Opublikowano 13 kwietnia 200817 l Poprawcie mnie jeśli sie mylę. Gwarancja jest na 2 lata w przypadku jakiejkolwiek usterki? Tak? Natomiast na ROD, to 3 lata? dokladnie tak
Opublikowano 16 kwietnia 200816 l Wiam jestem zaskoczony prędkością!! w tamta srode kurier odebrał odemnie x360 a dzis wrocił do mnie SUPER!Został załączony liscik ble ble ble co padło ze fajnie ze jest sie członkiem społecznosći xbox'a itp ! Tylko tak jak by głośnieej działal ale niewiem czemu tez tak miesliscie ze głośniej chodzi? Edytowane 16 kwietnia 200816 l przez kwachus
Opublikowano 16 kwietnia 200816 l Konsola wróciła już z serwisu. Kurier przyjechał w zeszły poniedziałek, dzisiaj wrócił już z naprawionym sprzętem. Szybkość wymiany oraz sprawny kontakt z helpline zdecydowanie na +.
Opublikowano 17 kwietnia 200816 l Kurcze wcześniej już tez pisałem w tym temacie jak mi padły konsole,a teraz inna bajka bo mi dysk zaczął wariować...po prostu przerywa połączenie z nim i wyskakują diody czerwieniaste.Ogólnie grać się da,ale kilka razy nie mogłem nic zapisać bo wywalało błąd dysku twardego.Gdzie się go odsyła jakby co żeby naprawili?
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l Jestem w szoku Konsole wyslalem do serwisu w zeszly piatek WIECZOREM.W poniedzialek byla juz na miejscu,a we wtorek dostalem maila ze jest naprawiona i juz odsylaja.Dotarla do mnie wczoraj rano,jakby odnowiona,ciszej pracuje(mniam),pouusuwali brudy z obudowy takie jak czekolada itd lol:D Wymienili plyte glowna,nie testowalem jej jeszcze na grach ale narazie serwis xbox ma WIELKI PLUS
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l 1. Jak dzisiaj zadzwonię do MS to kiedy przyjedzie kurier? 2. Czy jest szansa zeby wymienili napęd i płytę głowną na raz? 3. Czy dostanę konsolę do premiery GTA?
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l 1. Jak dzisiaj zadzwonię do MS to kiedy przyjedzie kurier? 2. Czy jest szansa zeby wymienili napęd i płytę głowną na raz? 3. Czy dostanę konsolę do premiery GTA? 1.Kwestia 1-2dni,ewentualnie 3,dzwonisz,zalatwiasz,dostajesz na maila kod wraz z tym ze kurier zostal oplacony,dzwonisz do UPS i sie umawiasz na odbior. 2.Jesli sa uszkodzone obie,to tak. 3.Loteria,im predzej wyslesz tym wieksza szansa,ja czekalem 6 dni.
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l To powiedzmy, że zadzwonie za 5 minut, ale czy kurier by przyjechał dzisiaj lub jutro?? 2. Chodzi o to, że nie chcem, żeby po 2tyg. po RROD yebnal mi się laser
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l To ja tez sie wpisze. Konsola wysłana w piatek a wrocila do mnie po 10 dniach, wiec jest ok. Niestety, nie dostalem zadnego gratisu (np 1 miesiac xbox live), nawet na kartce z serwisu nie zaznaczyli co padlo . Wyslalem cora z 2005 a dostalem tez cora (liczylem na elita ) ale z koncowki 2006 - mam nadzieje, ze z zamontowanym nowym chlodzeniem . Edytowane 18 kwietnia 200816 l przez __bercik07
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l Zalezy albo naprawiaja a jesli sie nie da/nie warto daja nowa - przeciez to serwis
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l Jedno pytanie do ludzi, ktorzy ostatnio wysylali konsole: czy wam takze na infolinii mowili, ze kurier przywiezie karton, w ktory nalezy zapakowac konsole? U mnie byl i powiedzial, ze zadnych kartonow nie daja, wiec zapakowalem w swoj.Jednakze babka na infolinii upierala sie, ze kurier ma przywiez jakis "specjalny karton".Bede musial znowu tam zadzwonic i powiedziec, ze zapakowalem we wlasny.
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l Jedno pytanie do ludzi, ktorzy ostatnio wysylali konsole: czy wam takze na infolinii mowili, ze kurier przywiezie karton, w ktory nalezy zapakowac konsole? U mnie byl i powiedzial, ze zadnych kartonow nie daja, wiec zapakowalem w swoj.Jednakze babka na infolinii upierala sie, ze kurier ma przywiez jakis "specjalny karton".Bede musial znowu tam zadzwonic i powiedziec, ze zapakowalem we wlasny. Nie,kazdy pakuje we wlasnym zakresie,musisz miec swoj karton a babka na infolinii moim zdaniem sie pomylila.
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l Tez tak sadze, a ona upierala sie, ze teraz procedury sie zmienily i tak to teraz wyglada. Anyway i tak konsola wyslana...a Eternal Sonata w folii czeka Miec tylko nadzieje, ze w przyszlym tygodniu oddadza
Opublikowano 18 kwietnia 200816 l MI tam powiedziała, że mam jakiś ,,neutralny" karton mieć (czyt. W ZAKRESIE WŁASNYM). Ogólnie to miła pani z fajnym akcentem
Opublikowano 19 kwietnia 200816 l Jakto? To oni wymieniają całe konsole? cale to nie, raczej jej elementy, a konsola raptem ma dwa plyta glowna i naped, wiec albo jedno wymeinia albo drugie albo oba i to caly ich serwis naprawiac w pelnym slowa znaczeniu nic nie naprawiaja tylko wymieniaja...szkoda czasu skoro bebechy ida z fabryki po kosztach produkcji a to grosze...
