Taikun 60 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 Tak swoją droga to nie wiem jakim cudem nie ma FFX na tej liście Famitsu 40/40 ... zamiast niego jest crapowate FFXII Cytuj
django 549 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 w zasadzie od Nintendogs to ciezko sie zgodzic z jakakolwiek pozycja na liscie. Ja tam trzymam kciuki z DQ, moze tym razem sie żółtki nie pieprznęli w ocenach. Cytuj
Taikun 60 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 masz coś do MGS4 ? w ogóle jest jakaś data premiery w USiA DQIX ? Cytuj
ogqozo 6 573 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 Mówiąc językiem Prawdziwych Graczy, "Famitsu" zrobiło się ostatnimi laty bardziej casualowe. Jedno, czego nie można odmówić tym grom, że to są w Japonii wielkie przeboje i prawdziwe system-sellery. Takie Nintendogs nie jest może aż tak atrakcyjne dla przeciętnego gracza, ale to najlepiej sprzedająca się gra w historii. Oczywiście, ja sam wystawiłbym z tej listy 10/10 tylko Okarynie (i może Caliburowi), ale patrząc bardziej z dystansem - da się to jakoś zrozumieć. Myślę, że nie ma sensu porównywać z tymi ocenami tych, które wystawiano np. wcześniejszym fajnalom czy dragonom. Nie ma nic o anglojęzycznej wersji. Cytując ogłaszane co rok przez Square-Enix postanowienie: "mamy zamiar bardziej skupić się na reszcie świata i przyspieszyć lokalizacje na rynki poza Japonią". Jak mówią, tak robią. Cytuj
Velius 5 750 Opublikowano 11 września 2009 Opublikowano 11 września 2009 Nie ma nic o anglojęzycznej wersji. Cytując ogłaszane co rok przez Square-Enix postanowienie: "mamy zamiar bardziej skupić się na reszcie świata i przyspieszyć lokalizacje na rynki poza Japonią". Jak mówią, tak robią. A ja slyszalem ze PODOBNO ma nie byc angielskiej wersji DQ IX albo maja watpliwosci czy ja w ogole wydawac i sam juz nie wiem w co wierzyc i co mam myslec...z jednej strony SE od zawsze ma nas w glebokiej (pipi)e,a z drugiej to chyba takiego hiciora trzymac jako japan exclusive to im sie nie oplaca? Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 11 września 2009 Opublikowano 11 września 2009 To niezupełnie tak. Obecnie analizują scenariusze wypuszczenia gry na Zachodzie, ale nie stanie się to przed kwietniem '10. Nie ma zresztą możliwości żeby nie wydali. Zarówno z DQIX i X SE chce trafić do szerszego grona odbiorców na Zachodzie i Nintendo ma im w tym pomóc. Cytuj
django 549 Opublikowano 11 września 2009 Opublikowano 11 września 2009 nie przed kwietniem? Kogoś tam nieźle rypie w banie. Cytuj
ogqozo 6 573 Opublikowano 11 września 2009 Opublikowano 11 września 2009 No tak, to jest właśnie ta ich logika. Mówią "chcemy trafić do szerszego grona odbiorców na Zachodzie", więc... odbiorcy na Zachodzie czekają prawie rok na lokalizację. Jest w tym jakaś głębia zamysłu. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 27 lipca 2010 Opublikowano 27 lipca 2010 (edytowane) To jak tam, nikt nie gra w wersję angielską ? Wczoraj odebrałem grę od kuriera. Po 5h uważam, że gra jest za(pipi)ista. jRPG'ów z reguły strasznie nie lubię (wyjątkiem jest Chrono Trigger), ale w tej grze jestem zauroczony. Co mi się podoba? -duży świat do eksploracji -brak randomowych walk -itemki, które nakładamy na siebie wpływają na wygląd -na razie jest dosyć łatwo i przyjemnie - chyba te opinie o dużym poziomie trudności są przesadzone -bardzo ładna grafika -mimo, że system walki jest dosyć ubogi, to podoba mi się dynamika walk -przyjemny soundtrack Fabuła na razie nie jest jakaś niesamowita, ale nawet przyjemna. Edytowane 27 lipca 2010 przez ragus Cytuj
