Juchy 24 Opublikowano 17 maja 2009 Opublikowano 17 maja 2009 (edytowane) Czy jest szansa żeby mi odesłali już tą wersje z lepszym chłodzeniem? nie wiem o jakie chlodzenie Ci chodzi masz dobre chlodzenie, nawet lepsze niz falcony, bo w zephyrach wszsytko jest na heatpipe ale na falocna Ci wymienia zapewne... Wiem jedynie, że naprawił układ graficzny. tylko moze mu sie tak wydawac, xclamp nie naprawia nic, bez rozkrecenia mozna sobie gdybac... Edytowane 17 maja 2009 przez Juchy Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 17 maja 2009 Opublikowano 17 maja 2009 Juchy: Tzn miałem, bo konsola się ugotowała... Podobno te konsole z falconami miały być mniej awaryjne. Tzn poczatkowo mialy nie byc w ogóle... Wlasciwie to ty jesteś tu spec, ja tylko takie ploty słyszałem. Poprostu nie chce zeby się to powtórzyło ;p Cytuj
Bojan_Zaw 4 Opublikowano 17 maja 2009 Opublikowano 17 maja 2009 W przypadku serwisowania akcesoriów lub wymiany uszkodzonych gier Microsoft Games Studios klient pokrywa koszty przesyłki. Jeśli spieprzył mi się pad, to będę musiał pokryć koszty przesyłki? :| Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 17 maja 2009 Opublikowano 17 maja 2009 (edytowane) W przypadku serwisowania akcesoriów lub wymiany uszkodzonych gier Microsoft Games Studios klient pokrywa koszty przesyłki. Jeśli spieprzył mi się pad, to będę musiał pokryć koszty przesyłki? :| najprawdopodobniej nie bo MS juz w gole nie przyjmuje akcesorii do serwisowania, odsyla do sprzedawcy masz paragon i reklamujesz gdzie kupiles Juchy: Tzn miałem, bo konsola się ugotowała... Podobno te konsole z falconami miały być mniej awaryjne. Tzn poczatkowo mialy nie byc w ogóle... Wlasciwie to ty jesteś tu spec, ja tylko takie ploty słyszałem. Poprostu nie chce zeby się to powtórzyło ;p nic sie nie ugotowalo, ale pominmy ten temat bo 100 razy tego samego nie chce juz mi sie pisac co sie dzieje w tych konsolach co do awaryjnosci sprzetu to kazdy sprzet ma jakas awaryjnosc wiec co bys nie robil i jaka konsole nie dostal zawsze jest prawdopodobieństwo awarii wiec jesli ktos pisze ze cos jest bezawaryjne to po prostu mija sie z prawda ale kazdy chyba ma wlasny rozum zeby na takie gadki przymykac oko falcon wydawal sie malo awaryjny z poczatku, ale tak ze wszystkim jest jak cos nowe, malo osob ma, krotko na rynku i ocena jest bledna teraz jest jasper i podobna systuacja, za krotko na rynku, za malo osob ma, i tez za bardzo z gory zakladaja wszyscy ze bedzie malo awaryjna, oby nie zapeszyli bo juz padaki sie zaczynaja... ale problem w tym ze PS3 w cale lepsze nie jest z tym co teraz wychodzi (YLOD to czesto ten sam typ usterki jak w X0 wszelkie 3rod-blad GPU czy E74 itp.), wszystko dazy do tego ze awaryjnosc ich sie zbiegnie (ps3 bedzie coraz wieksza a X0 oby coraz mniejsza bo gorzej nzi bylo to juz byc nie moze) Edytowane 17 maja 2009 przez Juchy Cytuj
Bojan_Zaw 4 Opublikowano 18 maja 2009 Opublikowano 18 maja 2009 Świetnie... Babsko mi powiedziało, że mam wysłać pada na własny koszt do Czech... Niech z(pipi)ają ;/ Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 18 maja 2009 Opublikowano 18 maja 2009 Juchy: W sumie Falcona nie dostane, bo mam ten stary <wypadło mi z głowy jak to się nazywa> na 203W, a tam jak coś czytałem do falconów były inne. Kurde, ale powtórzę pytanie: Czemu nie mogę swojej konsoli zarejestrować? Jaki komunikat by się pojawiał jakby ktoś wcześniej ją już zarejestrował? (w sumie nie wiem