Opublikowano 19 kwietnia 200816 l Jeszcze raz się spytam- techn. 65 lub 90nm dotyczy napędu? To ja tez sie wpisze. Konsola wysłana w piatek a wrocila do mnie po 10 dniach, wiec jest ok. Niestety, nie dostalem zadnego gratisu (np 1 miesiac xbox live), nawet na kartce z serwisu nie zaznaczyli co padlo . Wyslalem cora z 2005 a dostalem tez cora (liczylem na elita ) ale z koncowki 2006 - mam nadzieje, ze z zamontowanym nowym chlodzeniem . Tu z kolei widać, że konsola została wymieniona w całości, więc o co chodzi? Edytowane 19 kwietnia 200816 l przez TangoBravo
Opublikowano 19 kwietnia 200816 l A i jak coś powiem. Wszystko szybko i sprawnie - UPS przyjechał w poniedzialek po konsole ( jakoś po 10 ) , a wróciła w czwartek ( tego samego tygodnia ) ok. 14 Tylko nie wiedzialem, że jak spakuje w orginalne opakowanie to już nie wróci. Przynajmniej konsola sprawna z nowym napedem. Na kartkach było wszystko napisane co zostało wymienione. I nie dostalem Elite:/
Opublikowano 20 kwietnia 200816 l Jeszcze raz się spytam- techn. 65 lub 90nm dotyczy napędu? masz opcje szukaj to z niej skorzystaj, bo rece opadaja... Tu z kolei widać, że konsola została wymieniona w całości, więc o co chodzi? poczytaj warunki gwarancji, maja takie prawo jak wymiana na inna uzywana konsole i z tego nie raz korzystają, ale to dalej jest konsola po naprawie-wymianie jakiegoś podzespołu, mimo ze nieraz wygląda jak nowa (niektórzy znow mieli na odwrot, wysylali wizualnie nowa a dostawali jakies rozklekotane), nie ma reguły, sa tacy co wysylali core, a dostawali premium, albo wysylali elite, a dostali premium, albo wysylali bez hdd, a dostali z hdd (slyszalem juz chyba wszystkie mozliwosci jakie by mogly wystapic, po prostu maja tam jeden wielki metlik i nie ma sie czemu dziwic jak padaczek jest z kilkaset tysiecy, a moze i juz w milionach)... PS. nikt nawet nie zdaje sobie sprawy ze nowowygladajace rzeczy moga byc poserwisowe, przykladem sa pady na allegro w folii zielonej po dziwnie niskich cenach cos kolo 90zl, to wlasnie sa pady poserwisowe z MS, sa tez takie HDD i zasilacze, wyprzedaja to o wiele taniej, nawet ponizej polowy ceny pada w blistrze czyli nowego fabrycznego ale jesli nie widac roznicy to po co przeplacac Edytowane 20 kwietnia 200816 l przez Juchy
Opublikowano 21 kwietnia 200816 l Właśnie zadzwoniłem do Microsoftu w sprawie naprawy gwarancyjnej mojego Xboxa 360 - odebrał jakiś miły "pepiczek" informując na początku, że wszyscy polscy konsultanci są w tej chwili zajęci i prosi mnie o wyrozumiałość i wolne, wyraźne mówienie. Po opisaniu mojego problemu, powiedział mi, abym spakował konsolę (bez dysku i zasilacza) do jakiegoś starego kartonu (nieoryginalnego). Teraz czekam na maila z kodem... Jak maksymalnie długo czeka się na owego maila??
Opublikowano 21 kwietnia 200816 l 1-2 dni,napisalem kilka postow wyzej.Gdy otrzymasz kod,znaczy to ze kurier jest gotowy do odebrania paczki. Jesli za 2 dni nie otrzymasz kodu zadzwon do microsoft i zglos to/upewnij sie czy podales dobrego maila. Edytowane 21 kwietnia 200816 l przez Velius
Opublikowano 21 kwietnia 200816 l Jak to jest z kurierem. Jeśli już dostanę mail to nie muszę sam dzwonić do UPS ? Oni sami wiedzą że mają przyjechać? o co jakby chodzi.
Opublikowano 21 kwietnia 200816 l Dostajesz kod wraz z instrukcja po angielsku.Musisz zadzwonic do UPS,podac nr zgloszenia i potem jeszcze raz zweryfikowac dane i umowic sie kiedy kurier ma byc(u mnie to bylo mozliwe).Pamietaj zeby wydrukowac label oraz receipt po 2 razy,JEDEN label przyklejasz na karton,reszte zostawiasz i dajesz kurierowi.Zreszta jak masz drukarke w domu to on sam Ci powie ze musisz dodrukowac jesli masz 1,przynajmniej ja tak mialem. Edytowane 21 kwietnia 200816 l przez Velius
Opublikowano 21 kwietnia 200816 l Ok rozumiem. dzięki. Jeszcze jedno.Coś mi babka na infolinii mówila że ten label musi być wydrukowany od razu po otworzeniu. Czy to prawda? Edit: Ok doszedł mail? Co z tego wydrukować i po ile razy? View UPS Returns Documentation Instructions Retrieve Your UPS Returns Label . Get the Receipt. Find the Closest Service Location. Find Out More About Returning Your Shipment
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.