PiPoLiNiO 758 Opublikowano 20 grudnia 2022 Opublikowano 20 grudnia 2022 Aż takim optymistą bym nie był. Po wejściu OLED do TV dawałem za 55 cali 12k bodaj. I dopiero po 2-3 latach ceny 55 zeszły do jakiegoś sensownego poziomu. Tu będzie niestety pewnie bardzo podobnie. Zwłaszcza, ze LG zaczyna od 5K ale Asus i całą reszta na matrycach od LG mają wyższe ceny... Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 20 grudnia 2022 Opublikowano 20 grudnia 2022 No ale wtedy technologa też była w miare nowa. Tez mi sie wydaje, ze bedzie spadek cen. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 20 grudnia 2022 Opublikowano 20 grudnia 2022 Pożyjemy zobaczymy. Tak czy siak teraz jest teraz. I to jest problem bo nic nie ma. Ja chyba do ultra szerokich nigdy się nie przekonam. Nie wiem, może coś ze mną nie tak jest... Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 (edytowane) @Ukukuki, zamówiłem G8 Oled wczoraj. Ale coś mnie tknęło aby zweryfikować Twoje info o gwarancji na wypalenia. To był dobry pomysł. EDIT: Po 10 min ciszy wróciła i napisała, że jest tylko gwarancja zwykła na 24 miesiące. EDIT2: Zadzwoniłem na infolinie i powiedział gość dokładnie to samo. Gwarancja jest ogólna, nie obejmuje wypaleń. Także ja sobie podaruje takie wynalazki EDIT3: Na stronie Samsunga też jest podane 24 miesiące, na stronie Euro RTV to samo. To ja nie wiem skąd Ty wytrzasnąłeś 36 miesięcy na wypalenia kolego... I przez Ciebie byłem ironiczny wobec Pani bo opierałem się na Twoich słowach EDIT4: Zadzwoniłem do serwisu samsung głównego dla ostatecznej pewności, i powiedzieli to samo. Nie ma gwarancji na wypalenia. Edytowane 21 grudnia 2022 przez PiPoLiNiO Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 Masz racje mój błąd z czasem gwarancji, na starego odyssey g7 było 3 lata gwarancji po rejestracji. Co do wypaleń i kontaktu z samsungiem, po co kontaktujesz się z supportem w Polsce. Siedzą tam studenci. Pisz do supportu samsunga na Europę i dostaniesz potwierdzenie czy obejmuje czy nie. Ja takie potwierdzenie mam i będę się kłócił jak coś będzie nie tak Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 W dniu 20.12.2022 o 11:17, PiPoLiNiO napisał: Pożyjemy zobaczymy. Tak czy siak teraz jest teraz. I to jest problem bo nic nie ma. Ja chyba do ultra szerokich nigdy się nie przekonam. Nie wiem, może coś ze mną nie tak jest... A grałeś kiedykolwiek? Ja też byłem przeciwny do póki nie postawiłem u siebie i nie przetestowałem przez tydzień. No i teraz jak szukam monitorów to tylko UW 34, pomimo, że 32 jest monitorem większym. Już o tym pisali, ale UW 34 jest tak zrobiony ze idealnie ogarniasz wzrokiem to co się dzieje, kiedyś przeszkadzała mi jego niewielka wysokość, ale głównie jak oglądałem monitory w sklepie. Grając wiem, z czego to wynika i teraz traktuje to jako zaletę. 1 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 (edytowane) @UkukukiBo mieszkam w Polsce. Suport LG w USA i UK Ci poda czas gwarancji na oled TV 5 lat, a u nas masz 2 i możesz się powołać nawet i na samego papieża i nic to nie da. Tu dalej będą 2 lata. Chyba, że mieszkasz za granicą. To możesz ryzykować. Tu opierać się na tym co powie zagraniczny serwis jest nierozsądne. A skoro ta sama matryca w Dell wypaliła się po 3 miesiącach, to branie tego bez gwarancji na wypalenie jest dla mnie osobiście irracjonalne. No mój ostatni telefon był do centralnego serwisu samsung. Więc nie była to rozmowa ze studentem. Zaufaj mi 2 minuty temu, easye napisał: A grałeś kiedykolwiek? Nie. Dlatego chciałem jutro pograć na G8. Ale skoro nie ma gwarancji na wypalenia to sobie już darowałem. Edytowane 21 grudnia 2022 przez PiPoLiNiO Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 Jak można w ogóle sprzedawać monitor za 6k i wyłączyć sobie gwarancyjnie jedyna rzecz na którą narażona jest technologia... dramat! Rozumiem, że jak po roku będę miał wypalony pasek start, to według Samsunga powinienem sobie kupić nowy monitor? Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 Jak kupowałem oleda od Della to w PL też mówili ,że nie obejmuje a poszło bez problemów.Tylko wcześniej potwierdziłem z uk. Skontaktowałem się teraz z supportem samsunga PL i powiedzieli ,że obejmuje a samo uszkodzenie matrycy zawsze jest weryfikowane poprzez zdjęcie. Także zależy na kogo trafisz. Coś dodawanie zdjęć nie działa, sorki za zdjecie ale na slużbowym kompie jestem. https://naforum.zapodaj.net/1f1bd6fe5100.jpg.html Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 3 minuty temu, Ukukuki napisał: Jak kupowałem oleda od Della to w PL też mówili ,że nie obejmuje a poszło bez problemów. Skontaktowałem się teraz z supportem samsunga PL i powiedzieli ,że obejmuje a samo uszkodzenie matrycy zawsze jest weryfikowane poprzez zdjęcie. Także zależy na kogo trafisz. Dell na stronie PL ma jak byk informacje o 3 latach na wypalenia. Samsung nie ma. O zdjęciach też mi serwis mówił, ale to dotyczy uszkodzeń matrycy, a nie wypaleń. Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 Dobra zle zdjecie mi sie zaladowalo , po prscy ogarne temat Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 (edytowane) 33 minuty temu, easye napisał: Jak można w ogóle sprzedawać monitor za 6k i wyłączyć sobie gwarancyjnie jedyna rzecz na którą narażona jest technologia... dramat! Rozumiem, że jak po roku będę miał wypalony pasek start, to według Samsunga powinienem sobie kupić nowy monitor? Dokładnie tak. Stać Cię na pierwszy to i na drugi Parodią jest to, że dell używa tych matryc i daje 3 lata na wypalenia... Edytowane 21 grudnia 2022 przez PiPoLiNiO Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 Serwis Della klasa. Miałem 2 stuck pixele na swoim monitorze wciągu 2 tyg wysłali nowy. Szkoda tylko że matrycą gorsza niż stara bo clouding zdecydowanie większy jak wlacze HDR. No ale co zrobić. Też nie podlega gwarancji xD Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 Dobra potwierdziłem z Samsung Polska, Uk, DE i czekam na odpowiedź z USA i centrali (xD). Wszystkie odpowiedzi jakie mam są po mojej myśli i wcześniejszych odpowiedziach. Z mojej strony temat skończony. https://zapodaj.net/90e26d7e57b88.png.html 5 minut temu, easye napisał: Serwis Della klasa. Miałem 2 stuck pixele na swoim monitorze wciągu 2 tyg wysłali nowy. Szkoda tylko że matrycą gorsza niż stara bo clouding zdecydowanie większy jak wlacze HDR. No ale co zrobić. Też nie podlega gwarancji xD Mam inne zdanie po reklamacji AW:/ zaproponowali czas oczekiwanie 3 miesiące xD Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 Dobra potwierdziłem z Samsung Polska, Uk, DE i czekam na odpowiedź z USA i centrali (xD). Wszystkie odpowiedzi jakie mam są po mojej myśli i wcześniejszych odpowiedziach. Z mojej strony temat skończony. https://zapodaj.net/90e26d7e57b88.png.html Mam inne zdanie po reklamacji AW:/ zaproponowali czas oczekiwanie 3 miesiące xDCzyli mówisz, że ja mam nie słuchać studentów, po czym potwierdzenie takiego samego studenta uważasz za skuteczne? Proszę Cię Masz zdjęcie ze strony samsung. Jest dokładnie tak jak myślałem. Różna gwarancja w różnych krajach. Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 Jak już mówiłem to co mam mi wystarczy, eot. Cytuj