czemu miało by tak być bo konsola była kupowana jako nowa mimo że nie ze sklepu, ale nic innego nie wpada mi do głowy) Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 18 maja 2009 Opublikowano 18 maja 2009 (edytowane) przeciez falcon mniej pradu zuzywa i wlasnei starsze zasilacze sa mocniejsze i ciagna wszystko, wlacznie z jasperem na odwrot sie nie da, czyli jakbys mial falcona i zasilacz 175W to jakbys dostal zephyra to bys go nie podlaczyl bo wtyczka nie wejdzie od tak bo jest zabezpieczona zeby do mneijszej wydajnosci nei pasowala Edytowane 18 maja 2009 przez Juchy Cytuj
milekp 78 Opublikowano 18 maja 2009 Opublikowano 18 maja 2009 Świetnie... Babsko mi powiedziało, że mam wysłać pada na własny koszt do Czech... Niech z(pipi)ają ;/ O nie - "podziękuj" wszystkim, którzy nachapali się padów za darmo, bo m$ bez potwierdzenia wysyłał. Na allegro ich setki poszło. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 26 maja 2009 Opublikowano 26 maja 2009 Dzisiaj wróciła mi konsola po 2 tygodniach wakacji w Niemczech. Reklamowałem błąd E64. Niby wymienili/naprawili też płytę główną i porty od pada (swoją drogą nigdy nie używane). No dobra ale kit z tym podłączam XO parę ustawień odpalam grę i oczywiście szok. Napęd chodzi głośno jak cholera (gra zainstalowana) buczy w chwili gdy napęd czyta płytę po zamknięciu klapki to tragedia. Dźwięk jakby nie wiem jak to opisać ale nigdy tak nie miałem na żadnej konsoli jakby się coś zapadało w środku. Dobra wyjąłem gierkę sprawdziłem film, płytę z muzyką w każdym wypadku to samo. Nie wiem czy reklamować czy czekać aż to padło samo padnie again. Ehhh..... Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 26 maja 2009 Opublikowano 26 maja 2009 reklamuj, masz PS3 to i tak bedziesz mial na czym grac powiedz ze naped glosno chodzi i plyty rysuje Cytuj
Gość MasterShake Opublikowano 28 maja 2009 Opublikowano 28 maja 2009 kumpel ma mojego stargeo xo puscic na serwis, numer infolinii dziala komus...? Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 29 maja 2009 Opublikowano 29 maja 2009 Elo. Zgłosiłem przez neta konsolę do naprawy. po chwili dostałem automatyczną odpowiedź "Serdecznie dziekujemy za kontakt z Centrum Obslugi Klienta XBOX" itd, z instrukcjami, co dalej. Proponują trzy sposoby załatwienia wysyłki. Moje pytanie - jak mam dokonać tego wyboru? Na mail odpisać się nie da. Mam jeszcze na coś czekać (jakiś mail?) czy dzwonić na infolinię? Jestem w pracy i wolałbym uniknąć dzwonienia Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 29 maja 2009 Opublikowano 29 maja 2009 No właśnie miałem podobny problem musiałem zadzwonić i dopiero zamówili mi automatycznie kuriera. Tylko że, u mnie sprawa wyglądała jeszcze tak że, nie dostałem listu przewozowego. Jeżeli dostałeś list przewozowy, to wystarczy że zadzwonisz do UPS i zamówisz kuriera podając numer przewozowy i z głowy. Chodź też nie do końca kumam w jaki sposób można wybrać z tych trzech opcji. Juchy problem który opisywałem, z głośnym napędem buczeniem. Minęły 2 dni i wszystko chodzi teraz elegancko. wiem że, tak nie powinno być ale skoro na razie jest ok. To na razie nie reklamuję poczekam aż padnie. Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 29 maja 2009 Opublikowano 29 maja 2009 Dzięki za info. Przedzwoniłem, kiedy szef polazł na szpagetti, i pani Monika stwierdziła, że ten automatyczny mail z możliwościami wyboru formy wysyłki złomu to taki błąd, lol, w sensie stara procedura i nie powinien był się wysłać. Mam czekać do 48h na list przewozowy i jedziemy dalej z tym koksem. Problem natury filozoficznej - nie mogła suka zdechnąć w poniedziałek? TYL-KO-NA-CHO-LER-NY Weeeekeeendaaarghhhhh.... Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 29 maja 2009 Opublikowano 29 maja 2009 Ja miałem niedawno taką sytuacje że net mi nie działał więc zadzwoniłem do microsoftu. Koleś powiedział że on też mi to może zapisać, i spytał się czy wole żeby kurier miał ze sobą list przewozowy, czy wole wydrukować. W związku z tym że net mi nie działał powiedziałem żeby lepiej miał ten list. No ok. Powiedział mi że kurier będzie u mnie za ok 3 dni. Następnego dnia po pracy poszedłem na pocztę kupić karton żeby być gotowym na przyjazd kuriera, a tu brat dzwoni do mnie i okazuje sie ze kurier juz jest. Brat probowal zapakowac w cos, ale nie zdarzyl, bo kurier mial malo czasu. Powinien zostawić jakieś info w skrzynce jak sie z nim skontaktowac jeszcze raz, a tu dupa nic nie zostawil. Dzwonie do microsoftu, pytam sie co mam teraz zrobic, a koles mi powiedzial ze lepiej jest samemu wydrukowac list... Trzeba anulowac naprawe i jeszcze raz zatwierdzic. No ok. Czekalem kilka dni na list przewozowy, a tu nic nie przychodzi. Dzwonie do kolesia z microsoftu - Aha... Na tlen i na o2 listy od nich nie dochodza (jakby nie mogli tego w jakims oficjalnym info podac... Koles w ogole nie wiedzial ze o2 i tlen to to samo). Powiedzial mi zeby anulowac jeszcze raz i jeszcze raz zatwierdzic (masakra). W koncu doszlo na gmaila, wydrukowalem pierdzielstwo, zamowilem kuriera. Kurier przyjechal. ALE z listem przewozowym na ta druga (anulowana) operacje. Powiedział mi ze z innym listem mu tego nie przyjma. Dalem mu ta przesylke bo juz mialem tego dosyc. Potem zadzwonilem do mojego kochanego mikrosoftu jeszcze raz. Kobieta musiala wzywac kierownika, co w takiej sytuacji trzeba by bylo zrobic. Podobno sam sie tym mial zajac... Uhhh... Masakra. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 29 maja 2009 Opublikowano 29 maja 2009 ...Juchy problem który opisywałem, z głośnym napędem buczeniem. Minęły 2 dni i wszystko chodzi teraz elegancko. wiem że, tak nie powinno być ale skoro na razie jest ok. To na razie nie reklamuję poczekam aż padnie. naped to chyba ostatnie co moze pasc w tej konsoli, wieksza szansa ze pojedzie na awarie plyty... wiec jak Ci juz nie buczy to nie powinno byc juz problemow z nim... Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 29 maja 2009 Opublikowano 29 maja 2009 Ja miałem niedawno taką sytuacje że net mi nie działał więc zadzwoniłem do microsoftu. Koleś powiedział że on też mi to może zapisać, i spytał się czy wole żeby kurier miał ze sobą list przewozowy, czy wole wydrukować. W związku z tym że net mi nie działał powiedziałem żeby lepiej miał ten list. No ok. Powiedział mi że kurier będzie u mnie za ok 3 dni. Następnego dnia po pracy poszedłem na pocztę kupić karton żeby być gotowym na przyjazd kuriera, a tu brat dzwoni do mnie i okazuje sie ze kurier juz jest. Brat probowal zapakowac w cos, ale nie zdarzyl, bo kurier mial malo czasu. Powinien zostawić jakieś info w skrzynce jak sie z nim skontaktowac jeszcze raz, a tu dupa nic nie zostawil. Dzwonie do microsoftu, pytam sie co mam teraz zrobic, a koles mi powiedzial ze lepiej jest samemu wydrukowac list... Trzeba anulowac naprawe i jeszcze raz zatwierdzic. No ok. Czekalem kilka dni na