milekp 78 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Może sklep sprzedał konsolę przy której ktoś majstrował? Nie twierdzę, że sklep zrobił to świadomie (są chociażby instytucje zwrotu i upłynnienie tego samego towaru). Może ktoś próbował przerobić, nie udało mu się i oddał do sklepu? A może ta konsola jest przerobiona a ty nie wiesz, że jest? Może popróbować z Robsonem (jeśli nie minęło 2 lata) wyegzekwować realizację reklamacji na podstawie niezgodności towaru z umową? Myślę, że kwestia XBL nie ma tu nic do rzeczy, panienka nie wiedziała już co wymyślić i najłatwiej jej było w ten sposób zakończyć rozmowę. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) Ale jak udowodni, że to nie on przerobił konsolę (jeżeli jest przerobiona)? Tomasz jest tutaj w patowej sytuacji. Edytowane 9 marca 2009 przez Gooralesko Cytuj
milekp 78 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Ale jak udowodni, że to nie on przerobił konsolę (jeżeli jest przerobiona)? Tomasz jest tutaj w patowej sytuacji. Tak się zastanawiam - jeśli nie było fizycznej ingerencji w mechanizm konsoli lub czy "próba grzebania w niej" wyłącza mnie z prawa skorzystania z niezgodności towaru z umową, jeśli moje działania nie były przyczyną wystąpienia wady? Sądzę, że nie, ale Tomaszu, zadzwoń do rzecznika praw konsumenta, u nas na Kozią. Gwarant może cię olać (bo gwarancja jest dobrowolna) ale sklep przy niezgodności już raczej nie bardzo. Oczywiście nie dyskutujemy czy uwzględni reklamację, czy nie, bo to inna bajka. Natomiast sądzę, że przyjąć musi. Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Podobno na Koziej jest "Klub Federacji Konsumenta". Do nich, czy do obojętnie której z tych placówek? Idzę dzwonić do Robsona, zobaczymy co powiedzą. Miejski Rzecznik Praw Konsumenta ul. Wierzbięcice 45 61-558 Poznań tel. (0-61) 833-19-51 Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta ul. Jackowskiego 18 60-511 Poznań tel. (0-61) 841-05-47 Sąd Konsumencki Al. Marcinkowskiego 3 60-900 Poznań tel. (0-61) 852-51-58 Klub Federacji Konsumenta ul. Kozia 8 61-835 Poznań tel. (0-61) 851-61-52 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ul. Zielona 8 61-851 Poznań tel. (0-61) 852-77-50 tel. (0-61) 851-86-44 fax (0-61) 851-86-44 Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) Nie kumam. Przecież przed wysyłką jak się składa zamówienie naprawy w M$ to podaje się numer seryjny konsoli który oni weryfikują "czy jest gwarancja czy nie, czy jest ban czy nie", a słyszałem, ze ludzie wysyłają nawet przerobione konsole i wracają im naprawione bo M$ wymienia tylko płytę główną. Są 3 opcje: - kupiłeś nieświadomie przerobioną konsolę ze zwrotu, a jeżeli uszkodzony był napęd to to wyłapali i pozamiatane. - pomylili si.ę odsyłajac Ci zbanowaną konsolę jakiegoś typa - M$ popełnił po prostu jakiś błąd Dzwoń i dopytuj się Tomaszu za co masz tego bana, jak dalej będą strzelać z tyłka to mozesz im powiedzieć, ze w takim wypadku jesteś bardzo rozczarowany i zawiedziony jakością działaniem usługi - oni to wszystko nagrywają więc konsultant moze się złamać i poszukać wyjścia z sytuacji. PS: A tak w ogóle to przerobione konsole przypadkiem nie zostają w serwisie i nie trzeba ich od nich wykupić? Edytowane 9 marca 2009 przez Aramis Cytuj
milekp 78 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Podobno na Koziej jest "Klub Federacji Konsumenta". Do nich, czy do obojętnie której z tych placówek? Zawszę dzwonię na Kozią ale możesz zadzwonić pod każdy z tych adresów, oprócz oczywiście Sądu Konsumenckiego. Cytuj
Halcos 1 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Dzisiaj po 11 dniach moja konsola wróciła z serwisu po błędzie E74. Wymieniono płytę główną, a pozostawiono ten sam sflashowany napęd Benq. Dali mi miesięczną zdrapę na Lajwa. Skończyło się to o wiele lepiej niż przypuszczałem. Cytuj
