ping 9 048 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 wpisujesz kod pocztowy z kreską? Jeśli tak to wpisz bez. Cytuj
Halcos 1 Opublikowano 4 marca 2009 Opublikowano 4 marca 2009 Wiadomo już może czy MS wstawia serwisowanym konsolom płyty Jasper? Cytuj
Fuji 1 Opublikowano 4 marca 2009 Opublikowano 4 marca 2009 (edytowane) Mam nadzieje, że może to być ten topic Ja mam problem z padem. Dziś sobie gram i po chwili wcisnął mi sie guzik ''Y' w ogóle nie odbija tak jak na początku. Na szczęscie da się grać, ale trzeba w niego walić Moje pytanie musze go koniecznie rozkręcić, czy po jakimś czasie sam się nastawi? edit: odstawilem go na 5minut aby napisac post a teraz patrze i jest juz raczej wszytsko ok haha dziwne moze gumka sie musiala nastawic Edytowane 4 marca 2009 przez Fuji Cytuj
deek 0 Opublikowano 4 marca 2009 Opublikowano 4 marca 2009 (edytowane) mam pytanko jeszcze, wydrukowałem tą etykiete elektroniczną nakleiłem na paczke i tyle wystarczy?? bo w mejlu od xbox support jeszcze pisze cos takiego : " Na zewnetrznej stronie przesylki prosimy umiescic adres zwrotny oraz numer Klienta" czyli jeszcze musze pisać na paczce znowu swój adres i numer klienta ?? (przecież mój adres jest na tej etykicie którą drukowałem) edit. numer klienta widze że jest na tej etykiecie dopier teraz zauważyłem Edytowane 4 marca 2009 przez deek Cytuj
wujakamil 1 Opublikowano 4 marca 2009 Opublikowano 4 marca 2009 (edytowane) Wrócił do mnie xbox po tyg. i dwóch dniach. Dostałem inną konsolę, zupełnie nowa obudowa ale naklejka z tymi samymi numerkami (fajnie bo stara była już trochę porypana od noszenia w plecaku ) a zaznaczyli że wymienili tylko płytę główną i napęd, teraz chodzi cichutko. Po raz kolejny nie mam zastrzeżeń do pracy serwisu i UPS. Edytowane 4 marca 2009 przez wujakamil Cytuj
vagrant3 0 Opublikowano 4 marca 2009 Opublikowano 4 marca 2009 Wrócił do mnie xbox po tyg. i dwóch dniach. Dostałem inną konsolę, zupełnie nowa obudowa ale naklejka z tymi samymi numerkami (fajnie bo stara była już trochę porypana od noszenia w plecaku ) a zaznaczyli że wymienili tylko płytę główną i napęd, teraz chodzi cichutko. Po raz kolejny nie mam zastrzeżeń do pracy serwisu i UPS. Do mnie niedługo wróci konsola (wysłałem pierwszy raz. padła po ponad 1,5 roku). Również przyznaje, ze serwis i UPS działają bezbłędnie Kuriera miałem w czwartek a dziś już odesłali do mnie 360-tkę. Spodziewam się jednak, że na następną awarię nie będę długo czekał... Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 6 marca 2009 Opublikowano 6 marca 2009 Ważne pytanie: Właśnie zaliczyłem piątego RoD'a. Padła mi jednak trzecia konsola. W serwisie odmówiono mi "prezentu" pocieszenia mówiąc, że takie przysługują od momentu trzeciej naprawy tej samej konsoli. Awanturować się jutro dalej z managerem czy odpuścić? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 7 marca 2009 Opublikowano 7 marca 2009 W serwisie odmówiono mi "prezentu" pocieszenia mówiąc, że takie przysługują od momentu trzeciej naprawy tej samej konsoli. Awanturować się jutro dalej z managerem czy odpuścić? Chcesz się awanturować o to, że serwis przy realizacji gwarancji nie chce ci dać prezentu??? W dupach już się poprzewracało Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 7 marca 2009 Opublikowano 7 marca 2009 Sry za offa ale jak wy łapiecie RODa po NXE i możliwości instalowania gier na dysk? Cytuj
wujakamil 1 Opublikowano 7 marca 2009 Opublikowano 7 marca 2009 Sry za offa ale jak wy łapiecie RODa po NXE i możliwości instalowania gier na dysk? Ja musiałem na nowo instalować . Cytuj
Gość tk Opublikowano 7 marca 2009 Opublikowano 7 marca 2009 24. Co powinienem znaleźć w paczce gdy dostanę konsolę z serwisu?? Wraz z konsolą w pudełku powinniśmy znaleźć: - Plastikowa karta (format karty kredytowej), na której znajduje się kod na 1 miesiąc Xbox Live Gold. ( niestety ostatnio najczęściej brakuje tego ostatniego elementu, na co zawsze można poskarżyć się na infolinii) Faktycznie dają, dzwonił ktoś? Cytuj
