mortis 2 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 9. Jaki jest numer telefonu na Polską infolinię?? 00800 441 17 96 (pipi) co to ma byc? nie dosc ze dwa zera z przodu to numer 10 cyfrowy ;/ jak sie na to dodzwonic? Cytuj
miki77 16 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 Nie wiem o co Ci chodzi. Z komórki dodzwoniłem się bez problemów. Cytuj
mortis 2 Opublikowano 21 lutego 2009 Opublikowano 21 lutego 2009 a ja probowalem i z komorki i z domowego ucinajac zera,kombinujac na wszystkie sposoby i nic ;/ przeciez jak sie na to dodzwnonic skoro to ma 10 cyfr? Komorkowy ma 9 a domowy 7 wiec automatycznie wyrzuca ze nie ma takiego numeru Cytuj
miki77 16 Opublikowano 21 lutego 2009 Opublikowano 21 lutego 2009 U mnie poszedł pełny numer. Może spróbuj z innego telefonu. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 21 lutego 2009 Opublikowano 21 lutego 2009 (edytowane) a ja probowalem i z komorki i z domowego ucinajac zera,kombinujac na wszystkie sposoby i nic ;/ przeciez jak sie na to dodzwnonic skoro to ma 10 cyfr? Komorkowy ma 9 a domowy 7 wiec automatycznie wyrzuca ze nie ma takiego numeru stacjonarny ma tez juz 9 cyfr na sztywno, byly zmiany jakbys nie wiedzial , (po za tym wczesniej tez sie podawalo 9cyfr (a nawet 10 bo z zerem) bo nikt nie bedzie zgadywal jaki masz kierunkowy a to tez czesc Twojego numeru tak jak poczatek komorkowego oznaczajacy konkretnego operatora, nikt Ci nie podaje komorki 6 cyfrowej z dopiskiem jaki operator zebys musial szukac jaki poczatek dodac) 00800 441 17 96 to nie jest numer w PL a w niemczech i musi byc tak jak jest bez zadnego ucinania zer bo one zpewne oznaczaja rozmowe zagraniczna... Edytowane 21 lutego 2009 przez Juchy Cytuj
magelan84 3 Opublikowano 23 lutego 2009 Opublikowano 23 lutego 2009 Właśnie przysłali mi xboxa, szybko nieco dłużej niż tydzień. Szkoda tylko , że zapomnieli naprawic... Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 23 lutego 2009 Opublikowano 23 lutego 2009 zadzwon i wyjasnij sprawe bo jak nie naprawili to watpie ze zapomnieli, raczej nie uznali gwarancji... Cytuj
magelan84 3 Opublikowano 23 lutego 2009 Opublikowano 23 lutego 2009 Dokładnie, kupiłem ponad dwa lata temu w jakieś pipidówce przy giełdzie i okazało sie, że konsola była otwierana. Mam teraz kilka pytań( wiem , że ten dział nie od tego , ale skoro już tu jest podjęty watek..) czy dysk z tej konosli będe mógł przełożyc do wersji ARCADe? i grać na starym profilu? Czy istnieja jakies przxerobione konsolki gdzie można przez neta grać? Niewiem co wybrać ps3 przerobioną konsole, czy jeszce raz zwykłego klocka zwłąszcza , że mam jescze pare gier które nie skonczyłem. Cytuj
jojok21 0 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 (edytowane) No kurde, jeszcze rano konsola działała bez problemu, wróciłem do domu i przy włączeniu znane wszystkim 3 czerwone diody. Czy zonaczają one jedynie smierć konsoli czy może jakiś przewód się poluzował? Sprawdzałem, ale mógłbym dokładniej. Kurde, naprawde nic nie wskazywało na awarię. Jesli to faktycznie koniec, to mam zadzwonić na infolinię? Konsola kupiona w Angli, ponad 1,5 roku temu, wyprodukowana w 2006 październik (przed chwila zarejestrowałem online), niemniej na rroda jeszcze jest gwara. Bedzie niezbędny rachunek? Bo nie wiem czy go znajdę, może byc ciężko. Edytowane 25 lutego 2009 przez jojok21 Cytuj
BieŃ 924 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 No kurde, jeszcze rano konsola działała bez problemu, wróciłem do domu i przy włączeniu znane wszystkim 3 czerwone diody. Czy zonaczają one jedynie smierć konsoli czy może jakiś przewód się poluzował? Sprawdzałem, ale mógłbym dokładniej. Kurde, naprawde nic nie wskazywało na awarię. Jesli to faktycznie koniec, to mam zadzwonić na infolinię? Konsola kupiona w Angli, ponad 1,5 roku temu, wyprodukowana w 2006 październik (przed chwila zarejestrowałem online), niemniej na rroda jeszcze jest gwara. Bedzie niezbędny rachunek? Bo nie wiem czy go znajdę, może byc ciężko. Nie znasz dnia ani godziny... Moja wyslana 13 wrocila praktycznie wczoraj(nikt nie odebral)dzis umowilem sie z nim co by wpadl jak bede z roboty w domu.Grzeje sie strasznie bo skate 2 zafoliowane czeka Cytuj