list przewozowy, a tu nic nie przychodzi. Dzwonie do kolesia z microsoftu - Aha... Na tlen i na o2 listy od nich nie dochodza (jakby nie mogli tego w jakims oficjalnym info podac... Koles w ogole nie wiedzial ze o2 i tlen to to samo). Powiedzial mi zeby anulowac jeszcze raz i jeszcze raz zatwierdzic (masakra). W koncu doszlo na gmaila, wydrukowalem pierdzielstwo, zamowilem kuriera. Kurier przyjechal. ALE z listem przewozowym na ta druga (anulowana) operacje. Powiedział mi ze z innym listem mu tego nie przyjma. Dalem mu ta przesylke bo juz mialem tego dosyc. Potem zadzwonilem do mojego kochanego mikrosoftu jeszcze raz. Kobieta musiala wzywac kierownika, co w takiej sytuacji trzeba by bylo zrobic. Podobno sam sie tym mial zajac... Uhhh... Masakra. Hahaha takie rzeczy to tylko w MS. Czyli mają jakąś awarie czy cholera wie co, bo już od paru osób ostatnio słyszałem że, w ogóle nie dochodzą listy przewozowe na maila. Najlepiej do nich zadzwonić i od razu u nich zamówić kuriera z gotowym listem przewozowym. Dalej śmieszna jest akcja z tym że, kurier musi przyjechać w ciągu trzech do trzech dni, nie zawsze dzwoni na komórkę informując że, będzie. A jeżeli go nie złapiemy to cały proces od nowa, a siedź 3 dni w domu 24 h. Żeby było śmieszniej jak zgłaszałem ostatnio brak listu przewozowego na infolinii w MS, to nie odebrała pani M czy inny cudak tylko uwaga jakiś obcokrajowiec. Który seplenił jak cholera, praktycznie wcale go nie rozumiałem, nie wiem czy to był rusek czy angol ale zaciągał i kaleczył tragedia. Ogólnie za każdym razem jak mam dzwonić do M$, to muszę najpierw browara strzelić żeby się uspokoić. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 29 maja 2009 Opublikowano 29 maja 2009 Dalej śmieszna jest akcja z tym że, kurier musi przyjechać w ciągu trzech do trzech dni, nie zawsze dzwoni na komórkę informując że, będzie. A jeżeli go nie złapiemy to cały proces od nowa, a siedź 3 dni w domu 24 h. Jedna rada - ty łap kuriera a nie, żeby kurier ścigał ciebie. Zawsze umawiam się z kurierem, który wiezie moją paczkę na konkretną godzinę o której jestem osiągalny w domu. I jeszcze nie było problemu z przesyłką. Cytuj
Bojan_Zaw 4 Opublikowano 29 maja 2009 Opublikowano 29 maja 2009 kurier ma się dostosować do ciebie, a nie ty do niego... Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 30 maja 2009 Opublikowano 30 maja 2009 Bojan_Zaw: Właśnie w przypadku UPS'u ciężko trochę o to. Mogli by zadzwonić zaoszczędzając swój czas i nasz, ale tego debile nie robią. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 30 maja 2009 Opublikowano 30 maja 2009 kurier ma się dostosować do ciebie, a nie ty do niego... Jeśli to uwaga do mnie - to tak, o to chodzi. Dzwonię do niego i mówię, że jestem w domu pomiędzy 14 a 15 i on wtedy się pojawia. Nie całuje klamki, gdy nikogo nie ma. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 31 maja 2009 Opublikowano 31 maja 2009 2razyjot: Znali mój nr telefonu, ale nie skontaktowali się ze mną. Mam nadzieje że jak konsola będzie wracała to się skontaktują. Cytuj
MrNorbi 38 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 ej mam wersje arcade ale sprzedalem karte jakis czas temu i kupiłem dysk. to oznacza ze bede musial wyslac z dyskiem czy nie?? Cytuj
depson 0 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Wysyłasz samą konsolę bez żadnego osprzętu (dysk, pady, zasilacz itp.) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.