Fisiu 4 Opublikowano 20 października 2008 Opublikowano 20 października 2008 Nie, on pójdzie do kuriera na kolanach... Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 20 października 2008 Opublikowano 20 października 2008 Nie. Gwarancja door 2 door, więc oni sami wysyłają kuriera do Ciebie i on sam wie gdzie potem wrócić . Wszystko za darmo. Przynajmniej dla klienta. Cytuj
cylob 0 Opublikowano 20 października 2008 Opublikowano 20 października 2008 Zawsze lepiej zadzwonić osobiście i umówić się z kurierem na konkretną datę. Numery telefonów masz na stronie UPS. Cytuj
Gryzli 0 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 :pifpaf: Ehh... Pani Monika, zapytała się od kiedy mam X'a, powiedziale że od listopada 2006, i kazała mi przesłać zdjęcie dowodu zakupu. Przesłałem. Dzisiaj dzwonie, a ona mi mówi że jeszcze mail nie doszedł, bo mają jakieś tam braki w personelu, ale powiedziala że on najprawdopodobniej jest w siedzibie, ale nie doszedł do ludzi, którzy są za to odpowiedzialni, i kazała mi czekać do końca tygodnia :solo: Zadzwonie później, jak będzie jakaś inna osoba i może ona mi pomoże. Ja chce tylko naprawić konsole, bo MAM jeszcze gwarancje, czy tak dużo chce ?? Ehh.. Polska... Cytuj
Mani 698 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 Monika to żal.pl strasznie jedzie ze schematami, mówi tylko to co w instrukcji napisane. Nic od siebie. Cytuj
Gryzli 0 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 Jak zadzwonie gdzieś o 14:00 to bedzie ktoś inny przy telefonie ?? Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 Monika to żal.pl strasznie jedzie ze schematami, mówi tylko to co w instrukcji napisane. Nic od siebie. Mani, to nie sex telefon ;] Cytuj
milekp 78 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 Ehh.. Polska... A co ma Polska z tym wspólnego? Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 Ja praktycznie wszystko dogadałem z panią Moniką . Wczoraj dzwoniłem pierwszy raz, dzsiaj do godz. 17:00 ma być u mnie kurier. A z kim się rozmawia to chyba od niczego nie zależy. Dzwoniłem raz, rozmawiałem z Pauliną, kazali mi zadzwonić za chwilę, bo jakaś awaria, zadzwoniłem za 10 min. i rozmawiałem z Moniką. Cytuj
Gryzli 0 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 Ja praktycznie wszystko dogadałem z panią Moniką . Wczoraj dzwoniłem pierwszy raz, dzsiaj do godz. 17:00 ma być u mnie kurier. A z kim się rozmawia to chyba od niczego nie zależy. Dzwoniłem raz, rozmawiałem z Pauliną, kazali mi zadzwonić za chwilę, bo jakaś awaria, zadzwoniłem za 10 min. i rozmawiałem z Moniką. Ale zrozum. Ja kupiłem konsole 20.11.2006 roku. Według nich juz nie mam gwary, ale powiedzieli żebym przeslał im na maila paragon i mam czekac na ich telefon Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 Ja praktycznie wszystko dogadałem z panią Moniką . Wczoraj dzwoniłem pierwszy raz, dzsiaj do godz. 17:00 ma być u mnie kurier. A z kim się rozmawia to chyba od niczego nie zależy. Dzwoniłem raz, rozmawiałem z Pauliną, kazali mi zadzwonić za chwilę, bo jakaś awaria, zadzwoniłem za 10 min. i rozmawiałem z Moniką. Ale zrozum. Ja kupiłem konsole 20.11.2006 roku. Według nich juz nie mam gwary, ale powiedzieli żebym przeslał im na maila paragon i mam czekac na ich telefon A 'stare' konsole nie miały przypadkiem rocznej (+ rok niezgodności jak kupowałeś na paragon) gwary? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 A 'stare' konsole nie miały przypadkiem rocznej (+ rok niezgodności jak kupowałeś na paragon) gwary? Nie. Po prostu m$ na podstawie daty produkcji nieraz określa swój "okres gwarancyjny". Kupił widocznie leżak magazynowy i kobieta zażyczyła sobie o ksero dowodu zakupu, bo gwarancja liczy się od daty zakupu. I są to dwa lata (3 na RoD), niezależnie od konsoli (tym pierwszym wydłużono okres gwarancyjny). Cytuj
