Skocz do zawartości

WipEout HD


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tym ustawieniem sensora to radziłbym na poczatku grać bez (tzn wylaczony)

 

assegaiem cholernie źle mi się latało... ja bym bardziej polecił Quirex'a na poczatek i od czasu do czasu spróbować swoich sił w lataniu Icarasem (tak ,dla treningu)

Opublikowano

ps.masz HD czy HD Fury?

pozdrawiam

 

Mam na blu-ray'u, także oba... Zdecydowałem, że HD skończę na novice, a potem się zabiorę za Fury na normalu...

 

Dzięki za wszystkie wskazówki... Myślę, że lepiej przy tych procentach nie będę nic zmieniał bo pochrzanię:)

 

Dodam, że nie do końca pasuje mi design tras... Jest czasem zbyt kolorowo i kiczowato ;/ Brakuje mi tej trasy z któregoś Wipka z PSX-a gdzie była deszczowa noc i było dosyć mrocznie...

 

O jaką trasę dokładnie chodzi? Dam kilka wskazówek jeśli chodzi o łatwiejsze wygrywanie wyścigów.

 

Sebenco Climb.

 

 

bronie możesz także absorbować kółkiem (zdarzały się osoby co o tym nie wiedziały

Szczerze nie za bardzo rozumiem co to znaczy :D Jak to absorbować?

Opublikowano (edytowane)

No i udało się. Dowiedziałem się, że robienie tych beczek odbiera ci energię więc robię ją tylko raz. No i R2 i L2 (btw ja nie naciskam tego dwa razy, tylko przytrzymuję) przy paru zakrętach z puszczaniem gazu :) Ufff, nieźle. Gra daje kopa.

Edytowane przez Figaro
Opublikowano

Po jednej beczce na okrążenie, to możesz robić lecąc na weapons OFF ;) Z tą ilością br/lap to też różnie, np Zico można zrobić z 13-14 br, na Aphi rev chyba 10-11, Sebenco 11-12 :ninja:

I taki mały pro tip: jak już dłużej polatasz, to może nauczysz się używać side shiftów do niektórych br'ów :potter:

Opublikowano (edytowane)

W sumie Grigorii masz rację ale nie zawsze wyjdziesz po barell rollu dobrze wszystko zależy od danej sekundy, wejścia w zakręt wyboru pomiędzy przyśpieszeniem a bronią bo z czegoś trzeba osłony dossać itd .Trzeba rozwagi bo walenie na pałę nic nie da i trzeba myśleć, zawsze.

A tak na marginesie kto ma platynę?

Edytowane przez hayami
Opublikowano

serbenco po kilku przejazdach jest bardzo przyjemna. tylko trzeba sie nauczyc szybkiego pokonywania 2-3 zakrętów (bez dzwona).

najbardziej niewdzięczna trasa to chenghou... nadal nie potrafie poprawnie przelatywać (tzn dosyc szybko) tego zakrętu o odwrotnym profilu... no i speed pady sa tam dziwnie rozłożone.

 

(mam platyne - moja jedyna :D)

Opublikowano

Grałem sobie dzisiaj w nocy i podłączyłem pod zestaw kina domowego... JAK JE.BŁO to nabrałem nowego szacunku dla tej gry. To niesamowite jak wrażenia się różnią zależnie od sprzętu... Bo potem włączyłem w dniu, na 32 cali i meh...

 

Panowie, polećcie jakieś fajne kawałki, takie które pompują adrenalinę ale i mają jakąś melodię (mówię o techno i jego odmianach). Najlepszy obecny w grze utwór to ten od Masona - jest ZAJE.BIASZCZY.

Opublikowano

Jestem mega podjarany zarejestrowana domena Wipeout Trinity. Szczerze chcialbym zupelnie nowa gre, z nowymi trasami i pojazdami oraz mega trudne, wypasione trofea. Moze pokusza sie o jakies nowe tryby rozgrywki.

Jesli bedzie to tylko skladanka 3 Wipeout'ow dopasiona w HD i 3 mega trudne platyny :) tez bedzie dobrze.

AWESOME!!!

Opublikowano (edytowane)

Nie, żeby Eliminator czy Zone Battle nie były fajne, ale oby takie tryby nie zepchnęły esencji, czyli wyścigów na drugi plan. Bo trasy w Fury były słabiutkie.

