Wiiner 1 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 w moim przypadku nie bylo zadnego problemu z kurierem gosciu zjawil sie nastepnego dnia po zgloszeniu awarii PS: dzis konsola wrocila Cytuj
Gość ChOomik Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Po 3 interwencjach i prośbach na infolinii Microsoftu o przysłanie kuriera Na dniach zapowiada mi się serwisowanie X'a więc pozwolę sobie zapytać: faktycznie jest z tym aspektem aż tak źle? Zgłaszasz zgon, dostajesz maila ze stuffem do wydruku i... walczysz o łaskawe przybycie kuriera po odbiór sprzętu? Amer, lepiej zawieź kloca bezpośrednio do ich siedziby- tak będzie najszybciej. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 Gdy zglaszalem swojego Xa przez net bo fona nie mam to nic w mailu nie pisalo o kuriere - ja zdrowy rozum to kazdy sam powinien go indywidualne go zamowic bo przeciez MS nie zadzwoni do UPS i zamowi kuriera na 10 a was w tym czasie w domu nie bedzie. Cytuj
Kathleen 5 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Ok, wszystko działa :] Cudownie, tego było mi trzeba. Tylko napęd coś warczy, świszczy i strasznie głośno chodzi... Ale czytałam, że większość tak miała więc nie narzekam :] Oczywiście zdrapki brak!!!! Cytuj
BieŃ 923 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Dobra panowie prosze o rade...padla mi moja elitka(2007-07-04)-dostala rod-a.Kupilem ja w mm i jak sie nie myle gwara jest na 2 lata na pargon(jeszcze mnie obejmuje).I teraz pytanie..co lepiej zrobic?jechac do media i modlic sie o wymiane na nowego elita czy dzwonic do M$ i postepowac zgodnie z procedura w przypadku wystapienia rod-a? Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Po 3 interwencjach i prośbach na infolinii Microsoftu o przysłanie kuriera Na dniach zapowiada mi się serwisowanie X'a więc pozwolę sobie zapytać: faktycznie jest z tym aspektem aż tak źle? Zgłaszasz zgon, dostajesz maila ze stuffem do wydruku i... walczysz o łaskawe przybycie kuriera po odbiór sprzętu? Nie, nie. Mi się tak zdarzyło dlatego, że zgłaszając awarię wybrałem opcję "dostarczenie listu przewozowego przez kuriera", a więc to Microsoft zamawiał tego kuriera (i jakos mu to nie wychodziło). Jak zadzwoniłem do nich 3 raz, to poprosiłem o przysłanie listu przewozowego na maila i sam zadzwoniłem do UPS i zamówiłem kuriera. Przybył oczywiście w dniu i godzinach o jakie prosiłem. Jak dzwoniłem do nich trzeci raz, to już sama babka na infolini poleciła mi, bym zamówił kuriera sam. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Dobra panowie prosze o rade...padla mi moja elitka(2007-07-04)-dostala rod-a.Kupilem ja w mm i jak sie nie myle gwara jest na 2 lata na pargon(jeszcze mnie obejmuje).I teraz pytanie..co lepiej zrobic?jechac do media i modlic sie o wymiane na nowego elita czy dzwonic do M$ i postepowac zgodnie z procedura w przypadku wystapienia rod-a? mozesz w MM sprobowac - jesli ktos kumaty sie trafi to cie do MS przekieruje (ja kiedys ze swoim pierwszym X probowalem tak to mi kazali do MS dzwonic) Cytuj
Grampel 1 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Ja widzę że tu wszyscy są na etapie kuriera a mi już od 3 tygodni maila czytają lenie. Zadzwonili od siebie we wtorek i stwierdzili że paragon nieczytelny, więc powiedziałem że następnego dnia wysłałem zdjęcie tyłu konsoli, a oni na to - "więc to jeszcze potrwa". Cytuj
MrSatan 20 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Ja widzę że tu wszyscy są na etapie kuriera a mi już od 3 tygodni maila czytają lenie. Zadzwonili od siebie we wtorek i stwierdzili że paragon nieczytelny, więc powiedziałem że następnego dnia wysłałem zdjęcie tyłu konsoli, a oni na to - "więc to jeszcze potrwa". Nie zazdroszcze, u mnie "czytali maila" cały tydzień. Opieprzaj ich i dzwoń dwa razy dziennie, u mnie się sprawdziło Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 (edytowane) Ok, wszystko działa :] Cudownie, tego było mi trzeba. Tylko napęd coś warczy, świszczy i strasznie głośno chodzi... Ale czytałam, że większość tak miała więc nie narzekam :] Oczywiście zdrapki brak!!!! Długo czekałeś na klocka? EDIT: OKi, przepraszam. "Czekałaś" Edytowane 29 stycznia 2009 przez DaBig Cytuj
