cyter666 0 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 haahah Toxic ale wtopa Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 Śmiać się czy płakać? Oni wszystko tłumaczą przez telefon. Chyba że czekałeś na połączenie z infolinią trzymając telefon przy uchu , albo może mówili po Arabsku? Cytuj
toxicELF 0 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 jak gadalem z microsoftem to mowili ze ups zadzwoni na numer podany w formularzu,nic nie kumam juz :S Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 13 października 2008 Opublikowano 13 października 2008 zadzwoń do siedziby UPSu w twoim mieście i zamów kuriera żeby przyjechał po paczke jeśli "nalepkę" na paczkę mailem to ją wydrukuj i przylep do kartonu z konsolą (nie wysyłaj w oryginalnym pudle bo go nie dostaniesz z powrotem), a jak kurier ma przywieść nalepkę to sie zapytaj o to w UPSie (ja drukowałem to nie wiem ) Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 13 października 2008 Opublikowano 13 października 2008 Śmiać się czy płakać? Oni wszystko tłumaczą przez telefon. Chyba że czekałeś na połączenie z infolinią trzymając telefon przy uchu , albo może mówili po Arabsku? Śmiać się czy płakać? Przecież kilka postów wyżej napisał, że nie rejestrował konsoli przez telefon, bystrzaku , albo może on napisał po arabsku? Cytuj
Mani 698 Opublikowano 14 października 2008 Opublikowano 14 października 2008 Panne Monike z infolinii bym z miejsca zwolnił. Dostałem w sobote RRODa, dzis dzwonie a ta na dziendoberek do mnie jakiego koloru jest dioda na zasilaczu gdy włącze konsole ? o_O .... pozatym sie dowiedziałem ze gwarancja sie skończyła w Lutym 2008 (pierwszy moj Xbox360 zakupiłem w listopadzie 2006 wiec niewiem jak to jest możliwe) ale mam sie nie przejmowac gdyz na RROD są 3 lata (ale pocieszenie) troche śmieszne gdyż w listopadzie dostałem nowego XO z Serwisu łącznie z pismem w którym pisze ze gwarancja została mi odnowiona. Pozatym ona mi kuriera załatwi (juz sie zaczynam obawiać). Chyba zadzwonie jeszcze raz na infolinie mając nadzieje, że połączy mnie z bardziej kumatą osobą. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 14 października 2008 Opublikowano 14 października 2008 Panne Monike z infolinii bym z miejsca zwolnił. Dostałem w sobote RRODa, dzis dzwonie a ta na dziendoberek do mnie jakiego koloru jest dioda na zasilaczu gdy włącze konsole ? o_O ale to takie dziwne, ze probuje dociec czy zepsuta jest konsola czy zasilacz? Cytuj
Mani 698 Opublikowano 14 października 2008 Opublikowano 14 października 2008 no chyba logiczne ze jeżeli zasilacz byłby zepsuty to w jaki sposób uruchomisz konsole ? Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 14 października 2008 Opublikowano 14 października 2008 no chyba logiczne ze jeżeli zasilacz byłby zepsuty to w jaki sposób uruchomisz konsole ? jest pare bledow zwiazanych z zasilaniem, ktore moga objawiac sie miganiem diod, wiec nie badz taki hola hola, hop siup do przodu. Laska nie bez powodu dostala takie a nie inne wytyczne. Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 14 października 2008 Opublikowano 14 października 2008 Ale ona też może mieć swoje procedury. Rozmowa jest nagrywana i jak sie nie zapyta to ona może dostać po (pipi)e. A mówiłeś że masz odnowioną gwarancje? Cytuj