vagrant3 0 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 No kurde, jeszcze rano konsola działała bez problemu, wróciłem do domu i przy włączeniu znane wszystkim 3 czerwone diody. Moja padła dokładnie tak samo w sobotę. Rano grałem 2 godziny, później do pracy, a wieczorem od razu po włączeniu RROD. Wydawało mi się, że mam niezniszczalny model, bo przez 1,5 roku nie miałem z konsolą żadnych problemów. Więc faktycznie nie znasz dnia ani godziny ;] Też zastanawiałem się czy moze to nie problem z zasilaczem, ale po włączeniu konsoli lampka w zasilaczu świeci normalnie, na zielono (pytała o to też babka z infolinii). Tak czy inaczej robię sobie przerwę od X360. Infolinię załatwiłem w poniedziałek, ale dopiero jutro mogę załatwić wysyłkę, więc trochę sobie jeszcze poczekam. Tymczasem wyciągnąłem pierwszego Xboxa, po dwóch godzinach przełknąłem niską rozdzielczość i już bardzo przyjemnie mi się gra (Chronicles of Riddick, SEGA GT 2002 i Full Spectrum Warrior: Ten Hammers - nadrabiam to z czym kiedyś nie zdążyłem). Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 RRoD wyskoczył. 3 razy wkładałem i wykładałem kable, próbowałem bez dysku twardego...coś jeszcze powinienem zrobić, czy można już spokojnie dzwonić? Cytuj
jojok21 0 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 (edytowane) No to ja 'spokojnie' zadzwonię w piątek. Mam nadzieję, że albo nie będa cchieli tego paragonu, albo go znajdę. Trzeba wysłac w oryginalnym pudełku z kablami, czy bez? I czy zaznaczyć w rozmowie, że na dysku znajdują się cenne dane i chcę go odpiąć? A lamka w zasilaczu u mnie tez się niestety świeci normalnie... Na zielono jak włącze, na pomarańczowo jak X jest off. Szczerze mówiąc nie palę sie zbytnio do naprawy, bo i tak nie mam za bardzo w co grać, a Fable II nie okazał się cudem świata. A na PC TF2 i L4D - jakos wytrzymam do powrotu konsoli. Edytowane 25 lutego 2009 przez jojok21 Cytuj
HeXa 435 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 Wszystko masz w FAQ napisane jak nalezy postepowac w wypadku awari, przeczytaj, ciekawa lektura. Dam ci linka abys nie musial za duzo szukac http://www.psxextreme.info/FAQ-Procedura-s...360-t70738.html Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 (edytowane) W czasie zgłaszania usterki nie zaznaczyłem (bo konsultantka nie pytała) że konsola jest na gwarancji. Warto zadzwonić jeszcze raz, czy numer seryjny podany podczas rozmowy powinien im starczyć do ustalenia czy konsola jest na gwarancji? Skłaniam się ku tej drugiej opcji, ale wolę usłyszeć co mędrcy mają do powiedzenia. EDIT: Dzięki. Edytowane 25 lutego 2009 przez Thomas_PL Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 Po nr wiedza, jesli byloby po gwarze to by cie poinformowala Cytuj
xiii-13 0 Opublikowano 25 lutego 2009 Opublikowano 25 lutego 2009 Da się przenieść gwarę na inną osobę przy sprzedaży? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Da się przenieść gwarę na inną osobę przy sprzedaży? Jeśli była już zarejestrowana na kogoś - nie. Cytuj
BieŃ 924 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) Dostalem z powrotem x-a.Wysylalem elitke( 2007.07.04) i dostalem ja z wymieniona plyta i napedem(obudowa ta sama - poznalem po numerach i sladach).W kartonie karta z info. co wymienili,koperta zwrotna,borszurka jak podlaczyc pada.Po 12 dniach nie grania ciezko mi teraz stwierdzic czy konsola chodzi ciszej...przed awaria gralem duzo z dysku.Sam szum gdy konsola nie piluje plyty jest praktycznie taki sam jak wczesniej czyt. dosyc cicho.Ale wydaje mi sie ze naped chodzi troszke glosniej(motyw gdy wczytuje dane z plyty).Wazne ze dziala..jestem zadowolny i mam nadzieje ze kolejny rod mi sie nie trafi Edytowane 26 lutego 2009 przez BieŃ Cytuj
Junkhead 33 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Mam tylko wydrukować etykietę zwrotną i pokwitowanie? W mailu jest napisane, żeby umieścić etykietę w woreczku przesyłki UPS. Dalej jest napisane, Jeśli nie masz woreczka,...i w tym miejscu urywa tekst. Mogą to normalnie przykleić, klejem albo cuś? Etykieta ma być wydrukowana na pół strony? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Jezuuuuuu, bierzesz koszulke, wkladasz kartke, zaklejasz z 3 stron, po podpisaniu przez kuriera czy zeskanowania sobie nr. wkladasz i zaklejasz wejsce Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 woreczek ma kurier przyjdzie to sobie wlozy gdzie trzeba i w co trzeba, bez paniki... Cytuj
Czoperrr 5 239 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 Jak sprawdzić status naprawy? Na stronie microsoftu wpisuje mój numer ID naprawy, a drugie pole to kod pocztowy. Wpisuje mój, pisze że nie pasuje do numeru ID naprawy, wpisuje kod Frankfurtu, ten z kartki i to samo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.