Kathleen 5 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Ok, wszystko działa :] Cudownie, tego było mi trzeba. Tylko napęd coś warczy, świszczy i strasznie głośno chodzi... Ale czytałam, że większość tak miała więc nie narzekam :] Oczywiście zdrapki brak!!!! Długo czekałeś na klocka? Po pierwsze "czekałaś"! Po drugie... jak już go kurier zabrał to w sumie szybko poleciało... jakiś tydzień. Zresztą cała historia jest tu opisana ;P Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 (edytowane) cholera nie moge zarejestrowac konsoli online.jak wpisuje windows live id to mi wyskakuje ze page unavalible.przez telefon da sie zarejestrowac konsole? Edytowane 30 stycznia 2009 przez Master JIN Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 Najpierw zadzwonić do nich, czy zarejestrować konsole stronie xboxa? Cytuj
Wiiner 1 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 dzwoniac do nich mozna od razu zarejestrowac konsole Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 ten MS jest jakis dziwny,dzwonilem dzis do babki w sprawie kuriera poniewaz niedostalem maila z drukami.Powiedziała mi że oni zamówili kuriera,ale nei mają nr listu przewozowego troche mnie to wkurzylo bo nie mam pojecia o ktorej zjawi sie kurier a nie moge tak po prostu nie isc do budy i na niego czekac cale dnie.Normalnie chyba nalepie kartke na furtce zeby odebral konsole u dziadka na ulicy obok. Od kuriera dostaje sie numer listu przewozowego?Bo wydaje mi sie ze jest to gdzies na tym kwitku od MS a wedlug pani telefonistki to on mi wszystko dostarczy. Cytuj
BieŃ 923 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 panowie jak to jest z komorkami(orange)?dodzwonic sie da..ale czy koszta polaczenia sa jakies prze(pipi)anie wysokie? Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 Nie masz kumpla ze stacjonarnym? dziewczyny? z rodziny kogoś? - jeszcze czego, żebym dopłacał M$. Cytuj
BieŃ 923 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 Ktos sie znajdzie..ale w robocie siedze wlasnie idealnie od 9 do 17 a mysle ze rejestracja konsoli i zgloszenie usterki przez tel. przerosnie moja rodzine itp Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 Nic trudnego. Podaje się tylko numer seryjny, swoje dane i to chyba wszystko. Zajęło mi to 3 minuty. Pytań nie zadawano. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 2 lutego 2009 Opublikowano 2 lutego 2009 panowie jak to jest z komorkami(orange)?dodzwonic sie da..ale czy koszta polaczenia sa jakies prze(pipi)anie wysokie? mozna przez neta zglosci usterke - mi odrazu wyslami male potrzebne do wysylki jak dobrze opisalem problem oraz ze rozwiazania podane w necie nie pomogly Cytuj
jabba 0 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Witam. Podpowie mi ktoś czemu w historii przesyłki mam pozycję "zwrócono do nadawcy" ? Widzę po kolei pięknie co do minuty jak to XBOX opuścił moje miasto, trafiał w kolejne miejsca naszego kraju, pojawił się w Dusseldofie, we Frankfurcie (skan przybycia jest) a następna pozycja to właśnie "zwrócono do nadawcy" - tzn. do mnie ? Czemu ? Nagle MS Repair Center przestało istniec? Drzwi kurierowi nie otworzyli ? Data przy tej czynności to 5 II godzina 07:11 więc chyba było dośc czasu by tą paczkę podrzucic tam raz jeszcze. Początkowo byłem bardzo zadowolony z UPS, faktycznie szybko zabrali ode mnie paczkę, na drugi dzień była już nawet w Niemczech ale teraz jakiś przestój czy co, nie wiem. Ostatni wpis w historii to "W doręczeniu" z 5 II godzina 07:53, tylko czy to znaczy zwrot do mnie bo "nie znaleźli miejsca docelowego dla paczki" czy też podejmą próbę dostarczenia sprzętu do MS. Może niepotrzebnie się martwię, jeśli ktoś wie coś więcej o takiej sytuacji to proszę o wyjaśnienie. Dzięki. Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) Jabba, jeżeli dobrze pamiętam to "nadawcą" w tym wypadku jest M$. (chyba... przeglądnij ostatnie strony tematu, bo było o tym pisane kilka razy). Edytowane 6 lutego 2009 przez Fisiu Cytuj
milekp 78 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Może niepotrzebnie się martwię, jeśli ktoś wie coś więcej o takiej sytuacji to proszę o wyjaśnienie. Dzięki. Nadawcą jest m$ - wszystko jest w porządku. Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 7 lutego 2009 Opublikowano 7 lutego 2009 Muszę pochwalić ups.Byli u mnie 30 min po moim zatelefonowaniu Przez niekompetentna bae na infolinii x dopiero w piatek pojechal do sanatorium(zamowili mi kuriera mimo prosby o wyslanie drukow na maila i tego ze sam zamowie,a potem ktos zgubil list przewozowy) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.