Mani 698 Opublikowano 27 lutego 2008 Opublikowano 27 lutego 2008 Dzwoń może coś ździałasz.... ja dostałem pada. Cytuj
mr pablo 0 Opublikowano 28 lutego 2008 Opublikowano 28 lutego 2008 No i opłacało się zadzwonić. Dali mi do wyboru jedną z siedmiu gier: - Viva Pinata - Kameo - Party Animals - Gears of War - Perfect Dark 0 - Forza 2 - PGR 3 Same stare tytuły, ale zawsze coś. Ofc, wybrałem Gears`y. Powinna przylecieć za 2-3 tygodnie. Cytuj
czapa 677 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Dzisiaj dostałem swoją konsolę, dokładnie po tygodniu czekania Wymienili płytę główną, ciekawe czy długo pochodzi, może ktoś już miał doświadczenie z tego typu wymianą, załatwia to sprawę RROD ?? Jako gratis dostałem 1 miesiąc golda. Wsumie to jestem zadowolony Cytuj
czapa 677 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 Czyli ta nowa płyta główna jest tak samo narażona na RROD jak ta poprzednia? Myślałem że może montują jakieś poprawione wersje płyt głównych. Tobie padła po naprawie? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 29 lutego 2008 Opublikowano 29 lutego 2008 mi nie padaja tylko klientom, jako serwis, naprawiam je i stad wiem co pada po tym co dostaje do napraw... Cytuj
Diuk 1 Opublikowano 2 marca 2008 Opublikowano 2 marca 2008 Jakis czas temu wysyłałem do ms konsole, przyszla dosyć szybko, na karteczce dołączonej było info, że ze względu na długotrwałą naprawę (...) ms daje mi nową konsolkę. I tutaj moje może i głupie pytnie, czy ta "nowa" konsolka jest w jakiś sposób powiązana ze starą? tj rejestracja, gwarancja itp rzeczy są "nowe"? Np, gdybym chciał sprzedać komuś mego xa, to może rejestrować już na swoje nazwisko? Cytuj
czapa 677 Opublikowano 2 marca 2008 Opublikowano 2 marca 2008 Jakis czas temu wysyłałem do ms konsole, przyszla dosyć szybko, na karteczce dołączonej było info, że ze względu na długotrwałą naprawę (...) ms daje mi nową konsolkę. I tutaj moje może i głupie pytnie, czy ta "nowa" konsolka jest w jakiś sposób powiązana ze starą? tj rejestracja, gwarancja itp rzeczy są "nowe"? Np, gdybym chciał sprzedać komuś mego xa, to może rejestrować już na swoje nazwisko? Przyłączam się do twojego pytania. Tak z ciekawości zapytam jak się przedstawia data produkcji tej starej i tej nowej konsoli ? Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 2 marca 2008 Opublikowano 2 marca 2008 Oni w systemie mają zanotowane, że dostałeś nową konsolę i teraz twoja stara gwarancja jest przypisana do nowego numeru seryjnego. Innymi słowy nie liczy się od początku, ale dalej kontynuowana jest pierwotna gwarancja. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 3 marca 2008 Opublikowano 3 marca 2008 Jakis czas temu wysyłałem do ms konsole, przyszla dosyć szybko, na karteczce dołączonej było info, że ze względu na długotrwałą naprawę (...) ms daje mi nową konsolkę... Dobrze było by gdyby takie rzeczy uzgadniali z Klientem bezpośrednio w trakcie realizacji zamówienia, nie bez jego wiedzy. Cóż, mają takie "prawo". Cytuj
Yahoosh 0 Opublikowano 3 marca 2008 Opublikowano 3 marca 2008 Konsola padła 21.02, 25.02 (poniedziałek) UPS wziął z kartą gwarancyjną i wydrukiem z netu wysłanym przez Microsoft. Dziś - 3 Marca wróciła konsola z wymienioną płyta główną, w innym opakowaniem i 3 papierkami co otrzymuą wszyscy, ale bez gwarancyjnej. Microsoft zyskuje w oczach Mr pablo; Mani - wy otrzymaliście te gratisy za co, za długie czekanie na powrót konsoli ? Czy dlatego że mieliście wykupiony Live abonament ? Cytuj
Sokolov 0 Opublikowano 5 marca 2008 Opublikowano 5 marca 2008 Mam takie pytanko, czy kiedy kurier przyjeżdża po konsolę, to chce dowód zakupu czy kartę gwarancyjną? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 5 marca 2008 Opublikowano 5 marca 2008 przeciez to kurier, on nawet nie wie co ty slesz, i go to w ogole nie interesuje dajesz pake i tyle, bez zadnych zbednych gadek... Cytuj
