Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam szybkie pytanie i oczekuje szybkiej odpowiedzi. Jaki jest adres mailowy do xbox supportu polskiego bo mam im skana paragonu przeslac(a czemu to za dlugo by opowiadac). Pan z helpline'u powiedział mi ten adres, ale teraz nie moge sie rozczytac :) . W domu nie mam stacjonarnego(dzwonilem od babci :) ), zeby sie dopytac a z komorki szkoda mi kasy. Na xbox.com pytania wysyla sie bezposrednio ze strony wiec nigdzie ich maila nie ma zapisanego(albo przynajmniej ja nie widziałem). Z gory dzieki za pomoc.

Opublikowano

U mnie cały prces trwał równy tydzień. Pomimo, że sam nie drukowałem listu przewozowego. kurier był z wszystkim 24h po zgłoszeniu. Mam jednak jedno "ale". Dlaczego nie dołączają już zdrapek na xbox live? Wiem, wiem, w Polsce go "nie ma" i nie mam się teoretycznie o co rzucać, ale jednak tydzień mojego GOLDA straciłem bezpowrotnie!! Ja nie chcę od nich niczego za darmo, chcę tylko odzyskać to, za co przecież zapłaciłem! Nie dość, że przez tydzień nie mogłem grać na konsoli, to jeszcze mogę do tego doliczyć realne strat finansowe, ze o kosztach telefonu do nich nie wspomnę (stacjonarnego nei mam, więc 15 minut trwania połączenia z komórki też mnie coś kosztowało). Pytanie naiwne, ale jednak je zadam, jest wg Was sens ubiegać się o rekompensatę tego wszystkiego??

Opublikowano
U mnie cały prces trwał równy tydzień. Pomimo, że sam nie drukowałem listu przewozowego. kurier był z wszystkim 24h po zgłoszeniu. Mam jednak jedno "ale". Dlaczego nie dołączają już zdrapek na xbox live? Wiem, wiem, w Polsce go "nie ma" i nie mam się teoretycznie o co rzucać, ale jednak tydzień mojego GOLDA straciłem bezpowrotnie!! Ja nie chcę od nich niczego za darmo, chcę tylko odzyskać to, za co przecież zapłaciłem! Nie dość, że przez tydzień nie mogłem grać na konsoli, to jeszcze mogę do tego doliczyć realne strat finansowe, ze o kosztach telefonu do nich nie wspomnę (stacjonarnego nei mam, więc 15 minut trwania połączenia z komórki też mnie coś kosztowało). Pytanie naiwne, ale jednak je zadam, jest wg Was sens ubiegać się o rekompensatę tego wszystkiego??

 

 

Daja zdrapki,pady,ect. ale losow ja dostalem nie tak dawno zdrapke a kumpel pada :(

Opublikowano

Wczoraj z serwisu wrócił mój Xbox, równo po 9 dniach od wysyłki i 6 od dostarczenia do Repair Centrum. Dostałem swoją konsolę z wymienioną płytą główną. Nie było żadnych gratisów pokroju zdrapki etc. Z serwisu jestem zadowolony, zadziałał szybko i sprawnie : )

Opublikowano
Mam szybkie pytanie i oczekuje szybkiej odpowiedzi. Jaki jest adres mailowy do xbox supportu polskiego bo mam im skana paragonu przeslac(a czemu to za dlugo by opowiadac). Pan z helpline'u powiedział mi ten adres, ale teraz nie moge sie rozczytac :( . W domu nie mam stacjonarnego(dzwonilem od babci ^_^ ), zeby sie dopytac a z komorki szkoda mi kasy. Na xbox.com pytania wysyla sie bezposrednio ze strony wiec nigdzie ich maila nie ma zapisanego(albo przynajmniej ja nie widziałem). Z gory dzieki za pomoc.

 

xboxsup2@microsoft.com

 

Dzwoniłem dzisiaj do nich o pada i dowiedziałem sie ze moja konsola już nie ma gwarancji (niby jakiś błąd systemu) i że mam im przesłać zdjęcie numeru seryjnego i kopie faktury.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli XBOX wyzionął ducha(migają 3 czerwone diody) i chcę go oddać tam gdzie był kupiony(do Media Markt) to mam oddać samą konsolę czy z wszystkimi akcesoriami(dysk, pad, headset, pudło itp)?

