Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Mam pytanie:czy numer telefonu na infolinię MS podany przez Hiva w pierwszym poście tego tematu jest nadal aktualny??

Próbowałem wczoraj zadzwonić z komóry - nie dało się. Jednakże porównując numer podany na pierwszej stronie, do tego co mam na instrukcji to ten sam ;)

EDIT: Teraz doczytałem, tylko dla telefonów stacjonarnych.

Edytowane przez Fisiu
Opublikowano
Próbowałem wczoraj zadzwonić z komóry - nie dało się. Jednakże porównując numer podany na pierwszej stronie, do tego co mam na instrukcji to ten sam ;)

EDIT: Teraz doczytałem, tylko dla telefonów stacjonarnych.

Fisiu, źle doczytałeś - tylko dla telefonów stacjonarnych połączenie bezpłatne, dla komórkowców już płatne. Jesteś już którąś osobą, która twierdzi, że z komórki nie może się dodzwonić. Ja dzwonię i rozmawiam bez problemu (ERA, abonament, poniedziałek - piątek od 9-17).

Opublikowano

ja wpisałem w telefonie komórkowym dokładnie tak: 00800 441 17 96 (z zerami)

i dodzwoniłem się bez problemu

 

btw. przesyłka przewidziana na 1.09 -_-

do Katowic przyjechała wczoraj o 6, ale widać że nie pracują w soboty

co to za firma kurierska? nawet poczta polska rozwozi paczki w soboty : O

Opublikowano (edytowane)
Próbowałem wczoraj zadzwonić z komóry - nie dało się. Jednakże porównując numer podany na pierwszej stronie, do tego co mam na instrukcji to ten sam ;)

EDIT: Teraz doczytałem, tylko dla telefonów stacjonarnych.

Fisiu, źle doczytałeś - tylko dla telefonów stacjonarnych połączenie bezpłatne, dla komórkowców już płatne. Jesteś już którąś osobą, która twierdzi, że z komórki nie może się dodzwonić. Ja dzwonię i rozmawiam bez problemu (ERA, abonament, poniedziałek - piątek od 9-17).

Era, tak-tak - połączenia nie można wykonać/zrealizować - już nie pamiętam co ten głupi robot gada do mnie. 0800******* - rozłącza w sekunde.

Edytowane przez Fisiu
Opublikowano
Era, tak-tak - połączenia nie można wykonać/zrealizować - już nie pamiętam co ten głupi robot gada do mnie. 0800******* - rozłącza w sekunde.

Ale tam się dzwoni 00800****** :D

K,urwa - przecież mówie, połączenia nie można wykonać przy numerze 00800, a przy 0800 rozłącze w sekunde :rolleyes:

Opublikowano
A czy konieczny jest dowód zakupu(paragon?)? Co jeśli nie mam takowego?

Zazwyczaj nie. A jak będą chcieć a ty nie masz - nic, dosłownie nic - żadnej gwarancji :D

Na pocieszenie ci powiem, że słyszałem tylko o kilku przypadkach prośby o dowód zakupu.

Opublikowano

Kupiłem X'a jakiś miesiąc temu i tu pytanie : czy jeśli nie zarejestrowałem konsoli w ciągu 14 dni od daty zakupu(skąd ja to ku.rwa miałem wiedzieć?) gwarancja mi przepada? Czy źle zrozumiałem to co jest napisane w pierwszym poście tego tematu?

Opublikowano

Fisiu też mam Ere i za nic nie szło zadzwonić. Dopiero z Orange się dodzwoniłem. Specjalnie kupowałem kartę aby zadzwonić do serwisu.

Opublikowano
Yy może masz jakoś zablokowane połączenia za granice ? Ja normalnie z abo w erze dzwoniłem.

Rozróżniasz abo od tak-taka?

 

Tylko czy w ogóle można wymieniać ten headset (nie mam paragonu, ani wersji premium [arcade z dyskiem 120])?

Opublikowano
Tylko czy w ogóle można wymieniać ten headset (nie mam paragonu, ani wersji premium [arcade z dyskiem 120])?

 

headsetu Ci nie wymienia skoto go nie ma w zestawie arcade

Opublikowano
Tylko czy w ogóle można wymieniać ten headset (nie mam paragonu, ani wersji premium [arcade z dyskiem 120])?

 

headsetu Ci nie wymienia skoto go nie ma w zestawie arcade

Dzięki za info. No to szykuje kase na nowy.

Opublikowano

Na poczcie idzie dostać za 4zł pudło, które pasuje idealnie.

Ja nawrzucałem tam 3 gazety ( każda kartka osobno w kulkę i do kartonu ), podejrzewam, że mieli niezły ubaw jak to otwarli. :)

Opublikowano
Jak wygląda serwisowanie urządzeń które nie są w zestawie z konsolą(kamera, bezprzewodowy headset, gitara itp) też trzeba zadzwonić na infolinie czy do sprzedawcy?

 

Idź do sprzedawcy. Jesteśmy w Unii, a i tak wiedza na temat praw konsumenckich jest niewielka :mellow: . Według prawa możesz w ciągu 2 lat wymienić produkt (u sprzedawcy) na nowy, jeśli przestanie on poprawnie funkcjonować - o ile masz ważny dowód zakupu i oryginalne opakowanie.

 

Opublikowano

Zapewne wysyłyjąc konsole do serwisu trzeba mieć podbitą karte gwarancyjną,mam racje??

A co jeśli mam nie podbitą i,co gorsza nie mam paragonu...? :huh:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...