Opublikowano 8 września 200915 l Tak swoją droga to nie wiem jakim cudem nie ma FFX na tej liście Famitsu 40/40 ... zamiast niego jest crapowate FFXII
Opublikowano 8 września 200915 l w zasadzie od Nintendogs to ciezko sie zgodzic z jakakolwiek pozycja na liscie. Ja tam trzymam kciuki z DQ, moze tym razem sie żółtki nie pieprznęli w ocenach.
Opublikowano 8 września 200915 l Mówiąc językiem Prawdziwych Graczy, "Famitsu" zrobiło się ostatnimi laty bardziej casualowe. Jedno, czego nie można odmówić tym grom, że to są w Japonii wielkie przeboje i prawdziwe system-sellery. Takie Nintendogs nie jest może aż tak atrakcyjne dla przeciętnego gracza, ale to najlepiej sprzedająca się gra w historii. Oczywiście, ja sam wystawiłbym z tej listy 10/10 tylko Okarynie (i może Caliburowi), ale patrząc bardziej z dystansem - da się to jakoś zrozumieć. Myślę, że nie ma sensu porównywać z tymi ocenami tych, które wystawiano np. wcześniejszym fajnalom czy dragonom. Nie ma nic o anglojęzycznej wersji. Cytując ogłaszane co rok przez Square-Enix postanowienie: "mamy zamiar bardziej skupić się na reszcie świata i przyspieszyć lokalizacje na rynki poza Japonią". Jak mówią, tak robią.
Opublikowano 11 września 200915 l Nie ma nic o anglojęzycznej wersji. Cytując ogłaszane co rok przez Square-Enix postanowienie: "mamy zamiar bardziej skupić się na reszcie świata i przyspieszyć lokalizacje na rynki poza Japonią". Jak mówią, tak robią. A ja slyszalem ze PODOBNO ma nie byc angielskiej wersji DQ IX albo maja watpliwosci czy ja w ogole wydawac i sam juz nie wiem w co wierzyc i co mam myslec...z jednej strony SE od zawsze ma nas w glebokiej (pipi)e,a z drugiej to chyba takiego hiciora trzymac jako japan exclusive to im sie nie oplaca?
Opublikowano 11 września 200915 l To niezupełnie tak. Obecnie analizują scenariusze wypuszczenia gry na Zachodzie, ale nie stanie się to przed kwietniem '10. Nie ma zresztą możliwości żeby nie wydali. Zarówno z DQIX i X SE chce trafić do szerszego grona odbiorców na Zachodzie i Nintendo ma im w tym pomóc.
Opublikowano 11 września 200915 l No tak, to jest właśnie ta ich logika. Mówią "chcemy trafić do szerszego grona odbiorców na Zachodzie", więc... odbiorcy na Zachodzie czekają prawie rok na lokalizację. Jest w tym jakaś głębia zamysłu.
