Maciek9 0 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 Z tym znajomym to dobry pomysł, chyba nie ma na paragonie danych konsoli? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 Z tym znajomym to dobry pomysł, chyba nie ma na paragonie danych konsoli? Nie ma ale może być np. dopisek "hdmi" a ty go nie masz ;-) Cytuj
Maciek9 0 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 Spoko, mam znajomego, kupował konsole w pierwszym kwartale 2008. Bez hdmi. Dzięki za pomoc. Poczekam aż mi się dogotuje na twardo i dzwonie. Cytuj
SiemankoOo 19 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 ja mam takie pytanie , czy ktos sie może orientuje ile naprawiają konsole jak juz do nich dotrze? wczoraj mi wysłali maila ze już jest w serwisie Cytuj
Maciek9 0 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 Ostatnio bardzo szybko, słyszałem o 3-5 dniach roboczych. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 ja mam takie pytanie , czy ktos sie może orientuje ile naprawiają konsole jak juz do nich dotrze? wczoraj mi wysłali maila ze już jest w serwisie calosc trwa ze 2 tyg. kilka dni podroz, potem naprawa i znow podroz Cytuj
Brolly PL 10 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 Witam! Mam mały problem z serwisem. W piątek padła mi konsola. Wieszała się, az wkońcu zgasł całkowiecie obraz. Poprzednio tez miałem ten sam problem z konsolą i wiem ze jest to początkowa faza przed RRODem. Wczoraj zadzwoniłem do seriwisu po czym miła Pani zachciała dowodu zakupu konsoli (niestety gdzies się zapodział z powodu zapewne remontu, który miałem jakiś czas temu). Dzisiaj zadzwoniłem ponownie to pewien pan powiedział, ze jesli konsola się wiesza lub migaja 3 lampki to jest na to trzy letnia gwarancja i mam zamówic naprawę przez internet (xbox.com). Wszystko ładniem pięknie wypełniłem i pokazuje sie komunikat, ze są niezgadzaja sie dane z (chyba) tymi co kiedys podałem gdy dzwoniłem w sprawie serwisu poprzednio. Co mam zrobić z tym? juz mnie ta sytuacja denerwuje! Poprzednio (trzeci raz konsola padła) odbyło się wszystko szybko i bez problemów. Teraz to brak słów Cytuj
HeXa 435 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 Powiedz jaka masz konsole to ci podesle zdjecie swojego jak sie bedzie wsio zgadzac. Cytuj
Maciek9 0 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 (edytowane) Jam mam zwykłego premium bez hdmi. Jakbym mógł też zkorzystać z paragonu Edytowane 5 maja 2009 przez Maciek9 Cytuj
milekp 78 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 Teraz to brak słów Dowód zakupu wyjaśni całą sprawę. Cytuj
Brolly PL 10 Opublikowano 5 maja 2009 Opublikowano 5 maja 2009 Najgorsze ze paragonu nie mam i bym musiał smigac do sklepu i jakos to załatwic. I tak chyba juz dwa lata mięły wiec musze wywołac raczej RRODa. Cytuj
white rabbit 0 Opublikowano 7 maja 2009 Opublikowano 7 maja 2009 Wszystko ładniem pięknie wypełniłem i pokazuje sie komunikat, ze są niezgadzaja sie dane z (chyba) tymi co kiedys podałem gdy dzwoniłem w sprawie serwisu poprzednio. Mam taki sam problem. Nie moge zgłośić naprawy bo dane się niezgadzają z tymi co kiedyś podałem. Wie ktoś co z tym zrobić? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 7 maja 2009 Opublikowano 7 maja 2009 Nie moge zgłośić naprawy bo dane się niezgadzają z tymi co kiedyś podałem. Wie ktoś co z tym zrobić? Jakie dane się nie zgadzają? Imię i nazwisko? Jeśli adres to bez problemu na infolinii zmienią na aktualny - tam zgłaszaj usterkę i podaj nowe miejsce zamieszkania. Cytuj
teddy 6 888 Opublikowano 9 maja 2009 Opublikowano 9 maja 2009 Mam taki sam problem. Nie moge zgłośić naprawy bo dane się niezgadzają z tymi co kiedyś podałem. Wie ktoś co z tym zrobić? Bo pewnie się rejestrowałeś na XLive i podałeś fałszywe dane. Polecam sprawdzić adres starej dobrej Ambasady Polskiej w Londynie (47 Portland Place ), albo zalogować się na swój profil na xbox.com i tam odnaleźć dane podane podczas rejestracji. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 10 maja 2009 Opublikowano 10 maja 2009 bzdura, dane kont XBL nie maja nic wspolnego z danymi rejestracyjnymi konsoli Cytuj
