Velius 5 709 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Retrieve Your UPS Returns Label . Get the Receipt. Label,drukujesz dwa razy,JEDEN przyklejasz na karton. Receipt drukujesz 2 razy,jeden dajesz kurierowi,drugi zostawias zdla siebie po podpisaniu przez kuriera. Cytuj
S.T.A.R.Z.E.C 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 (edytowane) Ja wydrukowałem jeden label ( zapomniałem o drugim ) , a konsola i tak wróciła. Ale jakby na to nie patrzeć to nie miałem potwierdzenia , że UPS zabrał konsole w świat:) Edytowane 21 kwietnia 2008 przez S.T.A.R.Z.E.C Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Coś czuję, że dni napędu w moim klocku są policzone. Trybiki warczą coraz bardziej. I mam tutaj pytanie. Jeżeli już mam serwisować klocka, a gwarancja dwuletnia mija mi za pół roku, to czy nie warto wspomnieć na infolinii, że są też inne uszkodzenia? Pomimo ich braku, tak na wszelki wypadek. Bo domyślam się, że w serwisie w Czechach nie sprawdzają uszkodzeń każdego klocka, tylko czytają zlecenie i automatycznie te rzeczy wymieniają. Jeżeli tak, to co powiedzieć pani na infolinii? Padł napęd i....... i co? Cytuj
wolek92 4 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Ja dziś wysłałem, przed chwilą kurier odebrał. Zobaczymy ile to będzie trwało, oczywiście poinformuje was Na razie infolinie oceniam na plus i wydaje się że to wszystko PRO wygląda. Cytuj
BlackRaven 0 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Ja dziś wysłałem, przed chwilą kurier odebrał. Zobaczymy ile to będzie trwało, oczywiście poinformuje was Na razie infolinie oceniam na plus i wydaje się że to wszystko PRO wygląda. W moim przypadku tak samo. Chyba starają się, żeby ludzie pograli na premierę GTA IV, bo jak nie to by sobie trochę wrogów narobili Cytuj
wi666 2 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 No u mnie nieciekawie - w poniedziałek zadzwoniłem do Microsoftu, mieli mi przysłać maila z listem przewozowym i do czwartku nic nie doszło (tylko jakiś mail informacyjny). Zadzwoniłem w czwartek znowu do Microsoftu - powiedzieli mi tym razem, że sami załatwią kuriera, ale jeśli do poniedziałku do 12.00 owy kurier się nie zgłosi do mnie, to mam znowu dzwonić do Microsoftu. Normalnie porażka - ciekawe kiedy będę mieć sprawną konsolę... Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Ja w poniedziałek wykonałem fona do Microsoftu, a konsola już od środy jest w Czechach, poszło mi to wszystko błyskawicznie. Uwierzycie że kod i kuriera załatwiłem w ten sam dzień Cytuj
bountyhunter 78 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 (edytowane) Coś czuję, że dni napędu w moim klocku są policzone. Trybiki warczą coraz bardziej. I mam tutaj pytanie. Jeżeli już mam serwisować klocka, a gwarancja dwuletnia mija mi za pół roku, to czy nie warto wspomnieć na infolinii, że są też inne uszkodzenia? Pomimo ich braku, tak na wszelki wypadek. Bo domyślam się, że w serwisie w Czechach nie sprawdzają uszkodzeń każdego klocka, tylko czytają zlecenie i automatycznie te rzeczy wymieniają. Jeżeli tak, to co powiedzieć pani na infolinii? Padł napęd i....... i co? mi powiedzieli, ze tam w serwisie sami przeprowadza diagnoze co jest zwalone i co maja naprawic. jednak poprosilem ta babke z infolini, zeby zwrocili szczegolna uwage na naped, bo rysuje plyty i sie nie otwiera, to powiedziala mi, ze dopisze to do swojej dokumentacji No u mnie nieciekawie - w poniedziałek zadzwoniłem do Microsoftu, mieli mi przysłać maila z listem przewozowym i