Edytowane przez xenionq
Opublikowano

eh niestety mam klopot z padem (A-button sie zacina co skutecznie uniemozliwia gre) wiec mam zadzwonic na ta super infolinie? Ponoc za pierwszym razem nie trza wysylac tego zepsutego tylko od razu wysylaja nowego. Problem z tym ze jeszcze nie zdazylem zarejestrowac konsoli(kupiona grudzien 2007) wiec mam zadzwonic,zarejestrowac konsole, powiedziec ze mi pad nie dziala i to wystarczy?

Opublikowano

Procedura serwisowa mojej konsoli trwała niestety prawie 2 tyg, chociaż sama naprawa była szybka. Wpierw zadzwoniłem do MS, zarejestrowałem konsole i miałem dostać mailem list przewozowy. Niestety przez 3 dni nie przyszedł wiec zadzwoniłem jeszcze raz, tym razem poskutkowało. Potem trochę czasu zajęło umówienie się z UPSem bo mieli wiecznie "zajęty" telefon. Summa summarum kurier przyjechał, odebrał paczkę, a za tydzień była już u mnie. Z dokumentów wynika, że wymienili płytę główną. Do całej procedury nie potrzebowałem nawet paragonu. Trochę żałuje, że nie wspomniałem im o szalejących wiatraczkach. Teraz nawet jak konsola "śpi" i ściąga demka na HDD to wiatraczki dają na całego. Nie pamiętam teraz już czy coś takiego mi się zrobiło przed serwisem czy to oni tam coś podkręcili (w takich sytuacjach łatwo coś sobie "wmówić" bo człowiek jest bardziej uważny niż zazwyczaj był i dokładniej się przysłu(pipi)e i przygląda). Mogłem tez coś pościemniać żeby mi napęd wymienili. Teraz jest trochę lipa bo od zakupu konsoli minęły właśnie 2 lata czyli obowiązuje mnie już tylko gwarancja na RoD, chociaż nie wiem jak to w praktyce wygląda - wie ktoś czy mimo wszystko da się jakoś wykombinować inne naprawy ?? W sumie od daty na paragonie mineły 2 lata, ale konsola była teraz naprawiana i rejestrowana po raz pierwszy...

Opublikowano

kurde aż się boje właczyć swojego Arcade patrząc na ilość odp. w tym wątku : / Słyszał ktoś o awarii X'a Arcade ? bo normalnie mnie szlag trafia boje się grać juz =/

Opublikowano

nie bój się, to nie pomoże zapobiec awarii. Arcade na razie są najmniej (właściwie to prawie wcale) awaryjne. Jeśli konsola ma paść to i tak padnie, jak ktoś kiedyś napisał. Niezależnie od tego, czy grasz czy nie : )

Opublikowano

Mam pytanie- konsola jest już na serwisie od zeszłęgo wtorku, teraz czekam. I tu moje pytanie- czy konsola będzie jechała do mnie na starym numerze przewozowym, czy na nowym? Musze zadzwonić do infolinii po nowy numer, żeby dowiedzieć sie gdzie jest paczka?

Opublikowano (edytowane)

Serwis M$ jest za(pipi)isty ale UPS to (pipi) jakich malo.Jakis pedal przyjechal o 12:20 aby wziasc paczke.Powiedzial ze nie moze jej wziasc bo musza byc 3 takie druczki.Zadzwonilem do M$ znowu i mila pani Sylwia powiedziala ze tam sa debile i czasami nie wiedza jak maja to zrobic.Poprostu bomba.Jak oni nie wezma mojej konsoli to mam znowu do nich zadzownic (do M$) i oni zadzwonia do nich i wyjasnia sprawe.Poprostu rewelka.

 

Edit: I sprawa zostala wyjasniona.Nikt mi nie napisal ze tego (pipi) mam wydrukowac 3 razy i musze czekac kolejny dzien na kuriera.

Edytowane przez McDriv3r
Opublikowano

Mam pytania (które pewnie już wcześniej padły z parę razy, ale miałem ROK przerwy od neta, poza tym nie interesowałem się tematem, bo konsola działała sprawnie...): jak to jest z dyskiem? Co z danymi, które się na nim znajdują? Czy po przysłaniu MS konsoli jest ona naprawiana czy wymieniana na nową?

Sorry za tak oczywiste dla niektórych pytania, ale potrzebuje dostać szybką odpowiedź, a czytanie 47 stron trochę zajmie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...