Mani 698 Opublikowano 14 października 2008 Opublikowano 14 października 2008 Lucek wiem ze z zasilaniem tez może być kłopot i wtedy konsola również nas w swój sposób diodami o tym informuje co również Monice powiedzialem. Krzyś oczywiście ze jej to powiedziałem bo niezłego szokera dostałem jak mi powiedziała ze gwara mi sie w lutym skończyła. Nawet pismo oficjalne z MS jej przeczytałem. "To niestety nie działa w tą strone" tyle z jej "strony" .... to ja juz niewiem ... Monika właśnie pokazała mi ze niepotrzebnie przez 18 lat uczyłem sie angielskiego. "Renewed varranty" czy jak to sie pisze to chyba na polski "Odnowiona gwarancja". Cytuj
SzczeMar 0 Opublikowano 16 października 2008 Opublikowano 16 października 2008 Mam do Was pytanie, wysłałem konsole do naprawy w zeszłym tygodniu w poniedziałek 06.10.2008. Konsola dojechała do Microsoftu 2 dni później, lecz ciągle na stronie Microsoftu jest status: Oczekiwanie na urządzenie w centrum serwisowym. Dziwne jest to że na stronie UPS przedwczoraj pojawił się wpis że przesyłka poszła do Urzędu Celnego w LANGENHAGEN. Czy to jest normalne? Możecie mi podpowiedzieć jak to było w waszym przypadku ? Poniżej wstawiam zrzuty pulpitu ze strony UPS i Microsoftu. p.s. Na infolinii Microsoftu niczego się nie dowiedziałem na temat naprawy mojego X. Cytuj
honor 0 Opublikowano 16 października 2008 Opublikowano 16 października 2008 (edytowane) Moja konsola trafiła do nich wg. UPS 24.09.2008. Po chyba 4-5 dniach status zmienił się na "otrzymaliśmy konsolę". 30.09.2008 pojawił się mail z informacją o wysyłce zwrotnej. Tego samego dnia na stronie monitoringu paczki wpis o przekazaniu do urzędu celnego. Prawdopodobnie dzisiaj wyślą Ci konsolę. Niestety czasem zdarza się, że nie aktualizują oni statusu naprawy. Edytowane 16 października 2008 przez honor Cytuj
SzczeMar 0 Opublikowano 17 października 2008 Opublikowano 17 października 2008 Moja konsola trafiła do nich wg. UPS 24.09.2008. Po chyba 4-5 dniach status zmienił się na "otrzymaliśmy konsolę". 30.09.2008 pojawił się mail z informacją o wysyłce zwrotnej. Tego samego dnia na stronie monitoringu paczki wpis o przekazaniu do urzędu celnego. Prawdopodobnie dzisiaj wyślą Ci konsolę. Niestety czasem zdarza się, że nie aktualizują oni statusu naprawy. Kurde to u mnie jakoś inaczej najpierw cło a dziś zmieniło się info na stronie Microsoftu na: Urządzenie odebrane w centrum serwisowym – Otrzymaliśmy konsolę., a myślałem że sobie przez weekend pogram (właśnie kupiłem Assassin's Creed) :cierpienie: Cytuj
Mani 698 Opublikowano 17 października 2008 Opublikowano 17 października 2008 a myślałem że sobie przez weekend pogram (właśnie kupiłem Assassin's Creed) :cierpienie: a ja TNA ... konsola juz od dziś na serwisie jest , na stronie UPS napisali ze nie dostarczyli paczki i wraca do mnie O_O przeżyłem szokera i zadzwoniłem na infolinie, pani PAULINA (ludzie jaka zajedwabista kobitka) bardzo kumająca o co chodzi (przy okazji Pozdrawiam :* ) rozwiała mi wszystkie moje obawy. Także teraz czekam na powrót konsoli. Cytuj