Gryzli 0 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 Nie ma co się kłócić ^_^ . Ale skoro jest 3 lata na RoD, to czemu chcą dowód zakupu?? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 22 października 2008 Opublikowano 22 października 2008 Konsola wyszla w listopadzie 2005 (rok pozniej premiera PL) i 3 latka minely Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 24 października 2008 Opublikowano 24 października 2008 Pytanko - Potrzebny jest paragon, czy wystarczy im tylko to kiedy konsola była wyprodukowana? (nie mam paragonu) Cytuj
milekp 78 Opublikowano 24 października 2008 Opublikowano 24 października 2008 Pytanko - Potrzebny jest paragon, W zależności od daty produkcji twojej konsoli. Zazwyczaj nie jest potrzebny ale im bliżej końca gwarancji, tym częściej m$ zaczyna prosić o kopię dowodu sprzedaży. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 25 października 2008 Opublikowano 25 października 2008 Ja jak dzwoniłem do nich to nawet się nie pytali o paragon. Pewnie dlatego, że wcześniej zarejestrowałem już konsolę i podane było, że jeszcze jest gwarancja. Z mojej strony takie pytanko: czy serwis MSu działa w weekendy? Chodzi mi o ten we Frankfurcie. Jest szansa, że w poniedziałek odeślą konsolę, jeżeli dostali ją w piątek? Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 27 października 2008 Opublikowano 27 października 2008 (edytowane) Takie pytanko: jeżeli po wpisaniu nr sprawy i kodu pocztowego na stronie xbox.com wyświetla mi się, że nie ma takiego zlecenia to znaczy że co? Edytowane 27 października 2008 przez qb3k Cytuj
Mani 698 Opublikowano 28 października 2008 Opublikowano 28 października 2008 to oznacza ze najprawdopodobniej konsola juz do Ciebie wraca. Cytuj
opall 4 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 (edytowane) no ja przed chwilą zgłosiłem awarie na infolinii... przyjęte, a jutro ma być kurier. zobaczymy jak spisze się cała ta machina. szkoda tylko ze juz leci do mnie GoW 2 z Australii wiec jak dojdzie to pewnie sobie przez jakis czas nie pogram... EDIT: aaa konsole kupilem 19.11.2006, wiec troche pozno sie zorientowalem ze trzeba do serwisu oddawac ale najwazniejsze ze zmiescilem sie w terminie.. EDIT 2: powiedzcie ze Pani Monika jest pół-Polką... zabójczo sie z nią rozmawia... : " ołhkej a teraz moshna sapakowac konsolkę" Edytowane 4 listopada 2008 przez opall Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Serwis na 5 . Wszystko trwało dokładnie 2 tygodnie, zgłaszałem napęd rysujący płyty, dostałem nową konsolę. Wersja z 24.06.2008r., napęd BenQ, bez HDMI. Bez żadnych problemów. A propos Benka- nie jest wcale taki cichy. Tak samo buczy jak mój stary Hitachi. Cytuj
Mani 698 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Mój benek jest strasznie cichutki. Hitachi głośniej mi pracował. Cytuj
grykom 283 Opublikowano 9 listopada 2008 Opublikowano 9 listopada 2008 Jak to jest z wysyłaniem sprawnych konsol które "niby" mają 3 diody? Próbował ktoś takiego numeru? W serwisie faktycznie sprawdzają usterki, czy widząc stary napęd (hitachi) wymieniają wszystko od ręki? Cytuj
opall 4 Opublikowano 9 listopada 2008 Opublikowano 9 listopada 2008 @ grykom... wiesz trudno powiedziec jak jest z tym sprawdzaniem... moj x360 rysowal plyty raz na jakis czas i sie zawieszal raz na jakis czas.... w nieregularnych odstepach raz bylko to 2 razy dziennie, a czasem raz na dwa tygodnie... myslisz ze jak to sprawdza w dwa dni na serwisie?? daje do myslenia... chociaz ROD to wyskakuje od razu jak sie wlacza konsole prawda?? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.