Sonotori 0 Opublikowano 4 maja 2009 Opublikowano 4 maja 2009 (edytowane) Trochę późno, ale polecam Panzer Bandit na PSX. Wydany tylko w Japonii brawler 2D z co-opem. P.S. Po prawdzie tego co-opa nie jestem pewien, bo nie testowałem. FAQ o co-opie nie wspomina. W menu widać opcję vs, więc chyba jest multiplayer. Gra tak czy owak godna polecenia. Edytowane 4 maja 2009 przez Sonotori Cytuj
Sonotori 0 Opublikowano 4 maja 2009 Autor Opublikowano 4 maja 2009 Jeśli chdzi o mnie to i tak wole odpalić sobie amigowe Franko albo Domana- te gry to dopiero mają klimat (o brutalności już nie mówie ). Do tematu jak ulał pasuje Mortal Kombat: Shaolin Monks. Pod względem production values nie może się równać z Ninja Gaiden czy GoW, ale ma co-opa i to jest główne danie tej uczty. Rzecz, jak na MK przystało, specyficznie brutalna. Jeszcze The Red Star warto wspomnieć. Bijatyko-strzelanka z co-opem. Ponoć trudna (sam grałem tylko trochę, więc nie potwierdzam, ani nie zaprzeczam). Cytuj
Aki PL 3 Opublikowano 14 kwietnia 2010 Opublikowano 14 kwietnia 2010 Oj duzo tego, generalnie wszystko z systemow Capcoma. Zarowno CPS jak i CPS2. Dorzuce gry z megadrive Bare knuckle 1,2,3 (Street of rage ale wersja jap. lepsza). Dosc dobra konwersja Punisher (chociaz jesli nie macie systemu w domu to z emulatorow lepiej wbic sie na Mame i grac w wersje arcade z CPS). Fajne sa TMNT zarowno 1 czesc jak i Turtles in Time. Z Konami dodam rewelacyjnego X-Mena (wersja 4players), Simpsons. Fajne jest Gang Wars, Hook. I cala masa innych pod MAME. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Polecam wam ze współczesnych beatemupów grę Fight'N Rage. Ależ ta gra ma system Combosy, juggle, przechodzenie z comba w rzut w przód albo w tył albo wciśnięcie skoku po złapaniu i izuna drop, system parry jak w third strike, specjale. Niech nikogo nie zrazi to jednak beatem up i wszystko wykonuje się prosto ale możliwości jest multum. Gra czerpie garściami ze Streets of rage, turtlesów, hokuto no ken i street fightera W grze są różne ścieżki i zakończenia. Masa rzeczy do odblokowania - tryby, postacie do battle mode, kostiumy, kawałki muzyczne. Co do muzyki jest niezła bardziej gitarowa i sor to nie jest ale jak najbardziej te 40 kawałków gitarowych spełnia swoje zadanie. Klimat gry to ciężkie postapo choć po zobaczeniu trailera nic na to nie wskazuje bo postacie z lekka chibi. Obczajcie zwłaszcza jak ktoś ograł SOR4 i chce więcej dobrych beatemupów. 4 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Yup, graficzką nie powala, ale system to jest złoto beat'em upów. Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Cały czas mam na celowniku i czekam na promo. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Jak masz PC podłączony do prądu to kluczyk na Steam kosztuje na allegro jakieś 3zł (było chyba w jakimś bundlu i ludzie wyprzedawali na potęgę), możesz wypróbować i stwierdzić, czy Ci siadło i czy warto zapłacić pełną cenę za wersję konsolowe. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Wczoraj niestety skończyła się promka na switcha chyba za 40zł było. Sam gram na handheldzie nintendo bo tak lubię chociaż rzeczywiście na PC 3zł kosztuje xd. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 1 września 2020 Opublikowano 1 września 2020 Gra zostala zrobiona przez jednego goscia, niesamowita sprawa (tylko ost robil ktos inny). Szacun, gram w to od dawna - systemowo zdecydowanie najlepsza. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 7 września 2020 Opublikowano 7 września 2020 Streets of rage 4 nie ma swojego tematu, to wrzucę tu. Sporo zmian, Axel i Cherry dostali buffa i osłabili niektorych przeciwników/bossow. https://www.dotemu.com/streets-of-rage-4-new-balancing-patch-now-available/ 1 Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 7 września 2020 Opublikowano 7 września 2020 Street of Rage 4 i Battle toads są naprawdę fajnymi grami. Ciekawy zbieg okoliczności, że dostaliśmy dwie gry z gatunku po tak długiej przerwie. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 7 września 2020 Opublikowano 7 września 2020 Godzinę temu, 20inchDT napisał: Streets of rage 4 nie ma swojego tematu, to wrzucę tu. Sporo zmian, Axel i Cherry dostali buffa i osłabili niektorych przeciwników/bossow. https://www.dotemu.com/streets-of-rage-4-new-balancing-patch-now-available/ Osłabili chyba większość przeciwników i bossów. Takie czasy. Grą się świetnie sprzedała i będzie DLC. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 8 września 2020 Opublikowano 8 września 2020 Lipa z tym nerfem, podstawka miała dobrze wyważony poziom trudności. Nie było ani za trudno, ani za łatwo - jak coś szło nie tak to od razu wiadomo było, dlaczego i gdzie gracz popełnił błędy. A DLC biorę od razu, dawać mi to! Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 17 września 2020 Opublikowano 17 września 2020 Grał ktoś w Raging Justice na ps4? Potwierdzicie, że jest coop na 3 osoby w normalnym trybie gry? Cytuj
Di 849 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 Ja tak nieco pod innym kątem. Bardzo lubię ten gatunek, ale nie idzie mi dobrze. Czy znajdę w Internecie poradnik jak grać w beat'em upy? Taki ogólny lub pod konkretne tytuły. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 18 września 2020 Opublikowano 18 września 2020 (edytowane) @Di Nie wiem czy są jakieś ogólne tutoriale ale polecam poszukać tutoriali do Streets Of Rage. SoRy to klon Final Fighta i gra się w to podobnie, a final fight jest taki jak inne beatemupy Capcomu które każdy na świecie kopiuje. Nawet Sega gdy Nintendo dostało ekskluzywny deal na Final Fighta z Capcomem kupiła swego czasu automat z final fightem, rozłożyli go na części przestudiowali i tak powstał w odpowiedzi Streets Of Rage. Od siebie dodam mini tutorial: - jeżeli postać ma jakiś string to go nie kończymy od razu tylko przedłużamy np postać ma w stringu (robionym jednym i tym samym przyciskiem oczywiście) - punch - punch - kick - obrotówka wywalająca to robimy tak punch - punch-przerwa- punch - punch przerwa punch - punch - kick - obrotówka/ albo rzut po zestunowaniu punchem jeżeli mamy na nim klatki nieśmiertelności albo za nami są przeciwnicy w których możemy rzucić - często zwykły punch przerwa punch przerwa punch przerwa prowadzi do infinitów na bossie zwłaszcza w klasycznych grach ale i w najnowszych się zdarza - jak robi się gorąco można pójść w rzut dużo postaci ma invincibility na rzucie - bossowie są przesadzeni dlatego w 90% istnieje na nich jakiś cheese trzeba znać grę i np ustawiać się w odpowiedni miejscu gdy boss wstaje - nigdy nie idziemy w prostej lini do wroga podchodzimy diagonalnie i rozpoczynamy string - w starszych grach nie używamy tego super ataku co zabiera nam życie - jest bezużyteczny - dużą rolę odgrywa powtarzanie takiej gry i znajomość wychodzenia przeciwników itp taki urok gier rodem z arcade To tyle. Edytowane 18 września 2020 przez devilbot 3 2 Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 14 grudnia 2021 Opublikowano 14 grudnia 2021 Kupiłem the takeover na switcha i jestem zachwycony. Śliczna grafika, miodny system, jest teudno. szkoda tylko że trzy postaci są. Jak przejdę dam znać 2 Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 14 grudnia 2021 Opublikowano 14 grudnia 2021 Polecam kolego bo za 2 dychy na eshopie. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 14 grudnia 2021 Opublikowano 14 grudnia 2021 Spoglądam z dumą na XMa, poszedł właściwą ścieżką. Jak trafi się w jakiejś dobrej cenie to Fight'n'Rage też polecam. Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 14 grudnia 2021 Opublikowano 14 grudnia 2021 Było ostatnio na Xboxa za pół ceny to kurva przespałem. Cytuj
łom 2 028 Opublikowano 14 grudnia 2021 Opublikowano 14 grudnia 2021 Jakby co Fight'n'Rage na Steamie i gog'u trafia się czasem za... 7zł. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 14 grudnia 2021 Opublikowano 14 grudnia 2021 Klucze nadal kosztują poniżej piątaka, ale niektórym wyznanie nie pozwala na pecetowe granko, a i umówmy się: beatem upy na Switchu smakują wybornie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.