Gryzli 0 Opublikowano 18 października 2008 Opublikowano 18 października 2008 Jestem nowy w temacie. I mam pytanie/a. Więc tak, pod jaki mam numer zadzwonic do MS?? Potem musze zadzwonić do kuriera, i co dalej?? On za darmo mi odbierze konsole?? Będzie wiedziale gdzie ją ma dostarczyć ?? HELP!! Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 18 października 2008 Opublikowano 18 października 2008 Problem zerknąć na pierwszą stronę tematu? Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 19 października 2008 Opublikowano 19 października 2008 Dobra. Jutro mam zamiar zadzwonić do MSu w celu zgłoszenia walniętego napędu w mojej konsoli. I mam parę pytań: 1)Konsolę mam zapakować po prostu w karton? Zabezpieczyć to jakoś? Folia bąbelkowa, styropian or smthn? 2)Czy mogę mego xboxa zarejestrować przez internet czy tylko via telefon? Przepraszam, że truję, ale wolę się upewnić . Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 19 października 2008 Opublikowano 19 października 2008 1) Zapakuj w dowolny karton i dobrze zabezpiecz bo za uszkodzenia w czasie transportu do nich M$ nie odpowiada. 2)Ktoś wyżej pisał że rejestrował konsole przez internet. Cytuj
cyter666 0 Opublikowano 19 października 2008 Opublikowano 19 października 2008 (edytowane) zarejestruj przez telefon tradycyjnie, najprościej, bezpiecznie Edytowane 19 października 2008 przez cyter666 Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 19 października 2008 Opublikowano 19 października 2008 Już zarejestrowałem w necie . Jutro czeka mnie rozmowa z Panią Konsultantką. Jakieś rady? Reklamuję napęd, więc o czym ściemnić dodatkowo? Póki co planuję powiedzieć, że FIFĘ mi kompletnie konsola skopała, Rock Band częściowo i parę płytek z muzyką. Dodatkowo czasami nie chodzą mi gry, które bez problemu śmigają u kumpla (ściema tylko z cd z muzyką ). Cytuj
OsciBosci 22 Opublikowano 19 października 2008 Opublikowano 19 października 2008 (edytowane) Koledzy mam szybkie i proste pytanie. Mam X360 Arcade, konsola mam miesiace, posiałem gdzies paragon. Czy moge jakos nadal zachowac gwarancje?? A i drugie pytanie. Kupiłem jakis czas temu od Goldiego z forum Mass Effect, gra była nowa w folii. No i po około dwóch godzinach grania zawsze w tym samym miejscu zawiesza mi sie gra, tzn. pojawia sie informacja ze nie moze przeczytac plyty... Czy moge to reklamowac w MS?? Edytowane 19 października 2008 przez OsciBosci Cytuj
Gryzli 0 Opublikowano 20 października 2008 Opublikowano 20 października 2008 Przed chwilą dzwoniłem do Microshitu, i Pani Monika, zapytała kiedy kupowałem konsole. Powiedziałem że w listopadzie 2006, a ona mi na to że nie mam juz prawie gwary :o . Ale podobno gwarancja na RoD jest na 3 lata, tak?? Poprosiła mnie o foto paragonu na maila, i mają do mnie dzwonić. Współczuje osobom, które mają konsole tak jak ja, czyli prawie 2 lata Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 20 października 2008 Opublikowano 20 października 2008 Ja kupowałem rok temu i też przed chwilą rozmawiałem z Panią Moniką. Wszystko przyjemnie, próbowała mi wcisnąć, że "nasza konsola jest bardzo wrażliwa i gdy stoi na podłodze albo niestabilnej powierzchni to wystarczy jakiś większy bas czy coś żeby napęd rysował" . Jutro ma być u mnie kurier. Wszystko szybko, sprawnie i przyjemnie póki co. Cytuj
Gryzli 0 Opublikowano 20 października 2008 Opublikowano 20 października 2008 Ja kupowałem rok temu i też przed chwilą rozmawiałem z Panią Moniką. Wszystko przyjemnie, próbowała mi wcisnąć, że "nasza konsola jest bardzo wrażliwa i gdy stoi na podłodze albo niestabilnej powierzchni to wystarczy jakiś większy bas czy coś żeby napęd rysował" . Jutro ma być u mnie kurier. Wszystko szybko, sprawnie i przyjemnie póki co. Oni do do Ciebie kuriera przyślą?? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.