cyter666 0 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 (edytowane) Dziś moja konsola wylądowała w Niemczech i będzie wracała na nowym numerze przewozowym czy tak? Muszę zadzwonić do Microsoftu czy na Infolinie i się spytać o nowy numer, jaki jest w ogóle numer do Microsoftu?? ( z komórki się płaci,a ze stacjonarnego się płaci czy nie??) co mam im powiedzieć?? i teraz trochę głupie pytanie mam nadzieje, że będą gadać po polsku czyż nie ?? Edytowane 18 lipca 2008 przez cyter666 Cytuj
masterlag 1 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 A gdzie jest ten nr przewozowy?? bo babka z M$ dała tylko numer do śledzenia przesyłki Cytuj
milekp 78 Opublikowano 18 lipca 2008 Opublikowano 18 lipca 2008 A gdzie jest ten nr przewozowy?? Błagam, litości .... Na tym co masz druknąć i nakleić na paczkę. Zaczyna się chyba od liter 1ZW........ Cytuj
cyter666 0 Opublikowano 19 lipca 2008 Opublikowano 19 lipca 2008 Zostało mi tylko pytanie gdzie się dzwoni o ten numer przewozowy do kuriera, infolinie, Microsoftu (numer??) ?? Proszę o odpowiedź bo bym jeszcze dziś zadzwonił Cytuj
marcin0903 1 Opublikowano 19 lipca 2008 Opublikowano 19 lipca 2008 Dzwonisz na infolinię MS, podajesz nr sprawy (jak taki dostałem) no i dzwonisz na ten numer: Telefon Pomoc przez telefon przez pięć dni w tygodniu: 00800 441 17 96 Godziny pracy: Od poniedziałku do piątku: 09:00-17:00 Sobota: - Niedziela: - Potem podają Ci nr przewozowy, jak już go masz dzwonisz do UPSu no i go podajesz, a następnie osoba na infolinii mówi Ci co i jak z tą paczką, również możesz zobaczyć gdzie ona się znajduje przez internet - http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=p...p;WT.svl=PriNav (numer monitorowania=numer przewozowy) Cytuj
cyter666 0 Opublikowano 19 lipca 2008 Opublikowano 19 lipca 2008 Dziękuje za szybką odpowiedź :] Cytuj
cyter666 0 Opublikowano 22 lipca 2008 Opublikowano 22 lipca 2008 Minęły 4 dni robocze i konsola do mnie wraca z Niemiec jestem mile zaskoczony Pomyśleć, ze w Polsce na słuchawki czekałem 1 miesiąc Cytuj
cyter666 0 Opublikowano 25 lipca 2008 Opublikowano 25 lipca 2008 Jupi jakąś godzinę temu wrócił do mnie xbox, czekałem 7 dni roboczych wymienili mi napęd i płytę główną + dla micromaniakow Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 Mam pytanie i potrzebuję bardzo szybkiej odpowiedzi - czy do reklamacji X360 jest wymagany paragon zakupu? Czy jak nie ma paragonu to gwarancja jest nieważna? Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 Było omawiane już kilkadziesiąt razy... Poszukaj troche... Cytuj
masterlag 1 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 Nie jest wymagany o ile to ty kupiłeś konsolę i nikt na jej numer seryjny się nie rejestrował. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 Mam pytanie i potrzebuję bardzo szybkiej odpowiedzi - czy do reklamacji X360 jest wymagany paragon zakupu? Czy jak nie ma paragonu to gwarancja jest nieważna? jesl konsole ktos zarejestrowal to nawet CI paragon nei pomoze w jej reklamacji w MS z paragonem mozna wtedy tylko isc do sklepu gdzie zostala kupiona i tam reklamowac Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 Nie jest wymagany o ile to ty kupiłeś konsolę i nikt na jej numer seryjny się nie rejestrował. I po co wprowadzasz ludzi w błąd. Sam pisałem po kilka razy, że mnie poproszono (nie jestem sam, kilku innych tez prosili o paragon) o wyslanie skanu dowodu kupna. Chociaz konsola byla juz wczesniej rejestrowana i widomo bylo ze mam gware. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 Sam pisałem po kilka razy, że mnie poproszono (nie jestem sam, kilku innych tez prosili o paragon) o wyslanie skanu dowodu kupna. Chociaz konsola byla juz wczesniej rejestrowana i widomo bylo ze mam gware. Myślę, że to będzie coraz częstsza praktyka. Już niektórym pokończył się dwuletnia gwara, za chwilę pierwszym posiadaczom stuknie także trzyletni okres. M$ chce się uchronić przed ściemą, że "kupowałem 2 miesiące temu leżaka magazynowego z początku 2006r." Cytuj
masterlag 1 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 I po co wprowadzasz ludzi w błąd. Sam pisałem po kilka razy, że mnie poproszono (nie jestem sam, kilku innych tez prosili o paragon) o wyslanie skanu dowodu kupna. Chociaz konsola byla juz wczesniej rejestrowana i widomo bylo ze mam gware. No to co ja reklamowałem 2 razy i 2 razy padło pytanie o paragon a po mojej negatywnej odp co do niego pani powiedziała że jak nikt nie rejestrował jeszcze to nie ma problemu Cytuj
Radiell 0 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 Witam 3 dni temu ups dostarczyl paczke do microsoftu (sprawdzone na stronie ups), a na www xboxa 360 nadal widnieje napis "Oczekiwanie na dostarczenie konsoli" czy to jest normalne? I czy konsola jest juz serwisowana? Cytuj
