Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no i starego nie sprzedawaj. w ogóle nie rozumiem co to za mentalność, coś się spie.rdoli to sprzedam to komuś niech się ktoś inny martwi :huh:

 

kuzyn w Kanadzie kupuje dużo rzeczy na e bayu i jest z nich zadowolony, a ja staram się właśnie przez mentalność naszych rodaków unikać chodzonego sprzętu z allegro.

Opublikowano

nie wiem. zostaw go sobie, albo sprzedaj do jakiegoś serwisu na części, ewentualnei jak Ci drugi się rozwali to może coś przerzucisz ze starego. zaryzykowałeś - przerobiłeś ixa, straciłeś gwarancję i niestety masz tego pecha, że Ci padł. Loteria, ale skoro go przerabiałeś to powinienieś się liczyć także z konsekwencjami, że Ci padnie i to na własne ryzyko. poza tym sprzedając go to i tak pod względem prawnym Ty odpowiadasz względem kupującego za wady urządzenia, tak więc byś musiał potem oddać $ a do tego pewnie i za przesyłkę zapłącic. nie warto. nie wiem tylko czy konsola jest nwoa czy kupiłęś używana, bo jak jest nowa i jedynei skończyła Ci się gwarancja gościa, od którego brałeś to możesz nawet i przerobioną wysłać jak 2xjot i M$ naprawi. Ewentualnie można skasować flasha, ale nie wiem czy jakeiś ślady po tym nie pozostają i tajk czy siak w konsoli.

Opublikowano

ehh dziś x definitywnie odmówił posłuszeństwa.

w pierwszym poście piszę że należy wysłać wraz z pudełkiem, okablowaniem itp. itd.

Dysk zostaje u mnie?

i druga sprawa - rachunek/ paragon mam załączyć w paczce?

Najlepiej gdyby ktoś bardzo miły i uczynny dał mi znać co i jak ;)

Opublikowano

pytanko mam,

 

konsole kupilem na poczatku 2006r, w pierwszych miesiacach 2008r pojechala do serwisu. Przyslali teoretycznie nowa (inna data produkcji,numer seryjny) - data produkcji przypadajaca na koniec 2006. Pech chcial, ze sie popsula 3RROD to postanowilem ja sprzedac. I teraz pytanie, czy oni jakos przepisali ten nowy numer seryjny pod stary i ta "nowa" konsola jest zarejestrowana na mnie ? czy moze cagle obejmuje ja ta 3 letnia gwarancja ? Bo jakby nie bylo po dacie produkcji gwarancje mam do konca tego roku. Chcialem zadzownic na infolinie ale pracuja do 17 a moze ktos na forumie mial podobna sytuacja ;]

Opublikowano

Po rozmowie z infolinią dostałem maila o poniższej treści, czy to znaczy że moge sobie wybrać dowolną opcje ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? Wczoraj dzwoniłem i do tej pory nie dostałem maila z listem przewozowym, więc może trzeba jakoś potwierdzić wybrany wariant transportu ? Oczywiście opcja ostatnia jest najbardziej korzystna :)

 

 

 

Oferujemy trzy warianty transportu konsoli do naszego Serwisu:

 

List przewozowy wyslany droga elektroniczna na adres email

• Otrzymuja Panstwo email z zalacznikiem w postaci listu przewozowego, który nalezy wydrukowac. Nastepnie prosimy o zastosowanie sie do zalaczonych instrukcji.

• W przypadku nie otrzymania wiadomosci email z zalaczonym listem przewozowym w przeciagu 24 godzin, prosimy o sprawdzenie filtru Spam konta mailowego lub folderu Wiadomosci-Smieci. Jezeli mimo tego nie odnajda Panstwo wiadomosci email, prosimy o ponowny kontakt z naszym Serwisem, w celu sprawdzenia poprawnosci zapisu Panstwa adresu email w naszym systemie i ponowne przeslanie go droga elektroniczna

• Konsole nalezy nastepnie odpowiednio zapakowac i zabezpieczyc na czas transportu do Serwisu. Po zakonczonej naprawie badz wymianie konsoli, jak równiez w przypadku wysylki jakichkolwiek akcesoriów, zostana one zapakowane w nasze firmowe opakowanie

• Na zewnetrznej stronie przesylki prosimy umiescic adres zwrotny oraz numer Klienta

 

 

List przewozowy dostarczony przez Kuriera

• W przeciagu 1-3 dni od momentu zlozenia zamówienia otrzymaja Panstwo list przewozowy dostarczony przez Kuriera