BBGodzilla 1 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Panowie stało się - czy ktoś mógłby mi powiedzieć co się dzieje z sejwami gier ? Bo w UK dadzą mi nową konsolkę tylko jest taki problem bo zdaje mi się że stracę wszystkie sejwy z gier ? Help (PS. Czy sejwy z gier też są updloadowane na serwer microsoftu czy pozostają na HDD ? ) Cytuj
MrSatan 20 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Panowie stało się - czy ktoś mógłby mi powiedzieć co się dzieje z sejwami gier ? Bo w UK dadzą mi nową konsolkę tylko jest taki problem bo zdaje mi się że stracę wszystkie sejwy z gier ? Help (PS. Czy sejwy z gier też są updloadowane na serwer microsoftu czy pozostają na HDD ? ) Jak Ci nie padł dysk albo memorka - to sejwy masz na bank, przecież tam masz sejwy. Do serwisu dajesz gołą konsolę - chyba w UK tez tak jest? Cytuj
BBGodzilla 1 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 Tak tylko że pójdę do sklepu oddam im zepsutego xboxa a oni zza lady dadzą mi nowego Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 No ale w czym Ty tak naprawdę widzisz problem? Odpinasz dysk od zepsutego i wpinasz do nowego X'a Cytuj
orion50 632 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 Jak wyślę konsolę do serwisu to czy zamontują mi tą płytę główną z 256 mb. ? Cytuj
BBGodzilla 1 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 No ale w czym Ty tak naprawdę widzisz problem? Odpinasz dysk od zepsutego i wpinasz do nowego X'a (pipi)a człowieku - pakuje xboxa z dyskiem , kablami , padem , headsetem i wszystkim innym do pudła , idę do sklepu , oddaje całe pudło , dostaje nowego Xboxa360 kapisz ? w takim wypadku chyba nie bede miec mojego starego dysku ?! Cytuj
kendzior 21 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 No chyba umiesz rozmawiać i się dogadać z kolesiem odnośnie dysku? o_O Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 no to mówisz że zostawiasz dysk bo masz tam wszystkie dane a jak się będą rzucać to niech zrobią transfer plików na nowy dysk. kapisz, (pipi)a? Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 (edytowane) Moj koles ma jakis dziwny problem z konsola w wersji Arcade. Posiada kilka gier i najczesciej w samochodowkach ( scislej mowiac Midnight Club: Los Angeles) nastepuje wieszanie sie gry ( poprzez guide button`a mozna spokojnie wejsc do dashboard`u ). Wszystko wskazywalo na to, ze uszkodzony jest czytnik. Nie dawno zostal zakupiony dysk, aby rozwiazac problem. Okazalo sie, ze gry nie mozna zainstalwac na dysku ( przy 40% wyskakuje stosowny komunikat ). Plyta nowa, brak rys. Wynikalo z tego, ze uszkodzony jest czytnik, albo plyta z gra. Koles nie wytrzymal i zadzwonil do centrali MS. Poradzono mu, aby odlaczyl dysk oraz karte pamieci i aby sprawdzil czy teraz gra sie nie wiesza. Okazalo sie, ze wszystko ladnie dziala ( tym samym czytnik wydawal sie ok ). Babka z infolinii powiedziala, ze walnieta jest karta pamieci, przysla mu nowa i powinno byc ok ( oczywiscie sprawa z dyskiem twardym zostala pominieta ). Po zakonczeniu rozmowy tel, postanowilismy znowu podlaczyc dysk i karte pamieci. Gra ponownie zaczela sie wieszac. Aby sprawdzic czy problem stanowi plyta z gra postanowilem zainstalowac ja na swoim dysku poprzez swoja konsole. Instalacja przebiegla bez zadncyh problemow.( wiec wyglada na to, ze plyta jest rowniez ok). Czy mial ktos podobna sytuacje i wie o co chodzi? Plyta wydaje sie ok, czytnik rowniez ( gdy nie ma podlaczonej do konsoli karty pamieci oraz dysku ). Edytowane 10 marca 2009 przez bebbop Cytuj