Słupek 2 162 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 (edytowane) Moja trzecia konsola wysyłana do naprawy a pogubiłem się z jedną rzeczą. Zawsze rejestrowałem i zgłaszałem awarię konsoli telefonicznie, ale tym razem postanowiłem zadziałać przez neta. Wszystko ok zarejestrowałem, zgłosiłem awarię dostałem potwierdzenie mailowo itd. I teraz jak zawsze chcę zadzwonić do UPS żeby zamówić kuriera ale cholera nie wiem co podać gdy będę gadał z babką na infolinii: numer zamówienia czy numer żądania usługi? Bo takie dwa numery dostałem na poczcie w mailu od MS. Zawsze jak zgłaszałem kuriera, to babka z MS telefonicznie podawała mi numer jaki mam podać w UPS. Edytowane 11 maja 2009 przez Slupek88 Cytuj
SiemankoOo 19 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 (edytowane) Poprostu powiedz że chcesz zamówić kuriera ona wtedy się spyta o nr. tego listu przewozowego i zapyta sie kiedy chcesz tego kuriera 2 tyg. bez konsoli Edytowane 11 maja 2009 przez SiemankoOo Cytuj
Słupek 2 162 Opublikowano 11 maja 2009 Opublikowano 11 maja 2009 (edytowane) W tym problem że, cholera nie dostałem tej wlepki listu przewozowego w mailu;/. Edit: Już załatwione sami zgłosili i przysłali kuriera. Edytowane 12 maja 2009 przez Slupek88 Cytuj
buzra102 0 Opublikowano 15 maja 2009 Opublikowano 15 maja 2009 (edytowane) Chciałbym zażądać naprawy dla mojej konsoli, ale kiedy wybieram tą opcję z mojego konta na stronie xboxa, pokazuje mi następującą informację Wprowadzone informacje o kliencie są niezgodne z istniejącym adresem. Aby kontynuować żądanie, przejrzyj dane i wykonaj jedną następujących czynności: Sprawdziłem poprawność podanego adresu, więc nie wiem, gdzie jest przyczyna odrzucenia mojego zlecenia. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. Czy ktoś może podać poprawny numer infolinii MS, bo ten 800 14 174 jest niepoprawny. Wydaję mi się, że powyższy błąd wynika z tego, że nazwa mojej ulicy jest dwu członowa - Grota Roweckiego. Próbowałem już różnych kombinacji jej wpisywania, ale za każdym razem uznaje, że dana ulica nie istnieje. Edytowane 15 maja 2009 przez buzra102 Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 15 maja 2009 Opublikowano 15 maja 2009 tak to wlasnie jest jak sie ma do czyneinia z bezmyslnym systemem mozliwe ze sami zle cos wpisali, wystarczy spacja wiecej czy cos przekrecone i koniec czlowieka nic nie jest w stanie zastapic wiec jednak musisz sie dodzwonic a nr to nie 800.... a 00800... Cytuj
ksips1 32 Opublikowano 16 maja 2009 Opublikowano 16 maja 2009 Mam do Was pytanie: Mam jeszcze gwarancje na RRODa, lecz w konsoli miesiąc temu padł mi układ graficzny i oddałem ją do naprawy prywatnej osobie. Czy jest jakaś szansa, aby naprawili mi ją teraz w Microsofcie? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 16 maja 2009 Opublikowano 16 maja 2009 a co zrobila ta osoba, trzeba rozkrecic i zobaczy, moze xclampa to tam moga byc zmiany nieodwracalne Cytuj
ksips1 32 Opublikowano 16 maja 2009 Opublikowano 16 maja 2009 (edytowane) Wiem jedynie, że naprawił układ graficzny. Edytowane 17 maja 2009 przez ksips1 Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 17 maja 2009 Opublikowano 17 maja 2009 (edytowane) Mam pytanko. Konsola mi padła i będę musiał ją odesłać. To jest ta pechowa wersja konsoli, która miała już HDMI, a jeszcze nie miała falcona z 2007 roku. Czy jest szansa żeby mi odesłali już tą wersje z lepszym chłodzeniem? I drugie pytanie - Nie mogę zarejestrować mojej konsoli Próbuje wprowadzić numer seryjny konsoli (https://service.xbox.com/register_sn.aspx - tutaj) i wyskakuje mi czerwony napis Wystąpił problem i nie można ukończyć żądania. Czemu nie mogę jej zarejestrować? Edytowane 17 maja 2009 przez Drantzell Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.