Juchy 24 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 jak nie masz takiej daty serwisu jak wyzej to masz jakas z wymienionymi bebechami zapewne... Cytuj Odnośnik do komentarza
Stranglerdave 6 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Witam, konsola mi sie pare razy zawiesiła, chciałem ją przerobić, ale polecono mi odesłać ją na gwarancje bo to może zwiastować rrod w przyszłości. Moje pytanie brzmi następująco - Czy jak sie wysyła konsole jest ona jakoś sprawdzana w MS(zwiechy nieregularne)? Mogą mi ją odesłać nienaprawioną? Cytuj Odnośnik do komentarza
sznurek 10 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Wysyłałem ostatnio konsole na serwis i pani spytała o rodzaj konsoli, odpowiedziałem, że Arcade. Ale mam dorabiany dysk i teraz się zastanawiam czy nie będzie potem jakiś problemów z działaniem dysku? Pani chyba zaznaczyła, że konsola jest bez dysku więc tak się chciałem zapytać czy to ma jakieś znaczenie po serwisie? I czy to prawda, że dodają zdrapkę na golda na miesiac? Cytuj Odnośnik do komentarza
shinu 0 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 moja konsola wczoraj miała jakiś dziwny odpał. Grałam i po pewnym czasie wyłączyła się nagle sama z siebie wrogo patrząc na mnie 3 czerwonymi diodami. Po wciśnięciu powera wyłączyła się i niby było ok gdyby nie to że po ok 2h grania znowu to samo zrobiła. Czyżby początek wielkiej awarii? Cytuj Odnośnik do komentarza
sznurek 10 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 3 diody to chyba tezmoże być problem z zasilaniem. odłacz zasilacz i podłacz jeszcze raz - strzelam, niczym nie jest to potwierdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza
Juchy 24 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 3 diody to sygnalizacja wielu awarii wiec jak macie to nei panikujcie a sprawdzajcie kod bledu, w necie pelno jest informacji jak przeczytac kod Cytuj Odnośnik do komentarza
standby 1 721 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Witacje, prawdopodobnie mój Xbox 360 rysuje płytki, nie ruszając go ani nic porysowal mi Soul Calibur 4, ma on teraz takie glebokie okrezne rysy. Co ciekawe gdy wlozylem filmy dvd albo inną gre to wszystko było cacy, ale jak mówie czystego Soula mi porysował, dlatego mam też pytania. Czy mogę się zgłosić do microsoftu z prośbą o wymiane tej płyty, bądź jej regeneracje na ich koszt? Czy jest sens i regenracja będzię skuteczna wobec tych dość głębokich rys na płycie? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza
Stranglerdave 6 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Witam, konsola mi sie co jakiś czas zawiesza, chciałem ją przerobić, ale polecono mi odesłać ją na gwarancje bo to może zwiastować rrod w przyszłości. Moje pytanie brzmi następująco - Czy jak sie wysyła konsole jest ona jakoś sprawdzana w MS(zwiechy nieregularne)? Mogą mi ją odesłać nienaprawioną lub wymienić na używaną po renowacji jakiejś? odpowiedzcie :X UP Cytuj Odnośnik do komentarza
sznurek 10 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Dziś miałem dostac konsole. Czekam na kuriera, miał czas do 19. Nie przyjechał. Patrze na stronke UPS a tam napisane, że konsole\paczke dostarczono wtf? napisane tam jest cos jeszcze office, to znaczy, ze u nich jest? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Pawlo_PL Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Microsoft wymienia Xboxy bez plomb gwarancyjnych ?! http://grrr.pl/2009/10/09/xbox-360-z-rrod-jak-to-jest-z-ta-gwarancja/ Cytuj Odnośnik do komentarza
KOŁD 1 084 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 A ja mam takie pytanie zarejestrowałem konsole zażądałem naprawy drogą elektroniczną dostałem elegancko maila od MS z tymi trzema opcjami wysyłki konsoli do wyboru. I teraz moje pytanie jak wybrać tą konkretną opcje? Muszę do nich zadzwonić czy dojdzie jeszcze jakiś mail? Cytuj Odnośnik do komentarza