Osaka 4 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Dziś na meila dostałem etykietę do wydrukowania. Konsole zgłosiłem przez neta, nigdzie nie dzwoniłem. I teraz pytanie. Etykietę drukuje naklejam na paczkę, zanoszę do siedziby upsa u mnie w mieście i oni już będą zorientowani co z tym robić ? Nie będą wołać żadnej kasy etc. ? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Etykietę drukuje naklejam na paczkę, zanoszę do siedziby upsa u mnie w mieście i oni już będą zorientowani co z tym robić ? Nie będą wołać żadnej kasy etc. ? Nie, nie będą chcieć żadnej kasy. Nie musisz zanosić do siedziby - zadzwoń, kurier przyjedzie do ciebie po nią. Cytuj
Osaka 4 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Zadzwonić i powiedzieć, że mam do wysłania paczkę do M$ i sami się już kapną ? Bo tą etykietę dostałem wczoraj, więc nie wiem czy to tak szybko działa. Wiem, że to takie trochę prowadzenie za rękę, ale nigdy nie wysyłałem jeszcze konsoli i nie chciałbym sobie nerwów psuć po drodze. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Wiem, że to takie trochę prowadzenie za rękę, ale nigdy nie wysyłałem jeszcze konsoli i nie chciałbym sobie nerwów psuć po drodze. No to zadaj sobie trochę trudu i przeczytaj faq podwieszony na tej stronie. Kolega opall nie po to męczył się, żeby teraz zaśmiecać wątki tymi samymi pytaniami po raz n-ty A co do pytania - tak, dzwonisz i mówisz, że masz do wysłania paczkę o numerze xxxxxxxxx. Oni przyjeżdżają, odbierają i po jakimś czasie przywożą z powrotem. Cytuj
deek 0 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 kurde sprawdzam status na stronce UPS i od wczoraj właściwie to od wtorku(10.03.2009) późnym wieczorem mam status OTRZYMANO INFORMACJE ROZLICZENIOWE-co oni tyle dni robią ?? kurde myślałem że konsole bede miał na piątek.... .Przypomne że we wtorek to ona niby była już naprawiona i otrzymałem numer powrotny paczki abym mógł ją śledzić... Czy to normalne żebym tyle czasu miał ten status OTRZYMANO INFORMACJE ROZLICZENIOWE?? mamy 12.03 godzina 19.20 i dalej ten sam status Cytuj
milekp 78 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 Czy to normalne żebym tyle czasu miał ten status OTRZYMANO INFORMACJE ROZLICZENIOWE?? mamy 12.03 godzina 19.20 i dalej ten sam status Tak, to normalne. Kiedyś na infolinii dowiedziałem się, że z Frankfurtu naprawione konsole wychodzą raz na kilka dni, większą partią. Więc może się zdarzyć, że dany sprzęt leży parę dni do uzbierania się "paczuszki" do Polski. Cytuj
deek 0 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 ok dzięki za odpowiedz, bo troche sie zmartwiłem. Status mam od wtorku od godziny 18. myśle że może jutro coś sie ruszy w tej sprawie... pozdrawiam i dzięki za odpowiedz.:) Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 ok dzięki za odpowiedz, bo troche sie zmartwiłem. Status mam od wtorku od godziny 18. myśle że może jutro coś sie ruszy w tej sprawie... pozdrawiam i dzięki za odpowiedz.:) Tym statusem to się tak nie sugeruj za bardzo. Ja ostatnio jak wysłałem konsolę i śledziłem status to miałem napisane, że skan zrobiono na granicy polsko-niemieckiej, a w statusie było "Zwrócono do nadawcy", jako nadawca podany był adres tego serwisu w Niemczech. Już się bałem, że coś porąbali i konsola znowu poszła do Niemiec, ale po 2 dniach dotarła paczka i wszystko happy endem się skończyło. Ogólnie 2 razy już mi X360 padł i nie zdarzyło się żeby cała procedura trwała dłużej niż 2-2,5 tygodnia. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 21 marca 2009 Opublikowano 21 marca 2009 Dołączam do grona poszkodowanych E74 na Premiumie, a miał się nie przegrzewać. Druga sprawa jak nie RROD to E74. Chciałem spytać w ile załatwiają E74, czy to różnie bywa? Z tego, co czytałem to nie dłużej niż 2,5 tygodnia. Żałosne jest to, że u nas nie ma serwisu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.