do czwartku nic nie doszło (tylko jakiś mail informacyjny). u mnie podobnie, konsola lezy padnieta juz 2 tygodnie, dzwonilem do msu i mi powiedzieli, ze wysla mi emaila z tym calym labelem co mam go na karton przykleic... czekalem tydzien, nic nie dostalem, zadzwonilem drugi raz, powiedzieli, ze dostane go w ciagu 24h, co oczywiscie nie bylo prawda. dwa dni temu znowu do nich zadzwonilem i powiedzialem, ze skoro nie potrafia mi glupiego emaila wyslac, to niech mi kuriera pod drzwi przysla. no i przyslali... wczoraj, jak mnie w domu nie bylo... Edytowane 25 kwietnia 2008 przez bountyhunter Cytuj
wolek92 4 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Ja na szczęście takiego problemu nie miałem. E-mail dostałem po jakieś godzine od zgłoszenia RoD do MS. Może macie konta pocztowe na jakiś zje.banych serverach bo jak podałem mój który kończył się na poczta.onet.pl to powiedziała, że z tym są problemy i dodała, że najepiej gmail.com, więc podałem gmail . Potem konsolkę zapakowałem, zadzwoniłem, na drugi dzień przyszedł kurier i zabrał konsolkę (czyli wczoraj). Teraz gdy piszę te słowa, sprawdziałem przez monitorowanie paczek gdzie jest x0 i wyjechał z Katowic, chyba już prosto to Czech (?). Najbardziej wkur... zdenerwowało mnie to, że to się stało przed premiera GTA Cytuj
grykom 283 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 U mnie po dwóch dniach otrzymałem list na maila, w środę kurier odebrał x'a, a dzisiaj osoba o nazwisku KUKLA odebrała przesyłkę od kuriera w Czechach. Mam nadzieję że w poniedziałek wyślą sprzęt, a we wtorek pogram w GTA Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Opublikowano 25 kwietnia 2008 Coś czuję, że dni napędu w moim klocku są policzone. Trybiki warczą coraz bardziej. I mam tutaj pytanie. Jeżeli już mam serwisować klocka, a gwarancja dwuletnia mija mi za pół roku, to czy nie warto wspomnieć na infolinii, że są też inne uszkodzenia? Pomimo ich braku, tak na wszelki wypadek. Bo domyślam się, że w serwisie w Czechach nie sprawdzają uszkodzeń każdego klocka, tylko czytają zlecenie i automatycznie te rzeczy wymieniają. Jeżeli tak, to co powiedzieć pani na infolinii? Padł napęd i....... i co? mi powiedzieli, ze tam w serwisie sami przeprowadza diagnoze co jest zwalone i co maja naprawic. jednak poprosilem ta babke z infolini, zeby zwrocili szczegolna uwage na naped, bo rysuje plyty i sie nie otwiera, to powiedziala mi, ze dopisze to do swojej dokumentacji No u mnie nieciekawie - w poniedziałek zadzwoniłem do Microsoftu, mieli mi przysłać maila z listem przewozowym i do czwartku nic nie doszło (tylko jakiś mail informacyjny). u mnie podobnie, konsola lezy padnieta juz 2 tygodnie, dzwonilem do msu i mi powiedzieli, ze wysla mi emaila z tym calym labelem co mam go na karton przykleic... czekalem tydzien, nic nie dostalem, zadzwonilem drugi raz, powiedzieli, ze dostane go w ciagu 24h, co oczywiscie nie bylo prawda. dwa dni temu znowu do nich zadzwonilem i powiedzialem, ze skoro nie potrafia mi glupiego emaila wyslac, to niech mi kuriera pod drzwi przysla. no i przyslali... wczoraj, jak mnie w domu nie bylo... Aha, a czy to pewniak, że oni analizują każdego klocka? Nie zmieniają z automatu, z protokołu, który im podsyła infolinia? Cytuj
BlackRaven 0 Opublikowano 26 kwietnia 2008 Opublikowano 26 kwietnia 2008 MI powiedziała, ze naprawią to co jej powiem. Ale czy tak jest na pewno- głowy nie dam sobie uciąć. Może juchy wie :potter: Cytuj
