Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Właśnie otrzymałem konsolę z serwisu i mam mały problem.Więc kiedy odpalam konsolkę nie ma już oczywiście ring of death :P ale za to na padzie jednocześnie świeca mi się cztery zielone diody i mrugają :o Pad nie działa ^_^ Diody na konsoli nie ma tylko ta w środku pali sie na zielono.Obraz oczywiście jest.O co biega?Wcześniej miałem zieloną diodę z boku palącą sie na zielono i wszytsko chodziło bez problemowo.Pozdrawiam

Edytowane przez lons
Opublikowano
Pewnie masz pada bezprzewodowego, więc konsola go nie wykryje zanim nie wciśniesz takiego małego przycisku z przodu konsoli i z tyłu pada (tam gdzie masz trigery)

Uff dzieki wielkie działa:D

Opublikowano
Pewnie masz pada bezprzewodowego, więc konsola go nie wykryje zanim nie wciśniesz takiego małego przycisku z przodu konsoli i z tyłu pada (tam gdzie masz trigery)

Uff dzieki wielkie działa:D

A nie dostałeś od MS kartki z tym sposobem?

Opublikowano
możliwe,że już w piątek a jak nie to bankowo w poniedziałek. Ja od momentu wysłania odliczając sobote i niedziele czekałem 5 dni, konsole wysyłałem w czerwcu.

No mi wysłali teraz w piątek, więc nie wiem czy na poniedziałek się wyrobią ;), jak obstawiacie chłopaki, kiedy będzie :P? Tu msp zakupione, już idę grać, a tu wałek, przecież konsoli nie ma xD.

Opublikowano (edytowane)

Mam od piątku status otrzymano informacje rozliczeniowe (na stronie UPS) - czy to oznacza, że paczka nadal jest w centrum serwisowym i czeka po prostu na kuriera czy może nie zawsze status jest aktualizowany na bieżąco?

Ta paczka po prostu musi dojść do piątku bo potem wyjeżdzam i bym musiał się uganiać za nią po powrocie : P

Edytowane przez jojok21
Opublikowano

To dobrze, daje nadzieję na to, że kurier już w drodze i niebawem (jutro/pojutrze) będzie. Bo już się kodzik z abonamentem miesięcznym nie może doczekać wstukania :)

Opublikowano

Sprawa taka.

Mój X zaczyna niedomagać i chcę spróbować go wysłać do serwisu.

Rozumiem, że trzeba się zarejestrować na stronie MS (xbox.com ?).

Tylko pytanie takie. Jeżeli mam Gamertag zarejestrowany na US, to co jeśli za jego pomocą będę chciał zarejestrować konsolę do naprawy?

Opublikowano (edytowane)

Akurat twój gamertag nie ma tu żadnego znaczenia, naprawdę...

PS: Masz od cholery punktów GS i nie wiesz jeszcze takich rzeczy? O_o. Ile ci to pudło już chodzi?...

Edytowane przez jojok21
Opublikowano (edytowane)

Pudło mam od 2006 r. i jak dotąd chodziło jak pszczółka, bez żadnych problemów (a kupowałem już używanego), a na Live zarejestrowałem się dopiero jakoś na początku tego roku.

 

Punktów to ja tak wiele nie mam.

Edytowane przez Les777
Opublikowano

Więc jest opcja taka: ziomkowi z biura ktoś podpindolił konsole, podmieniajac ja na zepsutego zloma po prostu (konsolka stala w biurze). O co pytaja teraz na infolinii przy zglaszaniu usterki. Kminimy zeby tam zadzwonic, zglosic niby usterke i poprosic o przeslanie naklejki na pudlo na maila. Na niej powinien byc adres, na ktory konsola zostala zarejestrowana, right? Czy teraz to wyglada jakos inaczej? Dajcie znac.

Opublikowano

Zarejestrowałem konsole, oczywiście gwarancja wygasła, a gdy wybieram 'Żądaj nowej naprawy', wyskakuje komunikat: 'Wprowadzone informacje o kliencie są niezgodne z istniejącym adresem.' Czyżby to miało jednak związek z Gamertagiem zarejestrowanym w USA?

 

Gość Zaqair
Opublikowano (edytowane)

Panowie mam pytanie jak zgłosić uszkodzonego pada przez stronę próbowałem ale nie dział :(

 

Gdzie znalez numer seryjny pada?

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano (edytowane)

Les777- nie żądaj naprawy poprzez stronę internetową, mi także wyskakiwał taki sam błąd. Po prostu zadzwoń na infolinie i zgłoś usterkę... podajesz wtedy miłej (zazwyczaj) pani numer seryjny konsoli i dane rejestracyjne (telefon, e-maila, adres)

Co do ceny odpłatnej naprawy w ich serwisie to raczej na pewno się nie opłaca ;-).

Punktów masz dużo i nie gadaj, że nie. : P

Edytowane przez jojok21
Opublikowano (edytowane)

Właśnie dzwoniłem. Babka mi powiedziała, że dopóki nie ma trzech diód, nie mogą naprawić bezpłatnie (podstawowa gwaracja wygasła) i jak bym chciał naprawiać, to będzie kosztować 100euro. Mówię jej (spokojnie), że z konsolą i tak nie mogę nic robić, bo po chwili się zwiesza, a ona, jeżeli nie ma trzech diód albo E74, trzyletnia gwarancja nie obowiązuje. Spytała czy mogę sprawdzić z innymi kablami. Odpowiedziałem, że spróbuję.

Lekko załamany zacząłem se włączać ixa i czekać, aż się zwiesi. Po kilku próbach pokazał w końcu trzy diody. Dziwne uczucie. Wręcz mi ulżyło. Chciałem dzwonić drugi raz, ale już mieli nieczynne.

 

 

No, uzbierało się trochę.

 

@up: No mówiła, że jeżeli przez internet nie będę mógł, to mogę śmiało dzwonić.

 

Tak na okoliczność:

http://www.youtube.com/watch?v=sris5X4BDqg...feature=related

Edytowane przez Les777
Opublikowano

Jestem bardzo zadowolony zarówno z serwisu jak i UPS. Od momentu wysłania do powrotu konsoli minęło 8 dni. W serwisie klocek był 3 dni.

Awarię zgłaszałem poprzez stronę www. żadnych problemów. Listy przewozowe otrzymałem już godzine po zgłoszeniu problemu, dziwna sprawa bo robiłem to o pólnocy, czyli automatycznie to wszystko działa.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...