Skocz do zawartości

Tomb Raider Anniversary


Re

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trochę już przeszedłem jest daleko w egipcie i się podziele wrażeniami:D

 

Pomimo grania i genialngeo klimatu 1, to jednak brakuje tej grze jednej rzeczy:D Tak samo miałem z Silent Hillem pierwszym, który był najstraszniejszy. Na ironię chodzi o grafikę:( Tam była ciemna, dorysowywanie nie za dalekie. A w Lost Valey była noc :D T-REX beznadziejnie wygląda, a dziwne bo ja mam na kolekcjonerskim wydaniu na okładce T-rexa i wygląda strasznie i można się przerazić, a ten w grze to takie tam sobie stworzonkko, a walka z nim to banał. Więcej krwi napsuły mi wyskakujące zza rogu goryle, czy pumy:D i jesczez

 

Mel podpisuje się pod Twoim postem całym razem z tym skakaniem na slupki gdy dwie ściany zgniatają;D:D nie będę go kopiował:P ten z datą 10 08 2007, 17:41:D

 

 

A teraz reszta. Klimat i wypas i zagadki i wszystko i polecam gorąco:D:D:D Świetny tomb raider w nowych szatach. Klimat pozostał. Naprawdę w kilkunastu miejscach podskakiwałem ze strachu:D jak mi coś nagle wyskakiwało:D:D albo się zapadało;D:;) a najlepsze jest oczekiwanie;d człowiek który idzie pod górę myśli, że zaraz będzie spadała kula:D:D i się strresuje a opkazuje się, że nie:D Ucieczka przed kulą (globem atlasa) powiem, że niezłe toXD Hehe gra na 9/10.

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 17
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na wstępie chciałem napisać,że nie grałem w pierwszą część TR-a na PSX-a,także swoje wrażenia z gry opisuje jako świeży gracz.A więc.... Jak narazie przeszłem 25% gry i muszę powiedzieć ,że zdecydowanie na tym się nie skończy ;-).Anniversary wchłonęło mnie całkowicie. Ale do rzeczy... Twórcy stanęli na wysokości zadania-grafika,sterowanie,zagadkowośc,przechodzenie z lokacji do lokacji-wszystko stanowi spójną całość i budzi w nas narastającą ciekawość "co będzie dalej".Do tego dochodzą walki ze zwierzętami,które nie zawsze wprawiają w zachwyt(wyglądają trochę dziwacznie),ale na szczęście występują rzadko i stanowią "dodatek" do przygody.Ciekawie przedztawia się sprawa zagadek i ukrytych przedmiotów.Nie raz będziemy mósieli się dobrze zastanowić,a i nie raz się wystraszymy jak coś się pod nami zawali,albo wyskoczy jakichś zwierz(dużą rolę odgrywa tutaj muzyka pojawiająca się adekwatnie do zagrożenia-BRAWO!!!).Tematy muzyczne (orkiestrowe,chóry)właściwie wyst.sporadycznie ,ale za to są świetnie wkomponowane w klimat samotnej wyprawy.Tak,tak.Lara może liczyć tylko na siebie.Bieganie,skakanie po palach,wspinaczka,nurkowanie,przestawianie przedmoitów czy lina z hakiem-mamy cały wachlaż ruchów (nie róbcie tego w domu...heh) potrzebnych do szczęścia,a to wszystko w bajecznie wykonanych i zróżnicowanych stylistycznie levelach .Czasami może irytować praca kamery,ale to szczegół jeśli chodzi o całokształt gry,która zasługuje na wysoką ocenę.Warto poświęcić jej trochę czasu,tym bardziej,że autorzy przewidzieli dla nas różne bonusy (otrzymujemy je zbierając relikty i artefakty) takie jak galerie,stroje Lary,opisy wyst.postaci w grze itp. Chcesz przeżyć przygodę? -sięgnij po TOMB RAIDER ANNIVERSARY!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniłem za 20 zł i Drivera PL... i wygląda na to, że było warto.

 

Genialna animacja, wspaniała grafika, klimat, eksploracja przeważa nad strzelaniem, klimat, możliwości, grafika, klimat, Lara, klimat. No i przede wszystkim FUN! Na razie zapowiada się świetna przygodówka.

Gram 1h, a ze wsześniejszych TR grałem w demo Legend i trójki.

