ArniHell 0 Opublikowano 22 marca 2009 Opublikowano 22 marca 2009 Jeśli masz Roda albo E74 to oni nawet się będą w to bawić tylko ci nową konsolę wyślą. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 22 marca 2009 Opublikowano 22 marca 2009 Jeśli masz Roda albo E74 to oni nawet się będą w to bawić tylko ci nową konsolę wyślą. Ja nie dostałem nowej konsoli Cytuj
ArniHell 0 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 (edytowane) To dziwne bo mój kumpel miesiąc temu wysłał z RRODem i mu wysłali nową konsole ze starym dashem, musiał datę i godzinę ustawiać jak ją włączył. Edytowane 23 marca 2009 przez ArniHell Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 Ja wyslalem w listopadzie a otrzymalem naprawiona (nie nowa) konsole lecz z starym Dashem choc mialem NXE Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 23 marca 2009 Opublikowano 23 marca 2009 (edytowane) Jak wyślę konsolę do serwisu to czy zamontują mi tą płytę główną z 256 mb. ? jaka konsole wyslesz? To dziwne bo mój kumpel miesiąc temu wysłał z RRODem i mu wysłali nową konsole ze starym dashem, musiał datę i godzinę ustawiać jak ją włączył. wszsytkie plyty maja taki dash z jakim sa wyprodukowane nie produkuja plyt z NXE jak na razie i chyba sie nie zapowiada w tej chwili zadnych zmian... i wszystkiem nie naprawiaja nic tylko wymieniaja podzespoly bez wyjatku a E74 to nie zadne przegrzanie przegrzanie to 2 czerowne diody ewentualnie 3 i odpowiednie kody bledu (rzadkosc) Edytowane 23 marca 2009 przez Juchy Cytuj
Neoman 93 Opublikowano 26 marca 2009 Opublikowano 26 marca 2009 (edytowane) We wtorek, po 10 dniach, przyszedł wreszcie mój klocek. Uradowany odpalam go i co... i DUPA! GTA wiesza się tak samo jak przedtem. Widać, że chyba było coś robione bo dash był ustawiony na angielski i jest kartka. Z kartki, którą dołączyli do konsoli wynika, że był problem z "mother board". Przed wysłaniem zdiagnozowali, że jest problem z zamarzaniem obrazu. Podejrzewam, że to wina nowego dasha bo ostre zwiechy GTA zaczęły się właśnie po jego zainstalowaniu. Część dasha zainstalowana jest w konsoli i GTA nie wyrabia. Tylko żeby można było jakoś odinstalować to gówno ale nie. Trzeba aż wysyłać do serwisu :angry2: Dzisiaj włączam konsole by sobie pociupać w Ace Combat a tu ZONK! Błąd E74. Zrestartowałem konsole i teraz działa ale boję się, że to się powtórzy. Edytowane 27 marca 2009 przez Neoman Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 ale jaki dash miales jak przyszlo to z serwisu? NXE czy nie jesli NXE to raczej nic nie zmieniali, mogli jedynie testowac i tester sobie przelaczyl dasha na anglika jesli nie bylo NXE to wymienili plyte na nowa jesli juz pojawil CI sie E74 to raczej bedzie do wymiana znow plyta... Cytuj
Doneth 3 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 (pipi). Wyskoczył mi RROD. Dzwonię sobie na infolinię, chcę zarejestrować konsolę a tu dupa babeczka mi mówi, że ten serial jest już wykorzystany. Jestem pierwszym właścicielem, rejestrowałem się tylko na live. Na dodatek kazała mi przesłać zdjęcie rachunku a ja mam tylko kartę gwarancyjną od Robsona. (pipi)a. Nie wiem co zrobić. Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Jako ciekawostkę podam fakt że ja od Robsona dostałem rachunek, ale karty gwarancyjnej już nie... Cytuj
milekp 78 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Jako ciekawostkę podam fakt że ja od Robsona dostałem rachunek, ale karty gwarancyjnej już nie... A jak ci się skończyła historia z tym banem? Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Nie skończyła się. Czekam na odpowiedz Robsona (reklamacja). Cytuj
teddy 6 888 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 (pipi). Wyskoczył mi RROD. Dzwonię sobie na infolinię, chcę zarejestrować konsolę a tu dupa babeczka mi mówi, że ten serial jest już wykorzystany. Jestem pierwszym właścicielem, rejestrowałem się tylko na live. Na dodatek kazała mi przesłać zdjęcie rachunku a ja mam tylko kartę gwarancyjną od Robsona. (pipi)a. Nie wiem co zrobić. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że jak rejestrujesz się na Live to podajesz dane i numer seryjny konsoli i dlatego już miałeś go wykorzystany. Musisz chyba podać dane z internetowej rejestracji i po kłopocie. Jak już pisałem nie jestem pewien bo dawno temu rejestrowałem swoją, ale możesz spróbować. Cytuj
kendzior 21 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Przy rejestracji na live nie podaje się numeru seryjnego. Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Może miał na myśli rejestrację konsoli przez xbox.com? Cytuj
