Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dziś moja konsola wylądowała w Niemczech i będzie wracała na nowym numerze przewozowym czy tak?

Muszę zadzwonić do Microsoftu czy na Infolinie i się spytać o nowy numer, jaki jest w ogóle numer do Microsoftu?? ( z komórki się płaci,a ze stacjonarnego się płaci czy nie??) co mam im powiedzieć?? i teraz trochę głupie pytanie mam nadzieje, że będą gadać po polsku czyż nie :D ??

Edytowane przez cyter666
Opublikowano

Dzwonisz na infolinię MS, podajesz nr sprawy (jak taki dostałem) no i dzwonisz na ten numer:

Telefon

 

Pomoc przez telefon przez pięć dni w tygodniu:

 

00800 441 17 96

 

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku: 09:00-17:00

Sobota: -

Niedziela: -

 

Potem podają Ci nr przewozowy, jak już go masz dzwonisz do UPSu no i go podajesz, a następnie osoba na infolinii mówi Ci co i jak z tą paczką, również możesz zobaczyć gdzie ona się znajduje przez internet - http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=p...p;WT.svl=PriNav (numer monitorowania=numer przewozowy)

Opublikowano
Mam pytanie i potrzebuję bardzo szybkiej odpowiedzi - czy do reklamacji X360 jest wymagany paragon zakupu? Czy jak nie ma paragonu to gwarancja jest nieważna?

jesl konsole ktos zarejestrowal to nawet CI paragon nei pomoze w jej reklamacji w MS

 

z paragonem mozna wtedy tylko isc do sklepu gdzie zostala kupiona i tam reklamowac

Opublikowano
Nie jest wymagany o ile to ty kupiłeś konsolę i nikt na jej numer seryjny się nie rejestrował.

I po co wprowadzasz ludzi w błąd.

Sam pisałem po kilka razy, że mnie poproszono (nie jestem sam, kilku innych tez prosili o paragon) o wyslanie skanu dowodu kupna. Chociaz konsola byla juz wczesniej rejestrowana i widomo bylo ze mam gware.

Opublikowano
Sam pisałem po kilka razy, że mnie poproszono (nie jestem sam, kilku innych tez prosili o paragon) o wyslanie skanu dowodu kupna. Chociaz konsola byla juz wczesniej rejestrowana i widomo bylo ze mam gware.

Myślę, że to będzie coraz częstsza praktyka. Już niektórym pokończył się dwuletnia gwara, za chwilę pierwszym posiadaczom stuknie także trzyletni okres. M$ chce się uchronić przed ściemą, że "kupowałem 2 miesiące temu leżaka magazynowego z początku 2006r."

Opublikowano
I po co wprowadzasz ludzi w błąd.

Sam pisałem po kilka razy, że mnie poproszono (nie jestem sam, kilku innych tez prosili o paragon) o wyslanie skanu dowodu kupna. Chociaz konsola byla juz wczesniej rejestrowana i widomo bylo ze mam gware.

No to co ja reklamowałem 2 razy i 2 razy padło pytanie o paragon a po mojej negatywnej odp co do niego pani powiedziała że jak nikt nie rejestrował jeszcze to nie ma problemu

Opublikowano

Witam 3 dni temu ups dostarczyl paczke do microsoftu (sprawdzone na stronie ups), a na www xboxa 360 nadal widnieje napis "Oczekiwanie na dostarczenie konsoli" czy to jest normalne? I czy konsola jest juz serwisowana?

Opublikowano

Ja miałem podobnie- już nawet chodziły mi po głowie myśli, ze konsolka dotarła do kogoś innego, a nie do serwisu :D

 

A dzisiaj powinna być u mnie, bo na stronie UPS jest napisane, Planowane doręczenie: 30.07.2008. Już o 6:00 była na miejscu- Poznań, a do teraz coś jej nie widać ;/

Opublikowano

Widac zbednie sie obawialem wszedlem przed chwila na stronke microsoftu, a tam widnieje ostatni krok naprawy "Urządzenie wysłane do klienta" (na stronce ups jest napisane ze paczka zostala dzis wyslana) wrecz podskoczylem z radosci :) bo myslalem ze cala procedura zajmie 1-2 tygodnie a tu prosze konsole wyslalem 4dni robocze temu i juz do mnie wraca.