Shago 3 568 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 W dniu 20.12.2022 o 11:17, PiPoLiNiO napisał: Pożyjemy zobaczymy. Tak czy siak teraz jest teraz. I to jest problem bo nic nie ma. Ja chyba do ultra szerokich nigdy się nie przekonam. Nie wiem, może coś ze mną nie tak jest... Jestem team @easye w sprawie 34 UW. Dla mnie nie ma powrotu już do zwykłego monitora, bo o wiele lepiej widzieć więcej poziomo, jak pionowo. Ale też wiem, że dla mnie 34 to jest rozmiar graniczny, na większym to już bym latał zwrokiem, co też w sumie mnie cieszy, bo szanse, że wyjdę poza rozdziałkę 3440x1440 są znikome, dzięki czemu nie potrzebuję karty za miliony monet. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 Jak już mówiłem to co mam mi wystarczy, eot.Ale ja nie pisze tego aby się kłócić z Tobą. Po prostu chciałbym wiedzieć czy ryzykować czy nie. Dla mnie potwierdzenia z czatu nie są wiarygodne. Nigdzie na stronie samsunga nie ma słowa o gwarancji na wypalenia. A to raczej (pipi)itny szczegół i zawsze jest wyróżniany jak firma daje takie gwarancje Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 @Ukukuki Zwracam honor. Faktycznie zagraniczny suport mówi, że jest gwarancja na wypalenia Ale wystarczy wspomnieć, że kupujesz monitor w Polsce i już tracisz gwarancję na wypalenia, bo w tym regionie jej nie ma Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 dobra sprawa dla UOKiK'u. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 21 grudnia 2022 Opublikowano 21 grudnia 2022 49 minut temu, easye napisał: dobra sprawa dla UOKiK'u. Czemu? Dałem screen wcześniej ze strony samsung i jest napisane wyraźnie, że gwarancja i jej skład są zależne od konkretnego regionu. Więc wszystko w normie. Do mnie dziś monitor przyjedzie i ciągle się zastanawiam czy odbierać. Zostać po 3 miesiącach z wypalonym Oled to taka średnia wizja bym powiedział... Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 22 grudnia 2022 Opublikowano 22 grudnia 2022 No ale na terenie innego kraju UE gwarancja jest stosowana, nie wiem czy w tym przypadku nie jest łamane prawo konsumenta w naszym kraju. Ciekawe jak z rękojmią. Czy miała by zastosowania jakby matryca sie wypaliła. 4 godziny temu, PiPoLiNiO napisał: Do mnie dziś monitor przyjedzie i ciągle się zastanawiam czy odbierać. Zostać po 3 miesiącach z wypalonym Oled to taka średnia wizja bym powiedział... Odebrać, zostawić włączony obraz z penisem 27/7 i po 13 dniach odesłać za chujowe praktyki. Cytuj
Ukukuki 7 009 Opublikowano 22 grudnia 2022 Opublikowano 22 grudnia 2022 17 godzin temu, Shago napisał: Jestem team @easye w sprawie 34 UW. Dla mnie nie ma powrotu już do zwykłego monitora, bo o wiele lepiej widzieć więcej poziomo, jak pionowo. Ale też wiem, że dla mnie 34 to jest rozmiar graniczny, na większym to już bym latał zwrokiem, co też w sumie mnie cieszy, bo szanse, że wyjdę poza rozdziałkę 3440x1440 są znikome, dzięki czemu nie potrzebuję karty za miliony monet. A testowałeś większy monitor? Wydaje mi się ,że przypadłby ci do gustu Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 22 grudnia 2022 Opublikowano 22 grudnia 2022 2 godziny temu, easye napisał: No ale na terenie innego kraju UE gwarancja jest stosowana, nie wiem czy w tym przypadku nie jest łamane prawo konsumenta w naszym kraju. Ciekawe jak z rękojmią. Czy miała by zastosowania jakby matryca sie wypaliła. Odebrać, zostawić włączony obraz z penisem 27/7 i po 13 dniach odesłać za chujowe praktyki. Tyle, że to nie są jakieś tajne zakazane praktyki. Od zawsze tak jest. Zestawy sprzedażowe różnią się w zależnoścs kraju. Zestawy preorderowe różnią się od kraju. Gwarancja różni się w zależności od kraju. Tak samo Niemiec mógłby iść do sądu, że ma rok gwarancji na PS5, a Polak 2 lata. To tak nie działa Zresztą dałam wyżej rzeczywisty przykład LG. Ich TV Oled w niektórych krajach mają 5 lat, w innych 2 lata gwarancji. Cytuj
Shago 3 568 Opublikowano 22 grudnia 2022 Opublikowano 22 grudnia 2022 1 godzinę temu, Ukukuki napisał: A testowałeś większy monitor? Wydaje mi się ,że przypadłby ci do gustu Nie... ale prawdę mówiąc wolę żyć w swojej bańce komfortu i myśleć, że tak jest najlepiej w tym konkretnym przypadku . Przynajmniej nie kusi mnie, by się oglądać na mega drogie karty graficzne Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.