SeD 12 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Konsola mi padła 18 tego, kurier zabrał 20 tego. Dziś dostałem z powrotem. Myślałem że coś dorzucą za drugą naprawę. Wymienili mi na nową konsolę z datą produkcji przed 2 miesięcy. Ciekawe jest tylko to że po sprawdzeniu na stronie, gwarancja kończy mi się w czerwcu. Na poprzednią konsolę skończyła mi się pół roku temu. Od daty czerwcowej mam jeszcze rok na RoD-a czy to jest już ostateczny termin? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Gwarancja na www jest zle liczona/wyswietlana Cytuj
jarken 33 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Dzisiaj kurier zabrał mojego X360 do Frankfurtu (koniec gwarancji: 16kwietnia ). Ciekawe, kiedy wróci. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 4 kwietnia 2009 Opublikowano 4 kwietnia 2009 Czy ryzyko pojawienia się tego samego błędu, po serwisowaniu, jest takie same jak było, czy serwis stosuje jakieś zabiegi które je obniżają? Rozumiem, że nawet jak otrzymam nową konsolę to ryzyko to samo, nie ma żadnych "unowocześnień"? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 5 kwietnia 2009 Opublikowano 5 kwietnia 2009 (edytowane) wielokronie sie pisze serwis nic nie naprawia serwis wymienia na nowe cale podzespoly, a w srodku sa rozrozniane dwa, plyta glowna i naped, jak padla Ci plyta to masz nowa plyte, na kartce zaznaczaja co Ci wymienili... a to czy zmneijszyla Ci sie awaryjnosc to wszsytko zalezy co dolkladnie wysylales i co dokladnie dostales zazwyczaj to samo przychodzi wiec nic sie nie zmienia... Edytowane 5 kwietnia 2009 przez Juchy Cytuj
jarken 33 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Dzisiaj kurier zabrał mojego X360 do Frankfurtu (koniec gwarancji: 16kwietnia ). Ciekawe, kiedy wróci. Oho, konsola została naprawiona i została dzisiaj wysłana z powrotem do mnie. Pewnie po świętach wróci. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Dzisiaj kurier zabrał mojego X360 do Frankfurtu (koniec gwarancji: 16kwietnia ). Ciekawe, kiedy wróci. Oho, konsola została naprawiona i została dzisiaj wysłana z powrotem do mnie. Pewnie po świętach wróci. Naprawiona w tydzień, u mnie tak samo. Na stronie X'a jest już status: "wysłano do klienta". Zastanawiam się właśnie, czy aby napewno została naprawiona, wszyscy zazwyczaj piszą, że dostali konsolę po dwóch tygodniach, a ktoś pisał, że wróciła do niego po tygodniu nie naprawiona z unieważnioną gwarą. Cytuj
Janush 224 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Ktoś próbował robić coś takiego : http://www.youtube.com/watch?v=NUxGTpSulLQ Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Opublikowano 10 kwietnia 2009 (edytowane) Dzisiaj kurier zabrał mojego X360 do Frankfurtu (koniec gwarancji: 16kwietnia ). Ciekawe, kiedy wróci. Oho, konsola została naprawiona i została dzisiaj wysłana z powrotem do mnie. Pewnie po świętach wróci. Naprawiona w tydzień, u mnie tak samo. Na stronie X'a jest już status: "wysłano do klienta". Zastanawiam się właśnie, czy aby napewno została naprawiona, wszyscy zazwyczaj piszą, że dostali konsolę po dwóch tygodniach, a ktoś pisał, że wróciła do niego po tygodniu nie naprawiona z unieważnioną gwarą. A jednak naprawiona , szybko się z tym uporali. Dostałem przedłużenie na Live'a o miesiąc Napisali, że wymienili mi płytkę główną, pewnie wątpliwe, że z JASPEREM, co? Zapewne dalej mam FALCONA. Ciekaw jestem jak długo tym razem pociągnie. Edytowane 10 kwietnia 2009 przez Cold Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Opublikowano 10 kwietnia 2009 (edytowane) Ja wysłałem moją we wtorek 01.04 dzisiaj wróciła wymieniona na nową (produkcja 2009-02-09 ze wszystkimi foliami na napędzie, IRDA itp. wygląda na całkiem nową, ale czy tak jest trudno stwierdzić), więc jak widać szybko. Dodam jeszcze, że to moja 4 wysyłka, więc dostałem już pocztą niemiecką 2gi raz od nich pada wifi i kiedyś GOW 1. Jestem bardzo zadowolony z serwisu MS, znacznie mniej z jakości sprzętu. Ale z drugiej strony 2 pady i gra za jakiś czas odpoczynku bez konsoli to mi się opłaca. Przynajmniej pozaliczałem zaległości na uczelni Acha a konsola ponad 2 lata po zakupie (prod. 2006-09-22), a wysłałem ją z powodu ROD i napędu nie czytającego w ogóle płyt i byłem ciekaw czy wymienią tylko płytę gł., czy może też napęd - a tu zonk - nowa ! Edytowane 10 kwietnia 2009 przez KIELiCH Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Opublikowano 10 kwietnia 2009 Dostałem pisemko od Robsona. W ramach udowodnienia swojej solidności proponują profesjonalny serwis konsoli za 100 zł... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.