• Do tego czasu bardzo prosimy o zapakowanie przesylki i przygotowanie jej do odbioru

• Kurier firmy przewozowej UPS zglosi sie do Panstwa po odbiór przesylki z wydrukowanym listem przewozowym, który naklei na Panstwa paczke, a nastepnie zabierze przesylke

• Konsole nalezy odpowiednio zapakowac i zabezpieczyc przed uszkodzeniami na czas transportu. Po zakonczonej naprawie badz wymianie konsoli, jak równiez w przypadku wysylki jakichkolwiek akcesoriów, zostana one zapakowane w nasze firmowe opakowanie

• Na zewnetrznej stronie przesylki prosimy umiescic adres zwrotny oraz numer Klienta

 

 

List przewozowy dostarczony wraz z bezplatnym opakowaniem

• Otrzymuja Panstwo bezplatne opakowanie wraz z listem przewozowym i wszelkimi niezbednymi instrukcjami dotyczacymi wysylki konsoli

Nazwa firmy przewozowej:

Numer referencyjny przesylki:

• Za pomoca numeru referencyjnego listu przewozowego moga Panstwo monitorowac swoja przesylke na podanej ponizej stronie (Aktywacja numeru przewozowego moze potrwac do 24 godzin).

Opublikowano
Nic nie trzeba potwierdzać, jeżeli wszystko zostało już uzgodnione na infolinii. Po prostu czekaj na ten list przewozowy, spokojnie, dojdzie.

 

I nie doszedł. Kurier miał ten list przewozowy.

Opublikowano

Wszystko zależy od tego jak się umówisz na infolinii, możesz dostać list do wydrukowania na e-maila, a jak nie masz dostępu do internetu & drukarki/nie chce ci się tego robić to kurier może przywieźć...

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej i najszybciej jest zgłosić awarję poprzez stronę service.xbox.com, wpisać numer seryjny i resztę danych. Na adres email następnego dnia dojdzie mail od UPS i MS. Ten od UPS będzie zawierał linki do wydrukowania potwierdzenia i drugi z kodem kreskowym, adresem itp. Konsolę najlepiej zawieźć samemu, pakując w karton za 4zł, kopertę na kod kreskowy dostaniemy na miejscu. Teraz wystarczy dać do podpisania potwierdzenie i.... po 5 dniach moja konsola wg strony ms wraca do mnie :)

Edytowane przez ArkejD
Opublikowano (edytowane)

a po co on rejestrowal?

nie rejestruje sie konsoli jak sie nie reklamuje wiec cos tu "smierdzi"

 

PS>

ogolnie gwarancja producenta jest nie przechodnia

Edytowane przez Juchy
Opublikowano (edytowane)

 Ale zawsze można dogadać sie z typem i za sześciopak browca może coś zdziałasz. Na przykład, możesz wysłać konsolę podając jego dane jako swoje, a potem jak ups wpadnie do niego z konsolą to typ Ci ją odeśle. Wyniesie Cię to jakieś 40zł, to i tak dużo taniej niż w serwisie.

 

Trochę ryzykowne, jeżeli masz do niego daleko, ale ja bym tak zrobił. Najpierw pogadał z typem  o byle pierdołach - np o gierkach a potem poprosił go o tę przysługę. 

 

 

Edytowane przez ArkejD
Opublikowano

nieprawda

wysylac w UPS mozna tylko z tego adresu na ktory ma przyjsc bo na nadaniu jest skad ma byc to zrobione, chyba ze to ta sama miejscowosc to mozna kombinowac i podjechac do siedziby samemu i oddac pake

Opublikowano

To Juchy jak jest z tymi konsolami wymieniają wszystkie bebechy na te nowe przy serwisie czy odgrzewają trupa ...

No właśnie Juchy jak to jest? U Codename jest "service date" a u mnie "MFR date".

 

Procedura serwisowa poszła dość szybko 12 dni (w tym 2 weekendy i 2 dni czekania na UPS).

Ale ... konsola miała tylko problem z odczytem płyt (randomowy), myślałem że wymienią napęd, a tu guzik - dostałem inną konsolę. Wygląda idealnie, ale ma zerwaną naklejkę z napędu, data produkcji 2 miesiące starsza, pewnie dostałem jakiegoś trupa po RRoD? Dodatkowo na mojej były 3 miesiące golda, jeśli na tej nie ma to się wkurzę. A może "replacement" rzeczywiście oznacza, że dostałem inną nową?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...