masterlag 1 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 No i wrócił do mnie stary poczciwy premiumik licząc od dnia dostarczenia paczki do ups wyszło 7 dni roboczych.Z tego co tam zaznaczyli wymienili mobo i napęd i dorzucili miesiąc golda za free. Cytuj
cyter666 0 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 Radiell nie przejmuj się, też tak mi pisało ale po 2 dniach już było napisane, że do mnie wraca Cytuj
kosci_jersey 2 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 Ja miałem podobnie- już nawet chodziły mi po głowie myśli, ze konsolka dotarła do kogoś innego, a nie do serwisu A dzisiaj powinna być u mnie, bo na stronie UPS jest napisane, Planowane doręczenie: 30.07.2008. Już o 6:00 była na miejscu- Poznań, a do teraz coś jej nie widać ;/ Cytuj
Radiell 0 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 Widac zbednie sie obawialem wszedlem przed chwila na stronke microsoftu, a tam widnieje ostatni krok naprawy "Urządzenie wysłane do klienta" (na stronce ups jest napisane ze paczka zostala dzis wyslana) wrecz podskoczylem z radosci bo myslalem ze cala procedura zajmie 1-2 tygodnie a tu prosze konsole wyslalem 4dni robocze temu i juz do mnie wraca. Cytuj
biszat 5 Opublikowano 31 lipca 2008 Opublikowano 31 lipca 2008 okej jako i mnie przyszlo sie z nimi kontaktowac mowie co nastepuje odbiera sobie kobitka mila i wogole ..zapisala jak konsola jest przechowywana , co sie stalo ile konsola jest od scianki itd. po czym mowie jej ze konsola ze szkocji zarejestrowana ..podaje s/n widzi gwara jest wiec wsio oka . mowi zeby zapakowac konsole do nieorginalnego pudla , bez dysku bez kabli i jak nieorginalny panel to tez w domu zostawic . mam zadzownic jutro po ten numer przewozowy , i moge zamawiac USP wiec sprawnie milo i szybko obyscie mieli podobne przezycia Cytuj
ocelot1 0 Opublikowano 2 sierpnia 2008 Opublikowano 2 sierpnia 2008 Ok. Ja pokolei: Zepsuła mi się konsola, wszedłem na xbox.com i ją zarejestrowałem i zgłosiłem żądanie naprawy(błąd systemu E74). Następnego dnia wszedłem na pocztę i już miałem maila z numerem przewozowym itp. I teraz garśc pytań: 1. Czy skoro już dostałem tego maila to muszę się jeszcze łączyc z infolinią??? 2. Co mam sobie wydrukowac z tego maila? Rozumiem, ze UPS Electronic Return Label i czy coś jeszcze? (Electronic Return Label Receipt???) 3. Czy karton w który mam zapakowac może byc z logiem Poczty Polskiej? Rozumiem,że chodzi tylko o to żeby to nie był karton firmowy. 4. Gdzie mam nalepic ta nalepkę? 5. Dzwonię po kuriera z UPS, przekazuję mu konsolę i czekam nic nie robiąc(ewentualnie śledząc gdzie się podziewa mój xboxik) na powrót konsoli w moje ręce. 6. Ewentualnie żeby było szybciej sam zawożę xboxa do UPS(trzeba najpierw do nich zadzwonic?) Chyba głupie pytania ale do poniedziałku daleko(gdy konsola nie działa ) a chciałbym już wszystko wiedziec. Z góry dzięki za wszelką pomoc!!! Cytuj
cyter666 0 Opublikowano 3 sierpnia 2008 Opublikowano 3 sierpnia 2008 Jak już dostałeś maila to tylko drukujesz tą karteczkę, ja wsadziłem konsole w karton po cyfrowym polsacie ale kupiłem papier specjalny ( około 30gr w papierniczym) do przesyłek i owinąłem paczkę i tą kartkę nakleiłem na kartonie "u góry" a pod spodem napisałem markerem moje dane jeszcze raz ja osobiście się przeszedłem du UPS bo mam blisko dałem paczkę babka mówi, że wszystko w porządku i wzięła paczkę trwało to może 10s Tylko, żeby w kartonie konsola "nie latała" wypchaj nawet papierem bo oni tymi paczkami to nawet mogą rzucać Cytuj
ocelot1 0 Opublikowano 3 sierpnia 2008 Opublikowano 3 sierpnia 2008 Jak już dostałeś maila to tylko drukujesz tą karteczkę, ja wsadziłem konsole w karton po cyfrowym polsacie ale kupiłem papier specjalny ( około 30gr w papierniczym) do przesyłek i owinąłem paczkę i tą kartkę nakleiłem na kartonie "u góry" a pod spodem napisałem markerem moje dane jeszcze raz ja osobiście się przeszedłem du UPS bo mam blisko dałem paczkę babka mówi, że wszystko w porządku i wzięła paczkę trwało to może 10s Tylko, żeby w kartonie konsola "nie latała" wypchaj nawet papierem bo oni tymi paczkami to nawet mogą rzucać Czyli nie muszę już nigdzie dzwonic tylko robię tak jak napisałeś i zanoszę paczkę do UPS??? Oni już będą wiedzieli co z tym zrobic??? Bo przypominam, że nigdzie nie dzwoniłem i wszystko robiłem przez neta. BTW Dzięki za odpowiedź Cytuj
cyter666 0 Opublikowano 3 sierpnia 2008 Opublikowano 3 sierpnia 2008 (edytowane) To twoja decyzja czy dzwonisz do kuriera żeby przyszedł po paczkę czy sam masz ją zanieść nie ma żadnej różnicy czy sprawę załatwiałeś na infolinii czy przez neta przecież doszła ci kartka mailem :] Edytowane 3 sierpnia 2008 przez cyter666 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.