hooki 194 Opublikowano 22 stycznia 2008 Opublikowano 22 stycznia 2008 no i już jest w domku moja dziecina, z nowym napędem i bogatsza o nowe doświadczenia.. równo tydzień trwało to. Cytuj
massmedia 0 Opublikowano 22 stycznia 2008 Opublikowano 22 stycznia 2008 Mam szybkie pytanie i oczekuje szybkiej odpowiedzi. Jaki jest adres mailowy do xbox supportu polskiego bo mam im skana paragonu przeslac(a czemu to za dlugo by opowiadac). Pan z helpline'u powiedział mi ten adres, ale teraz nie moge sie rozczytac . W domu nie mam stacjonarnego(dzwonilem od babci ), zeby sie dopytac a z komorki szkoda mi kasy. Na xbox.com pytania wysyla sie bezposrednio ze strony wiec nigdzie ich maila nie ma zapisanego(albo przynajmniej ja nie widziałem). Z gory dzieki za pomoc. Cytuj
mnk 0 Opublikowano 23 stycznia 2008 Opublikowano 23 stycznia 2008 U mnie cały prces trwał równy tydzień. Pomimo, że sam nie drukowałem listu przewozowego. kurier był z wszystkim 24h po zgłoszeniu. Mam jednak jedno "ale". Dlaczego nie dołączają już zdrapek na xbox live? Wiem, wiem, w Polsce go "nie ma" i nie mam się teoretycznie o co rzucać, ale jednak tydzień mojego GOLDA straciłem bezpowrotnie!! Ja nie chcę od nich niczego za darmo, chcę tylko odzyskać to, za co przecież zapłaciłem! Nie dość, że przez tydzień nie mogłem grać na konsoli, to jeszcze mogę do tego doliczyć realne strat finansowe, ze o kosztach telefonu do nich nie wspomnę (stacjonarnego nei mam, więc 15 minut trwania połączenia z komórki też mnie coś kosztowało). Pytanie naiwne, ale jednak je zadam, jest wg Was sens ubiegać się o rekompensatę tego wszystkiego?? Cytuj
qazar 0 Opublikowano 23 stycznia 2008 Opublikowano 23 stycznia 2008 U mnie cały prces trwał równy tydzień. Pomimo, że sam nie drukowałem listu przewozowego. kurier był z wszystkim 24h po zgłoszeniu. Mam jednak jedno "ale". Dlaczego nie dołączają już zdrapek na xbox live? Wiem, wiem, w Polsce go "nie ma" i nie mam się teoretycznie o co rzucać, ale jednak tydzień mojego GOLDA straciłem bezpowrotnie!! Ja nie chcę od nich niczego za darmo, chcę tylko odzyskać to, za co przecież zapłaciłem! Nie dość, że przez tydzień nie mogłem grać na konsoli, to jeszcze mogę do tego doliczyć realne strat finansowe, ze o kosztach telefonu do nich nie wspomnę (stacjonarnego nei mam, więc 15 minut trwania połączenia z komórki też mnie coś kosztowało). Pytanie naiwne, ale jednak je zadam, jest wg Was sens ubiegać się o rekompensatę tego wszystkiego?? Daja zdrapki,pady,ect. ale losow ja dostalem nie tak dawno zdrapke a kumpel pada Cytuj
spider242526 0 Opublikowano 24 stycznia 2008 Opublikowano 24 stycznia 2008 Hej. Czy można zarejestrować konsolę Xbox360 przez internet? Jeśli można to jak? Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 24 stycznia 2008 Opublikowano 24 stycznia 2008 Nie mozna. A teraz pytanko ode mnie- jak to jest, że na stronie UPS, od wtorku nie zupdate'owano lokalizacji mojej paczki? Od wtorku rano leży w Czechach i nic Cytuj
