Scorp1on 8 Opublikowano 6 sierpnia 2009 Opublikowano 6 sierpnia 2009 Chyba gwarancja na wszystko w UK jest na 1 rok lecz RROD/E74 to na 3 latka globalnie. Cytuj
jojok21 0 Opublikowano 6 sierpnia 2009 Opublikowano 6 sierpnia 2009 (edytowane) Jeszcze jedno, numer seryjny konsoli nie zmienia się po naprawie - tzn. jak mi przysłali nowe pudło to numer seryjny mam ten sam? Pytam bo numerów wcześniej nie spisałem i nie wiem. I czy zawsze M$ ma obowiązek uwzględnić rachunek, tzn. datę kupna, a nie datę produkcji? Bo jak gadałem na infolinii to babka powiedziała, że ich system bierze pod uwagę datę produkcji konsoli (koniec 2006) i moja gwarancja już wygasła, ale powiedziała, że spróbuje to 'przepchnąć' dalej i się jej udało. Heh. Edytowane 6 sierpnia 2009 przez jojok21 Cytuj
milekp 78 Opublikowano 6 sierpnia 2009 Opublikowano 6 sierpnia 2009 Jeszcze jedno, numer seryjny konsoli nie zmienia się po naprawie - tzn. jak mi przysłali nowe pudło to numer seryjny mam ten sam? Może ale nie musi. Masz nowy numer, jeśli wymienili ci na "nową" a nie naprawili. I czy zawsze M$ ma obowiązek uwzględnić rachunek, tzn. datę kupna, a nie datę produkcji? Ile razy można wałkować to samo - gwarancję czegokolwiek liczy się zawsze od daty zakupu. ich system bierze pod uwagę datę produkcji konsoli tak, to prawda i moja gwarancja już wygasła, ale powiedziała, że spróbuje to 'przepchnąć' dalej i się jej udało. Heh. a tu albo bzdurzyła albo ty jej nie zrozumiałeś. Jeśli data zakupu jest inna niż data produkcji a co za tym idzie, są rozbieżności, zawsze biorą pod uwagę datę zakupu - jedynie mogą cię poprosić o kopię paragonu lub faktury. Cytuj
goggy 0 Opublikowano 6 sierpnia 2009 Opublikowano 6 sierpnia 2009 (edytowane) To z innej strony w takim razie Dlaczego 3/4 osób ,które oddały konsolę do serwisu liczy na zdrapke live?czyżby go tracą czy sa pazerni? ... Nikt, nic nie traci - są pazerni. Nie uważam tak, skoro ktoś płaci za liva i wysyła konsole do serwisu i czeka na nią parę tygodni to raczej rekompensata mu się należy. Bo gwarancja na konsole to gwarancja, płacenie za liva to co innego. Edytowane 6 sierpnia 2009 przez goggy Cytuj
milekp 78 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Opublikowano 7 sierpnia 2009 (edytowane) raczej rekompensata mu się należy. Bo gwarancja na konsole to gwarancja, płacenie za liva to co innego. bezdyskusyjnie - zwłaszcza dla tych, którzy wcześniej golda nie mieli. Oczywiście nawet nie zwrócę ci uwagi, że wyrwałeś wypowiedź z kontekstu całej dyskusji. Edytowane 7 sierpnia 2009 przez milekp Cytuj
Les777 124 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Opublikowano 7 sierpnia 2009 I weź pod uwagę jeszcze to, że w Polsce nie ma oficjalnie Live'a. Cytuj
rafal_roma 1 Opublikowano 9 sierpnia 2009 Opublikowano 9 sierpnia 2009 Tak więc panowie, pad gdzieś mi zapewne upadł i się zesroł. RB nie działa, albo działa jak się bardzo mocno dociśnie. Co robić? Strzelać sobie w łeb? Czy muszę mieć zarejestrowaną konsolę, żeby mi naprawili, czy nie trzeba? Słyszałem, że jak się zgłosi że pad nie działa to poprostu nowy przysyłają i tyle, ale coś nie chce mi się w to wierzyć. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 9 sierpnia 2009 Opublikowano 9 sierpnia 2009 Słyszałem, że jak się zgłosi że pad nie działa to poprostu nowy przysyłają i tyle, ale coś nie chce mi się w to wierzyć. To zadzwoń i się przekonaj Cytuj
Alexej 0 Opublikowano 10 sierpnia 2009 Opublikowano 10 sierpnia 2009 Hej, czy sprawdzają w serwisie co tak właściwie jest nie tak? Została mi tylko gwarancja trzyletnia na RROD i E74. Dziś od rana konsola się zawiesza (30s-kilka minut po włączeniu) - ekran się zatrzymuje i pojawiają się artefakty. I tak od kilku godzin - wciąż jednak nie pokazał się żaden komunikat o błędzie, a szczerze to nie chce mi się czekać. Jak dam w formularzu, że mam RROD, to wymienią płytę główną bez szemrania czy pierw testują? Cytuj
