Gryzli 0 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Właśnie dostałem konsole. Rok produkcji konsoli 2008.25.09. Konsola ma naklejki na napędzie, na irdzie. Czyli to znaczy że dostałem nową konsolę? Nie ma na niej żadnych znaków użytkowania, itp. Czy konsola jest zrobiona w technologii 65nm? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Mam okazje kupic za 100 zl konsole od kumpla, xbox360. Konsola ma 3RoD, on kupil juz druga nowa a ta mu zalega. Kilka pytan: 1. Konsola byla flashowana, jest to jeden z pierwszych modeli z 2006 roku wiec gwarancja go obejmuje na RoD u M$ jeszcze? Na naklejce z tylu jest 2006 rok wiec gwarancja go obejmuje. 2. Jak wrzuce do niej oryginalny bios (bo wtedy tylko byly flashowane napedy, nie trzeba bylo w zadnej konsoli nic lutowac?) i wysle do M$ nie cykna, ze byla modowana? Pomijam plombe bo to nie problem. 3. Wiem na 100% ze konsola jest niebanowana ale nie mam na nia dowodu zakupu - moze byc problem uM$ czy nie wymagaja dowodu zakupu? 4. Gdyby jednak nie przeszlo wyslac ja do serwisu ile kosztuje naprawda 3RoD, wszystko inne przed awaria dzialalo tiptop. Dzieki za odpowiedzi. Juchy - bede wdzieczny za fachowa porade, chce pykac na oryginalach przez net i mam okazje to tanio zrobic. 1. jesli styczen 2006 to masz 2 miesiace 2. 3. jesli byla kupiona np. w czerwcu a jest ze stycznia to widze problem w tym ze beda liczyc od daty produkcji, zadzwon i sie dowiedz 4. poszukaj strony juchego swoja droga ja bym lykal Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Też bym łykał, ale bardziej na części - napęd sflashowany to okaz na allegro. Nie mówiąc o tym że na części też coś wyrwiemy. Poza tym z serwisem nigdy nie wiadomo, jedni mówią, że się nie zorientują, inni że może być problem, a czy ktoś to sprawdził? Moim zdaniem łykaj jak za stówkę. Cytuj
opall 4 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Właśnie dostałem konsole. Rok produkcji konsoli 2008.25.09. Konsola ma naklejki na napędzie, na irdzie. Czyli to znaczy że dostałem nową konsolę? Nie ma na niej żadnych znaków użytkowania, itp. Czy konsola jest zrobiona w technologii 65nm? było już wałkowane 100 razy.... widzę że do FAQ się zerknąć nie chciało?? zeszłym razem wklejałem odpowiedź... teraz tylko podam maginczny numer pytania ---> 22. Czy moja konsola zostanie naprawiona czy wymieniona na nowy model?? Cytuj
MrC-ek 1 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Witam mam zasadnicze pytanko gwarancja microsoftu liczy sie od daty zakupu konsoli czy od daty jej wyprodukowania ? Mam konsolke wypordukowana w listopadzie 2005, natomiast kupiłem ją w sklepe psxextreme w listopadzie 2006. O dziwo jeszcze chodzi (i żeby tak zostało ) ale pytam na przyszłość żeby wiedzieć bo jak wiemy mam jeden z pierwszych modeli "premiumów" a te były najbardziej wadliwe smile.gif. Z góry dzieki za pomoc. Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Od daty zakupu. Tylko pewnie będą wołać od ciebie rachunek dla potwierdzenia że faktycznie masz jeszcze gwarancje Cytuj
MrC-ek 1 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 ok dzieki wielkie uspokoiles mnie nieco Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 moze ktos sprawdzic czy ten numer do infolini po 9 juz dziala (tpsa dzwoni za free ) Cytuj
okoolarnik 20 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 mi się udało dodzwonić wczoraj koło południa. Cytuj
z2djtkose 74 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 (edytowane) @signap Ja dzwoniłem dzisiaj około godziny 9:20 i działa wszystko . Edytowane 26 listopada 2008 przez z2djtkose Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 ok, thx oby jutro bylo wszystko ok Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 27 listopada 2008 Opublikowano 27 listopada 2008 dobra, poradzilem sobie bez telefonu - zrobilem to przez neta, 1 maila dostalem teraz czekam na ten do wysylki Cytuj