qwerty_91 0 Opublikowano 24 stycznia 2008 Opublikowano 24 stycznia 2008 Z tego co czytałem to musisz zadzwonić do Microsoftu i poprosić o nr paczki idącej do polski. Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 24 stycznia 2008 Opublikowano 24 stycznia 2008 Aha, dziekuję Krzysiu :* Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 24 stycznia 2008 Opublikowano 24 stycznia 2008 Wczoraj z serwisu wrócił mój Xbox, równo po 9 dniach od wysyłki i 6 od dostarczenia do Repair Centrum. Dostałem swoją konsolę z wymienioną płytą główną. Nie było żadnych gratisów pokroju zdrapki etc. Z serwisu jestem zadowolony, zadziałał szybko i sprawnie : ) Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 24 stycznia 2008 Opublikowano 24 stycznia 2008 No to właśnie rozwiano moje marzenia o grze w ten weekend. Konsolka sobie leży w serwisie od wtorku i jest nie naprawiona. Suuuuper Cytuj
qwerty_91 0 Opublikowano 24 stycznia 2008 Opublikowano 24 stycznia 2008 Mam szybkie pytanie i oczekuje szybkiej odpowiedzi. Jaki jest adres mailowy do xbox supportu polskiego bo mam im skana paragonu przeslac(a czemu to za dlugo by opowiadac). Pan z helpline'u powiedział mi ten adres, ale teraz nie moge sie rozczytac . W domu nie mam stacjonarnego(dzwonilem od babci ^_^ ), zeby sie dopytac a z komorki szkoda mi kasy. Na xbox.com pytania wysyla sie bezposrednio ze strony wiec nigdzie ich maila nie ma zapisanego(albo przynajmniej ja nie widziałem). Z gory dzieki za pomoc. xboxsup2@microsoft.com Dzwoniłem dzisiaj do nich o pada i dowiedziałem sie ze moja konsola już nie ma gwarancji (niby jakiś błąd systemu) i że mam im przesłać zdjęcie numeru seryjnego i kopie faktury. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 24 stycznia 2008 Opublikowano 24 stycznia 2008 No to moj xbox juz do mnie wrocil - 6dni go w domu nie bylo tylko . Wymieniona plyta glowna i dvd - Wsadzili mi BENQ, chyba wszystkim jak leci je wrzucaja tera. Jedno male "ALE": Porysowali mi przy zaczepach obudowe troche ^_^. Cytuj
massmedia 0 Opublikowano 24 stycznia 2008 Opublikowano 24 stycznia 2008 Dzięki Qwerty 91, wszystko już załatwione. Baza danych zaktualizowana, gwarancja trwa, a jutro przyjedzie kurier Cytuj
xenionq 0 Opublikowano 25 stycznia 2008 Opublikowano 25 stycznia 2008 (edytowane) Jeśli XBOX wyzionął ducha(migają 3 czerwone diody) i chcę go oddać tam gdzie był kupiony(do Media Markt) to mam oddać samą konsolę czy z wszystkimi akcesoriami(dysk, pad, headset, pudło itp)? Edytowane 25 stycznia 2008 przez xenionq Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 25 stycznia 2008 Opublikowano 25 stycznia 2008 zazwyczaj w MM chca wszystko, ale pytaj, co MM to inny obyczaj... Cytuj
kim 1 Opublikowano 27 stycznia 2008 Opublikowano 27 stycznia 2008 eh niestety mam klopot z padem (A-button sie zacina co skutecznie uniemozliwia gre) wiec mam zadzwonic na ta super infolinie? Ponoc za pierwszym razem nie trza wysylac tego zepsutego tylko od razu wysylaja nowego. Problem z tym ze jeszcze nie zdazylem zarejestrowac konsoli(kupiona grudzien 2007) wiec mam zadzwonic,zarejestrowac konsole, powiedziec ze mi pad nie dziala i to wystarczy? Cytuj
hooki 194 Opublikowano 27 stycznia 2008 Opublikowano 27 stycznia 2008 tak. ja tez rejestrowałem dopiero jak dzwoniłem że padł dvd.. Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 27 stycznia 2008 Opublikowano 27 stycznia 2008 Procedura serwisowa mojej konsoli trwała niestety prawie 2 tyg, chociaż sama naprawa była szybka. Wpierw zadzwoniłem do MS, zarejestrowałem konsole i miałem dostać mailem list przewozowy. Niestety przez 3 dni nie przyszedł wiec zadzwoniłem jeszcze raz, tym razem poskutkowało. Potem trochę czasu zajęło umówienie się z UPSem bo mieli wiecznie "zajęty" telefon. Summa summarum kurier przyjechał, odebrał paczkę, a za tydzień była już u mnie. Z dokumentów wynika, że wymienili płytę główną. Do całej procedury nie potrzebowałem nawet paragonu. Trochę żałuje, że nie wspomniałem im o szalejących wiatraczkach. Teraz nawet jak konsola "śpi" i ściąga demka na HDD to wiatraczki dają na całego. Nie pamiętam teraz już czy coś takiego mi się zrobiło przed serwisem czy to oni tam coś podkręcili (w takich sytuacjach łatwo coś sobie "wmówić" bo człowiek jest bardziej uważny niż zazwyczaj był i dokładniej się przysłu(pipi)e i przygląda). Mogłem tez coś pościemniać żeby mi napęd wymienili. Teraz jest trochę lipa bo od zakupu konsoli minęły właśnie 2 lata czyli obowiązuje mnie już tylko gwarancja na RoD, chociaż nie wiem jak to w praktyce wygląda - wie ktoś czy mimo wszystko da się jakoś wykombinować inne naprawy ?? W sumie od daty na paragonie mineły 2 lata, ale konsola była teraz naprawiana i rejestrowana po raz pierwszy... Cytuj
skiz 5 Opublikowano 27 stycznia 2008 Opublikowano 27 stycznia 2008 kurde aż się boje właczyć swojego Arcade patrząc na ilość odp. w tym wątku : / Słyszał ktoś o awarii X'a Arcade ? bo normalnie mnie szlag trafia boje się grać juz =/ Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 27 stycznia 2008 Opublikowano 27 stycznia 2008 nie bój się, to nie pomoże zapobiec awarii. Arcade na razie są najmniej (właściwie to prawie wcale) awaryjne. Jeśli konsola ma paść to i tak padnie, jak ktoś kiedyś napisał. Niezależnie od tego, czy grasz czy nie : ) Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 28 stycznia 2008 Opublikowano 28 stycznia 2008 Mam pytanie- konsola jest już na serwisie od zeszłęgo wtorku, teraz czekam. I tu moje pytanie- czy konsola będzie jechała do mnie na starym numerze przewozowym, czy na nowym? Musze zadzwonić do infolinii po nowy numer, żeby dowiedzieć sie gdzie jest paczka? Cytuj
McDriv3r 0 Opublikowano 29 stycznia 2008 Opublikowano 29 stycznia 2008 (edytowane) Serwis M$ jest za(pipi)isty ale UPS to (pipi) jakich malo.Jakis pedal przyjechal o 12:20 aby wziasc paczke.Powiedzial ze nie moze jej wziasc bo musza byc 3 takie druczki.Zadzwonilem do M$ znowu i mila pani Sylwia powiedziala ze tam sa debile i czasami nie wiedza jak maja to zrobic.Poprostu bomba.Jak oni nie wezma mojej konsoli to mam znowu do nich zadzownic (do M$) i oni zadzwonia do nich i wyjasnia sprawe.Poprostu rewelka. Edit: I sprawa zostala wyjasniona.Nikt mi nie napisal ze tego (pipi) mam wydrukowac 3 razy i musze czekac kolejny dzien na kuriera. Edytowane 29 stycznia 2008 przez McDriv3r Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 29 stycznia 2008 Opublikowano 29 stycznia 2008 jaki problem dla kuriera, zeby po prostu przepisal dane z tego listu przewozowego do formularzu ktory ma w bloczku? u mnie tak zrobil i przesylka doszla Cytuj
kulak4 12 Opublikowano 1 lutego 2008 Opublikowano 1 lutego 2008 Mam pytania (które pewnie już wcześniej padły z parę razy, ale miałem ROK przerwy od neta, poza tym nie interesowałem się tematem, bo konsola działała sprawnie...): jak to jest z dyskiem? Co z danymi, które się na nim znajdują? Czy po przysłaniu MS konsoli jest ona naprawiana czy wymieniana na nową? Sorry za tak oczywiste dla niektórych pytania, ale potrzebuje dostać szybką odpowiedź, a czytanie 47 stron trochę zajmie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.