Opublikowano

eleeloeleoeleooooooo przelazłemmmm ::D:D:D na 100% game i chatke lary :-) Fajne bonusy i generalnie cały episod Lost Island jest poprostu esencją Tomb Raiderów. Superrr i muzzaaaa ahhhhhhhh. Zajeło mi to 16 godzinek, co do artefaktów i reliktów to dla myślącego człowieka nie będą problemem do odnalezienia, jednakże, trzeba oglądać każde pomieszczenie dokładnie, albo ilość pułek i itditd:D:D:D Opcja z odstrzeleniem wiszących skrzyń. nie wpadłbym, gdyby mi się nie zalokował na lince pistolet :) Ogólnie polecammmm.

 

JEDEN DUŻY MINUSS

 

ŁATWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .Szczególnie Bossowie i kreaturki. Pare szybkich strzałów i padają, nie ma takiego streso-klimatu, że oto wybiegnie zza rogu i mnie zabija. Owszem wybiega, ale pare strzałów, jeszcze ten głupi adrelina-mode i jeden strzał i po stworze. Ehhhhh.

 

Nie jestem wymagający, ale uważam, że poziom trudności powinien być conajmniej taki jak MOH European Assoult, gdzie misje się przechodzi za 3 albo 4 razem dopiero po poznaniu terenu:D:D:D

Opublikowano

Eeee a co za różnica. Chekpoiint czy save w dowolnym miejscu.

W każdym Tomb RAiderze od 2 począć mogłeś się sejwąć gdzie chciałeś. W TR1 tylko przy kryształach, a w Anniversary stan zapisze Ci ostatni Chekpoint, czyli miejsca gdzie mogłby leżeć w teori kryształki. Bo pomimo iż się potem wgrasz i tak zaczynasz od chekpointa. Tylko Deb.ilizmem jest to że, jak chekpoint jest np. na dole planszy i na wyższych półkach jest jeszcze jeden:D To Wchodząc w góre pare minut, pojawia się chepckpoint po drodzę, ale jak się człowiek zwali w dół to przeskakuje chekpoint ten na dole. Głupota. I zaczyna sie znów od dołu. Nawet jak się zginie:D:D::D:D:D Troche absurd :)

Opublikowano
Eeee a co za różnica. Chekpoiint czy save w dowolnym miejscu.

No spora. Druga opcja daje graczom swobode w podejmowaniu decyzji, jest bardziej naturalna. No i odnawianie energii- w dawnych czasach (TR2-TR:R) po stracie sporej ilości energii stawaliśmy przed wyborem- poświecenie apteczek albo załadowanie wsześniejszego save'a, nierzadko dość odległego. I to było piękne bo wprowadzało trochę survivalowy klimat i człowiek cieszył się z każdej znalezionej apteczki. A teraz du.pa, bezstresowa gra na chama, bo i po co się martwić o zdrowie skoro za minute będzie checkpoint?

Opublikowano (edytowane)

Może źle napisałem. Słowo co za różnica nie powinno tam paść, bo w całej mojej wypowiedzi wydaje się być nielogiczne:D:D:D

 

Ale to już przeskakujemy na minus gry jaki napisałem dawniej. Czyli banalna gra, pod względem wszystkich oponentów.

 

A jeśli chodzi o save'y to po każdej trudnej akrobacji człowiek się wgrywał. I nie wiem czy to było jakieś specjalnie survivalowe w poprzednich Tomb Raiderach.

 

Survival to był w 1 kiedy można było się wgrać tylko przy kryształach. A tych było z 4 na kazdy level. W II zbierało się kryształy i tyle ile ich mieliśmy w plecaku, tyle razy można było zasejwować. To teżbył dobry hardkor. A potem już każda część miała sejw w dowolnym miejscy i była najbardziej banalnym systemem. Bo jednak zaczynanie od czekpointu prae minut wcześniej, jest bardziej wymagające od sejwa którego się zrobiło tuż przed danym skokiem i się zabiło:D:D:D:D:D

 

Nie mniej uważam za duży minus poziom trudności dostosowany dlo lemieszy i popcorniarzy. Uważam, że Gry są dla graczy, a nie dla ciot:D A jeśłi już gra ma oznaczenie 16+ to niech i będzie na takim poziomie zrobiona, a nie na poziomie 3+.

 

ABSURD jest ta furia i jeden strzał w przeciwnika:D Porażkaaa

Edytowane przez Re
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...