ash77 3 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Witacje, prawdopodobnie mój Xbox 360 rysuje płytki, nie ruszając go ani nic porysowal mi Soul Calibur 4, ma on teraz takie glebokie okrezne rysy. Co ciekawe gdy wlozylem filmy dvd albo inną gre to wszystko było cacy, ale jak mówie czystego Soula mi porysował, dlatego mam też pytania. Czy mogę się zgłosić do microsoftu z prośbą o wymiane tej płyty, bądź jej regeneracje na ich koszt? Czy jest sens i regenracja będzię skuteczna wobec tych dość głębokich rys na płycie? Pozdro. jedynie co to MS może wymienić napęd w konsoli - poprostu zgłoś rysowanie płyt (najlepiej wielu) MS nie wymieni ci ani nie zregeneruje płyty regeneracja bedzie skuteczna - sam tak miałem z COD4 na przyszłość instaluj gry na dysku - wtedy zwiekszysz żywotność płyt Cytuj Odnośnik do komentarza
Juchy 24 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 plyty moga wymeinic, ale tylko produkcji MS, i za to trzeba tez zapalcic calkowicie nieoplacalny biznes, lepiej za grosze dac na polerke i juz Cytuj Odnośnik do komentarza
Dabman 104 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam, slyszalem o przypadku konsoli wyslanej na serwis, przerobionej, ktora wrocila spowrotem, z tym ze klucz w napedzie i w plycie to same 0000 Ktos sie spotkal z czyms takim, czy to tylko problem osoby odczytujacej klucz z plyty? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Siwy_ Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Sprzedalem niedawno ixa, ale zapomnialem wrzucic do paczki paragon. Bedzie ok jesli wysle kolesiowi skan na maila, czy musze mu doslac poczta zeby mogl oddac na ewentualna gwarancje ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Juchy 24 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 bedzie ok. i tak jak ms chce paragon to w formie elektonicznej czyli bedzie mial gotowca na przyszlosc Cytuj Odnośnik do komentarza
sznurek 10 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Czy zauważyliście by obecnie serwisowane konsole były mniej awaryjne niż przed serwisem? Moja wróciła ostatnio po błędzie e74 i tak się zastanawiam ile mi jeszcze pożyje. Wydaje mi się, że przy grze w gta są jakieś lekkie zwolnienia animacji, a nie pamiętam by przed serwisem coś takiego też było. Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorp1on 8 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Sadze ze tym czyms co obnizlo awaryjnosc jest wprowadzenie NXE i instalowania gier. Naped poszedl w odstawke i konsola wytwarza mniej ciepla bo jak pamietam naped byl umiejsciowiony w zlym miejscu. Nic tylko z tego faktu sie cieszyc - mi mija wlasnie rok od e74 - nonstop gram z dysku i zadnych errorow nie widze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Juchy 24 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) hehehe, Scorpion: akurat to mega awaryjnosc i do tego z bledem E74 to sie zaczela po wyjsciu NXE, konsole zaczely padac jak muchy i glownie z HDMI, wlasnie w tym okresie upadl wczesniej promowany mit ze Falcon mniej awaryjny... tu masz obrazowe przedstawienie jak wzrastala awaryjnosc po wyjsciu NXE, oczywiscie na podstawie doswiadczen jedenej z firm wiecej tu: http://www.joystiq.com/2009/03/19/joystiq-survey-xbox-360-e74-errors-on-the-rise-since-nxe/ po drugie to naped dostaje po du.pie od GPU, a nie na odwrót, wiec to ze akurat nie kreci plyta nie ma żadnego znaczenia co do rozmieszczenia napedu to tylko chodzi o to ze uniemozliwia zamontowanie radiatora o wiekszym ożebrowaniu, tylko czy tak naprawde jest potrzebne? jak dla mnie nie jest, temp. pracy GPU jest podobna jaka mamy w kartach na piecu, tak samo jak i w PS3, jak i testy rozne i starania osob by poprawic chlodzenie dowiodly, ze jakby sie nie starali to awaria i tak moze wystapic, na allegro co jakis czas pojawiaja sie np. uszkodzone