zostało wymienione. I nie dostalem Elite:/

Opublikowano (edytowane)
Jeszcze raz się spytam- techn. 65 lub 90nm dotyczy napędu?

masz opcje szukaj to z niej skorzystaj, bo rece opadaja...

 

Tu z kolei widać, że konsola została wymieniona w całości, więc o co chodzi?

poczytaj warunki gwarancji, maja takie prawo jak wymiana na inna uzywana konsole i z tego nie raz korzystają, ale to dalej jest konsola po naprawie-wymianie jakiegoś podzespołu, mimo ze nieraz wygląda jak nowa (niektórzy znow mieli na odwrot, wysylali wizualnie nowa a dostawali jakies rozklekotane), nie ma reguły, sa tacy co wysylali core, a dostawali premium, albo wysylali elite, a dostali premium, albo wysylali bez hdd, a dostali z hdd (slyszalem juz chyba wszystkie mozliwosci jakie by mogly wystapic, po prostu maja tam jeden wielki metlik i nie ma sie czemu dziwic jak padaczek jest z kilkaset tysiecy, a moze i juz w milionach)...

 

PS.

nikt nawet nie zdaje sobie sprawy ze nowowygladajace rzeczy moga byc poserwisowe, przykladem sa pady na allegro w folii zielonej po dziwnie niskich cenach cos kolo 90zl, to wlasnie sa pady poserwisowe z MS, sa tez takie HDD i zasilacze, wyprzedaja to o wiele taniej, nawet ponizej polowy ceny pada w blistrze czyli nowego fabrycznego

ale jesli nie widac roznicy to po co przeplacac :)

Edytowane przez Juchy
Opublikowano

Właśnie zadzwoniłem do Microsoftu w sprawie naprawy gwarancyjnej mojego Xboxa 360 - odebrał jakiś miły "pepiczek" informując na początku, że wszyscy polscy konsultanci są w tej chwili zajęci i prosi mnie o wyrozumiałość i wolne, wyraźne mówienie. Po opisaniu mojego problemu, powiedział mi, abym spakował konsolę (bez dysku i zasilacza) do jakiegoś starego kartonu (nieoryginalnego). Teraz czekam na maila z kodem... Jak maksymalnie długo czeka się na owego maila??

Opublikowano (edytowane)

1-2 dni,napisalem kilka postow wyzej.Gdy otrzymasz kod,znaczy to ze kurier jest gotowy do odebrania paczki.

Jesli za 2 dni nie otrzymasz kodu zadzwon do microsoft i zglos to/upewnij sie czy podales dobrego maila.

Edytowane przez Velius
Opublikowano (edytowane)

Dostajesz kod wraz z instrukcja po angielsku.Musisz zadzwonic do UPS,podac nr zgloszenia i potem jeszcze raz zweryfikowac dane i umowic sie kiedy kurier ma byc(u mnie to bylo mozliwe).Pamietaj zeby wydrukowac label oraz receipt po 2 razy,JEDEN label przyklejasz na karton,reszte zostawiasz i dajesz kurierowi.Zreszta jak masz drukarke w domu to on sam Ci powie ze musisz dodrukowac jesli masz 1,przynajmniej ja tak mialem.

Edytowane przez Velius
Opublikowano

Ok rozumiem. dzięki.

Jeszcze jedno.Coś mi babka na infolinii mówila że ten label musi być wydrukowany od razu po otworzeniu. Czy to prawda?

 

Edit: Ok doszedł mail?

 

Co z tego wydrukować i po ile razy?

 

View UPS Returns Documentation Instructions

 

Retrieve Your UPS Returns Label .

 

Get the Receipt.

 

Find the Closest Service Location.

 

Find Out More About Returning Your Shipment

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...