Scorp1on 8 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Czyli trzeba skombinowac paragon na pada by miec wiecej niz 1 rok Cytuj Odnośnik do komentarza
marcin0903 1 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Pytanie, właśnie wysłali z MS do mnie maila, że mają już konsolę w centrum serwisowym, ile tak liczyć, że będzie u mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza
lons 38 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 (edytowane) Właśnie otrzymałem konsolę z serwisu i mam mały problem.Więc kiedy odpalam konsolkę nie ma już oczywiście ring of death ale za to na padzie jednocześnie świeca mi się cztery zielone diody i mrugają :o Pad nie działa ^_^ Diody na konsoli nie ma tylko ta w środku pali sie na zielono.Obraz oczywiście jest.O co biega?Wcześniej miałem zieloną diodę z boku palącą sie na zielono i wszytsko chodziło bez problemowo.Pozdrawiam Edytowane 8 Lipca 2009 przez lons Cytuj Odnośnik do komentarza
Halo3MaNiAcK 7 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Pewnie masz pada bezprzewodowego, więc konsola go nie wykryje zanim nie wciśniesz takiego małego przycisku z przodu konsoli i z tyłu pada (tam gdzie masz trigery) Cytuj Odnośnik do komentarza
lons 38 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Pewnie masz pada bezprzewodowego, więc konsola go nie wykryje zanim nie wciśniesz takiego małego przycisku z przodu konsoli i z tyłu pada (tam gdzie masz trigery) Uff dzieki wielkie działa:D Cytuj Odnośnik do komentarza
marcin0903 1 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Pytanie, właśnie wysłali z MS do mnie maila, że mają już konsolę w centrum serwisowym, ile tak liczyć, że będzie u mnie? up Cytuj Odnośnik do komentarza
Hubert249 4 273 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 możliwe,że już w piątek a jak nie to bankowo w poniedziałek. Ja od momentu wysłania odliczając sobote i niedziele czekałem 5 dni, konsole wysyłałem w czerwcu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 719 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Pewnie masz pada bezprzewodowego, więc konsola go nie wykryje zanim nie wciśniesz takiego małego przycisku z przodu konsoli i z tyłu pada (tam gdzie masz trigery) Uff dzieki wielkie działa:D A nie dostałeś od MS kartki z tym sposobem? Cytuj Odnośnik do komentarza
marcin0903 1 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 możliwe,że już w piątek a jak nie to bankowo w poniedziałek. Ja od momentu wysłania odliczając sobote i niedziele czekałem 5 dni, konsole wysyłałem w czerwcu. No mi wysłali teraz w piątek, więc nie wiem czy na poniedziałek się wyrobią , jak obstawiacie chłopaki, kiedy będzie ? Tu msp zakupione, już idę grać, a tu wałek, przecież konsoli nie ma xD. Cytuj Odnośnik do komentarza
ShtaS 174 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Jak ci wysłali w piątek kurierem to na 99% będziesz miał w poniedziałek. Cytuj Odnośnik do komentarza
marcin0903 1 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 No to mam nadzieję, że jutro już coś pogram . pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza
jojok21 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 (edytowane) Mam od piątku status otrzymano informacje rozliczeniowe (na stronie UPS) - czy to oznacza, że paczka nadal jest w centrum serwisowym i czeka po prostu na kuriera czy może nie zawsze status jest aktualizowany na bieżąco? Ta paczka po prostu musi dojść do piątku bo potem wyjeżdzam i bym musiał się uganiać za nią po powrocie : P Edytowane 13 Lipca 2009 przez jojok21 Cytuj Odnośnik do komentarza
jojok21 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 To dobrze, daje nadzieję na to, że kurier już w drodze i niebawem (jutro/pojutrze) będzie. Bo już się kodzik z abonamentem miesięcznym nie może doczekać wstukania Cytuj Odnośnik do komentarza
marcin0903 1 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 (edytowane) Jak ci wysłali w piątek kurierem to na 99% będziesz miał w poniedziałek. EPIC FAIL , będę miał w środę :| EDIT: EPIC FAIL - UPS 4ever <3 xD - zdecydowali się, że jednak jutro będę miał konsole! Edytowane 13 Lipca 2009 przez marcin0903 Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Sprawa taka. Mój X zaczyna niedomagać i chcę spróbować go wysłać do serwisu. Rozumiem, że trzeba się zarejestrować na stronie MS (xbox.com ?). Tylko pytanie takie. Jeżeli mam Gamertag zarejestrowany na US, to co jeśli za jego pomocą będę chciał zarejestrować konsolę do naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza
jojok21 0 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 (edytowane) Akurat twój gamertag nie ma tu żadnego znaczenia, naprawdę... PS: Masz od cholery punktów GS i nie wiesz jeszcze takich rzeczy? O_o. Ile ci to pudło już chodzi?... Edytowane 14 Lipca 2009 przez jojok21 Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 (edytowane) Pudło mam od 2006 r. i jak dotąd chodziło jak pszczółka, bez żadnych problemów (a kupowałem już używanego), a na Live zarejestrowałem się dopiero jakoś na początku tego roku. Punktów to ja tak wiele nie mam. Edytowane 14 Lipca 2009 przez Les777 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lucek 4 417 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Więc jest opcja taka: ziomkowi z biura ktoś podpindolił konsole, podmieniajac ja na zepsutego zloma po prostu (konsolka stala w biurze). O co pytaja teraz na infolinii przy zglaszaniu usterki. Kminimy zeby tam zadzwonic, zglosic niby usterke i poprosic o przeslanie naklejki na pudlo na maila. Na niej powinien byc adres, na ktory konsola zostala zarejestrowana, right? Czy teraz to wyglada jakos inaczej? Dajcie znac. Cytuj Odnośnik do komentarza
marcin0903 1 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Numer seryjny głównie chcą no i musisz potem zarejestrować konsolę, albo podać dane rejestracyjne jeśli była już rejestrowana, bez tego nic nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Zarejestrowałem konsole, oczywiście gwarancja wygasła, a gdy wybieram 'Żądaj nowej naprawy', wyskakuje komunikat: 'Wprowadzone informacje o kliencie są niezgodne z istniejącym adresem.' Czyżby to miało jednak związek z Gamertagiem zarejestrowanym w USA? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 (edytowane) Panowie mam pytanie jak zgłosić uszkodzonego pada przez stronę próbowałem ale nie dział Gdzie znalez numer seryjny pada? Edytowane 16 Lipca 2009 przez zaq123456 Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 A odpłatne naprawy konsol też robią w serwisie? Jeżeli tak, wiadomo ile biorą? Cytuj Odnośnik do komentarza
jojok21 0 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 (edytowane) Les777- nie żądaj naprawy poprzez stronę internetową, mi także wyskakiwał taki sam błąd. Po prostu zadzwoń na infolinie i zgłoś usterkę... podajesz wtedy miłej (zazwyczaj) pani numer seryjny konsoli i dane rejestracyjne (telefon, e-maila, adres) Co do ceny odpłatnej naprawy w ich serwisie to raczej na pewno się nie opłaca ;-). Punktów masz dużo i nie gadaj, że nie. : P Edytowane 16 Lipca 2009 przez jojok21 Cytuj Odnośnik do komentarza
Les777 124 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 (edytowane) Właśnie dzwoniłem. Babka mi powiedziała, że dopóki nie ma trzech diód, nie mogą naprawić bezpłatnie (podstawowa gwaracja wygasła) i jak bym chciał naprawiać, to będzie kosztować 100euro. Mówię jej (spokojnie), że z konsolą i tak nie mogę nic robić, bo po chwili się zwiesza, a ona, jeżeli nie ma trzech diód albo E74, trzyletnia gwarancja nie obowiązuje. Spytała czy mogę sprawdzić z innymi kablami. Odpowiedziałem, że spróbuję. Lekko załamany zacząłem se włączać ixa i czekać, aż się zwiesi. Po kilku próbach pokazał w końcu trzy diody. Dziwne uczucie. Wręcz mi ulżyło. Chciałem dzwonić drugi raz, ale już mieli nieczynne. No, uzbierało się trochę. @up: No mówiła, że jeżeli przez internet nie będę mógł, to mogę śmiało dzwonić. Tak na okoliczność: http://www.youtube.com/watch?v=sris5X4BDqg...feature=related Edytowane 16 Lipca 2009 przez Les777 Cytuj Odnośnik do komentarza
.:marioo:. 104 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Jestem bardzo zadowolony zarówno z serwisu jak i UPS. Od momentu wysłania do powrotu konsoli minęło 8 dni. W serwisie klocek był 3 dni. Awarię zgłaszałem poprzez stronę www. żadnych problemów. Listy przewozowe otrzymałem już godzine po zgłoszeniu problemu, dziwna sprawa bo robiłem to o pólnocy, czyli automatycznie to wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.