 

Wiadomix, Fury to byl po prostu dodatek, cos jak uroczy skok w bok. Generalnie dla mnie licza sie 3 tryby w tej kolejnosci:

 

1. Speed Lap (Zico madafaker :potter: )

2. Zone

3. Wyscig

 

Taka kolejnosc bo wlasnie masterowanie wyniku najbardziej mnie rajcowalo w HD.

Reszty mogloby nie byc lub wlasnie jako dodatek.

Edytowane przez _daras_
Opublikowano

A ja bym dodał replaye z przejazdu, nie musiałbym już sępić z aparatem ;) Talon był słaby, to fakt, ale już takie Modesto r :wub: . Przydałyby się jeszcze może dwie tabele z rekordami - weapons ON/OFF. Choć wtedy idąc tym tokiem, trzeba by zrobić osobną tabelę BR's ON/OFF. Hmm. O! I niech poprawią wszystkie glitche i uber skróty, niech nie porzucają swego dziecka, niech kontrolują tabele z rekordami.

 

Najbardziej jednak boję się, że dodadzą jakieś głupie ulepszacze do wyboru. To + model jazdy/lotu dla niedzielnych graczy... Oby nie...

Opublikowano

No detonator to akurat szmelc jest, eliminator i ZB są miodne. Ogólnie dodawanie takich trybów nie jest jakoś bardzo czasochłonne, więc jeśli tylko poświęcą wystarczająco czasu na same trasy, to później mogą dodawać tego ile im się spodoba. Tylko w Fury właśnie tego nie zrobili. Trasy były słabe (to i tak były remake'i z Pulse i Pure) i właściwie włożyli tylko wysiłek właśnie w udziwnienia. Trochę się tego pro-casualowego podejścia boje, bo Wipek niestety samymi harcorowymi fanami nie wyżyje. Zobaczymy, może na E3 będzie zapowiedź.

 

Taa oby nie zrobili z wipka tego czym stał się najnowszy motorstorm (Casual-friendly) dla mnie popłuczyny po genialnej 2 i bardzo dobrej pierwszej części.

 

Byłem kiedyś fanem wipeouta HD mi średnio podeszło ale tak czy siak sprawdzę tego nowego wipeouta jak wyjdzie

Opublikowano

Matko jedyna. Jak czytam wasze posty to jestem przerażony. Jestem niedzielnym graczem jeśli chodzi o wyścigi i byłem święcie przekonany, że WipeOut to taki przyjemny Arcade z power-upami, a tu się okazuje, że to futurystyczne GT z power-upami. Już od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem kupna gry, teraz będzie w zasięgu ręki i zaczynam się zastanawiać czy szlag mnie przy tej grze nie trafi. Niemiłosiernie denerwuje mnie gdy AI jest uprzywilejowane (większa wytrzymałość, nieskończone power-up, takie same pojazdy osiągają większą prędkość, branie zakrętów na pełnej kur*ie gdy w rzeczywistości nie jest to możliwe itd.) pytanie czy takie sytuacje mają miejsce w WpieOucie czy po prostu AI wie co robi i w tym objawia się poziom trudności.

Opublikowano

jak latasz wolno to AI tez lata wolno :)

a jak nakurwiasz do przodu to AI tez :)

 

powerupy/speedpady sa w specjalnych miejscach i nie ma tak, ze wirtualny przeciwnik bierze je z powietrza

Opublikowano (edytowane)

Chyba zaryzykuje. Dają za darmo więc jak mi nie podejdzie to płakał nie będę. Może okaże się, że od początku powinienem uderzyć w wymagające wyścigi. Dzięki za odpowiedzi.

Edytowane przez S!N
Opublikowano (edytowane)

jak latasz wolno to AI tez lata wolno :)

a jak nakurwiasz do przodu to AI tez :)

 

Z pierwszym się zgodzę, ale drugie to już nie, AI ma swoją granice szybkości, zagrałem z ciekawości większość tras na najwyższym poziomie trudności i kompy cały czas się oddalały kończąc wyścig od 5sek do 8sek przewagi

 

Co do gry, to jeśli szukasz luźnej arcadowej ścigałki to się zdziwisz włączając np. wyścig na najwyższej prędkości :)

Edytowane przez Tidek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...