miki77 16 Opublikowano 7 marca 2009 Opublikowano 7 marca 2009 Mam pytanie - nie mam gwarancji, a potrzebuję oddać konsolę do serwisu. Czy jeśli "zrobię RRODa" (czyt. okrycie kocem konsoli) i wyślę do serwisu, to naprawią oni tylko sprawę związaną z kręgiem, czy mogą też naprawić inne kwestie? Cytuj
MrSatan 20 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 24. Co powinienem znaleźć w paczce gdy dostanę konsolę z serwisu?? Wraz z konsolą w pudełku powinniśmy znaleźć: - Plastikowa karta (format karty kredytowej), na której znajduje się kod na 1 miesiąc Xbox Live Gold. ( niestety ostatnio najczęściej brakuje tego ostatniego elementu, na co zawsze można poskarżyć się na infolinii) Faktycznie dają, dzwonił ktoś? dają, ale po 3 awarii xboxa na gwarancji - maja wytyczne i listę przypadków kiedy prezent dać. Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Mam pytanie - nie mam gwarancji, a potrzebuję oddać konsolę do serwisu. Czy jeśli "zrobię RRODa" (czyt. okrycie kocem konsoli) i wyślę do serwisu, to naprawią oni tylko sprawę związaną z kręgiem, czy mogą też naprawić inne kwestie? W ten sposób nie zrobisz RRODa. Jak szczelnie zawiniesz konsolę to po pewnym czasie sama się wyłączy w obawie przed przegrzaniem. Odczekasz chwilę i będzie dalej działać, jak działała. Cytuj
miki77 16 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 A czy nic się nie stanie, jeśli powiem im na infolinii o konsoli z RRODem, pomimo tego, że go nie mam? Na anglojęzycznych forach przeczytałem, że naprawiają bez problemów, ale nie jestem pewien jak to jest w Czechach. Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 (edytowane) W serwisie odmówiono mi "prezentu" pocieszenia mówiąc, że takie przysługują od momentu trzeciej naprawy tej samej konsoli. Awanturować się jutro dalej z managerem czy odpuścić? Chcesz się awanturować o to, że serwis przy realizacji gwarancji nie chce ci dać prezentu??? W dupach już się poprzewracało Nie. Walczę o swoje. Na żabojadzkimserwisie (a z takiego musę skorzystać) po czwartej naprawie dają grę/pada itp. Mi odmówili dlatego, że to moja piąta naprawa na trzech różnych konsolach. A Elite'a kupiłem bo miał być rzekomo mniej awaryjny. Tak więc o moją dupę się nie martw. Edytowane 8 marca 2009 przez Maiden Cytuj
milekp 78 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Nie. Walczę o swoje. Na żabojadzkimserwisie (a z takiego musę skorzystać) po czwartej naprawie dają grę/pada itp. Mi odmówili dlatego, że to moja piąta naprawa na trzech różnych konsolach. Tak więc o moją dupę się nie martw. Już nie martwię się o twoją dupę lecz o inną część ciała. Który serwis gwarantuje ci otrzymanie prezentu nawet po pięćsetnej naprawie? Masz to gdzieś zapisane w karcie gwarancyjnej? Jest to tylko i wyłącznie dobra wola i fajny, dobrowolny gest serwisu. I ty chcesz się awanturować? Walczyć o "swoje"? To dobrowolny prezent to już jest "twoje"? Weź się chłopie ogarnij i nie ośmieszaj - przeczytaj jeszcze raz o co ty chcesz się awanturować i przemyśl kilka dni. I nie zaśmiecaj mi już PW. Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 O ile będziesz sobie dalej wobec mnie pozwalał na tak beszczelne odzywki to owszem, będę Cię upominał. We Francji reguły są proste: konsola zepsuję Ci się czwarty raz - masz prawo do "prezentu". Sami sobie taką zasadę narzucili, więc nie widzę powodu dla którego nie miałaby zostać wobec mnie zaaplikowana. I wcale się takiej politycę nie dziwię - nie wiem, jak można było wypuścić na rynek bubla jakim jest trzystasześćdziesiątka - nie pamiętam bardziej awaryjnej konsoli. Trzeba być skończonym fanboyem, żeby twierdzić inaczej. Bez żadnej złośliwości mogę napisać, że czuję się przez MS okradziony. "Normalny" sprzęt elektroniczny nie psuję się z częstotliwością 1/10 miesięcy. Sorry. EOT. Cytuj