bountyhunter 78 Opublikowano 27 kwietnia 2008 Opublikowano 27 kwietnia 2008 Wg. mnie analizuja, przeciez RRoD moze kryc tyle roznych rzeczy... DaBig, na Twoim miejscu powiedzialbym, ze naped szwankuje, zawsze jest to wieksza pewnosc, ze sie nim zajma. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 27 kwietnia 2008 Opublikowano 27 kwietnia 2008 (edytowane) napedu nie sprawdza czy rysuje czy nie, bo to jest nierealne zeby takie testy ktos prowadzil wiec jak sie powie ze rysuje i chce sie wymiany napedu to bez zadnego szemrania musza zrobic jak sa problemy z plyta glowna to i tak zawsze konczy sie to wymiana jej calej wiec tez watpie by cokolwiek sprawdzali, chyba ze usterka jest widoczna od reki to tak ale sa usterki ze konsola np moze pokazac 3 diody i np uszkdozenie lutow pod ukladami BGA, kopnie sie ja w zadek czy potrzęsie i zaczyna chodzic dobrze, nie raz nawet kilka dni, wiec w takich przypadkach wymeinia tez plyte mimo iz nie ma usterki moznaby zareklamowac sprawna konsole i powymyslac jej usterki np. wiesza sie na niektorych grach po 3-4h nieraz po 10 itp. i dodatkowo dac, rysuje nieraz plyty, po tygodniu pojawiaja sie rysy okregi i jestem pewien ze calosc wymienia bo jest to mozliwe ze tak konsola sie zachowuje, a diagnoza jest nierealna, ktos zapomnial ze oni maja tam setki tysiecy reklamacji, jak nie miliony... Edytowane 27 kwietnia 2008 przez Juchy Cytuj
wi666 2 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 No u mnie nieciekawie - w poniedziałek zadzwoniłem do Microsoftu, mieli mi przysłać maila z listem przewozowym i do czwartku nic nie doszło (tylko jakiś mail informacyjny). Zadzwoniłem w czwartek znowu do Microsoftu - powiedzieli mi tym razem, że sami załatwią kuriera, ale jeśli do poniedziałku do 12.00 owy kurier się nie zgłosi do mnie, to mam znowu dzwonić do Microsoftu. Normalnie porażka - ciekawe kiedy będę mieć sprawną konsolę... Ciąg dalszy koszmaru Jest godzina 12.30 dzwonię do Microsoftu i mówię, że żaden kurier się nie pojawił, więc proszą mnie, abym zadzwonił do UPS w Warszawie podając przy okazji numer zlecenia. Dowiedziałem się również, że email z listem przewozowym do mnie nie dotarł, bo podałem adres pocztowy "tlenu", a rzekomo na adresy z tlenu listy przewozowe nie docierają - tylko czemu wcześniej przyjęli moje zlecenie???? W centrali UPS kierują mnie do UPS Wrocław (umówienie się z kurierem) - tu odbiera jakaś niekumata babka i mówi, że skoro nie mam u siebie listu przewozowego to ona nie może mi wysłać kuriera i nakazuje mi dzwonić do Microsoftu. Dzwonię więc do Microsoftu i tu z kolei dostaję informację, że na 100% w UPS Wrocław mają "mój" list przewozowy i każą mi się skontaktować z kims kompetentynym, jeśli ktoś będzie próbował mnie "spławić". No to dzwonię do UPS Wrocław - bo streszczeniu im rozmowy z Microsoftem zaczynają coś chyba działać. Po około 15 minutowym oczekiwaniu, pani w słuchawce prosi mnie o podanie numeru telefonu i mówi, że jak coś się wyjaśni to zadzwoni...Jest 13.10 a ja jak głupi nadal czekam na telefon... I bądź tu mądry?? Idzie się powiesić... Cytuj
BlackRaven 0 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Skąd ludzie wiedzą kiedy konsola im przychodzi do Czech? Cytuj
Dybcio 1 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Opublikowano 28 kwietnia 2008 Skąd ludzie wiedzą kiedy konsola im przychodzi do Czech? Wchodzisz na stronke UPS'u, wklepujesz swój nr listu przewozowego i włala, wszystko opisane czarne na białym co i jak, pzdr Cytuj