KiNiO_64 18 Opublikowano 28 lipca 2010 Opublikowano 28 lipca 2010 ech może to tylko ja ale mam juz ponad 30h na liczniku i fabuła nie zrobiła sie nawet o gram bardziej epicka . Co do nie randomowych walk to miejscami są one bujdą! w niektórych lokacjach przeciwnicy tak wyskakują z nienacka że nawet jak zmienia sie kierunek biegu to oni jakimś cudem trafiają w naszą drużynę i zaczyna się walka. Walki nie sa zbyt wymagające bo po nikąd zignorowano znaczenie "napięcia" - tension i odgrywa tu mniejszą role niż w innych częściach cyklu, oczywiście tylko tych w których występował ten współczynnik. Ja gierce daje 9/10 i będę ją przechodził zapewne jeszcze kilka razy zanim trafi na półkę, przynajmniej do europejskiej/amerykańskiej premiery DQ VI Cytuj
Di 847 Opublikowano 28 lipca 2010 Opublikowano 28 lipca 2010 (edytowane) Pytanie dotyczące 1. jaskini: jak zdobyć skrzynkę, która leży za kamieniami w pomieszczeniu, gdzie walczy się z bossem? Obszedłem jaskinię, ale nie znalazłem dodatkowego przejścia. EDIT: Nieaktualne Edytowane 28 lipca 2010 przez Di Cytuj
Di 847 Opublikowano 6 sierpnia 2010 Opublikowano 6 sierpnia 2010 (edytowane) Mam ponad 20h na liczniku i bardzo denerwuje mnie to, że posiadając tak bogatą gamę potworów (mam za sobą 4 części serii) twórcy postawili na tych smych przeciwników w różnych kolorach... jedynym sensownym tłumaczeniem wydaje mi się kwestia pojemności carta. Gdzie - mając statek - najlepiej nabijać poziomy? Aktualnie chodzę po jednej z jaskiń, czając się na Metal Medley'e. Główną postać mam na 32. poziomie. Edytowane 6 sierpnia 2010 przez Di Cytuj
DantePL 10 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Polecam lokacje The Bowhole, sa tam liquid metal slimey (kazdy daje po 40k expa). Cytuj
Di 847 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Właśnie tam dotarłem fabularnie Cytuj
Antares 20 Opublikowano 15 sierpnia 2010 Opublikowano 15 sierpnia 2010 Czy dodatkowe questy ściągane z netu przez WiFi obejmują tylko wysokie lvle? Zastanawiam się gdzie i kiedy dostanę opcję, lub spotkam NPCa, który to umożliwia. Gra jest rewelacyjna tak btw, myślałem że mam dosyć jRPGów i odrzucał mnie na początku trochę design, ale nadrabia grywalnością, ogromem i ogólnie wykonaniem Cytuj
Zurenai 2 Opublikowano 16 sierpnia 2010 Opublikowano 16 sierpnia 2010 Bardzo ładna i cholernie grywalna gra - o ile toleruje się niektóre jRPG-owe archaizmy. Niestety, jestem mniej więcej w połowie i już zaczyna mnie lekko nużyć, głównie ze względu na fabułę i postacie (tych drugich - raczej brak), które to niezbyt zachęcają do brnięcia dalej. W porównaniu do prze-świetnej ósemki ta gra to znaczny krok w tył, ale jak najbardziej mogę ją polecić, jeśli nie ma się akurat nic innego na ruszcie. Mocne 8. Co do poziomu trudności - moim zdaniem DQ9 jest świetnie wyważone, tj. ani za łatwe, ani za trudne. Denerwuje tylko mała ilość złota, przez co często trzeba wracać się do dungeonów i zabijać "dodatkowe" potworki, aby kupić lepszy ekwipunek. Taki już urok oldschool'u. Cytuj
Mq 73 Opublikowano 16 maja 2011 Opublikowano 16 maja 2011 mi sie wydaje, ze akurat najgorsze archaizmy, czyli losowe starcia i koniecznosc grindowania zostaly usuniete. dlatego z przyjemnoscia gre zdolalem ukonczyc, aczkolwiek glowny watek byl troche dupny. pojedyncze epizody w kazdym miescie byly ok ale pod koniec fabula sie zrobila troche debilna hur hur jestem zly i chce zniszyc swiat bo ch,uj chodz mnie pobic ehhh glowny antagonista byl slaby czytalem w paru miejscach ze po zakonczeniu sie zaczyna wlasciwa gra ale questy z wifi i losowe podziemia zabily moje zainteresowanie gra. ale hej, prawie 40 godzin milego rpg. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.