escobarek 37 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Dziś po kilku minutach konsola sama mi się wyłączyła przy okazji ukazując mym oczom piękne czerwone półkole, cudownie migające i w ogóle. Oczywiście żaden monit z numerem błędu nie wyskoczył. Doczytałem, że może to być wina przegrzania konsoli co oczywiście możliwym nie jest bo nie grałem na niej od kilkudziesięciu godzin. Odczekałem jednak kilka godzin i sytuacja ta sama. Włączyłem jeszcze parę razy i za każdym razem wyłączała się po minucie kilku. Rozumiem, że nie ma szans na nagły cud - pozostaje spakować konsolę do pudełka (model Arcade kupiony na początku kwietnia 2008. roku - nie doczekała nawet pierwszych urodzin..) i wykonać telefon do obsługi Microsoftu? Cytuj
vagrant3 0 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Rozumiem, że nie ma szans na nagły cud - pozostaje spakować konsolę do pudełka (model Arcade kupiony na początku kwietnia 2008. roku - nie doczekała nawet pierwszych urodzin..) i wykonać telefon do obsługi Microsoftu? Przeczytaj sobie FAQ do procedury serwisowej, bo tam jest generalnie wszystko co jeszcze musisz wiedzieć. Cytuj
escobarek 37 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 fa.. nie w tym temacie posta dałem co trzeba. Ale w sumie na jedno i tak wyszło bo na cud to ja nie liczę. Tak więc jutro ruszę z całą procedurą i tylko mogę mieć nadzieję, że w miarę szybko zostanie wszystko załatwione. Dzięki za odpowiedź. Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) Panowie, mam poważny problem. Wysłałem konsolę do serwisu, dzisiaj wróciła...i nie została naprawiona. Podobne majstrował ktoś przy niej lub próbował to zrobić. Dzwonię na infolinię, bla, bla, bla. Konsola została zbanowana niby i już nie mam gwarancji w Microsofcie... WFT?!!!!! Nowa konsola kupiona w Robsonie, zero przeróbek, żadnych cheatów, xbox live opłacony, same oryginalne gry... Panowie...co ja u licha mam z tym zrobić? Do Robsona? Da to coś? Odeślą do MS i znowu wróci... Edytowane 9 marca 2009 przez Thomas_PL Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Panowie, mam poważny problem. Wysłałem konsolę do serwisu, dzisiaj wróciła...i nie została naprawiona. Podobne majstrował ktoś przy niej lub próbował to zrobić. Dzwonię na infolinię, bla, bla, bla. Konsola została zbanowana niby i już nie mam gwarancji w Microsofcie... WFT?!!!!! Nowa konsola kupiona w Robsonie, zero przeróbek, żadnych cheatów, xbox live opłacony, same oryginalne gry... Panowie...co ja u licha mam z tym zrobić? Do Robsona? Da to coś? Odeślą do MS i znowu wróci... Za co niby została zbanowana? wytłumaczyli tą wiksę na infolinii? Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) Nie powiedziała, ale rozmowa szkła w kierunku piratów, coś tam też mamrotała że może przez to że XL nie ma w PL, więc niby może łamię postanowienia EULA... Po tym jak usłyszałem że gwarancja została unieważniona, konsola zbanowana i zasadniczo nic nie mogą zrobić to powiedziałem "żegnam"... Edytowane 9 marca 2009 przez Thomas_PL Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) Nie powiedziała, ale rozmowa szkła w kierunku piratów, coś tam też mamrotała że może przez to że XL nie ma w PL, więc niby może łamię postanowienia EULA... Po tym jak usłyszałem że gwarancja została unieważniona, konsola zbanowana i zasadniczo nic nie mogą zrobić to powiedziałem "żegnam"... Z jakiej przyczyny zbanowali skoro ty na oryginałach jechałeś? Przyznałeś im się przez telefon, że korzystasz z XBL? Jesli tak, to niepotrzebnie. W ogóle ta sprawa to śmiech na sali. Zbanować nieprzerabiana konsolę za piraty i unieważnić gwarę to szczyt chamstwa. Do sądu bym ich podał. Sprawdź czy ten egzemplarz, który dostałeś jest przerobiony. Nie wiem jak ale sprawdź. Edytowane 9 marca 2009 przez Gooralesko Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.