jojok21 0 Opublikowano 10 sierpnia 2009 Opublikowano 10 sierpnia 2009 Lepiej już go ubij do końca żeby pokazał jakiś komunikat o błędzie/rroda. Ale szczerze wątpię, żeby w natłoku konsol, które otrzymują zawracali sobie głowę jakimś dokładnym testowanie przysyłanych konsol. Tu liczy się czas, ciekawe czy w ogóle coś sprawdzają poza tym czy w pudełku jest faktycznie Xbox Cytuj
Gość Opublikowano 11 sierpnia 2009 Opublikowano 11 sierpnia 2009 xbox.com > stan naprawy > wyslano realizacje. Co to oznacza? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 12 sierpnia 2009 Opublikowano 12 sierpnia 2009 masz tel. do MS to dzwon do nich i pytaj Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 12 sierpnia 2009 Opublikowano 12 sierpnia 2009 UWAGA na aktualizację (z 11 sierpnia): pojawiła się tam groźna opcja Display Discovery - nie dotykać, bo matoły z Microsoftu zabiły mi HDMI (czarny ekran)! Co jest dodatkowym skandalem to że nie ma powrotu do ustawień fabrycznych, a lipa "Initial Setup" nic nie daje (ustawienia są osobne dla każdego kabla i resetowane tylko dla włożonego). W efekcie straciłem z 5 godzin, wklepywanie combosa (bezbłędnie) po ciemku nic nie dało, wizyta na innym odbiorniku też, w końcu znalazłem kumpla u którego obraz na TV się pokazał, przestawiłem opcję na Enabled i w końcu działa (bez serwisu w MS). Cytuj
milekp 78 Opublikowano 12 sierpnia 2009 Opublikowano 12 sierpnia 2009 UWAGA na aktualizację (z 11 sierpnia): pojawiła się tam groźna opcja Display Discovery - nie dotykać, bo matoły z Microsoftu zabiły mi HDMI (czarny ekran)! Używałem - nie miałem żadnych problemów. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 12 sierpnia 2009 Opublikowano 12 sierpnia 2009 UWAGA na aktualizację (z 11 sierpnia): pojawiła się tam groźna opcja Display Discovery - nie dotykać, bo matoły z Microsoftu zabiły mi HDMI (czarny ekran)! Używałem - nie miałem żadnych problemów. A co to za opcja? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 12 sierpnia 2009 Opublikowano 12 sierpnia 2009 UWAGA na aktualizację (z 11 sierpnia): pojawiła się tam groźna opcja Display Discovery - nie dotykać, bo matoły z Microsoftu zabiły mi HDMI (czarny ekran)! Co jest dodatkowym skandalem to że nie ma powrotu do ustawień fabrycznych, a lipa "Initial Setup" nic nie daje (ustawienia są osobne dla każdego kabla i resetowane tylko dla włożonego). W efekcie straciłem z 5 godzin, wklepywanie combosa (bezbłędnie) po ciemku nic nie dało, wizyta na innym odbiorniku też, w końcu znalazłem kumpla u którego obraz na TV się pokazał, przestawiłem opcję na Enabled i w końcu działa (bez serwisu w MS). Czy Twoj TV obsluguje wszysktie mozliwe rodzialki po HDMI? czyli z 1080p wlacznie? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 12 sierpnia 2009 Opublikowano 12 sierpnia 2009 UWAGA na aktualizację (z 11 sierpnia): pojawiła się tam groźna opcja Display Discovery - nie dotykać, bo matoły z Microsoftu zabiły mi HDMI (czarny ekran)! Używałem - nie miałem żadnych problemów. A co to za opcja? "wyświetl wykryte ustawienia" w systemie i wyświetlaczu jest taka zakładka. Są opcje - włącz i wyłącz. Czy Twoj TV obsluguje wszysktie mozliwe rodzialki po HDMI? czyli z 1080p wlacznie? Mogło tak być, że automatycznie ustawiło mu 1080p a jego wyświetlacz tego nie obsługuje i pojawił się czarny ekran. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 13 sierpnia 2009 Opublikowano 13 sierpnia 2009 moglo, dla tego czekamy na odpowiedz czy ma 1080p w TV... Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 14 sierpnia 2009 Opublikowano 14 sierpnia 2009 Nie mam 1080p (a nawet 1080i), ale kumpel też nie ma (ale ma 1080i i takie się u niego wybrało domyślnie). Po prostu u niektórych mogą być problemy, więc lepiej nie dotykać. Skandalem jest brak opcji powrotu do ustawień fabrycznych. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 15 sierpnia 2009 Opublikowano 15 sierpnia 2009 Hmm, napisze wszystko i mam nadzieje, ze poradzicie mi coś... Kupiłem X360 od razu przerobionego z gwarancja na jeden miesiąc. Nie przejmowałem się tym w ogóle, bo byłem pewien, że mi iks nie zdechnie. Trzymałem go cały czas na powietrzu i zasilacz tylko schowany w dziupli. Chodził bardzo dobrze z 8 miesięcy i pewnego nocnego nawalania w Guitar Hero wyskoczyły mi 2 diody. Przegrzanie ramu. Z klientem od którego kupiłem konsolę kontaktu nie było w ogóle. Gwarancja już dawno się skończyła, więc poszedłem do jedynego konsolowego sklepu w mieście. Sprzedawca powiedział, że wyśle iksa do serwisu, bo on tego nie da rady naprawić. Zgodziłem się, bo nie miałem innego wyjścia. Czekałem bardzo długo. Nie dość, że konsole odzyskałem po jakimś miesiącu, zapłaciłem za naprawę 360zł, to jeszcze zapomnieli wysłać dysku twardego, którego niepotrzebnie zostawiłem w konsoli. W końcu mogłem sprawdzić czy wszystko działa i na wstępie miałem jakieś błędy z HDD. Potem się dowiedziałem, że wkładałem od złej strony, ale nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem. Ok. Konsola normalnie działała, może tylko troszkę się dziwnie wieszała, co pisałem raz na forum i Fisiu polecił mi wyczyścić cache. Zasilacz trzymałem teraz normalnie na wierzchu. Minął już miesiąc od naprawy, a na taki czas dostałem gwarancje. Zmieniłem soft na nowszy, co by w nowe gierki pograć. Kiedy kolega, rozbierał konsolę, to się mnie spytał czy oddawałem ją do serwisu. Zaskoczony powiedziałem, że tak. Ten pokazał mi jak oni naprawili konsole. Nie wiedziałem dokładnie o co chodzi, ale powiedział, że to tylko xclampy, czy coś takiego. Ok dochodzę do końca tej nudnej historyjki. Ostatnio znowu podczas grania w grę muzyczną - Rock Band, pojawiła się ta sama awaria co 2 miesiące temu... Przegranie ramu. Więc kolega miał rację, że w serwisie oni konsoli nie naprawili do końca, tylko przedłużyli żywotność czy coś. Teraz już nie wiem co robić. Myślę, że najlepiej będzie wysłać konsole do naprawy do Microsoftu, skoro tak mi mają w serwisach naprawiać... I wpadłem na taki pomysł, żeby jak już moja konsola, Premium, będzie działać, to ją sprzedać i kupić normalnie z MS konsole Arcade, bo dysk mam, albo można po prostu dokupić i taniej wyjdzie i bym miał 3 lata gwarancji i spokój. Jak na moim iksie grałem, to zamiast mieć przyjemność z ciorania, to bardziej czułem strach, że zaraz mi padnie konsola. Myślicie, że to dobry pomysł? Cytuj
HeXa 435 Opublikowano 17 sierpnia 2009 Opublikowano 17 sierpnia 2009 Mysle ze przez takich jak ty nigdy nie kupie "PRAWIE NOWEGO" xa na allegro. Tak kup arcade. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 17 sierpnia 2009 Opublikowano 17 sierpnia 2009 jak chce wyslac konsole do microsoftu do naprawy, bez zadnych gwarancji po prostu, zeby mi naprawili, to na jaki nr powinienem dzwonic? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 17 sierpnia 2009 Opublikowano 17 sierpnia 2009 jak chce wyslac konsole do microsoftu do naprawy, bez zadnych gwarancji po prostu, zeby mi naprawili, to na jaki nr powinienem dzwonic? 997 :] A tak na poważnie - wątpię, czy oni wykonują naprawy pogwarancyjne. A jeśli nawet - dam sobie głowę uciąć, że jest to nieopłacalne. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 17 sierpnia 2009 Opublikowano 17 sierpnia 2009 to w takim razie juz nie wiem gdzie mam konsole naprawic... wszedzie gadaja, ze nie dzadza rady tego zrobic, wkurza mnie ta konsola juz... Moze do juchego wysle? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.