wolek92 4 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 (edytowane) Miałem podobnie posłużyła rok i 2 miesiące praktycznie bez zwiech ;/ ale padła i to przed premierą GTA . Gta leży sobie na półeczce i gdy tak spojrzę to mi się smutno robi . Wie ktoś czy serwis (w Czechach) w ten długi weekend majowy pracuje ? Czy te święta obowiązują tylko w Polsce ? Ma to dość duże znaczenie, bo jeśli pracują to konsolka wróci mi szybciej Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dzięki Edytowane 29 kwietnia 2008 przez wolek92 Cytuj
Nagash 0 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 (edytowane) Mam identyczna sytuacje u siebie. Niestety, Pani na infolinii mnie poinformowała, że swojej konsoli mogę sie spodziewać w okolicach 13 maja. Wnioskuje ze też sie byczą te parę dni <_< Edytowane 30 kwietnia 2008 przez Nagash Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Moja konsola wylądowała w czechach 24 kwietnia z rana, to już tydzień u nich jest. Dziś dostałem automatycznego maila z serwisu że konsola u nich jest bla bla bla, i że poinformują mnie mailowo jak naprawią( zaznaczam, od tygodnia jest w serwisie !!) Niestety nie wiem jak idzie naprawa, czy może już wysłali itd. Racjonalnie myśląc, wróci do mnie pewnie dopiero w przyszłym tygodniu. No a GTA się kurzy na półeczce. Cytuj
sinner 0 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 .:marioo:. Możesz coś więcej napisać o tym mailu? Moja konsola powinna być u nich w zeszły piątek, i póki co żadnego maila nie otrzymałem Nawet nie wiedziałem że takowy ma dojść, możesz go ew. zacytować ? Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 (edytowane) Spoko, też pewnie dostaniesz go z tygodniowym opóznieniem !? Oto on: Z przyjemnością informujemy Państwa, że konsola XBOX 360 dotarła do naszego Serwisu. W każdej chwili macie Państwo możliwość sprawdzenia statusu naprawy przechodząc do witryny http://service.xbox.com/servicesignin.aspx. W celu zalogowania prosimy o wpisanie numeru referencjnego sprawy oraz kodu pocztowego. Gdy naprawa konsoli zostanie zakończona, powiadomimy o tym Państwa drogą mailową. PS: Zarejestrować i tak się chyba nie da, a po drugie numeru seryjnego nie spisałem. Edytowane 30 kwietnia 2008 przez .:marioo:. Cytuj
sinner 0 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Dzięki, jeśli numer zlecenia to ten numer podany przez babke z MS'a, to go mam, sprawdze później jak wrócę do domu. Tak czy inaczej takiego maila nie otrzymałem Cytuj
wolek92 4 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Moja konsola dotarła do nich poniedziałek rano i do tej pory miałem status: Po przetworzeniu zlecenia naprawy jego stan zmieni się na Oczekiwanie na urządzenie w centrum serwisowym. Ostateczna długość całego procesu zależy od Ciebie! Wyślemy do Ciebie puste opakowanie (usługi lotnicze są wyłączone). Kiedy otrzymasz opakowanie, spakuj konsolę zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wyślij ją do nas bezpłatnie (usługi lotnicze wyłączone). Nie wiedziałem, że wogóle mozna sprawdzac co sie z konsola dzieje, wiec wczoraj zadzwonilem na infolinie i Pani powiedziala, ze czeka na przyjecie do serwisu, czyli zgodnie z tym co bylo na stronce. Dodala jeszcze, ze mysli ze jeszcze w tym tygodniu zacznal naprawiac konsole (wiec moze jednak pracuja) i dzisiaj sprawdzam co sie dzieje z x'em i wyswietla mi sie: Kiedy otrzymamy Twoją konsolę, stan zmieni się na Urządzenie odebrane w centrum serwisowym. Naprawa lub wymiana konsoli zajmuje do dwóch dni roboczych. CZYLI RUSZYŁO SIĘ :D Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.