Opublikowano

okej jako i mnie przyszlo sie z nimi kontaktowac mowie co nastepuje

 

odbiera sobie kobitka mila i wogole ..zapisala jak konsola jest przechowywana , co sie stalo ile konsola jest od scianki itd.

po czym mowie jej ze konsola ze szkocji zarejestrowana ..podaje s/n widzi gwara jest wiec wsio oka .

mowi zeby zapakowac konsole do nieorginalnego pudla , bez dysku bez kabli i jak nieorginalny panel to tez w domu zostawic .

mam zadzownic jutro po ten numer przewozowy , i moge zamawiac USP

 

wiec sprawnie milo i szybko

 

obyscie mieli podobne przezycia :)

Opublikowano

Ok. Ja pokolei:

Zepsuła mi się konsola, wszedłem na xbox.com i ją zarejestrowałem i zgłosiłem żądanie naprawy(błąd systemu E74).

Następnego dnia wszedłem na pocztę i już miałem maila z numerem przewozowym itp.

I teraz garśc pytań:

1. Czy skoro już dostałem tego maila to muszę się jeszcze łączyc z infolinią???

2. Co mam sobie wydrukowac z tego maila? Rozumiem, ze UPS Electronic Return Label i czy coś jeszcze? (Electronic Return Label Receipt???)

3. Czy karton w który mam zapakowac może byc z logiem Poczty Polskiej? Rozumiem,że chodzi tylko o to żeby to nie był karton firmowy.

4. Gdzie mam nalepic ta nalepkę?

5. Dzwonię po kuriera z UPS, przekazuję mu konsolę i czekam nic nie robiąc(ewentualnie śledząc gdzie się podziewa mój xboxik) na powrót konsoli w moje ręce.

6. Ewentualnie żeby było szybciej sam zawożę xboxa do UPS(trzeba najpierw do nich zadzwonic?)

 

Chyba głupie pytania ale do poniedziałku daleko(gdy konsola nie działa ;)

) a chciałbym już wszystko wiedziec. Z góry dzięki za wszelką pomoc!!!

Opublikowano

Jak już dostałeś maila to tylko drukujesz tą karteczkę, ja wsadziłem konsole w karton po cyfrowym polsacie ale kupiłem papier specjalny ( około 30gr w papierniczym) do przesyłek i owinąłem paczkę i tą kartkę nakleiłem na kartonie "u góry" a pod spodem napisałem markerem moje dane jeszcze raz :P ja osobiście się przeszedłem du UPS bo mam blisko dałem paczkę babka mówi, że wszystko w porządku i wzięła paczkę trwało to może 10s :P

 

Tylko, żeby w kartonie konsola "nie latała" wypchaj nawet papierem :P bo oni tymi paczkami to nawet mogą rzucać :P

Opublikowano
Jak już dostałeś maila to tylko drukujesz tą karteczkę, ja wsadziłem konsole w karton po cyfrowym polsacie ale kupiłem papier specjalny ( około 30gr w papierniczym) do przesyłek i owinąłem paczkę i tą kartkę nakleiłem na kartonie "u góry" a pod spodem napisałem markerem moje dane jeszcze raz :P ja osobiście się przeszedłem du UPS bo mam blisko dałem paczkę babka mówi, że wszystko w porządku i wzięła paczkę trwało to może 10s :P

 

Tylko, żeby w kartonie konsola "nie latała" wypchaj nawet papierem :P bo oni tymi paczkami to nawet mogą rzucać :P

Czyli nie muszę już nigdzie dzwonic tylko robię tak jak napisałeś i zanoszę paczkę do UPS??? Oni już będą wiedzieli co z tym zrobic??? Bo przypominam, że nigdzie nie dzwoniłem i wszystko robiłem przez neta.

BTW Dzięki za odpowiedź :good:

 

Opublikowano (edytowane)

To twoja decyzja czy dzwonisz do kuriera żeby przyszedł po paczkę czy sam masz ją zanieść

nie ma żadnej różnicy czy sprawę załatwiałeś na infolinii czy przez neta przecież doszła ci kartka mailem :]

Edytowane przez cyter666

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...