Lecho 0 Opublikowano 27 listopada 2008 Opublikowano 27 listopada 2008 Mam pytanie do osób które w ostatnim czasie serwisowały konsole. Wczoraj mi padła (E 74). Zadzwoniłem do serwisu, ma przyjść kurier itd. Ale obawiam się jednej rzeczy. Mam napęd Benq i przy nim chcę pozostać ale czy oni mi przypadkiem nie wymienią też napędu na liteona? Usterka konsoli nie jest w żaden sposób związana z napędem. Prosze o odpowiedź Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 27 listopada 2008 Opublikowano 27 listopada 2008 Ja się bardzo ucieszyłem (niespodziewanie) jak zamieniłem benq na litka - cisza jak makiem zasiał. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 27 listopada 2008 Opublikowano 27 listopada 2008 (edytowane) na jakies 95% zmienia cale wnetrznosci razem z napedem na liteona... ale liteon to nic innego jak benq tylko nieprzerabialny wiec nie ma stresu bo bedzie jak bylo... Edytowane 27 listopada 2008 przez Juchy Cytuj
Lecho 0 Opublikowano 27 listopada 2008 Opublikowano 27 listopada 2008 na jakies 95% zmienia cale wnetrznosci razem z napedem na liteona... ale liteon to nic innego jak benq tylko nieprzerabialny wiec nie ma stresu bo bedzie jak bylo... No właśnie o to chodzi że chcę sobie przerobić jak wróci z naprawy. Cytuj
SzczeMar 0 Opublikowano 28 listopada 2008 Opublikowano 28 listopada 2008 na jakies 95% zmienia cale wnetrznosci razem z napedem na liteona... ale liteon to nic innego jak benq tylko nieprzerabialny wiec nie ma stresu bo bedzie jak bylo... No właśnie o to chodzi że chcę sobie przerobić jak wróci z naprawy. Pewnie ci wymienią napęd. Mnie wymienili choć im nie zgłaszałem że jest uszkodzony (konsola miała ROD), ale jestem zadowolony bo LiteOn jest cichutki w porównaniu z samsungiem który miałem i widać iż ma on o wiele lepszą korekcję przy odczycie. Cytuj
MYSZa7 8 959 Opublikowano 30 listopada 2008 Opublikowano 30 listopada 2008 Jest możliwość oddania do serwisu zepsutego akumulatorka z zestawu Play & Charge? Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 1 grudnia 2008 Opublikowano 1 grudnia 2008 Nie, reklamuj to tam gdzie kupiłeś. Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 2 grudnia 2008 Opublikowano 2 grudnia 2008 Wie ktoś może jak wygląda obecnie sprawa z reperowaniem padów? Bo ostatnio (jakiś miesiąc temu) jak dzwoniłem to Pani na infolinii powiedziała, że pada mam wysłać na własny koszt i okres oczekiwania wynosi 4-5 tygodni o.O Coś się zmieniło? Ktoś się orientuje? Cytuj
Gość Opublikowano 2 grudnia 2008 Opublikowano 2 grudnia 2008 No właśnie, jak już jesteśmy przy padach, czy gwarancja obejmuje też pady do xa? Słyszałem dziwną plotkę, że nawet nie trzeba wysyłać im wadliwego pada, podobno przysyłają nowego. Prawda czy fałsz? Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 2 grudnia 2008 Opublikowano 2 grudnia 2008 No też tak słyszałem, ale jak zadzwoniłem na infolinie to okazało się co innego. Dlatego się pytam. Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 2 grudnia 2008 Opublikowano 2 grudnia 2008 Jakby Polacy nie kradli tych padów tylko po to by sprzedać na allegro to funkcja dalej by tak działała. Teraz na własny koszt wysyłajcie... Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 2 grudnia 2008 Opublikowano 2 grudnia 2008 Pewnie sama wysyłka kosztuje tylko co nowy pad + czekać miesiąc na naprawę to ja podziękuję za taką usługę D: Cytuj
JacekW 5 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 No właśnie, jak już jesteśmy przy padach, czy gwarancja obejmuje też pady do xa? Słyszałem dziwną plotkę, że nawet nie trzeba wysyłać im wadliwego pada, podobno przysyłają nowego. Prawda czy fałsz? Prawda wymienialem 2 pady bez problemu zepsuty zostaje u Ciebie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.