Sokolov 0 Opublikowano 5 marca 2008 Opublikowano 5 marca 2008 Już wszytko załatwione, czekam na maila, potem do kuriera mam przedzwonić Muszę powiedzieć, że wszystko ładnie i przyjemnie poszło Zobaczymy teraz, ile konsola będzie na wycieczce w Czechach. Cytuj
lesheq 8 Opublikowano 8 marca 2008 Opublikowano 8 marca 2008 Mi konsolka odmówiła posłuszeństwa 13.02 jak pech to pech. Po zaczerpnięciu informacji na temat usterki i podjęciu decyzji naprawiać czy serwisować, zdecydowałem sie na serwis. Zadzwoniłem do działu serwisowego i po jednym pytaniu (jaki kolor ma dioda w zasilaczu) gość z infolinii zebrał potrzebne dane i powiedział żeby czekać na maila z listem nadania który trzeba nakleić na paczkę (pudełko bez oznakowań i goła konsola). Maila dostałem tego samego dnia a był to piątek wieczór (22.02) wiec planowałem zamówić kuriera z UPS w sobotę bo niby pracują od 10 do 13, oczywiście nikogo nie było. Dodzwoniłem się dopiero w poniedziałek rano a o 12 był już kurier po paczkę. Do serwisu w Czechach paczka dotarła w środę po 10 (można to sprawdzić na stronie UPS podając nr nadania) a wróciła do mnie 3.03 czyli cała akcja trwała tydzień. Wymienili w niej napęd DVD oraz płytę główną i już aż tak bardzo się nie grzeje. Prawdę mówiąc nie spodziewałem się że tak szybko to pójdzie i znów mogę się cieszyć moim odświeżonym X360 Cytuj
gryniu 0 Opublikowano 9 marca 2008 Opublikowano 9 marca 2008 wczoraj właśnie2 raz padła mi konsola. miesiąc temu wróciła z 1 naprawy. meksyk poprostu Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 U mnie było tak - konsola padła mi w piątek. Niezarejestrowana. 3ROD. Dziś zadzwoniłem, odebrała pani Sylwia, wszystko spokojnym głosem wytłumaczone że jest ok, 2 dni mam czekać maks na maila. Potem kurier i 2 tyg czekania. Numer sprawy jest. Obsługa miła bardzo łącznie z życzeniem miłego tygodnia więc duży plus dla tej firmy. A minus niestety jeszcze większy bo to już 2 konsola która mi padła Robią w ogóle teraz w tym serwisie gwarancyjnym naprawy nowymi częściami które są mniej awaryjne? Chyba nie skoro post powyżej jest jaki jest Cytuj
Pchela 7 Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 Kermit - na jaki numer dzwoniles? Ja dzisiaj 3 razy dzwonilem na helpline i 3 razy odebral niemiec xD Jest jakis inny numer do polskiego odzialu ? Jest mi ktos w stanie pomoc ? Mial tez ktos taki przypadek ? Cytuj
Bojan_Zaw 4 Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 Takie pytanko: trzeba płacić za kuriera? O_o Cytuj
jarken 33 Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 Takie pytanko: trzeba płacić za kuriera? O_o Niet. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 10 marca 2008 Opublikowano 10 marca 2008 Pchela: dzwoniłem na numer ten co jest na stronie polskiego supportu Xbox. A pani Sylwia z pewnością Niemcem nie była Cytuj
gryniu 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 ja jakieś 5 min temu dzwoniłem, odebrał jakiś anglik. powaga śmiesznie było Cytuj
gryniu 0 Opublikowano 11 marca 2008 Opublikowano 11 marca 2008 tak. jakiś nowy system przewozowy jest i muszę też zasilacz wysłać Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 17 marca 2008 Opublikowano 17 marca 2008 14 marca kurier odebrał konsolę ode mnie. Wyskoczył w piątek taki status w monitoringu UPS: Status: W przewozie - Ponownie zaplanowano Kolejne planowane doręczenie: 18 mar.2008 Wysłano do: RICANY-JAZLOVICE, CZ WTF? Czemu nie poszło w piątek, sobotę, ew. dziś w poniedziałek tylko "ponownie zaplanowano" na wtorek. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.