Opublikowano 27 lipca 201014 l To jak tam, nikt nie gra w wersję angielską ? Wczoraj odebrałem grę od kuriera. Po 5h uważam, że gra jest za(pipi)ista. jRPG'ów z reguły strasznie nie lubię (wyjątkiem jest Chrono Trigger), ale w tej grze jestem zauroczony. Co mi się podoba? -duży świat do eksploracji -brak randomowych walk -itemki, które nakładamy na siebie wpływają na wygląd -na razie jest dosyć łatwo i przyjemnie - chyba te opinie o dużym poziomie trudności są przesadzone -bardzo ładna grafika -mimo, że system walki jest dosyć ubogi, to podoba mi się dynamika walk -przyjemny soundtrack Fabuła na razie nie jest jakaś niesamowita, ale nawet przyjemna. Edytowane 27 lipca 201014 l przez ragus
Opublikowano 28 lipca 201014 l ech może to tylko ja ale mam juz ponad 30h na liczniku i fabuła nie zrobiła sie nawet o gram bardziej epicka . Co do nie randomowych walk to miejscami są one bujdą! w niektórych lokacjach przeciwnicy tak wyskakują z nienacka że nawet jak zmienia sie kierunek biegu to oni jakimś cudem trafiają w naszą drużynę i zaczyna się walka. Walki nie sa zbyt wymagające bo po nikąd zignorowano znaczenie "napięcia" - tension i odgrywa tu mniejszą role niż w innych częściach cyklu, oczywiście tylko tych w których występował ten współczynnik. Ja gierce daje 9/10 i będę ją przechodził zapewne jeszcze kilka razy zanim trafi na półkę, przynajmniej do europejskiej/amerykańskiej premiery DQ VI
Opublikowano 28 lipca 201014 l Pytanie dotyczące 1. jaskini: jak zdobyć skrzynkę, która leży za kamieniami w pomieszczeniu, gdzie walczy się z bossem? Obszedłem jaskinię, ale nie znalazłem dodatkowego przejścia. EDIT: Nieaktualne Edytowane 28 lipca 201014 l przez Di
Opublikowano 6 sierpnia 201014 l Mam ponad 20h na liczniku i bardzo denerwuje mnie to, że posiadając tak bogatą gamę potworów (mam za sobą 4 części serii) twórcy postawili na tych smych przeciwników w różnych kolorach... jedynym sensownym tłumaczeniem wydaje mi się kwestia pojemności carta. Gdzie - mając statek - najlepiej nabijać poziomy? Aktualnie chodzę po jednej z jaskiń, czając się na Metal Medley'e. Główną postać mam na 32. poziomie. Edytowane 6 sierpnia 201014 l przez Di
Opublikowano 7 sierpnia 201014 l Polecam lokacje The Bowhole, sa tam liquid metal slimey (kazdy daje po 40k expa).
Opublikowano 15 sierpnia 201014 l Czy dodatkowe questy ściągane z netu przez WiFi obejmują tylko wysokie lvle? Zastanawiam się gdzie i kiedy dostanę opcję, lub spotkam NPCa, który to umożliwia. Gra jest rewelacyjna tak btw, myślałem że mam dosyć jRPGów i odrzucał mnie na początku trochę design, ale nadrabia grywalnością, ogromem i ogólnie wykonaniem
Opublikowano 16 sierpnia 201014 l Bardzo ładna i cholernie grywalna gra - o ile toleruje się niektóre jRPG-owe archaizmy. Niestety, jestem mniej więcej w połowie i już zaczyna mnie lekko nużyć, głównie ze względu na fabułę i postacie (tych drugich - raczej brak), które to niezbyt zachęcają do brnięcia dalej. W porównaniu do prze-świetnej ósemki ta gra to znaczny krok w tył, ale jak najbardziej mogę ją polecić, jeśli nie ma się akurat nic innego na ruszcie. Mocne 8. Co do poziomu trudności - moim zdaniem DQ9 jest świetnie wyważone, tj. ani za łatwe, ani za trudne. Denerwuje tylko mała ilość złota, przez co często trzeba wracać się do dungeonów i zabijać "dodatkowe" potworki, aby kupić lepszy ekwipunek. Taki już urok oldschool'u.
Opublikowano 16 maja 201113 l mi sie wydaje, ze akurat najgorsze archaizmy, czyli losowe starcia i koniecznosc grindowania zostaly usuniete. dlatego z przyjemnoscia gre zdolalem ukonczyc, aczkolwiek glowny watek byl troche dupny. pojedyncze epizody w kazdym miescie byly ok ale pod koniec fabula sie zrobila troche debilna hur hur jestem zly i chce zniszyc swiat bo ch,uj chodz mnie pobic ehhh glowny antagonista byl slaby czytalem w paru miejscach ze po zakonczeniu sie zaczyna wlasciwa gra ale questy z wifi i losowe podziemia zabily moje zainteresowanie gra. ale hej, prawie 40 godzin milego rpg.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.