konsole na sprzedaz z chlodzeniem wodnym po za tym MS robil experymenty przeciez z radiatorem heatpipe, wiec widac ze jakby potrzeba bylo wiecej zmienic by to przynioslo mneijsza awaryjnosc to by zrobili, czyli jeszcze bardziej rozbudowali radiator od GPU, w tej chwili nawet nowe konsole co wychodzą to zaczeli powracac do starych radiatorow na GPU czyli z aluminium tak samo jak MS ma mozliwosc zmiany dasha tak by np. chlodzenie bylo wydajniejsze, czyli podkrecic wiatraki i obnizyc graniczne temp, przy ktorych zwieksza sie wydajnosc wiatrakow w serwisie nic sie nie zmeinilo, jesli oddajesz uszkodzona plyte xenon i dostajesz taka sama plyte tylko ze nowa to o jak mozna mowic o jakichkolwiek zmianach awaryjnosci? jakby kazda konsole wymeiniali na wersje Jasper to patrzac na mala, jak na razie, awaryjnosc tej plyty moznaby powiedziec z cala pewnoscia ze po serwisie mamy o wiele mniej awaryjna konsole, a tak jak teraz nie ma zmian... Edytowane 10 Listopada 2009 przez Juchy Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorp1on 8 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) No ja jestem przykladem e74 po wgraniu NXE (arc z hdmi ), reset i juz error ale podczas grania w wersje Preview NXE w Dzonsa mialem male biale mrowki na ekranie kilka dni przez premiera oficialna, myslalem ze to moze wina kabla vga. No coz przed NXE padla po polroku, po NXE trzyma rok Edytowane 10 Listopada 2009 przez Scorp1on Cytuj Odnośnik do komentarza
Juchy 24 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) bo tak bylo, nawet na tym forum ile ludzi pisalo ze zainstalowalo NXE i zaraz mialo zejscie konsoli...ewidetnie cos musieli zrobic, czyli najwyrazniej NXE potrzebuje wiecej mocy konsoli podobne zejscia, czyli nasilenie awaryjnosci, z tego co pamietam poczatkowo bylo po wydaniu gry DeadRising Edytowane 10 Listopada 2009 przez Juchy Cytuj Odnośnik do komentarza
severian 0 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Serwis wymienił mi konsolkę na nowego premiuma z lipca 2009 (bez hdmi) i w związku z tym mam dwa pytania: ten "nowy" premium to jakaś ulepszona wersja (mniej awaryjna)?I drugie pytanko: zamiennik ma normalną gwarancję czy jednakowoż jest jej już pozbawiony?Dodam,że 3letnia gwarancja właśnie mi się kończy. Edytowane 1 Grudnia 2009 przez severian Cytuj Odnośnik do komentarza
milekp 78 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zamiennik ma taki okres gwarancji jak poprzednik, czyli od daty zakupu (poprzednika) 2 lub 3 lata. Nie masz nowego okresu gwarancji, jeśli o to pytasz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Juchy 24 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 nie dali Ci nowej konsoli, a konsole poserwisowa, data z tylu zapewne jest data serwisowania (SERVICE DATA), a nie wyprodukowania bo tych konsol nie produkuja od dawna. najczesciej sa to konsole po reballingu wczesniej wymeiniali plyty ale i tak ich data produkcji byla inna niz tego co na obudowie bo na obudowie zawsze jest data calosci, a nie poszczegolnych czesci, wiec np. plyta jest z 2006r a naped moze byc z 2009r i finalnie pisza na obudowie 2009 a meritum tego jest takie ze nic ulepszonego nie masz, bez HDMI to XENON i masz takiego jak miales mniejsza awaryjnosc od poprzednich wersji tylko wykazuje jasper, a to juz wersja z HDMI i mozesz ja dostac tylko kupujac cala nowa konsole z gwarancja to tak jak napisal kolega wyzej... PS. tak wyglada data wyprodukowania konsoli jako calosci (nie poszczegolnych czesci): 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
severian 0 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Dzięki za wyjaśnienia.Tego premiuma chcę sprzedać więc wolałem się upewnić co i jak.Faktycznie z tyłu jest service data.Przeoczyłem ten szczególik. Edytowane 1 Grudnia 2009 przez severian Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.